Gewoon, om daar heen te gaan, eerst naar de fotograaf, dan naar gemeentehuis, wachten, wachten, en nog eens wachten. Hier kun je niet van te voren een afspraak makenquote:
Als ik beslis pak ik ook door hèquote:Op woensdag 7 september 2011 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is toch supersnel gegaan ook Lezzer? Dat kantoor buiten de deur? Ik dacht dat je daar een veel langere planning voor had?
Nou, niet meer 's avonds thuis.quote:Werkt de Mrs. ook minder?
Nee.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:15 schreef wonderer het volgende:
Ik snap het even niet meer... je hebt je kantoor aan huis naar een andere plek verhuisd en doet nog steeds hetzelfde werk? Of heb je een andere baan?
Geen zin. Te druk.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
ben je misselijk of heb je geen zin?
Hopelijk is dit dan echt de juiste weg nu.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:25 schreef lezzer het volgende:
Nou, inderdaad, die reistijd heb ik er graag voor over, als het dan 's avonds en in het weekend gewoon rust is.
Eerlijk gezegd merk je het meteen. Ik ben er halverwege vorige week mee begonnen, en als ik dan thuis kom heb ik niet meer het gevoel dat ik nog wat moet doen voor de zaak.
Dat had ik eerder dus de hele avond en in het weekend.
Hoop ik ookquote:Op woensdag 7 september 2011 08:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hopelijk is dit dan echt de juiste weg nu.
Jij denkt dat dat er nog niet is?quote:
Jazeker, zo´n rustig gevoel heb ik lang niet gehad.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:35 schreef wonderer het volgende:
Da's al heel wat. Misschien wel bijna alles
Tuurlijk welquote:Op woensdag 7 september 2011 08:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat er nog niet is?
Toevallig is Martijn Aslander wel een grappige coole gozert uit Grunn, met best goede ideeenquote:Op woensdag 7 september 2011 09:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word altijd moe van het type mens dat in mijn irlomgeving met lifehacking schermt...
Waarom? Ik vind het zinvolle tips eigenlijk welquote:Op woensdag 7 september 2011 09:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word altijd moe van het type mens dat in mijn irlomgeving met lifehacking schermt...
Vraag me nu wel af hoe ze ermee schermen dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 10:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zeg je eerlijk, de mensen die er mee schermen vind ik zulke klapmongolen dat het nog nooit in me opgekomen is er serieus naar te kijken...
http://lifehacking.nl/quote:Op woensdag 7 september 2011 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
"Met lifehacking schermt"
Ik snap het niet.
Jij "moet" ook gewoon een andere baan gaan zoeken, of je baas buiten werken. Zou dat laatste een optie zijn?quote:Op woensdag 7 september 2011 12:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn baas is een onnozel wicht dat.bedrijfje speelt...
Gelukkig hebben wij geen crm, dus dan ben ik niet dat wichtquote:Op woensdag 7 september 2011 12:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze doet het met de eigenaar...
QFTquote:Op woensdag 7 september 2011 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
O dat zijn echt.van die onrealistische zwevers okk altijd. Wil je even concreet iets plannen, beginnen ze een epos over lifehacking of iets anders wat ze ooit eens ergens hebben.gelezen. Van die debielen die nooit eens kunnen zeggen "oh moet dit gebeuren? Dan pak ik dat op. Je hebt het dan en dan van me terug." Maar die bij werk dat gedaan moet worden altijd terugkomen met "ik heb eens gelezen hoe ze dat bij google (of god weet wat) aanpakken, *enter verhandeling*" en na een half uur proberen concreet te worden heb je nog geen toezeggingen en moet je.maar uit het uitblijven.hiervan afleiden dat je mooi zelf, en alleen, de stront mag opscheppen.
Dat soort mensen. Mijn bedrijf stikt er va.
Ikke niet hoor.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:38 schreef lezzer het volgende:
Jij bent niet iemand met todo-lijsten van 5 kantjes die 6 maanden geldig zijn neem ik aan?
Ik wel dus.![]()
Dat is wat ik er van meekrijg. Nodigt niet uit tot onderzoek.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:56 schreef lezzer het volgende:
Dat heeft toch allemaal niks met lifehacking zelf te maken, maar meer met die mensen?
Ook inherent aan mijn functie. Maar dat heeft wel tot gevolg dat dingen blijven liggen. En daar vind ik een structuurtje wel handig voor.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:01 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb dat ook wel, maar das deels inherent aan de functie. Sommige dingen poppen op en hebben nu aandacht nodig.
Precies, elke 4 jaar weer een ander college dat denkt dat ze het het beste weetquote:Op woensdag 7 september 2011 13:49 schreef Nirak het volgende:
Het is niet altijd lekker om in een politiek klimaat te werken, vooral niet als er 4 jaar een wind waait waar je totaal niet achter staat.. Mja, hoort bij het vak.
Ja niet dan?quote:
10 punten voor in je schriftjequote:
Een beetje modderquote:Op woensdag 7 september 2011 13:49 schreef Nirak het volgende:
Het is niet altijd lekker om in een politiek klimaat te werken, vooral niet als er 4 jaar een wind waait waar je totaal niet achter staat.. Mja, hoort bij het vak.
Ik heb net geleerd dat je beter niet tegen een bal aan kan schoppen als je hond er net mee uit het water komt en hem voor je in het zand legt...
Nu zit er modder op mn schoen
Zat jij niet inquote:Op woensdag 7 september 2011 14:34 schreef Nirak het volgende:
Van die zogenaamde interimmers die het wel even kwamen doen. Bijna allemaal uit het bedrijfsleven.. tja.... op een gemeentehuis heb je jezelf nu eenmaal aan bepaalde procedures te houden (die bij wet zijn vastgesteld) en daar hadden de heren het nogal moeilijk mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
[ Bericht 0% gewijzigd door lezzer op 07-09-2011 15:29:46 ]
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:21 schreef lezzer het volgende:
De anekdote over hoe ik ooit "whatever" genoemd werd heb ik zeker al ooit verteld?
Vanyel vindt taal belangrijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:34 schreef Nirak het volgende:
ik zou haast gaan denken dat Vanyel communicatiemedewerker is bij een gemeente
* lezzer was wel ooit communicatiemedewerker bij een gemeentequote:Op woensdag 7 september 2011 14:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vanyel vindt taal belangrijk.
Vanyel is geen communicatiemedewerker en werkt al helemaal niet bij een gemeente.
* lezzer in Zwedenquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
[me=lezzer]in Zweden
[/me]
Kerel aan bar: "Sir, what can I do for you"
Lezzer: "Sir?"
Kerel aan bar: "or, madam, or, whatever".
Lezzer:![]()
15 jaar later ik ook hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik vind eigenlijk de nonchalance nog best tof
.
Is ook belangrijk! Dan kun jij ook vast je tenen krommen bij brieven van "de jeugd van tegenwoordig". Ik iig wel, brrrrrquote:Op woensdag 7 september 2011 14:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vanyel vindt taal belangrijk.
Vanyel is geen communicatiemedewerker en werkt al helemaal niet bij een gemeente.
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:18 schreef Nirak het volgende:
[..]
Is ook belangrijk! Dan kun jij ook vast je tenen krommen bij brieven van "de jeugd van tegenwoordig". Ik iig wel, brrrrr
Hola supermercado, telebankos por aqui!quote:Op woensdag 7 september 2011 15:18 schreef Nirak het volgende:
[..]
Is ook belangrijk! Dan kun jij ook vast je tenen krommen bij brieven van "de jeugd van tegenwoordig". Ik iig wel, brrrrr
Voor plezier of zaken?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
ja, nee, omdat wij daar ook wel eens komen
Let's get Spanish.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:23 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hola supermercado, telebankos por aqui!
Volgende week woensdagquote:Op woensdag 7 september 2011 09:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
Feli W! Op nog vele jaren! Wanneer tracteer je?
Ik moet nog op gesprekquote:Op donderdag 8 september 2011 06:14 schreef lezzer het volgende:
Heb je die baan in Frankfurt eigenlijk gekregen?
Geen lange doorlooptijd, ik kon/wilde niet eerder terecht voor een gesprek, da's alles.quote:Op donderdag 8 september 2011 07:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is dat voor iets, dat het zo'n lange doorlooptijd heeft? Of kun je er nog niets inhoudelijks over zeggen?
Ik zeg maar 2 woorden:quote:Op donderdag 8 september 2011 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook. Maar als mijn haar droog is, is het wel iets lichter en soms zijn mijn ogen meer kleurloos dan blauw, maar ach
.
Zijn nog/weer bezig ja. Om 8u diner.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:34 schreef lezzer het volgende:
Drie dag delen?
Moet je de avond ook nog?
Dit.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb niks gemerkt? Waarschijnlijk dacht ik gewoon alsof er daadwerkelijk een vrachtwagen langsreed, want dat voel ik ook
.
Epicentrum lag bij Boxmeer dus daar geloof ik niks vanquote:Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef Nirak het volgende:
Hier in Eindhoven was niets te voelen hoor.
Identiteitsbewijs moet gratis zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:14 schreef lezzer het volgende:
Zo en dan nu, een nieuwe id-kaart halen.
Want => Op vakantie
Ja, gewoon aandoen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:36 schreef lezzer het volgende:
Zijn er mensen die nog een grandioze tip hebben om de verf/ammoniak lucht uit een nieuwe spijkerbroek te krijgen?
Meerdere keren wassen biedt geen soelaas.
Azijn ipv wasverzachter.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:36 schreef lezzer het volgende:
Zijn er mensen die nog een grandioze tip hebben om de verf/ammoniak lucht uit een nieuwe spijkerbroek te krijgen?
Meerdere keren wassen biedt geen soelaas.
Ja, ik las het net ookquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:10 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Identiteitsbewijs moet gratis zijn.
[ afbeelding ]
Ik gebruik nooit wasverzachter. Doe je dat dan naast je gewone wasmiddel?quote:
Ja, dat antwoord heb ik ook eens gekregen toen ik vroeg wat er in mijn robotdweil moet.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:50 schreef Vanyel het volgende:
Goeiekope blanke of gele. Geen schoonmaakazijn.
Het schijnt dat mensen die binnen de laatste 6 weken hun paspoort hebben aangevraagd, geld terug krijgen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik las het net ook
Ik heb net 42 euro afgetikt.![]()
Meen je dat?quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:52 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Het schijnt dat mensen die binnen de laatste 6 weken hun paspoort hebben aangevraagd, geld terug krijgen.
quote:Wie wel tijdig bezwaar heeft gemaakt tegen de leges, heeft, gesteund door het oordeel van de Hoge Raad, recht op terugbetaling.
Ik vond het best moeilijk toen ik vorig jaar voor de eerste keer dat moest doen (met paspoort).quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:00 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat vingerafdrukkengedoe vind ik zo'n onzin.Hoe kan ik nu nog inbreken? Gelijk even latex handschoenen bestellen.
Robotdweil?quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat antwoord heb ik ook eens gekregen toen ik vroeg wat er in mijn robotdweil moet.
Daar heb ik dus niks aan.
Ik wil gewoon weten welke azijn er in moet.
[..]
Thanks![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:20 schreef lezzer het volgende:
Ok, welk goed doel zal ik eens uit kiezen om die 42 euro aan over te maken als ik ze na bezwaar terug krijg?
Gristus, is die met goud afgezet ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:02 schreef Vanyel het volgende:
Omdat mijn hugeass bikini me bijna 90 euro kostte
Ja dat snapte ik inmiddels ook, maar liep ff achter.quote:
Enormerquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:16 schreef lezzer het volgende:
En heb je zo'n enorme boobs dat je zo'n dure bikini moet?
Ben jij ook in 2010 naar Bali geweest?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vond het best moeilijk toen ik vorig jaar voor de eerste keer dat moest doen (met paspoort).
Maar ja, ik wilde nog liever naar Bali
Ja nou.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:30 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ben jij ook in 2010 naar Bali geweest?
Dat is een maat voor mietjes johquote:
Het was dan ook mijn bikiniquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:38 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat is een maat voor mietjes joh
Hier de "trotse" eigenaar van een stel Hartstikke grote jetsers
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god, het escaleert hier in rap tempo de spuigaten uit oPlus
Ja fak, ik kan dan dus nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:22 schreef skunkasaur het volgende:
Moeten we even vergelijken de 14e?
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:26 schreef lezzer het volgende:
Ik moet ook nog steeds lachen om die foto
O god. Ik ging ergens eten. Nu heb ik net mijn benen geschoren omdat we straks de stad in gaan met ingevlogen hulptroepen...quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:35 schreef lezzer het volgende:
Law&Order SVU...
Mrs: "hier moet dat andere team bij komen. Die met dat eigen vliegtuig, die zijn hier wel gewenst hoor!"
Dat zeg ik hierbovenquote:
Ik snap er geen fuck van, maar ik hoop wel dat je die condooms nog hebt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O god. Ik ging ergens eten. Nu heb ik net mijn benen geschoren omdat we straks de stad in gaan met ingevlogen hulptroepen...
Hoe dit toch steeds gebeurt... Geen idee... maar
Ik voel me wel strange out of place met dit tietenpraatje hoor
Jouw meisjes zijn toch ook niet mis?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik voel me wel strange out of place met dit tietenpraatje hoor
False advertising. Met kleren lijkt het heel wat. Zonder moet ik ze uit mijn knieholtes vissenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jouw meisjes zijn toch ook niet mis?
X men?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:35 schreef lezzer het volgende:
Law&Order SVU...
Mrs: "hier moet dat andere team bij komen. Die met dat eigen vliegtuig, die zijn hier wel gewenst hoor!"
Jawel hoor. Klinkt als een heerlijke avondquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij wordt het er niet duidelijker op
Hotch. Bij CM hebben ze toch een eigen vliegtuig?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
X men?
Hotch & BAU?
Wij kijken een 9/11 docu over een brandweerjochie. Best tof eik. Op 6.
Nu al!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jawel hoor. Klinkt als een heerlijke avond
Zwaartekrachtquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
False advertising. Met kleren lijkt het heel wat. Zonder moet ik ze uit mijn knieholtes vissen
Ja whatever the reason, mooier worden ze er niet opquote:
X-men ook!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hotch. Bij CM hebben ze toch een eigen vliegtuig?
9/11 kan ik eigenlijk niet echt hebben.
Zondag ben ik de hele dag onder de pannen (toevalig).
More power to your boobies!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:45 schreef lezzer het volgende:
Dat is wel het voordeel van < D heb ik het idee, dan heb je dat minder. Tenminste, ik heb dat niet.
Dan moet ik alleen maar harder huilenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:44 schreef Vanyel het volgende:
Dit is wel anders. Je krijgt eerst fijn een band met de brandweerders. Eik gaat de docu over de eerste 9 maanden van een nieuweling. Dan zijn ze opeens strakkies bij de twins.
Zou je dat dan doen ja? Een nieuwe set bestellen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
More power to your boobies!!
Mijnes zijn in alle opzichten gewoon niet zo mooi. Ik wil graag nieuwes. Maar ja armlastig he.
Dat zou ik eigenlijk nog best eens willen, dronken worden met jullie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
V. waarom zijn wij nooit samen dronken geworden? Jammer hoor.
Jij wilde nooit zolang blijven.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
V. waarom zijn wij nooit samen dronken geworden? Jammer hoor.
Ik wilde eik wel een lift na de borstvoeding, maar heb laatst een programma gezien over hoe dat mis kan gaan en nou durf ik niet meer. Net als ooglaseren, daar ben ik ook te schrijterig voor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
More power to your boobies!!
Mijnes zijn in alle opzichten gewoon niet zo mooi. Ik wil graag nieuwes. Maar ja armlastig he.
Hoezo link?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk nog best eens willen, dronken worden met jullie.
Zullen we een keer een online bacchanaal doen?
Hoewel, da's wel een beetje link natuurlijk
Had je last van heimwee?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:04 schreef Nirak het volgende:
En over Bali lezzer, als het dichterbij was zou ik zo teruggaan. Maar het is voor mij in mn koppie toch lastig te verwerken zo ve weg van huis.. Het is ook zo'n andere wereld en misschien was 3 weken rondtrekken ook wel een beetje veel van t goede..
oh, dus het is niet echt?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het lijtk me atm zelfs een heerlijk idee met jullie lesbeaus dronken te worden
Ik vond het wel te hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:09 schreef Vanyel het volgende:
Bali is de bom. Maar voor mij niet in een resort.
We hebben de laatste 2 nachten in een resort gezeten om ff uit te rusten van de reis en voor de terugreis. Rest waren bungalows enzo. Niet low budget, want ikke en mevrouw zijn wel prinsesjesquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:09 schreef Vanyel het volgende:
Bali is de bom. Maar voor mij niet in een resort.
Daarom was mijn eerste vliegvakantie er eentje naar gran canaria. Daar zijn iets van 150 vluchten richting huis per dagquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef Nirak het volgende:
Ik had mega last van heimwee
Maar pas na een week, toen ik ontdekte dat we er nog 2 voor de boeg hadden.. Heb al tegen mn mevrouw gezegd: ik ga nooit meer zo ver weg, behalve als we familie meenemen. Maar het was zo mooi
Wiiiiiiii, veul plezier!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou lieverds. LBD aan... en GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!
Fijne avond![]()
LBDquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou lieverds. LBD aan... en GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!
Fijne avond![]()
6 maanden duur logeren is nogal onbetaalbaar, maar anders hadden we t vast ook niet highbudget gedaan. Wij vinden dat gewoon niet leuk (behalve als het heeeel erg duur is, dan ws wel weer:)).quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:13 schreef Nirak het volgende:
[..]
We hebben de laatste 2 nachten in een resort gezeten om ff uit te rusten van de reis en voor de terugreis. Rest waren bungalows enzo. Niet low budget, want ikke en mevrouw zijn wel prinsesjes
En we kregen heul vaak de vraag: ow, u bent met 2 dames... Maar wat u geboekt heeft is met 2pers bed, is dat niet erg?
Snap ik, maar het ziet er lollig uitquote:
Busje?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Snap ik, maar het ziet er lollig uit
Is dat dan een terras van een busje ofzo wat je dan had?
En, is dat origineel houtsnijwerk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |