Inderdaad, we hebben ooit eens afgesproken met FMT-ers dat we niet meer achter de schermen werken en praten over eventuele FMT-ers die opzoeken. In plaats daarvan zouden we het open en bloot zeggen in het topic.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:29 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat weet ik maar ik dacht dat dat de officiele titel van deel 1 was..
p1,2,3 etc zou ook zo wat zijn
geen idee hoe ze allemaal heten, maar kende de game wel, vandaar dat ik dacht dat dat deel 1 was.. Maar niet dus merk ik
ik vind het ook verdacht, maar het zou wel betekenen dat ie dat in 40 sec. heeft gedaan, zo snel was zijn eerste rijtje.quote:Dus bij deze zeg ik het: Ik denk dat je hebt opgezocht RanTheMan
Niks aan de hand inderdaad, maar wel vreemd.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik vind het ook verdacht, maar het zou wel betekenen dat ie dat in 40 sec. heeft gedaan, zo snel was zijn eerste rijtje.
Hehe, welke talkshow hostess zat ook in deze film en nog een film met haar?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:42 schreef Flitspaal het volgende:
Jammer, ik wilde met Cry Baby intikken.
Simpsons the movie dan?quote:
quote:
Ook in Serial Mom inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2011 17:52 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ben aan het koken, dus vandaar mijn traagheid.
Ricky zat toch ook in Serial Mom als dochter?
zou goed kunnen, is ook van John Watersquote:Op woensdag 7 september 2011 17:52 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ben aan het koken, dus vandaar mijn traagheid.
Ricky zat toch ook in Serial Mom als dochter?
Dat was in je hoofd,quote:Op woensdag 7 september 2011 18:02 schreef DragonFodder het volgende:
een van die zussen toch? of was dat in de serie? of was dat in mijn hoofd?
[ afbeelding ]
Je ne sais pas, gisteren nog stukjes uit gekeken. Ondanks dat ik hem eerder had gezien, was ik de film al bijna weer vergeten...quote:Op woensdag 7 september 2011 17:58 schreef Patch het volgende:
Er sterft 1 iemand in The Simpsons Movie, wie? Omcirkelen met Paint aub.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:10 schreef DragonFodder het volgende:
de band green day gaat ook ten onder, maar dat zal ook wel niet de bedoeling zijn
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Goodbye, everybody!
Ik weet wie het is, maar ik zie 'm niet staan.
Geen Cletis, die heb je ook niet omcirkeld, je hebt een Parijse boef omcirkeldquote:Op woensdag 7 september 2011 18:13 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
die hillbilly, Cletis of zoiets?
oepsquote:Op woensdag 7 september 2011 18:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Geen Cletis, die heb je ook niet omcirkeld, je hebt een Parijse boef omcirkeld
Gewoon plaatsen. Het was gewoon wat dubieus. Was het een incident, dan hoor je er nooit meer wat van.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:30 schreef RanTheMan het volgende:
ik weet t antwoord maar durf m na die verdachtmakingen van net niet meer te plaatsen
De helft van FMT is beticht van opzoeken. Me includedquote:Op woensdag 7 september 2011 18:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Gewoon plaatsen. Het was gewoon wat dubieus. Was het een incident, dan hoor je er nooit meer wat van.
vraag me toch af hoe je in zo'n situatie je onschuld bewijst. als ik het in 40 sec had opgezocht, dan stonden ze vast wel op chronologische volgorde en had ik er 25 geplaatst en niet zoveel vragen aan jou onbedoeld geschonken vandag ........quote:Op woensdag 7 september 2011 18:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Gewoon plaatsen. Het was gewoon wat dubieus. Was het een incident, dan hoor je er nooit meer wat van.
Vragenstellers geven hints. Alleen als ze niet in staat zijn om zelf hints te geven, worden er hints door andere gegeven.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:36 schreef RanTheMan het volgende:
maar ik wil t punt niet, dus ik geef een hint: een dunne rode lijn en de winnaar van de beste mannelijke hoofdrol, en oh jah die gast met die 747's in de tuin deed ook mee
M.i. Is het duidelijk dat intre er niet meer is om de vraag te onderhouden, dus ik vind het prima dat ran hints geeftquote:Op woensdag 7 september 2011 18:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vragenstellers geven hints. Alleen als ze niet in staat zijn om zelf hints te geven, worden er hints door andere gegeven.
als er vaker dubieuzere situaties voorvallen hoeft men de onschuld niet de bewijzen.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
vraag me toch af hoe je in zo'n situatie je onschuld bewijst. als ik het in 40 sec had opgezocht, dan stonden ze vast wel op chronologische volgorde en had ik er 25 geplaatst en niet zoveel vragen aan jou onbedoeld geschonken vandag ........
Eensch.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
M.i. Is het duidelijk dat intre er niet meer is om de vraag te onderhouden, dus ik vind het prima dat ran hints geeft
Ook jou houden we nog steeds in de gatenquote:Op woensdag 7 september 2011 18:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De helft van FMT is beticht van opzoeken. Me included
Je weet inmiddels wel wat voor films ik kijk, en waar ik op kan antwoordenquote:Op woensdag 7 september 2011 18:45 schreef Patch het volgende:
[..]
Ook jou houden we nog steeds in de gaten
ik weet niet wat t antwoord is, maar dit is niet mijn antwoordquote:Op woensdag 7 september 2011 18:48 schreef Michelangelo2 het volgende:
Benny and Joon
Fear and Loathing in Las Vegas
Platoon
Was ook niet bedoeld om hem de les te lezen, zeg alleen dat het een algemeen begrip hier isquote:Op woensdag 7 september 2011 18:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
M.i. Is het duidelijk dat intre er niet meer is om de vraag te onderhouden, dus ik vind het prima dat ran hints geeft
Je hoeft een film niet gezien te hebben om antwoord te kunnen geven, en je kunt een film wel gezien hebben en bepaalde dingen toch vergeten. Om het makkelijker te makenquote:Op woensdag 7 september 2011 18:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je weet inmiddels wel wat voor films ik kijk, en waar ik op kan antwoorden
En hier staan álle films die ik gezien heb
http://www.icheckmovies.com/profile/firefox1/
eenschquote:Op woensdag 7 september 2011 18:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je hoeft een film niet gezien te hebben om antwoord te kunnen geven, en je kunt een film wel gezien hebben en bepaalde dingen toch vergeten. Om het makkelijker te maken
Ik vind dat een goed ideequote:Op woensdag 7 september 2011 18:54 schreef RanTheMan het volgende:
volgens mij gaan we nu de verkeerde kant op,
ik dacht dat t sean penn was die won met milk en SP speelde weer samen met GC in the thin red line
dus ik denk dat sands nu een punt moet krijgen, want beide antwoorden zijn gegeven
Het is gewoon vreemd dat jij bij de films van Johnny Depp een videogame er tussen post. Zeker zoals in de volgorde op imdb en wikipedia.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:48 schreef RanTheMan het volgende:
vind t gewoon raar dat je ergens beschuldigd van wordt zonder dat daar enig bewijs voor is..
ik denk dan maar als ik t had opgezocht dan had ik t vast wel goed gehad
ik weet niet of t goed is, en durf t ook niet op te zoeken...quote:
Niet, daarom vind ik het een goed ideequote:Op woensdag 7 september 2011 18:58 schreef Baszh het volgende:
Waar heeft Sands een antwoord gepost dan ik zie niets
Waarom moet Sands nou weer een punt krijgen? Omdat ie niet gepost heeft?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:54 schreef RanTheMan het volgende:
volgens mij gaan we nu de verkeerde kant op,
ik dacht dat t sean penn was die won met milk en SP speelde weer samen met GC in the thin red line
dus ik denk dat sands nu een punt moet krijgen, want beide antwoorden zijn gegeven
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:59 schreef RanTheMan het volgende:
sorry michaelangelo, zag een hoedje vandaar
tsja...quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:59 schreef RanTheMan het volgende:
sorry michaelangelo, zag een hoedje vandaar
Onee je hebt me doorquote:Op woensdag 7 september 2011 18:59 schreef Patch het volgende:
Natuurlijk nog frapanter, omdat Sands ook nog steeds in de gaten gehouden wordt.
Scanman = Dolfijn = Sands = RanTheMan ???
Doe wat je wiltquote:Op woensdag 7 september 2011 19:06 schreef DragonFodder het volgende:
Geen idee, ik ben de draad helemaal kwijt. Ik zal wel een opstarter doen?
Ga je weg?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:07 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Doe wat je wiltik ga me vanaf nu de komende dagen met interessantere topics bezig houden
Dat zou ik jammer vinden.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:07 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Doe wat je wiltik ga me vanaf nu de komende dagen met interessantere topics bezig houden
Foutje gemaakt. KC en BG zaten niet in hetzelfde deel, dus:quote:Op woensdag 7 september 2011 19:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat zou ik jammer vinden.
SG
BG
KC
Film?
KC is een vrouwquote:Op woensdag 7 september 2011 19:23 schreef FireFox1 het volgende:
Kevin Costner? Maar die heeft geen filmreeks///
quote:
Nopequote:
Deze filmserie (begonnen in de jaren 80) ken je zeker. Zij zat alleen in de eerste film.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:40 schreef FireFox1 het volgende:
Euh... dat is het enige waar ik haar van ken...
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:44 schreef FireFox1 het volgende:
Hmm... Steven Guttenberg, Police Academy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |