Dank jequote:
Ik heb vannacht zeker 30 muggen doodgemaakt en vanochtend zaten er nog meer. Dus je begrijpt dat ik niet heel goed geslapen heb.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:58 schreef Mark het volgende:
Wespen![]()
Al doet zo'n electrisch tennisracket wonderen
WTF, slaap je boven een sloot ofzoquote:Op woensdag 7 september 2011 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb vannacht zeker 30 muggen doodgemaakt en vanochtend zaten er nog meer. Dus je begrijpt dat ik niet heel goed geslapen heb.
30quote:Op woensdag 7 september 2011 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb vannacht zeker 30 muggen doodgemaakt en vanochtend zaten er nog meer. Dus je begrijpt dat ik niet heel goed geslapen heb.
Slecht plan. Als er daar ééntje in komtquote:
Nee, een kruipkelder met water. Maar morgen komen ze de isolatie afmaken dus dan is het gelijk einde verhaal voor die kutbeestenquote:Op woensdag 7 september 2011 12:02 schreef Bart het volgende:
[..]
WTF, slaap je boven een sloot ofzo.
Nou, ik ga zo wel even wat Autan gel halen zodat ik vannacht in ieder geval rustig kan slapen.quote:
Ah kijk, goed nieuws dus!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, een kruipkelder met water. Maar morgen komen ze de isolatie afmaken dus dan is het gelijk einde verhaal voor die kutbeesten
al dat getoeter de hele dag, schandaligquote:Op woensdag 7 september 2011 12:13 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Wat een stelletje zeikerds.
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:13 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Wat een stelletje zeikerds.
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind dat zo'n toeter erbij hoort.
quote:
3x raden wie er gelijk kreeg. De experts die dachten om 12:00 wel klaar te zijn of ik...quote:Op woensdag 7 september 2011 10:23 schreef Whiteguy het volgende:
Zo... lekker tot 12:00 zonder stroom. (Volgens de mensen die hier rond lopen, dus zal wel 13:00 worden).
Ik gok op jou!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
3x raden wie er gelijk kreeg. De experts die dachten om 12:00 wel klaar te zijn of ik...
Ik zeg de derde die er met het been vandoor gaat.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
3x raden wie er gelijk kreeg. De experts die dachten om 12:00 wel klaar te zijn of ik...
3x lijkt me wat overdreven als er maar twee keuzes zijnquote:Op woensdag 7 september 2011 12:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Grappig, daar had ik het net in een ander topic ook al overquote:Op woensdag 7 september 2011 12:56 schreef Etcetera het volgende:
Net een leuk gesprek gehad over taalgebruik, grammatica enzo. Dat het over het algemeen gewoon slechter is geworden en ook moeilijker op de een of andere manier. En dat 'me' ipv 'mijn' zó ont-zet-tend lelijk is, dat soort dingen
ik heb zo en zo een hekel aan al dat soort foutenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Grappig, daar had ik het net in een ander topic ook al over. Daar was het toppunt van ergernis 'eens' vervangen door 'is'. Kom is hier, om maar wat te noemen. Walgelijk
.
Ja, hadden wij het ook overquote:Op woensdag 7 september 2011 13:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Grappig, daar had ik het net in een ander topic ook al over. Daar was het toppunt van ergernis 'eens' vervangen door 'is'. Kom is hier, om maar wat te noemen. Walgelijk
.
Soberzoquote:Op woensdag 7 september 2011 13:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb zo en zo een hekel aan al dat soort fouten
"famfare"quote:Op woensdag 7 september 2011 13:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, hadden wij het ook over![]()
[..]
Soberzo
Zeauouizeauquote:
Dat vind ik ook tenenkrommend.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:09 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het altijd stom als mensen het verschil niet kunnen tussen uw en u of jou en jouw. Zag laatst een bestelbusje rijden waarop stond "voor al u kluswerkzaamheden"
Laatst had ik een brief mee van de tandarts waarin de hele tijd U stond, ook midden in de zinnen, ik voelde me net de schepperquote:Op woensdag 7 september 2011 13:09 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het altijd stom als mensen het verschil niet kunnen tussen uw en u of jou en jouw. Zag laatst een bestelbusje rijden waarop stond "voor al u kluswerkzaamheden"
mastruberenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"famfare"
"is","es"
"xeauwusjow"
Frapant voorbeeld maar ja, ook dat is altijd erg lompquote:
En het stomme is dat buitenlanders dat vaak beter kunnen dan Engelsen zelfquote:Op woensdag 7 september 2011 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik ook tenenkrommend.
In het Engels kan ik me er trouwens ook erg aan storen.
Your / You're
They're/There
There(s)/Their(s)
En meer van dat soort ongein.
dat kan ook met gevoel hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Frapant voorbeeld maar ja, ook dat is altijd erg lomp
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Laatst had ik een brief mee van de tandarts waarin de hele tijd U stond, ook midden in de zinnen, ik voelde me net de schepper
Frappant.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Frapant voorbeeld maar ja, ook dat is altijd erg lomp
Dat je het niet altijd lomp hoeft te doen maar dat het ook met gevoel kanquote:Op woensdag 7 september 2011 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap 'm niet maar ik ga geen uitleg vragen
Wel zielig als je bedenkt dat honden zich altijd zo voelenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:15 schreef MaJo het volgende:
Ik ben trouwens thuis gebleven, voel me zo ziek als een hondWel gezellig, kan ik samen met de twee hondjes bonden
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat je het niet altijd lomp hoeft te doen maar dat het ook met gevoel kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Tja, en die gaan wel altijd gewoon naar buiten. Dus...quote:Op woensdag 7 september 2011 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel zielig als je bedenkt dat honden zich altijd zo voelen
Als ik naar deze honden kijk dan voelen ze zich wel altijd hondsberoerdquote:Op woensdag 7 september 2011 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel zielig als je bedenkt dat honden zich altijd zo voelen
famfare, wat een briljant topic was dat, heb me echt een deuk gelachen.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"famfare"
"is","es"
"xeauwusjow"
Zouden ze dat ook over jou denken?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik naar deze honden kijk dan voelen ze zich wel altijd hondsberoerdIk vind het ook wel sneu af en toe, maar het zal allemaal wel meevallen denk ik
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En voor jouw: http://www.nu.nl/muziek/2(...)censies-zinloos.htmlIk vind de band steeds arroganter wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel leuk om te lezen verder
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Dat zeg je nou wel, maar met dit weer hebben ze er vaak ook helemaal geen zin in hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, en die gaan wel altijd gewoon naar buiten. Dus...
Ja fantastisch toch?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
famfare, wat een briljant topic was dat, heb me echt een deuk gelachen.
quote:Burgemeester weigert excuus voor torenseks
BRUSSEL - Als burgemeester Ilse Uyttersprot van het Belgische Aalst volgend jaar bij de gemeenteraadsverkiezingen weer lijsttrekker wil worden, moet ze excuus aanbieden voor een seksfilmpje waarin ze te zien is.
Dat eisen leden van haar partij, de christendemocratische CD&V, aldus de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws woensdag. De burgemeester weigert vooralsnog.
Op internet circuleert een filmpje, opgenomen door onbekenden, waarop te zien is hoe Uyttersprot op een toren in Spanje de liefde bedrijft met haar toenmalige vriend. De beelden zijn al enkele jaren oud, maar leidden enkele weken terug plotseling tot een rel.
De ex van Uyttersprot heeft zich in het ziekenhuis waar hij als cardioloog werkt, inmiddels wel verontschuldigd bij directie en patiënten. Uyttersprot vindt dat niet nodig. Volgens haar heeft het filmpje niks te maken met haar functioneren als burgemeester.
Dat zou helemaal gaaf zijnquote:Op woensdag 7 september 2011 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zouden ze dat ook over jou denken?
Ja, het zijn ook een stel lafbekjes natuurlijkquote:Op woensdag 7 september 2011 13:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar met dit weer hebben ze er vaak ook helemaal geen zin in hoor
Ik heb ze sinds ik ze ken al een beetje arrogant gevonden eigenlijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind de band steeds arroganter wordenMaar wel leuk om te lezen verder
Dat ze dan tegen elkaar blaffen: "Shit man, ik voel me vandaag MaJo-beroerd"quote:Op woensdag 7 september 2011 13:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou helemaal gaaf zijnDat ze me zo zielig aankijken omdat ze denken dat ik me altijd rot voel ofzo
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja fantastisch toch?
Trouwens, ik ben het helemaal eens met deze burgermeester. Het is een vrouw maar ze heeft wel ballen door te zeggen: fuck you!
http://www.nu.nl/buitenla(...)xcuus-torenseks.html
[..]
Ja stelt toch geen bal voor? En opeens, nadat het al maanden online staat, komt het in de pers. Laat ze lekker. Dit is gewoon zwartmakerijquote:Op woensdag 7 september 2011 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://lifetoday.be/2011/(...)er-aalst-seks-toren/
Ze zien er wel uit als dweilen inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2011 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, het zijn ook een stel lafbekjes natuurlijk
Dweilen zonder stok
Ik ben er sinds kort achter dat ze arrogant zijn. Volgens een insider zijn ze erg lastig en hebben ze een hekel aan Nederland.quote:Ik heb ze sinds ik ze ken al een beetje arrogant gevonden eigenlijk.
Maar ze hebben wel een punt.
Kijk maar eens naar het commentaar op The Offspring. Het was fucking vet en iedereen die er stond had een vet feest. Vervolgens worden ze stuk getrokken in recensies
Nou ja, van mij mag ze d'r excuses wel aanbieden. Als burgemeester heb je toch een voorbeeldfunctie, en schending van de openbare zeden is nou niet echt een goed voorbeeld. En volgens mij zelfs strafbaar.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja fantastisch toch?
Trouwens, ik ben het helemaal eens met deze burgermeester. Het is een vrouw maar ze heeft wel ballen door te zeggen: fuck you!
http://www.nu.nl/buitenla(...)xcuus-torenseks.html
[..]
Voor de slechte beeldkwaliteit...quote:Op woensdag 7 september 2011 13:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vind dat ze groot gelijk heeft, waarom zou ze zich moeten verontschuldigen?
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, van mij mag ze d'r excuses wel aanbieden. Als burgemeester heb je toch een voorbeeldfunctie, en schending van de openbare zeden is nou niet echt een goed voorbeeld. En volgens mij zelfs strafbaar.
Helemaal mee eens, laat dat mens toch lekker sexen. Misschien niet zo slim om dat op klaarlichte dag op zo'n heel duidelijk punt te doenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja stelt toch geen bal voor? En opeens, nadat het al maanden online staat, komt het in de pers. Laat ze lekker. Dit is gewoon zwartmakerij
Gast, het was in SPANJE. Niet in haar eigen stad. Voorbeeldfunctie. 90% van de mensen heeft wel eens buiten staan wippen. Lijkt me dus een prima voorbeeld.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, van mij mag ze d'r excuses wel aanbieden. Als burgemeester heb je toch een voorbeeldfunctie, en schending van de openbare zeden is nou niet echt een goed voorbeeld. En volgens mij zelfs strafbaar.
Zodra ik erachter kom welk account van haar is, zal ik dat zeker doen!quote:Op woensdag 7 september 2011 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Als ik jou was, zou ik d'r een note geven...
Als je het filmpje bekijkt, zie je dat er wel van heel ver ingezoomd is.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, laat dat mens toch lekker sexen. Misschien niet zo slim om dat op klaarlichte dag op zo'n heel duidelijk punt te doen
Tja, fanhood maakt je blind hequote:Op woensdag 7 september 2011 13:25 schreef MaJo het volgende:
Ik ben er sinds kort achter dat ze arrogant zijn. Volgens een insider zijn ze erg lastig en hebben ze een hekel aan Nederland.
Volgens mij gewoon een toerist.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het filmpje bekijkt, zie je dat er wel van heel ver ingezoomd is.
Vraag me af wie dit gefilmd heeft...
Schijnbaar maakt het met het huidige internet niet zoveel uit waar je dit soort acties hebtquote:Op woensdag 7 september 2011 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gast, het was in SPANJE. Niet in haar eigen stad. Voorbeeldfunctie. 90% van de mensen heeft wel eens buiten staan wippen. Lijkt me dus een prima voorbeeld.
Dan sta te je toch even raar te..., euh...., filmen...quote:Op woensdag 7 september 2011 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een toerist.
Die bewaren we voor wanneer het uit mocht komen...quote:Op woensdag 7 september 2011 13:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij een voorbeeldfunctie hoort gewoon voorbeeldgedrag, ongeacht waar of wanneer je bent.
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die bewaren we voor wanneer het uit mocht komen...
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachtenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus ze mag ook nooit uit d'r neus eten, een wijntje teveel ophebben, een blikje niet in de vuilnisbak gooien en weet ik veel wat nog meer. Totaal nergens, helemaal nooit. Want je weet maar nooit welke camera er op je gericht staat?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Schijnbaar maakt het met het huidige internet niet zoveel uit waar je dit soort acties hebt. Maar goed, ik vind het gewoon matig gedrag. Ik heb ook wel eens buitenseks gehad, maar niet op een toren waar de halve wereld me kon zien. Bij een voorbeeldfunctie hoort gewoon voorbeeldgedrag, ongeacht waar of wanneer je bent. Net als die agent die dronken op een scooter een fietser had aangereden, was vandaag nog in het nieuws. Oke, weliswaar een andere categorie, maar het blijft iets dat niet is toegestaan doen terwijl je normaal juist mensen erop moet aanspreken als ze iets doen wat niet mag...
Hadden jullie geen last van die windhoos?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:35 schreef Etcetera het volgende:
Het is jaren geleden, dus ze heeft wat mij betreft gewoon gelijk.
Uit je neus eten is niet strafbaar. Een wijntje te veel ophebben is prima, in je eigen huis. Maar ik zou persoonlijk als ik burgemeester was, absoluut niet dronken in het openbaar verschijnen nee. Blikje op straat gooien ook niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus ze mag ook nooit uit d'r neus eten, een wijntje teveel ophebben, een blikje niet in de vuilnisbak gooien en weet ik veel wat nog meer. Totaal nergens, helemaal nooit. Want je weet maar nooit welke camera er op je gericht staat?
Windhoos? Wie wat waar wanneer?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hadden jullie geen last van die windhoos?
Buitenseks is ook niet per definite strafbaar.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Uit je neus eten is niet strafbaar. Een wijntje te veel ophebben is prima, in je eigen huis. Maar ik zou persoonlijk als ik burgemeester was, absoluut niet dronken in het openbaar verschijnen nee. Blikje op straat gooien ook niet.
Maar zij verwijt niemand iets toch? Dus ik zie geen hypocrisie.quote:Anders ben je in mijn ogen een hypocriet als je dan een ander iets verwijt. En hypocriete mensen heb ik een hekel aan. De enige andere oplossing is dan maar niets zeggen tegen iemand anders als ie de regels overtreedt. Maar dan voldoe je niet aan je functie.
http://www.depers.nl/binn(...)elijke-windhoos.htmlquote:Op woensdag 7 september 2011 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Windhoos? Wie wat waar wanneer?
Was ze toen ook al burgemeester dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Uit je neus eten is niet strafbaar. Een wijntje te veel ophebben is prima, in je eigen huis. Maar ik zou persoonlijk als ik burgemeester was, absoluut niet dronken in het openbaar verschijnen nee. Blikje op straat gooien ook niet.
Anders ben je in mijn ogen een hypocriet als je dan een ander iets verwijt. En hypocriete mensen heb ik een hekel aan. De enige andere oplossing is dan maar niets zeggen tegen iemand anders als ie de regels overtreedt. Maar dan voldoe je niet aan je functie.
Ja, dat staat echt zo op Nu.NLquote:Lara Stone ging er dinsdagavond tijdens GQ's Man of thé Year Awards vandoor met de prigs vow Best Woman of the Year.
Dat was in Oude Pekela. Do not insult me, ik zit in de stad Groningenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/binn(...)elijke-windhoos.html
Dat is ook nog eens een goeie vraag. Dat weet ik eigenlijk helemaal niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Was ze toen ook al burgemeester dan?
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lees het HELE artikel.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat was in Oude Pekela. Do not insult me, ik zit in de stad Groningen
als je zo je geld kan verdienen...quote:Op woensdag 7 september 2011 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat staat echt zo op Nu.NL
En voor het complete plaatje:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 7 september 2011 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lees het HELE artikel.
Ik dacht dat je in Stadskanaal zat.
Volgens mij is seks in openbare plaatsen waar anderen je kunnen zien, gewoon strafbaar hoor (schending van de openbare zeden). Zelfs op niet-openbare plaatsen is dat strafbaar. Als ik thuis voor het open raam mijn vrouw ga verwennen terwijl er net een klas kinderen langs loopt, dan is het wachten op de politie hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Buitenseks is ook niet per definite strafbaar.
Ik denk dat zij als burgemeester echt wel statements heeft gemaakt, en deze ook zal moeten maken in de toekomst, over dingen die mensen doen die niet mogenquote:[..]
Maar zij verwijt niemand iets toch? Dus ik zie geen hypocrisie.
Denk dat ze haar in de verkeerde categorie beoordeeld hebben...quote:Op woensdag 7 september 2011 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lara Stone ging er dinsdagavond tijdens GQ's Man of thé Year Awards vandoor...
Ja, dat staat echt zo op Nu.NL
En voor het complete plaatje:
[ afbeelding ]
Geen idee. Maar dat scheelt natuurlijk wel wat ja.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |