quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:10 schreef DragonFodder het volgende:
de band green day gaat ook ten onder, maar dat zal ook wel niet de bedoeling zijn
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Goodbye, everybody!
Ik weet wie het is, maar ik zie 'm niet staan.
Geen Cletis, die heb je ook niet omcirkeld, je hebt een Parijse boef omcirkeldquote:Op woensdag 7 september 2011 18:13 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
die hillbilly, Cletis of zoiets?
oepsquote:Op woensdag 7 september 2011 18:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Geen Cletis, die heb je ook niet omcirkeld, je hebt een Parijse boef omcirkeld
Gewoon plaatsen. Het was gewoon wat dubieus. Was het een incident, dan hoor je er nooit meer wat van.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:30 schreef RanTheMan het volgende:
ik weet t antwoord maar durf m na die verdachtmakingen van net niet meer te plaatsen
De helft van FMT is beticht van opzoeken. Me includedquote:Op woensdag 7 september 2011 18:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Gewoon plaatsen. Het was gewoon wat dubieus. Was het een incident, dan hoor je er nooit meer wat van.
vraag me toch af hoe je in zo'n situatie je onschuld bewijst. als ik het in 40 sec had opgezocht, dan stonden ze vast wel op chronologische volgorde en had ik er 25 geplaatst en niet zoveel vragen aan jou onbedoeld geschonken vandag ........quote:Op woensdag 7 september 2011 18:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Gewoon plaatsen. Het was gewoon wat dubieus. Was het een incident, dan hoor je er nooit meer wat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |