Nee, het is Quinnquote:Op woensdag 7 september 2011 23:06 schreef picodealion het volgende:
Is het die cubaan? (Anguel Battista in Dexter)?
Baptista speelde in The Expendablesquote:Op woensdag 7 september 2011 23:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zit die in films? Nooit gezien. Die cubaan spot ik nog wel eens ergens, vaak ook als agent.
Niet dat ik weet. Of bedoel je Michael C. Hall?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zat C. Thomas Howell in Dexter? Die heeft een seriemoordenaar in Criminal Minds gespeeld.
Laat maar, was weer es in de war. Dit keer met Michael C. Hall.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zat C. Thomas Howell in Dexter? Die heeft een seriemoordenaar in Criminal Minds gespeeld.
Thora Birchquote:Op woensdag 7 september 2011 23:45 schreef asianmoon het volgende:
Is het The Hole? (Ik ken de film, maar heb twijfels over de titel)
Dat klopt!quote:Op woensdag 7 september 2011 23:45 schreef asianmoon het volgende:
Is het The Hole? (Ik ken de film, maar heb twijfels over de titel)
Heb je soms een stille wens wat je graag met ons wilt delen Baszh?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:27 schreef asianmoon het volgende:
Dat zijn er 6. 5/6 door Baszh. Voor een jongen kun je best veel titels opnoemen
Haaaaaaaaaaaaave you met Baszh?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:30 schreef Baszh het volgende:
Als ik er een geschikt iemand voor vind, die moet mijn pad nog kruisen
Deze. Kom gewoon man!quote:Op donderdag 8 september 2011 00:33 schreef Baszh het volgende:
Heb me nooit aan of afgemeld. Was het deze zaterdag of volgende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |