Dank jequote:
Ik heb vannacht zeker 30 muggen doodgemaakt en vanochtend zaten er nog meer. Dus je begrijpt dat ik niet heel goed geslapen heb.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:58 schreef Mark het volgende:
Wespen![]()
Al doet zo'n electrisch tennisracket wonderen
WTF, slaap je boven een sloot ofzoquote:Op woensdag 7 september 2011 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb vannacht zeker 30 muggen doodgemaakt en vanochtend zaten er nog meer. Dus je begrijpt dat ik niet heel goed geslapen heb.
30quote:Op woensdag 7 september 2011 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb vannacht zeker 30 muggen doodgemaakt en vanochtend zaten er nog meer. Dus je begrijpt dat ik niet heel goed geslapen heb.
Slecht plan. Als er daar ééntje in komtquote:
Nee, een kruipkelder met water. Maar morgen komen ze de isolatie afmaken dus dan is het gelijk einde verhaal voor die kutbeestenquote:Op woensdag 7 september 2011 12:02 schreef Bart het volgende:
[..]
WTF, slaap je boven een sloot ofzo.
Nou, ik ga zo wel even wat Autan gel halen zodat ik vannacht in ieder geval rustig kan slapen.quote:
Ah kijk, goed nieuws dus!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, een kruipkelder met water. Maar morgen komen ze de isolatie afmaken dus dan is het gelijk einde verhaal voor die kutbeesten
al dat getoeter de hele dag, schandaligquote:Op woensdag 7 september 2011 12:13 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Wat een stelletje zeikerds.
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:13 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Wat een stelletje zeikerds.
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind dat zo'n toeter erbij hoort.
quote:
3x raden wie er gelijk kreeg. De experts die dachten om 12:00 wel klaar te zijn of ik...quote:Op woensdag 7 september 2011 10:23 schreef Whiteguy het volgende:
Zo... lekker tot 12:00 zonder stroom. (Volgens de mensen die hier rond lopen, dus zal wel 13:00 worden).
Ik gok op jou!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
3x raden wie er gelijk kreeg. De experts die dachten om 12:00 wel klaar te zijn of ik...
Ik zeg de derde die er met het been vandoor gaat.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
3x raden wie er gelijk kreeg. De experts die dachten om 12:00 wel klaar te zijn of ik...
3x lijkt me wat overdreven als er maar twee keuzes zijnquote:Op woensdag 7 september 2011 12:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Grappig, daar had ik het net in een ander topic ook al overquote:Op woensdag 7 september 2011 12:56 schreef Etcetera het volgende:
Net een leuk gesprek gehad over taalgebruik, grammatica enzo. Dat het over het algemeen gewoon slechter is geworden en ook moeilijker op de een of andere manier. En dat 'me' ipv 'mijn' zó ont-zet-tend lelijk is, dat soort dingen
ik heb zo en zo een hekel aan al dat soort foutenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Grappig, daar had ik het net in een ander topic ook al over. Daar was het toppunt van ergernis 'eens' vervangen door 'is'. Kom is hier, om maar wat te noemen. Walgelijk
.
Ja, hadden wij het ook overquote:Op woensdag 7 september 2011 13:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Grappig, daar had ik het net in een ander topic ook al over. Daar was het toppunt van ergernis 'eens' vervangen door 'is'. Kom is hier, om maar wat te noemen. Walgelijk
.
Soberzoquote:Op woensdag 7 september 2011 13:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb zo en zo een hekel aan al dat soort fouten
"famfare"quote:Op woensdag 7 september 2011 13:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, hadden wij het ook over![]()
[..]
Soberzo
Zeauouizeauquote:
Dat vind ik ook tenenkrommend.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:09 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het altijd stom als mensen het verschil niet kunnen tussen uw en u of jou en jouw. Zag laatst een bestelbusje rijden waarop stond "voor al u kluswerkzaamheden"
Laatst had ik een brief mee van de tandarts waarin de hele tijd U stond, ook midden in de zinnen, ik voelde me net de schepperquote:Op woensdag 7 september 2011 13:09 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het altijd stom als mensen het verschil niet kunnen tussen uw en u of jou en jouw. Zag laatst een bestelbusje rijden waarop stond "voor al u kluswerkzaamheden"
mastruberenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"famfare"
"is","es"
"xeauwusjow"
Frapant voorbeeld maar ja, ook dat is altijd erg lompquote:
En het stomme is dat buitenlanders dat vaak beter kunnen dan Engelsen zelfquote:Op woensdag 7 september 2011 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik ook tenenkrommend.
In het Engels kan ik me er trouwens ook erg aan storen.
Your / You're
They're/There
There(s)/Their(s)
En meer van dat soort ongein.
dat kan ook met gevoel hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Frapant voorbeeld maar ja, ook dat is altijd erg lomp
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Laatst had ik een brief mee van de tandarts waarin de hele tijd U stond, ook midden in de zinnen, ik voelde me net de schepper
Frappant.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Frapant voorbeeld maar ja, ook dat is altijd erg lomp
Dat je het niet altijd lomp hoeft te doen maar dat het ook met gevoel kanquote:Op woensdag 7 september 2011 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap 'm niet maar ik ga geen uitleg vragen
Wel zielig als je bedenkt dat honden zich altijd zo voelenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:15 schreef MaJo het volgende:
Ik ben trouwens thuis gebleven, voel me zo ziek als een hondWel gezellig, kan ik samen met de twee hondjes bonden
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat je het niet altijd lomp hoeft te doen maar dat het ook met gevoel kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Tja, en die gaan wel altijd gewoon naar buiten. Dus...quote:Op woensdag 7 september 2011 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel zielig als je bedenkt dat honden zich altijd zo voelen
Als ik naar deze honden kijk dan voelen ze zich wel altijd hondsberoerdquote:Op woensdag 7 september 2011 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel zielig als je bedenkt dat honden zich altijd zo voelen
famfare, wat een briljant topic was dat, heb me echt een deuk gelachen.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"famfare"
"is","es"
"xeauwusjow"
Zouden ze dat ook over jou denken?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik naar deze honden kijk dan voelen ze zich wel altijd hondsberoerdIk vind het ook wel sneu af en toe, maar het zal allemaal wel meevallen denk ik
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En voor jouw: http://www.nu.nl/muziek/2(...)censies-zinloos.htmlIk vind de band steeds arroganter wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel leuk om te lezen verder
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Dat zeg je nou wel, maar met dit weer hebben ze er vaak ook helemaal geen zin in hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, en die gaan wel altijd gewoon naar buiten. Dus...
Ja fantastisch toch?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
famfare, wat een briljant topic was dat, heb me echt een deuk gelachen.
quote:Burgemeester weigert excuus voor torenseks
BRUSSEL - Als burgemeester Ilse Uyttersprot van het Belgische Aalst volgend jaar bij de gemeenteraadsverkiezingen weer lijsttrekker wil worden, moet ze excuus aanbieden voor een seksfilmpje waarin ze te zien is.
Dat eisen leden van haar partij, de christendemocratische CD&V, aldus de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws woensdag. De burgemeester weigert vooralsnog.
Op internet circuleert een filmpje, opgenomen door onbekenden, waarop te zien is hoe Uyttersprot op een toren in Spanje de liefde bedrijft met haar toenmalige vriend. De beelden zijn al enkele jaren oud, maar leidden enkele weken terug plotseling tot een rel.
De ex van Uyttersprot heeft zich in het ziekenhuis waar hij als cardioloog werkt, inmiddels wel verontschuldigd bij directie en patiënten. Uyttersprot vindt dat niet nodig. Volgens haar heeft het filmpje niks te maken met haar functioneren als burgemeester.
Dat zou helemaal gaaf zijnquote:Op woensdag 7 september 2011 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zouden ze dat ook over jou denken?
Ja, het zijn ook een stel lafbekjes natuurlijkquote:Op woensdag 7 september 2011 13:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar met dit weer hebben ze er vaak ook helemaal geen zin in hoor
Ik heb ze sinds ik ze ken al een beetje arrogant gevonden eigenlijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind de band steeds arroganter wordenMaar wel leuk om te lezen verder
Dat ze dan tegen elkaar blaffen: "Shit man, ik voel me vandaag MaJo-beroerd"quote:Op woensdag 7 september 2011 13:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou helemaal gaaf zijnDat ze me zo zielig aankijken omdat ze denken dat ik me altijd rot voel ofzo
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja fantastisch toch?
Trouwens, ik ben het helemaal eens met deze burgermeester. Het is een vrouw maar ze heeft wel ballen door te zeggen: fuck you!
http://www.nu.nl/buitenla(...)xcuus-torenseks.html
[..]
Ja stelt toch geen bal voor? En opeens, nadat het al maanden online staat, komt het in de pers. Laat ze lekker. Dit is gewoon zwartmakerijquote:Op woensdag 7 september 2011 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://lifetoday.be/2011/(...)er-aalst-seks-toren/
Ze zien er wel uit als dweilen inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2011 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, het zijn ook een stel lafbekjes natuurlijk
Dweilen zonder stok
Ik ben er sinds kort achter dat ze arrogant zijn. Volgens een insider zijn ze erg lastig en hebben ze een hekel aan Nederland.quote:Ik heb ze sinds ik ze ken al een beetje arrogant gevonden eigenlijk.
Maar ze hebben wel een punt.
Kijk maar eens naar het commentaar op The Offspring. Het was fucking vet en iedereen die er stond had een vet feest. Vervolgens worden ze stuk getrokken in recensies
Nou ja, van mij mag ze d'r excuses wel aanbieden. Als burgemeester heb je toch een voorbeeldfunctie, en schending van de openbare zeden is nou niet echt een goed voorbeeld. En volgens mij zelfs strafbaar.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja fantastisch toch?
Trouwens, ik ben het helemaal eens met deze burgermeester. Het is een vrouw maar ze heeft wel ballen door te zeggen: fuck you!
http://www.nu.nl/buitenla(...)xcuus-torenseks.html
[..]
Voor de slechte beeldkwaliteit...quote:Op woensdag 7 september 2011 13:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vind dat ze groot gelijk heeft, waarom zou ze zich moeten verontschuldigen?
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, van mij mag ze d'r excuses wel aanbieden. Als burgemeester heb je toch een voorbeeldfunctie, en schending van de openbare zeden is nou niet echt een goed voorbeeld. En volgens mij zelfs strafbaar.
Helemaal mee eens, laat dat mens toch lekker sexen. Misschien niet zo slim om dat op klaarlichte dag op zo'n heel duidelijk punt te doenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja stelt toch geen bal voor? En opeens, nadat het al maanden online staat, komt het in de pers. Laat ze lekker. Dit is gewoon zwartmakerij
Gast, het was in SPANJE. Niet in haar eigen stad. Voorbeeldfunctie. 90% van de mensen heeft wel eens buiten staan wippen. Lijkt me dus een prima voorbeeld.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, van mij mag ze d'r excuses wel aanbieden. Als burgemeester heb je toch een voorbeeldfunctie, en schending van de openbare zeden is nou niet echt een goed voorbeeld. En volgens mij zelfs strafbaar.
Zodra ik erachter kom welk account van haar is, zal ik dat zeker doen!quote:Op woensdag 7 september 2011 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Als ik jou was, zou ik d'r een note geven...
Als je het filmpje bekijkt, zie je dat er wel van heel ver ingezoomd is.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, laat dat mens toch lekker sexen. Misschien niet zo slim om dat op klaarlichte dag op zo'n heel duidelijk punt te doen
Tja, fanhood maakt je blind hequote:Op woensdag 7 september 2011 13:25 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er sinds kort achter dat ze arrogant zijn. Volgens een insider zijn ze erg lastig en hebben ze een hekel aan Nederland.
Volgens mij gewoon een toerist.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het filmpje bekijkt, zie je dat er wel van heel ver ingezoomd is.
Vraag me af wie dit gefilmd heeft...
Schijnbaar maakt het met het huidige internet niet zoveel uit waar je dit soort acties hebtquote:Op woensdag 7 september 2011 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gast, het was in SPANJE. Niet in haar eigen stad. Voorbeeldfunctie. 90% van de mensen heeft wel eens buiten staan wippen. Lijkt me dus een prima voorbeeld.
Dan sta te je toch even raar te..., euh...., filmen...quote:Op woensdag 7 september 2011 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een toerist.
Die bewaren we voor wanneer het uit mocht komen...quote:Op woensdag 7 september 2011 13:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij een voorbeeldfunctie hoort gewoon voorbeeldgedrag, ongeacht waar of wanneer je bent.
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die bewaren we voor wanneer het uit mocht komen...
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachtenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus ze mag ook nooit uit d'r neus eten, een wijntje teveel ophebben, een blikje niet in de vuilnisbak gooien en weet ik veel wat nog meer. Totaal nergens, helemaal nooit. Want je weet maar nooit welke camera er op je gericht staat?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Schijnbaar maakt het met het huidige internet niet zoveel uit waar je dit soort acties hebt. Maar goed, ik vind het gewoon matig gedrag. Ik heb ook wel eens buitenseks gehad, maar niet op een toren waar de halve wereld me kon zien. Bij een voorbeeldfunctie hoort gewoon voorbeeldgedrag, ongeacht waar of wanneer je bent. Net als die agent die dronken op een scooter een fietser had aangereden, was vandaag nog in het nieuws. Oke, weliswaar een andere categorie, maar het blijft iets dat niet is toegestaan doen terwijl je normaal juist mensen erop moet aanspreken als ze iets doen wat niet mag...
Hadden jullie geen last van die windhoos?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:35 schreef Etcetera het volgende:
Het is jaren geleden, dus ze heeft wat mij betreft gewoon gelijk.
Uit je neus eten is niet strafbaar. Een wijntje te veel ophebben is prima, in je eigen huis. Maar ik zou persoonlijk als ik burgemeester was, absoluut niet dronken in het openbaar verschijnen nee. Blikje op straat gooien ook niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus ze mag ook nooit uit d'r neus eten, een wijntje teveel ophebben, een blikje niet in de vuilnisbak gooien en weet ik veel wat nog meer. Totaal nergens, helemaal nooit. Want je weet maar nooit welke camera er op je gericht staat?
Windhoos? Wie wat waar wanneer?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hadden jullie geen last van die windhoos?
Buitenseks is ook niet per definite strafbaar.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Uit je neus eten is niet strafbaar. Een wijntje te veel ophebben is prima, in je eigen huis. Maar ik zou persoonlijk als ik burgemeester was, absoluut niet dronken in het openbaar verschijnen nee. Blikje op straat gooien ook niet.
Maar zij verwijt niemand iets toch? Dus ik zie geen hypocrisie.quote:Anders ben je in mijn ogen een hypocriet als je dan een ander iets verwijt. En hypocriete mensen heb ik een hekel aan. De enige andere oplossing is dan maar niets zeggen tegen iemand anders als ie de regels overtreedt. Maar dan voldoe je niet aan je functie.
http://www.depers.nl/binn(...)elijke-windhoos.htmlquote:Op woensdag 7 september 2011 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Windhoos? Wie wat waar wanneer?
Was ze toen ook al burgemeester dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Uit je neus eten is niet strafbaar. Een wijntje te veel ophebben is prima, in je eigen huis. Maar ik zou persoonlijk als ik burgemeester was, absoluut niet dronken in het openbaar verschijnen nee. Blikje op straat gooien ook niet.
Anders ben je in mijn ogen een hypocriet als je dan een ander iets verwijt. En hypocriete mensen heb ik een hekel aan. De enige andere oplossing is dan maar niets zeggen tegen iemand anders als ie de regels overtreedt. Maar dan voldoe je niet aan je functie.
Ja, dat staat echt zo op Nu.NLquote:Lara Stone ging er dinsdagavond tijdens GQ's Man of thé Year Awards vandoor met de prigs vow Best Woman of the Year.
Dat was in Oude Pekela. Do not insult me, ik zit in de stad Groningenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/binn(...)elijke-windhoos.html
Dat is ook nog eens een goeie vraag. Dat weet ik eigenlijk helemaal niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Was ze toen ook al burgemeester dan?
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lees het HELE artikel.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat was in Oude Pekela. Do not insult me, ik zit in de stad Groningen
als je zo je geld kan verdienen...quote:Op woensdag 7 september 2011 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat staat echt zo op Nu.NL
En voor het complete plaatje:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 7 september 2011 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lees het HELE artikel.
Ik dacht dat je in Stadskanaal zat.
Volgens mij is seks in openbare plaatsen waar anderen je kunnen zien, gewoon strafbaar hoor (schending van de openbare zeden). Zelfs op niet-openbare plaatsen is dat strafbaar. Als ik thuis voor het open raam mijn vrouw ga verwennen terwijl er net een klas kinderen langs loopt, dan is het wachten op de politie hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Buitenseks is ook niet per definite strafbaar.
Ik denk dat zij als burgemeester echt wel statements heeft gemaakt, en deze ook zal moeten maken in de toekomst, over dingen die mensen doen die niet mogenquote:[..]
Maar zij verwijt niemand iets toch? Dus ik zie geen hypocrisie.
Denk dat ze haar in de verkeerde categorie beoordeeld hebben...quote:Op woensdag 7 september 2011 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lara Stone ging er dinsdagavond tijdens GQ's Man of thé Year Awards vandoor...
Ja, dat staat echt zo op Nu.NL
En voor het complete plaatje:
[ afbeelding ]
Geen idee. Maar dat scheelt natuurlijk wel wat ja.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik jouw vrouw was, zou ik ook meteen 112 in dat geval bellen...quote:Op woensdag 7 september 2011 13:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Volgens mij is seks in openbare plaatsen waar anderen je kunnen zien, gewoon strafbaar hoor (schending van de openbare zeden). Zelfs op niet-openbare plaatsen is dat strafbaar. Als ik thuis voor het open raam mijn vrouw ga verwennen terwijl er net een klas kinderen langs loopt, dan is het wachten op de politie hoor.
Dus jij hebt je ingelezen in de Spaanse wet begrijp ik? En de Belgische mocht uberhaupt relevant zijn?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Volgens mij is seks in openbare plaatsen waar anderen je kunnen zien, gewoon strafbaar hoor (schending van de openbare zeden). Zelfs op niet-openbare plaatsen is dat strafbaar. Als ik thuis voor het open raam mijn vrouw ga verwennen terwijl er net een klas kinderen langs loopt, dan is het wachten op de politie hoor.
Ah, maar dat is een aannamequote:Ik denk dat zij als burgemeester echt wel statements heeft gemaakt, en deze ook zal moeten maken in de toekomst, over dingen die mensen doen die niet mogen.
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik jouw vrouw was, zou ik ook meteen 112 in dat geval bellen...
Dat scheelt alles.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat scheelt natuurlijk wel wat ja.
+1quote:Op woensdag 7 september 2011 13:44 schreef TradeMarkie het volgende:
volgens mij kon het haar juist niks schelen
Spanje is nog een stukej meer verbonden met de Katholieke kerk dan Nederland dus ik ga er wel vanuit dat dat daar ook gewoon verboden is. België weet ik uiteraard niet zeker, maar het is wel zeer onwaarschijnlijk dat je daar gewoon op straat mag batsen hequote:Op woensdag 7 september 2011 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus jij hebt je ingelezen in de Spaanse wet begrijp ik? En de Belgische mocht uberhaupt relevant zijn?
Kloptquote:[..]
Ah, maar dat is een aanname
Vind ik niet, overtreding is overtreding.quote:En tevens appels met peren vergelijken.
De brandweer om de vurige hete seks te blussen?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik jouw vrouw was, zou ik ook meteen 112 in dat geval bellen...
Ik ookquote:Voor de goede orde, ik vind dat je een heel leuke vrouw hebt...
Hangt van de functie af die ze had ten tijde van het incidentquote:
ontvanger gok ik, zonder het filmpje gezien te hebbenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Hangt van de functie af die ze had ten tijde van het incident.
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ontvanger gok ik, zonder het filmpje gezien te hebben
Nee: http://www.blogonlyapartments.nl/openbaar-seks/quote:Op woensdag 7 september 2011 13:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Spanje is nog een stukej meer verbonden met de Katholieke kerk dan Nederland dus ik ga er wel vanuit dat dat daar ook gewoon verboden is. België weet ik uiteraard niet zeker, maar het is wel zeer onwaarschijnlijk dat je daar gewoon op straat mag batsen he. Nu zit je gewoon spijkers op laag water te zoeken...
En dat is van Feb 2011.quote:Je moet ook weten waar het verboden is. In veel steden wordt openbare seks bestraft met hoge boetes. Hoewel deze maatregelen worden genomen door gemeentes om straatprostitutie tegen te gaan, hebben enthousiaste minnaars hier helaas last van. Granada, Malaga en Valencia zijn de eerste steden in Spanje die openbare seks zijn gaan verbieden en boetes kunnen opleggen van 700 tot 3000 euro. Een klein beetje seks op straat kan je zo hetzelfde kosten als een nacht in één van de meest luxe suites in de stad!
In Granada worden seksuele activiteiten met name zwaar beboet in bepaalde leefgebieden van de stad, zoals in de omgeving van scholen, speelplaatsen, woonwijken en winkel- of bedrijvengebieden. Maar als je 200 meter buiten deze gebieden blijft kun je het doen zonder je druk te maken om je portemonnee.
Onder werktijd bedoel ik danquote:Op woensdag 7 september 2011 13:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je bent wel bezigquote:Op woensdag 7 september 2011 13:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee: http://www.blogonlyapartments.nl/openbaar-seks/
[..]
En dat is van Feb 2011.
Dus je overtreedt gewoon de wetquote:Maar natuurlijk moet je nog steeds voorkomen dat de politie je doorheeft, want ze kunnen je ook een bon geven voor exhibitionisme.
Je leest met gemak even over de andere dingen heen en het feit dat de "mis"daad gedaan is voordat deze regels van kracht waren. Nee, prima.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Dus je overtreedt gewoon de wet.
Niet al je kruit in één keer verschieten he?quote:
Ik ben alleen bang dat het geen bbq-meet gaat worden, want slecht weer, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de gereedmelding van TM's huisje...
Waar staat in die tekst dan dat exhibitionisme nog niet verboden was ten tijde van het filmpjequote:Op woensdag 7 september 2011 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je leest met gemak even over de andere dingen heen en het feit dat de "mis"daad gedaan is voordat deze regels van kracht waren. Nee, prima.
Ik neem wel wat drank mee, komt goed...quote:Op woensdag 7 september 2011 13:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat het geen bbq-meet gaat worden, want slecht weer, maar dat mag de pret niet drukken
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem wel wat drank mee, komt goed...
Dit staat zo in de tekst...mét dikgedrukte tekst:quote:Op woensdag 7 september 2011 13:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Waar staat in die tekst dan dat exhibitionisme nog niet verboden was ten tijde van het filmpje
En het artikel is van Feb 2011. Als het filmpje dus 4 jaar geleden gemaakt is, dan was het destijds nog niet verboden op die plekken.quote:Granada, Malaga en Valencia zijn de eerste steden in Spanje die openbare seks zijn gaan verbieden en boetes kunnen opleggen van 700 tot 3000 euro
Zover was ik. Maar ik liet dus zien dat in dat artikel ook staat dat je je alsnog schuldig maakt aan exhibitionisme.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit staat zo in de tekst...mét dikgedrukte tekst:
[..]
En het artikel is van Feb 2011. Als het filmpje dus 4 jaar geleden gemaakt is, dan was het destijds nog niet verboden op die plekken.
*zou kunnen* maken...en exhibitionisme is nog altijd iets anders dan openbare seks(waar ook de nadruk op werd gelegd). Dat is ook naaktlopen bijvoorbeeld. Het resultaat is hetzelfde maar het feit blijft dat openbare seks er dus niet per definitie strafbaar is.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Zover was ik. Maar ik liet dus zien dat in dat artikel ook staat dat je je alsnog schuldig maakt aan exhibitionisme.
Dat klopt.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
*zou kunnen* maken...en exhibitionisme is nog altijd iets anders dan openbare seks(waar ook de nadruk op werd gelegd). Dat is ook naaktlopen bijvoorbeeld. Het resultaat is hetzelfde maar het feit blijft dat openbare seks er dus niet per definitie strafbaar is.
Als een hoepelquote:
Ik doe het rustig aan, moet ook nog werken tussendoorquote:Op woensdag 7 september 2011 14:19 schreef Whiteguy het volgende:
Nog niets over het klokkenspel in de kerktoren TM ? Valt me ietwat tegen...
Je kende het niet?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:51 schreef Etcetera het volgende:
35 seconden volgehouden, toen weggeklikt
Ditoquote:
quote:
Die heb ik al vanaf 08.00 uurquote:
Echt? Het spijt me zeer maar wat een baggerquote:Op woensdag 7 september 2011 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Auw...
Generatiekloof, het komt uit 1992, kwam tot de 2e plaats in de Top 40...
da's niet best danquote:
De start van de hardcore house...quote:Op woensdag 7 september 2011 14:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Echt? Het spijt me zeer maar wat een bagger
Komt doordat mijn baan niet helemaal is wat ik ervan verwacht hadquote:
Ik vind happy hardcore tofferquote:Op woensdag 7 september 2011 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De start van de hardcore house...
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Komt doordat mijn baan niet helemaal is wat ik ervan verwacht had.
Net iets meer dan twee maanden geleden... Maar ik heb er nu al geen zin meer inquote:Op woensdag 7 september 2011 15:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Je bent toch afgelopen jaar van baan gewisseld?
ok, dat is balen danquote:Op woensdag 7 september 2011 15:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Net iets meer dan twee maanden geleden... Maar ik heb er nu al geen zin meer in.
Dus al weer beetje rond aan het kijken, vanavond maar weer een sollicitatiebrief schrijven...
Die eerste foto's zien er wel geinig uit! Dit wat minder inderdaad. Hotelletje in de buurt een optie?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Dit is dan weer wat minder...
[ afbeelding ]
Ja inderdaad. Maar ja, je doet er niets aan. Ach, ik weet nu wel weer wat ik niet wilquote:
Had gekund, maar om 1 uur moet je dan van het terrein af zijn, omdat dan de poorten dicht gaan.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Die eerste foto's zien er wel geinig uit! Dit wat minder inderdaad. Hotelletje in de buurt een optie?
Hmm, dat is dan ook weer zondequote:Op woensdag 7 september 2011 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had gekund, maar om 1 uur moet je dan van het terrein af zijn, omdat dan de poorten dicht gaan.
En dan begint net het leukste deel van het festijn...
De vergelijking met Campzone gaat niet op hoor, ik zie allemaal luxe echte murenquote:Op woensdag 7 september 2011 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Na vandaag nog één dagje werken en dan de barakken in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar de banen liggen in jouw sector volgens mij ook niet bepaald voor het oprapen toch?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar ja, je doet er niets aan. Ach, ik weet nu wel weer wat ik niet wil.
Jawel joh, in de elektrotechniek heb ik voor elke werkgever zes andere. Maar dan zit ik met hetzelfde probleem; dat werk heb ik nu wel gezien. Dus ik wil een stapje verder, maar dan worden mijn kansen uiteraard weer kleiner...quote:Op woensdag 7 september 2011 15:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar de banen liggen in jouw sector volgens mij ook niet bepaald voor het oprapen toch?
Succes in je zoektocht in ieder geval
Hoe zit dat dan? Betaal je een vaste prijs en dan is het verder zuipen tot je erbij neervalt?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:12 schreef MadMaster het volgende:
Maar dit maakt dan weer veel goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godzijdank wel, anders was ik er niet eens aan begonnen.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De vergelijking met Campzone gaat niet op hoor, ik zie allemaal luxe echte muren
wat zoek je nu dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Jawel joh, in de elektrotechniek heb ik voor elke werkgever zes andere. Maar dan zit ik met hetzelfde probleem; dat werk heb ik nu wel gezien. Dus ik wil een stapje verder, maar dan worden mijn kansen uiteraard weer kleiner...
Ik zit nu in de projecten maar dat vind ik niets. Ik wil of de advieskant op, of de managementkant. Heb nu een leuke vacature gezien, vanavond maar eens een brief in elkaar draaienquote:
Zie www.maltstock.comquote:Op woensdag 7 september 2011 15:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan? Betaal je een vaste prijs en dan is het verder zuipen tot je erbij neervalt?
Een fles meenemen? Dus iedereen neemt een fles mee en iedereen drinkt dan lekker elkaars whisky?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie www.maltstock.com
¤ 175,00 voor alles, inclusief 3 masterclasses, onbeperkt drank (bier/fris), ontbijt door de Highlander Inn uit Craggelachie, Schotland, vrijdags een pastamaaltijd, zaterdag BBQ door de winnaar van de wereldkampioenschappen BBQ'en.
verder een whisky-quiz met extreem mooie prijzen, een Detox-wandeling op zaterdagochtend, muziek, optredens enz.
Alleen voor sommige whiskies uit prive-verzamelingen moet je iets bijbetalen en er wordt van je verwacht zelf minstens één fles whisky mee te nemen...
Onder andere, naast de whisky die de exposanten meenemen.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Een fles meenemen? Dus iedereen neemt een fles mee en iedereen drinkt dan lekker elkaars whisky?
Leuk principe! Tenzij allemaal sloebers Grants of Famous Grouse gaan meenemen ofzoquote:Op woensdag 7 september 2011 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder andere, naast de whisky die de exposanten meenemen.
BYOB-principe (Bring Your Own Bottle), heel gebruikelijk bij whisky-proeverijen.
Nou ja, profiteurs genoeg op de wereld...quote:Op woensdag 7 september 2011 15:23 schreef Etcetera het volgende:
Lijkt me niet dat sloebers naar zo'n event gaan
Als je dat doet, dan ben je een volgende keer niet echt meer welkom.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Leuk principe! Tenzij allemaal sloebers Grants of Famous Grouse gaan meenemen ofzo. Maar dat zal wel meevallen toch?
Maar dat valt op zich toch nog wel mee voor wat je er voor krijgt?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:24 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar als ze eerst 175 euro moeten betalen? Denk niet dat ze daar al zin in hebben
Maar wat vinden ze dan van een Highland Park 12Y om maar wat te noemen? Is dat ook 'te min' om mee te nemen? Of is dat gewoon geaccepteerd?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je dat doet, dan ben je een volgende keer niet echt meer welkom.
Maar de meeste deelnemers zijn lid van wiskyclubs en/of hebben whiskyverzamelingen e.d. en die weten wel wat ze mee moeten nemen. De meest fantastische whiskies komen er a.s. weekend op tafel...
175 euro betalen en 15 euro voor een fles whisky, en dan een weekend lang onder de pannen zijn en vet dure whiskies van anderen zuipen, da's niet duur hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 15:24 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar als ze eerst 175 euro moeten betalen? Denk niet dat ze daar al zin in hebben
Dat wordt wel geaccepteerd, maar ik denk dat je hem dan weer ongeopend mee naar huis kan nemen. Niet dat het te min is, maar de meesten kennen dat wel en zijn op zoek naar dingen die ze niet kennen...quote:Op woensdag 7 september 2011 15:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar wat vinden ze dan van een Highland Park 12Y om maar wat te noemen? Is dat ook 'te min' om mee te nemen? Of is dat gewoon geaccepteerd?
Alleen kost die fles whisky iets meer dan...quote:Op woensdag 7 september 2011 15:26 schreef Bart het volgende:
[..]
175 euro betalen en 15 euro voor een fles whisky, en dan een weekend lang onder de pannen zijn en vet dure whiskies van anderen zuipen, da's niet duur hoor.
Ah, zeldzamere whiskies hebben dus de voorkeurquote:Op woensdag 7 september 2011 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt wel geaccepteerd, maar ik denk dat je hem dan weer ongeopend mee naar huis kan nemen. Niet dat het te min is, maar de meesten kennen dat wel en zijn op zoek naar dingen die ze niet kennen...
Er komen ook whisky-freaks vanuit de hele wereld, incl. Rusland, Japan, USA en bijan alle Europese landen...
Ja als je een fatsoenlijke fles haalt wel jaquote:Op woensdag 7 september 2011 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen kost die fles whisky iets meer dan...
En toch denk ik dat je je prima zult vermaken als je van whisky houdt.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, zeldzamere whiskies hebben dus de voorkeur.
Nou ja, ik ben toch niet 'freak' genoeg denk ik om naar zo'n evenement te gaan. Ik geniet gewoon op z'n tijd van een glaasje
.
Ik hou wel van whisky, maar gewoon om af en toe van te genieten... Niet om het er drie dagen over te hebbenquote:Op woensdag 7 september 2011 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En toch denk ik dat je je prima zult vermaken als je van whisky houdt.
Het is een beetje geven en nemen natuurlijk, en als je dat in de juiste verhouding doet, dan zal je ook met een HP12 welkom zijn...
Weet ik nog niet, maar ik denk dat ik wat al geopende flessen meeneem en één nog gesloten fles. Mw. MM gaat ook mee en die neemt dus ook een fles mee, waarschijnlijk een oude Macallan 18y. Da's namelijk de enige whisky die ze lekker vindt...quote:Op woensdag 7 september 2011 15:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja als je een fatsoenlijke fles haalt wel ja. Wat neem jij mee?
Met al die Schotten er bij is het gewoon 3 dagen (nou ja, van vrijdagavond tot zondagochtend) lachen. En er wordt minder gedronken dan iedereen denkt, het is meer proeven...quote:Op woensdag 7 september 2011 15:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik hou wel van whisky, maar gewoon om af en toe van te genieten... Niet om het er drie dagen over te hebben.
Die is al aardig aan de prijs, boven mijn budget in ieder gevalquote:Op woensdag 7 september 2011 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maar ik denk dat ik wat al geopende flessen meeneem en één nog gesloten fles. Mw. MM gaat ook mee en die neemt dus ook een fles mee, waarschijnlijk een oude Macallan 18y.
Gaat ze zich wel een beetje vermaken dan?quote:Da's namelijk de enige whisky die ze lekker vindt...
Ik heb er ook geen dozen vol van, was het maar waar...quote:Op woensdag 7 september 2011 15:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Die is al aardig aan de prijs, boven mijn budget in ieder geval
Jawel, er komen nog meer voor haar bekende dames en ze kent inmiddels ook een hoop mensen uit 'mijn' whisky-wereldje. En anders gaat ze de bossen in, wandelen of zo.quote:Gaat ze zich wel een beetje vermaken dan?
Ja als ik geld had...quote:Op woensdag 7 september 2011 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen dozen vol van, was het maar waar...
Oh dan is het goed! Wordt een heel clubje dus zo te horenquote:[..]
Jawel, er komen nog meer voor haar bekende dames en ze kent inmiddels ook een hoop mensen uit 'mijn' whisky-wereldje. En anders gaat ze de bossen in, wandelen of zo.
200 man/vrouw komen er...quote:Op woensdag 7 september 2011 15:45 schreef Bart het volgende:
[quote]
Oh dan is het goed! Wordt een heel clubje dus zo te horen.
Als Bart met z'n beukennote's langs komt wel, ja...quote:Op woensdag 7 september 2011 15:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Pas wel op in die bossen, ik heb net geleerd dat er nogal wat dingen strafbaar zijn om daar te doen
Ik druk zo op mijn noteknop dan!quote:Op woensdag 7 september 2011 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als Bart met z'n beukennote's langs komt wel, ja...
ziet er meer uit als een notestopquote:Op woensdag 7 september 2011 15:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik druk zo op mijn noteknop dan!
[ afbeelding ]
Lijkt het wel op ja. Maar deze stuurt Danny naar je op als je mod wordt, die hang je dan zo aan de muur naast je pc.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ziet er meer uit als een notestop
Boven je notehouten bureau...quote:Op woensdag 7 september 2011 16:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Lijkt het wel op ja. Maar deze stuurt Danny naar je op als je mod wordt, die hang je dan zo aan de muur naast je pc.
hang hem dan ook naast je notebook...quote:
Het is wel een kleinote.quote:
Ja, ik test je eventjes na je belofte gisteren en je voorbeeldfunctie-uitspraak vanmiddag...quote:Op woensdag 7 september 2011 16:07 schreef Bart het volgende:
Maar je beseft dat jij er telkens over begint he, niet ik?
Ik heb gekanote van het weekend.quote:
Doe ik dan iets wat tegen de regels is?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik test je eventjes na je belofte gisteren en je voorbeeldfunctie-uitspraak vanmiddag......
Nee, je houdt je prima vandaag...quote:Op woensdag 7 september 2011 16:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe ik dan iets wat tegen de regels is?
Alleen vandaag ook hequote:Op woensdag 7 september 2011 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, je houdt je prima vandaag...
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:11 schreef TradeMarkie het volgende:
het is hier trouwens weer een zootje noteweer
Welke teller?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de teller is gisteren weer op 0 gezet...
En wat telt die teller dan?quote:
Ik gooi dat niet hoor, ik ben moddereter.quote:
Hmmm, die teller begint al weer iets uit te slaan na bovenstaande post.quote:
Ik vraag niet naar de bekende weg. Ik weet niet wat jouw teller precies telt.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, die teller begint al weer iets uit te slaan na bovenstaande post.
'Vragen naar de bekende weg' meet 'ie namelijk ook...
Dreigen met notes doe ik nooit. Ik plaats ze of ik maak er een grap overquote:Maar de essentie van vandaag is dat je ook als Mod best over notes kan praten zonder er mee te dreigen...
Die is ook wel mooiquote:
Damn...quote:Op woensdag 7 september 2011 16:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vraag niet naar de bekende weg. Ik weet niet wat jouw teller precies telt.
[..]
Dreigen met notes doe ik nooit. Ik plaats ze of ik maak er een grap over. Ermee dreigen is nogal zinloos, zodra je dat moet doen heeft de persoon bij wie je dat doet al iets notewaardigs gezegd/gedaan en maak je er dus gelijk een note van
.
Bad, weak, good, gaat dat om je humeur, de mate waarin de NS vandaag op tijd rijdt, het aantal keer dat ik uit mezelf een notegrap maak?quote:
Zo erg is het niet, ben Bart even aan het testen en hij laat zich uit z'n tent lokken...quote:
Basisschoolquote:Op woensdag 7 september 2011 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Auw...
Generatiekloof, het komt uit 1992, kwam tot de 2e plaats in de Top 40...
Houden zo...quote:Op woensdag 7 september 2011 16:27 schreef Bart het volgende:
En ja, ik weet dat het een metafoor is.
Dan is het goed.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, ben Bart even aan het testen en hij laat zich uit z'n tent lokken...
Verder prima met hem geouwehoerd vanmiddag...
Rookworst?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, even Hollandse boodschappen voor PS op de bus gedaan
Vroeg me alleen nog wel af waarom je niet tegen C4 begon over irritant geleuter toen hij dit zei:quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Raar. Als ik op dat knopje druk krijg je een note.......
Klikspaan, boterspaan...quote:Op woensdag 7 september 2011 16:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Vroeg me alleen nog wel af waarom je niet tegen C4 begon over irritant geleuter toen hij dit zei:
[..]
Nee, helemaal vergetenquote:
Hallo, check die PI van mijn notebericht nog eens... Was toch wel duidelijk dacht ikquote:Op woensdag 7 september 2011 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klikspaan, boterspaan...![]()
Maar serieus, dat heb ik niet gezien.
Ik zit hier ook niet om Mod's continue te beoordelen.
Vaak gaat het om de context waarin iets gezegd wordt. MaJo vroeg zich gisteren na je opmerking echt af of ze geen note gekregen had, dat zegt dan toch wel iets over de wijze van je berichtje daaromtrent...
Goede reis! Ik ga ook zoquote:Maar ik ben er klaar mee voor vandaag, op naar huis!
Het is er inderdaad wel weer voorquote:Op woensdag 7 september 2011 16:41 schreef MaJo het volgende:
Oeh door het rookworst bericht krijg ik nu zin in boerenkoolEn ik ben verantwoordelijk voor de boodschappen dus dat zou zomaar kunnen
Bij de Appie hebben ze het volgend mij het hele jaar doorquote:Op woensdag 7 september 2011 16:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als er boerenkool te krijgen is, vorige week naar gezocht en behalve bij de Makro in zakken van 2,5 kilo nergens te krijgen
Oh dat is wel raar. Zal zo eens bij de Super de Boer kijken, en anders wordt het zuurkoolquote:Op woensdag 7 september 2011 17:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Oh, ben bij 2 appies geweest en daar hadden ze het niet
Ik weet het maar met dit weer maak ik een uitzonderingquote:Op woensdag 7 september 2011 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
je mag boerenkool pas eten als de eerste vorst er overheen is geweest![]()
En super excited voor mijn hollandse pakketkaas!!
Ik zie de naam ook wel vakerquote:Op woensdag 7 september 2011 17:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand met Red's echte naam heeft de Yanko Design awards gewonnen
Ook kruidnotejes?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, helemaal vergeten
Wel thee, snoep, stroopwafels, bitterkoekjes en kaas.
Hopen dat de kaas door de douane komt
haha ik dacht een typo... maarquote:
Ik verbaasde me er over dat die nog niet langs was gekomenquote:
Opstaan, luie Peppi...quote:Op woensdag 7 september 2011 18:36 schreef MaJo het volgende:
Ik moet de honden uitlaten en boodschappen doen, maar ik lig zo lekker onder mijn dekentje op de bank
Bah, verrader.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Vroeg me alleen nog wel af waarom je niet tegen C4 begon over irritant geleuter toen hij dit zei:
[..]
Hoezo dat dan weerquote:
In Amerika hebben ze toch geen vorst?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
je mag boerenkool pas eten als de eerste vorst er overheen is geweest![]()
En super excited voor mijn hollandse pakketkaas!!
daarom eet ik ook nooit kalequote:Op woensdag 7 september 2011 18:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
In Amerika hebben ze toch geen vorst?
In je eigen blog was je een 'w' vergeten.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:09 schreef MaJo het volgende:
Oh wat ergquote:Op woensdag 7 september 2011 18:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
In je eigen blog was je een 'w' vergeten.Dus deze post is wel komisch. Gewoon vanwege het snelle tikken, maar ik moest toch lachen.
Behoort een vraag niet tot jou portefeuille dan hoef je er ook geen aandacht aan te besteden.
Ik moet nog steeds naar de winkelquote:Op woensdag 7 september 2011 19:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jawel hoor,
nog boerenkool gevonden?
Mmmmm, bieten met uien.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds naar de winkelIk heb besloten dat het bietjes gaan worden
Nee, daarom moest ik er ook gewoon om lachen.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh wat ergIk maak die fout echt nooit
Nee zonderquote:
Al een afspraak bij de dokter gemaakt?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee zonderlekker door de aardappelen heen gestampt met jus
Ik ben net met de honden weggeweest en het voelt net alsof ik een marathon heb gelopenToch maar eens kijken of vriendlief langs de winkel kan
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:28 schreef wyccie het volgende:
Film nooit gezien, maar ik gok op O, brother where art thou.
Zonder Google.
Correct!quote:
Door dit maak ik me toch wel zorgen.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Platspuitpil voor gekken, zoals ik
http://en.wikipedia.org/wiki/Alprazolam
quote:
Welkom in de wereld van de pillenslikkersquote:Op woensdag 7 september 2011 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Platspuitpil voor gekken, zoals ik
http://en.wikipedia.org/wiki/Alprazolam
Tijdje terug gezien, best vermakelijkquote:Op woensdag 7 september 2011 20:28 schreef wyccie het volgende:
Film nooit gezien, maar ik gok op O, brother where art thou.
Zonder Google.
Nog een beetje into de complottheorieen ?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:24 schreef MaJo het volgende:
Ik zit een 9/11 docu te kijken, blijft me interesseren
Absoluutquote:Op donderdag 8 september 2011 00:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nog een beetje into de complottheorieen ?
De architecten uit Delft hebben in Leiden nog wat mensen voor de camera gehaald:
http://www.ae911truth.org/
Best interessante materie wel.
Nee, bewust niet ingepakt.quote:
quote:
Het was Office Spacequote:Op woensdag 7 september 2011 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Not my kind of music, dus ook geen idee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |