Dank jequote:
Ik heb vannacht zeker 30 muggen doodgemaakt en vanochtend zaten er nog meer. Dus je begrijpt dat ik niet heel goed geslapen heb.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:58 schreef Mark het volgende:
Wespen![]()
Al doet zo'n electrisch tennisracket wonderen
WTF, slaap je boven een sloot ofzoquote:Op woensdag 7 september 2011 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb vannacht zeker 30 muggen doodgemaakt en vanochtend zaten er nog meer. Dus je begrijpt dat ik niet heel goed geslapen heb.
30quote:Op woensdag 7 september 2011 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb vannacht zeker 30 muggen doodgemaakt en vanochtend zaten er nog meer. Dus je begrijpt dat ik niet heel goed geslapen heb.
Slecht plan. Als er daar ééntje in komtquote:
Nee, een kruipkelder met water. Maar morgen komen ze de isolatie afmaken dus dan is het gelijk einde verhaal voor die kutbeestenquote:Op woensdag 7 september 2011 12:02 schreef Bart het volgende:
[..]
WTF, slaap je boven een sloot ofzo.
Nou, ik ga zo wel even wat Autan gel halen zodat ik vannacht in ieder geval rustig kan slapen.quote:
Ah kijk, goed nieuws dus!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, een kruipkelder met water. Maar morgen komen ze de isolatie afmaken dus dan is het gelijk einde verhaal voor die kutbeesten
al dat getoeter de hele dag, schandaligquote:Op woensdag 7 september 2011 12:13 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Wat een stelletje zeikerds.
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:13 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Wat een stelletje zeikerds.
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind dat zo'n toeter erbij hoort.
quote:
3x raden wie er gelijk kreeg. De experts die dachten om 12:00 wel klaar te zijn of ik...quote:Op woensdag 7 september 2011 10:23 schreef Whiteguy het volgende:
Zo... lekker tot 12:00 zonder stroom. (Volgens de mensen die hier rond lopen, dus zal wel 13:00 worden).
Ik gok op jou!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
3x raden wie er gelijk kreeg. De experts die dachten om 12:00 wel klaar te zijn of ik...
Ik zeg de derde die er met het been vandoor gaat.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
3x raden wie er gelijk kreeg. De experts die dachten om 12:00 wel klaar te zijn of ik...
3x lijkt me wat overdreven als er maar twee keuzes zijnquote:Op woensdag 7 september 2011 12:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Grappig, daar had ik het net in een ander topic ook al overquote:Op woensdag 7 september 2011 12:56 schreef Etcetera het volgende:
Net een leuk gesprek gehad over taalgebruik, grammatica enzo. Dat het over het algemeen gewoon slechter is geworden en ook moeilijker op de een of andere manier. En dat 'me' ipv 'mijn' zó ont-zet-tend lelijk is, dat soort dingen
ik heb zo en zo een hekel aan al dat soort foutenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Grappig, daar had ik het net in een ander topic ook al over. Daar was het toppunt van ergernis 'eens' vervangen door 'is'. Kom is hier, om maar wat te noemen. Walgelijk
.
Ja, hadden wij het ook overquote:Op woensdag 7 september 2011 13:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Grappig, daar had ik het net in een ander topic ook al over. Daar was het toppunt van ergernis 'eens' vervangen door 'is'. Kom is hier, om maar wat te noemen. Walgelijk
.
Soberzoquote:Op woensdag 7 september 2011 13:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb zo en zo een hekel aan al dat soort fouten
"famfare"quote:Op woensdag 7 september 2011 13:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, hadden wij het ook over![]()
[..]
Soberzo
Zeauouizeauquote:
Dat vind ik ook tenenkrommend.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:09 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het altijd stom als mensen het verschil niet kunnen tussen uw en u of jou en jouw. Zag laatst een bestelbusje rijden waarop stond "voor al u kluswerkzaamheden"
Laatst had ik een brief mee van de tandarts waarin de hele tijd U stond, ook midden in de zinnen, ik voelde me net de schepperquote:Op woensdag 7 september 2011 13:09 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het altijd stom als mensen het verschil niet kunnen tussen uw en u of jou en jouw. Zag laatst een bestelbusje rijden waarop stond "voor al u kluswerkzaamheden"
mastruberenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"famfare"
"is","es"
"xeauwusjow"
Frapant voorbeeld maar ja, ook dat is altijd erg lompquote:
En het stomme is dat buitenlanders dat vaak beter kunnen dan Engelsen zelfquote:Op woensdag 7 september 2011 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik ook tenenkrommend.
In het Engels kan ik me er trouwens ook erg aan storen.
Your / You're
They're/There
There(s)/Their(s)
En meer van dat soort ongein.
dat kan ook met gevoel hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Frapant voorbeeld maar ja, ook dat is altijd erg lomp
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Laatst had ik een brief mee van de tandarts waarin de hele tijd U stond, ook midden in de zinnen, ik voelde me net de schepper
Frappant.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Frapant voorbeeld maar ja, ook dat is altijd erg lomp
Dat je het niet altijd lomp hoeft te doen maar dat het ook met gevoel kanquote:Op woensdag 7 september 2011 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap 'm niet maar ik ga geen uitleg vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |