abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101662674
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

*O* Gefe :* li :* ci :* teerd Wonderer! *O*
pi_101662752
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

*O* Van harte gefeliciteerd Wonderer *O*

Dat je maar een grote vent mag worden ;)

:* op een mooie dag en :* op een prachtig jaar met een hoop spannende dingen! *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 7 september 2011 @ 07:21:21 #3
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_101662760
O+ O+ O+

Ik hou van jullie :)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_101662782
Nou, dat is nog eens een geweldig begin van de dag ^O^ :D
  woensdag 7 september 2011 @ 07:40:35 #5
71919 wonderer
pi_101662879
En einde, ook, heheh.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_101662886
Jouw verjaardag moet daar toch nog beginnen? Of niet? :P
  woensdag 7 september 2011 @ 07:43:56 #7
71919 wonderer
pi_101662900
Is al een paar uur bezig, maar voor mijn gevoel begint een nieuwe dag pas als ik geslapen heb.
pi_101662907
Oh ja, tuurlijk.
*rekenfoutje :@

Ja, dat heb ik ook wel hoor, dat je pas jarig bent als je wakker wordt :)
  woensdag 7 september 2011 @ 07:47:17 #9
71919 wonderer
pi_101662913
Ik ben om acht voor middernacht geboren dus als het echt technisch gaat worden, ben ik maar 8 minuten jarig straks :')

Ben eigenlijk wel benieuwd of de schoonfamilie op facebook nog iets gaat achterlaten...
pi_101662921
Tenzij je het in de kroeg viert.... :7

* DancingPhoebe 's komende verjaardag is op zondag *O* *O* *O* *O* :7 :7 :7 8-) 8-) 8-) *O* *O* *O*

Maar dat duurt nog heeeeul lang, maar wel iets om naar uit te kijken *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 7 september 2011 @ 07:50:58 #11
71919 wonderer
pi_101662938
Ik ben al twee keer uitgenodigd om te gaan eten morgen :9
pi_101662947
Ik ben op een donderdag jarig geloof ik. :)

Ik dacht eigenlijk vanmorgen naar het gemeentehuis te gaan voor een nieuwe ID, maar ik heb er zo ontzettend geen zin in, dat het vrijdag wordt.
Nou zit ik dus thuis te wachten tot de files voorbij zijn zodat ik naar kantoor kan gaan.
  woensdag 7 september 2011 @ 07:56:07 #13
71919 wonderer
pi_101662968
Hoezo geen zin?

Even de was uit de droger halen.

Edit: meestal is het handiger als die was dan ook echt klaar is...
pi_101662988
Is toch supersnel gegaan ook Lezzer? Dat kantoor buiten de deur? Ik dacht dat je daar een veel langere planning voor had?

Werkt de Mrs. ook minder?
pi_101663024
Lalalaa :r
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_101663091
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 07:56 schreef wonderer het volgende:
Hoezo geen zin?
Gewoon, om daar heen te gaan, eerst naar de fotograaf, dan naar gemeentehuis, wachten, wachten, en nog eens wachten. Hier kun je niet van te voren een afspraak maken :{
Vrijdagochtend zit de fotograaf er, en dan wilde ik toch al niet naar kantoor gaan, dus dan ga ik dan wel.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is toch supersnel gegaan ook Lezzer? Dat kantoor buiten de deur? Ik dacht dat je daar een veel langere planning voor had?
Als ik beslis pak ik ook door hè :P
En, de unit naast ons stond leeg (we hadden al een kantoorruimte), dus die heb ik er bij gehuurd.
quote:
Werkt de Mrs. ook minder?
Nou, niet meer 's avonds thuis.
Het is geweldig hoe snel zo iets kan gaan eigenlijk :D
pi_101663095
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:04 schreef Vanyel het volgende:
Lalalaa :r
ben je misselijk of heb je geen zin?
  woensdag 7 september 2011 @ 08:15:24 #18
71919 wonderer
pi_101663103
Ik snap het even niet meer... je hebt je kantoor aan huis naar een andere plek verhuisd en doet nog steeds hetzelfde werk? Of heb je een andere baan?
pi_101663154
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:15 schreef wonderer het volgende:
Ik snap het even niet meer... je hebt je kantoor aan huis naar een andere plek verhuisd en doet nog steeds hetzelfde werk? Of heb je een andere baan?
Nee.
Ik heb met Mrs een bedrijf. Wij hebben ook mensen in dienst. Daarvoor hebben we een kantoor. We hadden ook een kantoor aan huis (nog steeds), en dat laatste verhuist naar het "echte" kantoor.

Ik heb een jaar lang thuis gewerkt, ook n.a.v. mijn overspannenheid (ik wilde even niet zo veel met rl mensen te maken hebben). Nu is het tijd om daar echt definitief een einde aan te maken. Thuiswerken levert veel meer stress op dan ik verwacht had.
  woensdag 7 september 2011 @ 08:24:49 #20
71919 wonderer
pi_101663203
Okee, gotcha. Wel jammer dat je nu weer reistijd erbij hebt... maar ik snap ook wel dat het stressen is als je alles thuis doet.
pi_101663216
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:13 schreef lezzer het volgende:

[..]

ben je misselijk of heb je geen zin?
Geen zin. Te druk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_101663217
Nou, inderdaad, die reistijd heb ik er graag voor over, als het dan 's avonds en in het weekend gewoon rust is.
Eerlijk gezegd merk je het meteen. Ik ben er halverwege vorige week mee begonnen, en als ik dan thuis kom heb ik niet meer het gevoel dat ik nog wat moet doen voor de zaak.
Dat had ik eerder dus de hele avond en in het weekend.
pi_101663223
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Geen zin. Te druk.
Tijd voor een lijstje :D *O*
  woensdag 7 september 2011 @ 08:27:51 #24
71919 wonderer
pi_101663241
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:25 schreef lezzer het volgende:
Nou, inderdaad, die reistijd heb ik er graag voor over, als het dan 's avonds en in het weekend gewoon rust is.
Eerlijk gezegd merk je het meteen. Ik ben er halverwege vorige week mee begonnen, en als ik dan thuis kom heb ik niet meer het gevoel dat ik nog wat moet doen voor de zaak.
Dat had ik eerder dus de hele avond en in het weekend.
Hopelijk is dit dan echt de juiste weg nu.
pi_101663284
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:27 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hopelijk is dit dan echt de juiste weg nu.
Hoop ik ook :Y
Tot nu toe voelt het heel goed. :)
  woensdag 7 september 2011 @ 08:35:55 #26
71919 wonderer
pi_101663339
Da's al heel wat. Misschien wel bijna alles :Y
pi_101663420
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:26 schreef lezzer het volgende:

[..]

Tijd voor een lijstje :D *O*
Jij denkt dat dat er nog niet is?
pi_101663658
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:35 schreef wonderer het volgende:
Da's al heel wat. Misschien wel bijna alles :Y
Jazeker, zo´n rustig gevoel heb ik lang niet gehad.
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jij denkt dat dat er nog niet is?
Tuurlijk wel :D
www.lifehacking.nl wel eens gelezen? :*
pi_101664173
Ik word altijd moe van het type mens dat in mijn irlomgeving met lifehacking schermt... :@
  woensdag 7 september 2011 @ 09:34:26 #30
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_101664390
Gefeliciteerd Wonderer. O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Moge je nog lang niet overlijden aan de builenpest, cholera, tyfus, mazelen, de pokken, melaatsheid of malaria. *O*
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_101664752
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word altijd moe van het type mens dat in mijn irlomgeving met lifehacking schermt... :@
Toevallig is Martijn Aslander wel een grappige coole gozert uit Grunn, met best goede ideeen :D
Hij is paar maanden geleden zo'n babbel komen houden op ons gemeentehuis, best heul leuk.

Owja [zangstem] er is er een jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is hij!!!! Dat vinden wij allen heel prettig jaja, lalallaaa enz [/zangstem]

Feli W! Op nog vele jaren! Wanneer tracteer je?
pi_101665868
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom? Ik vind het zinvolle tips eigenlijk wel :)
pi_101666158
Ik zeg je eerlijk, de mensen die er mee schermen vind ik zulke klapmongolen dat het nog nooit in me opgekomen is er serieus naar te kijken...
pi_101666272
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zeg je eerlijk, de mensen die er mee schermen vind ik zulke klapmongolen dat het nog nooit in me opgekomen is er serieus naar te kijken...
Vraag me nu wel af hoe ze ermee schermen dan?
  woensdag 7 september 2011 @ 11:01:14 #35
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101666292
"Met lifehacking schermt"

Ik snap het niet :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101666461
quote:
3s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
"Met lifehacking schermt"

Ik snap het niet :').
http://lifehacking.nl/
pi_101666489
O dat zijn echt.van die onrealistische zwevers okk altijd. Wil je even concreet iets plannen, beginnen ze een epos over lifehacking of iets anders wat ze ooit eens ergens hebben.gelezen. Van die debielen die nooit eens kunnen zeggen "oh moet dit gebeuren? Dan pak ik dat op. Je hebt het dan en dan van me terug." Maar die bij werk dat gedaan moet worden altijd terugkomen met "ik heb eens gelezen hoe ze dat bij google (of god weet wat) aanpakken, *enter verhandeling*" en na een half uur proberen concreet te worden heb je nog geen toezeggingen en moet je.maar uit het uitblijven.hiervan afleiden dat je mooi zelf, en alleen, de stront mag opscheppen.

Dat soort mensen. Mijn bedrijf stikt er va. :r
pi_101666746
Die hebben het lifehacking principe niet helemaal begrepen :')
Als je iets moet doen kijk je eerst of iemand anders t al heeft gedaan, want je gaat niet opnieuw het wiel uitvinden.. Maar niks doen = niet lifehacking..
pi_101666795
Nou ja dat zeg ik, ik ken het concept zelf niet, omdat die lui me echt.mateloos irriteren en ik ze niet serieus kan nemen. En de dingen die ze roepen automarisch file onder het kopje "ver van blijven" :D
pi_101667278
Jij bent niet iemand met todo-lijsten van 5 kantjes die 6 maanden geldig zijn neem ik aan?

Ik wel dus. :)
pi_101667736
Nee. Prive werk ik wel met lijstjes in evernote.

Op het werk heb ik een crm systeem waarin ik aangeef wat wanneer moet gebeuren en dat me dan een.seintje.geeft via outlook :)
pi_101667762
Ik heb een collega die alleen maar bezig is met lijstjes en het aanpassen daarvan waardoor ze amper tot niet productief is..
Heb wel eens de neiging dat af te pakken en te zeggen: nu ga je dit doen en als dat af is kom je maar weer wat nieuws halen :')

Heb zelf ook wel een to do lijst. Maar als die te lang wordt dan ga ik naar m'n baas en zeg ik: haal er maar wat af.
Maarja, jij bent baas, dus dat werkt bij jou niet zo :')
pi_101667854
Dat ga ik ook steeds meer doen. Geef jij.dan maar aan wat ik van mijn bordje.kan halen. 16.uur werk.in een 8 urige.werkdag lukt nl niet.
pi_101668000
Das iets te veel van t goede ja...
Mijn baas kan het gelukkig hebben van mij :) En hij mist me nu heel erg nu ik er een poosje niet ben. Pas week 2 van m'n verlof en hij heeft t al 3x gezegd :')
Ik lees mn mail nog wel en antwoord ook zo lang ik zin heb, en dat vindt ie dan wel weer heel fijn.
pi_101668420
Mijn baas is een onnozel wicht dat.bedrijfje speelt...
pi_101668568
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn baas is een onnozel wicht dat.bedrijfje speelt...
Jij "moet" ook gewoon een andere baan gaan zoeken, of je baas buiten werken. Zou dat laatste een optie zijn?
Het is mij 1x gelukt bij een interimmer. Die was zoooo niet geschikt dat ik eerst tegen hem heb gezegd dat we beter functioneerde zonder hem en daarna tegen de gemeentesecretaris. Dat werkte, na 2 weken wassie weg. En in die tussenliggende periode heb ik hem mbt werk genegeerd en gepasseerd.
Nou hadden we t geluk midden in een reorganisatie te zitten. De goede man heeft het me echter nooit kwalijk genomen, dat ik zo direct was in zijn nadeel. Dat is het fijne van mannen :)

Nu klink ik volgens mij als een hele asociale medewerker, maar m'n huidige baas en oom m'n collega's zijn echt blij met me hoor :)
pi_101668710
w00p

[ Bericht 100% gewijzigd door DancingPhoebe op 07-09-2011 17:42:25 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 7 september 2011 @ 12:28:19 #48
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_101668716
dan moet jij zorgen dat zij en de eigenaar uit elkaar gaan ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_101668761
De enige mogelijkheid die ik daartoe kan bedenken makes me go :r
pi_101669327
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze doet het met de eigenaar...
Gelukkig hebben wij geen crm, dus dan ben ik niet dat wicht :D
pi_101669424
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
O dat zijn echt.van die onrealistische zwevers okk altijd. Wil je even concreet iets plannen, beginnen ze een epos over lifehacking of iets anders wat ze ooit eens ergens hebben.gelezen. Van die debielen die nooit eens kunnen zeggen "oh moet dit gebeuren? Dan pak ik dat op. Je hebt het dan en dan van me terug." Maar die bij werk dat gedaan moet worden altijd terugkomen met "ik heb eens gelezen hoe ze dat bij google (of god weet wat) aanpakken, *enter verhandeling*" en na een half uur proberen concreet te worden heb je nog geen toezeggingen en moet je.maar uit het uitblijven.hiervan afleiden dat je mooi zelf, en alleen, de stront mag opscheppen.

Dat soort mensen. Mijn bedrijf stikt er va. :r
QFT
pi_101669462
Dat heeft toch allemaal niks met lifehacking zelf te maken, maar meer met die mensen?
pi_101669480
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:38 schreef lezzer het volgende:
Jij bent niet iemand met todo-lijsten van 5 kantjes die 6 maanden geldig zijn neem ik aan?

Ik wel dus. :)
Ikke niet hoor.

Wat ik wel heb is een drukke baan waarin ik zelf nog een hoop moet leren en mijn voorganger teveel dingen heeft laten liggen.
pi_101669492
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:56 schreef lezzer het volgende:
Dat heeft toch allemaal niks met lifehacking zelf te maken, maar meer met die mensen?
Dat is wat ik er van meekrijg. Nodigt niet uit tot onderzoek.
pi_101669525
Volgens mij gaat het er gewoon over dat je dus geen todolijsten van 5 kantjes moet maken omdat die toch nooit haalbaar zijn.
Reële doelen stellen.

Als mensen zich daarachter verbergen om hun werk niet hoeven doen zitten ze gewoon te liegen lijkt me.

Mijn valkuil is dat ik de hele dag andere dingen loop te doen dan dat ik eigenlijk van plan was.
Zoals n.
pi_101669587
Ik heb dat ook wel, maar das deels inherent aan de functie. Sommige dingen poppen op en hebben nu aandacht nodig.
pi_101669795
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:01 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb dat ook wel, maar das deels inherent aan de functie. Sommige dingen poppen op en hebben nu aandacht nodig.
Ook inherent aan mijn functie. Maar dat heeft wel tot gevolg dat dingen blijven liggen. En daar vind ik een structuurtje wel handig voor.
En dat is volgens mij alles waar het daar om gaat hoor, verder helemaal niks.
Dus wie er een drama van maakt, is gewoon een dramamaker...
pi_101669829
VUUUUUUUUUUUHRDOMME!

[ Bericht 77% gewijzigd door DancingPhoebe op 07-09-2011 13:25:16 ]
pi_101669935
Heb je wel eens bij de overheid gewerkt?
pi_101670220
Nee :N
pi_101670230
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee :N
Dat zou echt een hel zijn voor jou denk ik :D
pi_101670969
Het is niet altijd lekker om in een politiek klimaat te werken, vooral niet als er 4 jaar een wind waait waar je totaal niet achter staat.. Mja, hoort bij het vak.

Ik heb net geleerd dat je beter niet tegen een bal aan kan schoppen als je hond er net mee uit het water komt en hem voor je in het zand legt... :D
Nu zit er modder op mn schoen :')
pi_101671551
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:49 schreef Nirak het volgende:
Het is niet altijd lekker om in een politiek klimaat te werken, vooral niet als er 4 jaar een wind waait waar je totaal niet achter staat.. Mja, hoort bij het vak.
Precies, elke 4 jaar weer een ander college dat denkt dat ze het het beste weet :')
pi_101671672
Ze?
pi_101671759
quote:
4s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:10 schreef Vanyel het volgende:
Ze?
Hij?
Het?
Whatever?
pi_101671969
:D
pi_101671989
Het trouwens.
pi_101672024
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:20 schreef Vanyel het volgende:
Ja niet dan? :D

De anekdote over hoe ik ooit "whatever" genoemd werd heb ik zeker al ooit verteld?
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:20 schreef Vanyel het volgende:
Het trouwens.
10 punten voor in je schriftje :*
pi_101672461
ik zou haast gaan denken dat Vanyel communicatiemedewerker is bij een gemeente :')

Ons huidige college doet het redelijk overigens. Maar het vorige college :') dat was echt huilen met de pet op... bah bah. Van die zogenaamde interimmers die het wel even kwamen doen. Bijna allemaal uit het bedrijfsleven.. tja.... op een gemeentehuis heb je jezelf nu eenmaal aan bepaalde procedures te houden (die bij wet zijn vastgesteld) en daar hadden de heren het nogal moeilijk mee :')
pi_101672501
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:49 schreef Nirak het volgende:

Ik heb net geleerd dat je beter niet tegen een bal aan kan schoppen als je hond er net mee uit het water komt en hem voor je in het zand legt... :D
Nu zit er modder op mn schoen :')
Een beetje modder :6
Ben je wel eens met de scouting meegeweest? :D
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_101672612
scouting... :') Nee, niets voor mij inderdaad. Maar ik schuw modder niet joh. Maar wel op m'n goede schoenen :P

Vroegah, toen ik nog een jaar of 16/17 was, toen ging ik nog mee met marathons, met paarden wel te verstaan. Dus vol gas door het zand, door de waterbak en weer terug het zand in. En het grootste deel van het nederlandse seizoen is regen, dus ook die marathons. Dat wil zeggen: overal modder, tot in je navel als je pech had en het water wat hoger opspatte zodat het via de kraag van je regenjas weer naar binnen liep :')
pi_101672807
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:34 schreef Nirak het volgende:
Van die zogenaamde interimmers die het wel even kwamen doen. Bijna allemaal uit het bedrijfsleven.. tja.... op een gemeentehuis heb je jezelf nu eenmaal aan bepaalde procedures te houden (die bij wet zijn vastgesteld) en daar hadden de heren het nogal moeilijk mee :')
Zat jij niet in
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?

[ Bericht 0% gewijzigd door lezzer op 07-09-2011 15:29:46 ]
pi_101672888
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:21 schreef lezzer het volgende:
De anekdote over hoe ik ooit "whatever" genoemd werd heb ik zeker al ooit verteld?
:N
pi_101672915
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:34 schreef Nirak het volgende:
ik zou haast gaan denken dat Vanyel communicatiemedewerker is bij een gemeente :')
Vanyel vindt taal belangrijk.
Vanyel is geen communicatiemedewerker en werkt al helemaal niet bij een gemeente.
pi_101673323
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Vanyel is geen communicatiemedewerker en werkt al helemaal niet bij een gemeente.
* lezzer was wel ooit communicatiemedewerker bij een gemeente :D
pi_101673363
quote:

[..]

:N
* lezzer in Zweden
Kerel aan bar: "Sir, what can I do for you"
Lezzer: "Sir?"
Kerel aan bar: "or, madam, or, whatever".
Lezzer: :o :D
  woensdag 7 september 2011 @ 15:15:11 #77
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101673696
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:02 schreef lezzer het volgende:

[..]

[me=lezzer]in Zweden
[/me]
Kerel aan bar: "Sir, what can I do for you"
Lezzer: "Sir?"
Kerel aan bar: "or, madam, or, whatever".
Lezzer: :o :D
_O-. Ik vind eigenlijk de nonchalance nog best tof _O-.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101673740
quote:
3s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

_O-. Ik vind eigenlijk de nonchalance nog best tof _O-.
15 jaar later ik ook hoor :D
Toen vond ik het echt heel stom.
pi_101673773
Jij mag nooit meer raden lezzrrr ;)
pi_101673813
quote:

[..]

Is ook belangrijk! Dan kun jij ook vast je tenen krommen bij brieven van "de jeugd van tegenwoordig". Ik iig wel, brrrrr
pi_101673869
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:18 schreef Nirak het volgende:

[..]

Is ook belangrijk! Dan kun jij ook vast je tenen krommen bij brieven van "de jeugd van tegenwoordig". Ik iig wel, brrrrr
:Y

Helaas niet alleen de jeugd van tegenwoordig. De ouwe zak van tegenwoordig is vaak net zo erg.
pi_101673934
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:18 schreef Nirak het volgende:

[..]

Hola supermercado, telebankos por aqui!
pi_101673978
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:17 schreef Nirak het volgende:
Jij mag nooit meer raden lezzrrr ;)
ja, nee, omdat wij daar ook wel eens komen :D
pi_101674025
Het meeste geniet ik van brieven die geschreven zijn door mensen die DENKEN dat ze kunnen schrijven :') vaak idd de oudere medemens..

Of mensen die ondertekenen met mr. dr. Xxx en dan de brief vol kromme zinnen :')

Of zeggen dat je jurist bent en een brief in CAPSLOCK typen & spelvouten :')

Ik heb best een lache baan als ik t zo bekijk :)
pi_101674055
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:24 schreef lezzer het volgende:

[..]

ja, nee, omdat wij daar ook wel eens komen :D
Voor plezier of zaken?
pi_101674141
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:26 schreef Nirak het volgende:

[..]

Voor plezier of zaken?
zaken :D
  woensdag 7 september 2011 @ 16:49:07 #87
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101677266
Hoogachtend,
Erik.
pi_101678684
LOL
pi_101680498
+1 voor erik *O*
  woensdag 7 september 2011 @ 18:19:16 #90
309079 Bakfiets.
pi_101681079
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:23 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Hola supermercado, telebankos por aqui!
Let's get Spanish. :@
pi_101681145
Ja. Jullie moeten als de sodemieter even spanish getten tesaam.
  woensdag 7 september 2011 @ 18:46:25 #92
71919 wonderer
pi_101682129
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:54 schreef Nirak het volgende:

[..]

Feli W! Op nog vele jaren! Wanneer tracteer je?
Volgende week woensdag 8-)
pi_101682673
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 18:19 schreef Bakfiets. het volgende:

[..]

Let's get Spanish. :@
8-)
pi_101682744
Niiiiizzzzno? Heb jij ons ook iets te vertellen? :7
  woensdag 7 september 2011 @ 22:08:35 #95
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101691908

Goeien tabel.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101692844
En zo is het :D
pi_101696380
TWINTIG PROCENT VAN DE HETEROSEKSUELE VROUWEN HEEFT ORALE SEKS ONTVANGEN???

Ik weet niet in welk nonnenland ze die enquete hebben afgenomen, maar in mijn kringen ligt dat toch echt op 100% hoor...

En alle heteromannen die ik ken hebben ook gegeven...

O wacht ik lees te snel. LAAAAAAAAAST seksual contact. Mghi, nee toen kreeg ik ook niet :D
  donderdag 8 september 2011 @ 05:42:01 #98
71919 wonderer
pi_101699102
Mijn facebookvriendjes die uit Brads familie bestaan blijven wel verdacht stil op FB ... :') Niet dat ik iets anders verwacht had natuurlijk, maar het is wel sneu dat bevestigd te zien.
pi_101699118
Heb je die baan in Frankfurt eigenlijk gekregen?
  donderdag 8 september 2011 @ 06:16:04 #100
71919 wonderer
pi_101699120
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 06:14 schreef lezzer het volgende:
Heb je die baan in Frankfurt eigenlijk gekregen?
Ik moet nog op gesprek :D Volgende maand.
pi_101699125
Oh :D
Zou mooi zijn als je uitzicht had op wat anders :)
  donderdag 8 september 2011 @ 06:48:02 #102
71919 wonderer
pi_101699165
Mhm. Hoop ook echt dat het doorgaat, ook al gaat dat flink wat rompslomp en stress geven.
pi_101699313
Wat is dat voor iets, dat het zo'n lange doorlooptijd heeft? Of kun je er nog niets inhoudelijks over zeggen?
  donderdag 8 september 2011 @ 08:14:21 #104
71919 wonderer
pi_101699610
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 07:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is dat voor iets, dat het zo'n lange doorlooptijd heeft? Of kun je er nog niets inhoudelijks over zeggen?
Geen lange doorlooptijd, ik kon/wilde niet eerder terecht voor een gesprek, da's alles.
pi_101699619
Wel attent dat er zo lang een vacature voor je is dan. :Y
  donderdag 8 september 2011 @ 08:15:56 #106
71919 wonderer
pi_101699629
Ja, daar ben ik ook wel blij mee. Blijkbaar zijn er niet zoveel Nederlanders geinteresseerd in dat werk of zo ;)
pi_101701688
Hallo lesbeaus. Doe eens leuk.
pi_101702155
*O* w/ *O*
pi_101702283
Braaf.
pi_101702554
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 10:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Braaf.
Niet leuk genoeg? Of weer te enthousiast? :P
pi_101702705
Stond hier ne iemand aan de deur. Of hij naar t toilet mocht.. Maar vond hem er niet zo betrouwbaar uit zien, dus heb geweigerd... Draait ie om, issie van een of ander postbedrijf (nl business post). Dus volgens mij hebben die ook gewoon een depot waar die heen kan rijden.
Twijfel nu wel of ik er goed aan gedaan heb, want normaal zou ik zeggen: kom erin, bakkie koffie erbij ;)
Mja, ben nu totaal niet weerbaar met mn dikke buik...
pi_101702789
Als je naar je gevoel hebt geluisterd is het goed :)
pi_101702895
Ja, maar meteen daarna dat schuldgevoel omdat ik graag mensen help :')
Ik zeg bijna nooit nee in de privesfeer, misschien dat dit een eerste goede stap was om voor mezelf op te komen :D
  donderdag 8 september 2011 @ 13:52:39 #114
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101707938
Ook een verkrachter kan bij een postbedrijf werken. Zeg maar. Als je je er niet goed bij voelde hoef je je ook niet schuldig te voelen nu, hindsight hindsight.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 8 september 2011 @ 13:53:10 #115
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101707952
Oh ik pimp trouwens even met mijn nieuwe haar!

Hoogachtend,
Erik.
pi_101708370
Nice Erik.
Ik hou trouwens van de combinatie blauwe ogen en donker haar O+
  donderdag 8 september 2011 @ 14:17:41 #117
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101708696
Ik ook :D. Maar als mijn haar droog is, is het wel iets lichter en soms zijn mijn ogen meer kleurloos dan blauw, maar ach :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101709345
quote:
3s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook :D. Maar als mijn haar droog is, is het wel iets lichter en soms zijn mijn ogen meer kleurloos dan blauw, maar ach :D.
Ik zeg maar 2 woorden:
Verf & Kleurlenzen ;)
pi_101709497
:O
Hele dag al opleiding.
:O
pi_101710363
Dat is heeeeel vermoeiend.. Rond 1400 uur kak ik meestal in. Ik probeer dan ook zoveel mogelijk m'n snor te drukken bij opleidingsdagen (tenzij ze echt nuttig zijn)
Dus: sterkte nog!
pi_101712491
Ik vraag me ook wel eens af waarom dat nog gedaan wordt, een hele dag (of erger, meerdere dagen) opleiding.
Volgens mij heeft niemand daar zin in, dus dat schiet niet op lijkt me.
pi_101712568
Erger nog: vandaag 3 dagdelen en morgen nog eens 2.

Gelukkig hebben wij ambtenaren iets kortere dagdelen dan normale mensen.
pi_101715582
Drie dag delen?
Moet je de avond ook nog? :o
  donderdag 8 september 2011 @ 18:02:51 #124
309079 Bakfiets.
pi_101716400
O+ Leuk haar, Erik.
pi_101716738
Ik bak pannekoeken :D
pi_101717009
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:34 schreef lezzer het volgende:
Drie dag delen?
Moet je de avond ook nog? :o
Zijn nog/weer bezig ja. Om 8u diner.
pi_101717039
Wat zullen we eens eten....
  donderdag 8 september 2011 @ 18:25:45 #128
309079 Bakfiets.
pi_101717082
Ga de stad in, koop een broodje kebab.
pi_101717819
Stad :o
Kebab :r

We gaan een broodje eten....
pi_101718501
Ik heb nog pannekoeken over :)
Met stroop, of suiker, of jam, wat je wil :)

Burp :D
pi_101723349
Maaltijdsalade *O*
  donderdag 8 september 2011 @ 21:05:25 #132
206345 Magenta
Full of colour
pi_101724483
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maaltijdsalade *O*
:Y) :Y
~Fin
  donderdag 8 september 2011 @ 21:30:15 #133
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101726523

Een Cate Blanchett omdat het kan en omdat O+! My lesbian crush O+ :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101727379
Prachtjurk O+

Totaal onpraktisch en je kunt er niet rechtop in staan maar O+
  donderdag 8 september 2011 @ 21:43:47 #135
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101727530
Haute Couture he, dat hoeft allemaal niet draagbaar te zijn :7, bij voorkeur niet :').
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 8 september 2011 @ 21:44:16 #136
71919 wonderer
pi_101727562
Hadden jullie ook een aardbeving?
  donderdag 8 september 2011 @ 21:52:51 #137
206345 Magenta
Full of colour
pi_101728242
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:44 schreef wonderer het volgende:
~Fin
pi_101728475
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:44 schreef wonderer het volgende:
Alsof er een vrachtwagen langsrijdt.....
  donderdag 8 september 2011 @ 22:05:45 #139
71919 wonderer
pi_101729406
Ja, geinig voelt dat he? :D
  donderdag 8 september 2011 @ 22:08:22 #140
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101729624
Ik heb niks gemerkt :o? Waarschijnlijk dacht ik gewoon alsof er daadwerkelijk een vrachtwagen langsreed, want dat voel ik ook :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_101729839
Hadden we een aardbeving? Ik was even in het buitenland :o
pi_101730405
Ook niks gemerkt. Zat zeker op de fiets.

Zooo'n koppijn :(
  donderdag 8 september 2011 @ 22:56:13 #143
309079 Bakfiets.
pi_101733229
quote:
3s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb niks gemerkt :o? Waarschijnlijk dacht ik gewoon alsof er daadwerkelijk een vrachtwagen langsreed, want dat voel ik ook :').
Dit.
pi_101734066
Hier in Eindhoven was niets te voelen hoor.
  donderdag 8 september 2011 @ 23:37:38 #145
71919 wonderer
pi_101735715
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef Nirak het volgende:
Hier in Eindhoven was niets te voelen hoor.
Epicentrum lag bij Boxmeer dus daar geloof ik niks van ;)
pi_101740126
Ik zat eigenlijk verbazingwekkend dicht bij dat epicentrum :D
Als ik thuis geweest was had ik het moeten voelen, maar ik was in een winkelcentrum bij Starbucks koffie aan het kopen...
  vrijdag 9 september 2011 @ 07:09:05 #147
71919 wonderer
pi_101740188
Aardbevingen zijn raar.
pi_101740214
Geen idee, de enige die ik meegemaakt heb was die van Roermond in 1992, en toen dacht ik eerst dat er een zware vrachtwagen door de straat reed. Het bed wiebelde helemaal op en neer.
Verder geen ervaring mee.

Raar vind ik ze trouwens niet, want heel erg verklaarbaar :P
  vrijdag 9 september 2011 @ 07:16:30 #149
71919 wonderer
pi_101740247
Die van Roermond sliep ik doorheen. Poosje terug hadden we hier ook een aardbeving, vond ik wel raar.
pi_101740384
Mogge
pi_101740398
Gmorgen lesbeaus.

Spierpijn.
pi_101740404
Ja maar toch:

Spammen wat je kunt hè :P
pi_101741498
Dus ik zeg tegen de kapster: "achter mag het best kort, bijna opgeschoren".
Ik wist echt niet dat je met de schaar zo kort kon knippen. :X
Ik heb Mrs maar gesms't met de boodschap "het groeit wel weer aan". :o
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:24:12 #154
71919 wonderer
pi_101741548
Mijn haar voelt nu weer zacht(er) dan twee dagen terug, toen waren het echt stoppels. Nu is het gewoon ultra-kort. Dat is anders.
pi_101741564
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 09:24 schreef wonderer het volgende:
Dat is anders.
Maar dat kun je toch wel handelen? :+
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:28:08 #156
71919 wonderer
pi_101741621
Yep, vond het ook fijn dat het zo heel kort was, scheelt weer een weekje bijwerken. Hopelijk heeft mijn moeder een tondeuze :s Anders is straks het hele model eruit ;(
pi_101742442
Heb echt niets meegekregen van de aardbeving, de buren ook niet (daar zaten we binnen toen het gebeurd zou zijn..)

Maar een tondeuze heb je zo gekocht W, ¤20,- bij de blokker :)
pi_101742584
Zo en dan nu, een nieuwe id-kaart halen.
Want => Op vakantie *O*
pi_101744363
Zo, setje foto's laten maken die ik verder nooit meer gebruik wegens butt ugly...
Maar, ik mocht wel m'n bril ophouden *O*

Receptioniste "vermaakt" met extra gratis digitaal loket tips. Wat een drama is dat hier zeg. :')
pi_101746201
Ben ik eigenlijk de enige die hier post? :@
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:48:48 #161
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101746962
Ik wil ja zeggen maar dan klopt het niet meer.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101747053
*O* er is iemand *O*
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:53:27 #163
309079 Bakfiets.
pi_101747092
Ik ben Claudia de Breij aan het kijken via de 3fm-app. O+
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:57:36 #164
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101747210
Ik ben webcasts aan het kijken van Kristin en Dannielle O+.

Dan sturen mensen vragen in over homodingen en dan gaan ze antwoorden en ik vind ze echt O+ O+ O+.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:59:36 #165
309079 Bakfiets.
pi_101747267
Everyoneisgay.com sowieso O+
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:01:40 #166
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101747304
Ja O+!
Hoogachtend,
Erik.
pi_101748318
Zijn er mensen die nog een grandioze tip hebben om de verf/ammoniak lucht uit een nieuwe spijkerbroek te krijgen?
Meerdere keren wassen biedt geen soelaas.
pi_101749243
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:14 schreef lezzer het volgende:
Zo en dan nu, een nieuwe id-kaart halen.
Want => Op vakantie *O*
Identiteitsbewijs moet gratis zijn.

pi_101749267
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 13:36 schreef lezzer het volgende:
Zijn er mensen die nog een grandioze tip hebben om de verf/ammoniak lucht uit een nieuwe spijkerbroek te krijgen?
Ja, gewoon aandoen. :Y (En nooit meer wassen, trouwens. Hoewel dat eigenlijk al te laat is als je hem nu al meerdere keren hebt gewassen. :'()
pi_101749440
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 13:36 schreef lezzer het volgende:
Azijn ipv wasverzachter.

Waarom niet wassen skunk?
pi_101749733
quote:
Ja, ik las het net ook :')
Ik heb net 42 euro afgetikt. :(
En 9,50 voor de foto's die gemaakt werden door een jongen die tijdens het foto's maken nog zat te facebooken. :o
pi_101749777
Ik heb trouwens soda gehaald, want dat had ik als eerste tip gelezen.
Een nacht laten weken in sodawater en dan gewoon wassen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:17 schreef Vanyel het volgende:
Azijn ipv wasverzachter.
Ik gebruik nooit wasverzachter. Doe je dat dan naast je gewone wasmiddel?
pi_101750074
Wasmiddel in t wasmiddelbakje, azijn in het wasverzachterbakje (met die bloem).
pi_101750086
Doe ik trouwens altijd.
pi_101750153
Ik ben benieuwd of onze 20 jaar oude Miele ook een bloem in het bakje heeft O+
En azijn, dat is dan dus gewoon salade azijn? Of huishoudazijn?
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:49:25 #176
206345 Magenta
Full of colour
pi_101750281
Balsamico :Y)
~Fin
pi_101750300
Goeiekope blanke of gele. Geen schoonmaakazijn.
pi_101750304
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:49 schreef Magenta het volgende:
Balsamico :Y)
Ja, dat antwoord heb ik ook eens gekregen toen ik vroeg wat er in mijn robotdweil moet.
Daar heb ik dus niks aan.

Ik wil gewoon weten welke azijn er in moet.
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:50 schreef Vanyel het volgende:
Goeiekope blanke of gele. Geen schoonmaakazijn.
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:52:48 #179
309079 Bakfiets.
pi_101750372
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:29 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ja, ik las het net ook :')
Ik heb net 42 euro afgetikt. :(
Het schijnt dat mensen die binnen de laatste 6 weken hun paspoort hebben aangevraagd, geld terug krijgen.
pi_101750386
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:52 schreef Bakfiets. het volgende:

[..]

Het schijnt dat mensen die binnen de laatste 6 weken hun paspoort hebben aangevraagd, geld terug krijgen.
Meen je dat? :D
-of zit je me op te naaien? }:| -
quote:
Wie wel tijdig bezwaar heeft gemaakt tegen de leges, heeft, gesteund door het oordeel van de Hoge Raad, recht op terugbetaling.
-O-
Ik heb toch heul geen bezwaar gemaakt?
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:56:57 #181
309079 Bakfiets.
pi_101750479
Ik hoorde 't op de radio, maar de details d'r van weet ik ook niet.
pi_101750544
Oh. Nou ja, ik zie wel. Op zich lig ik er ook nog niet eens wakker van. Veel meer vanwege dat je je vingerafdrukken moet geven eigenlijk.

Ik moet dus het kantoor op ruimen, omdat het meubilair maandag verhuisd wordt.
3x raden waar ik nou net even ontzetten geen ene ruk zin in heb :{
  vrijdag 9 september 2011 @ 15:00:53 #183
309079 Bakfiets.
pi_101750600
Dat vingerafdrukkengedoe vind ik zo'n onzin. :( Hoe kan ik nu nog inbreken? Gelijk even latex handschoenen bestellen.
pi_101750680
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 15:00 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat vingerafdrukkengedoe vind ik zo'n onzin. :( Hoe kan ik nu nog inbreken? Gelijk even latex handschoenen bestellen.
Ik vond het best moeilijk toen ik vorig jaar voor de eerste keer dat moest doen (met paspoort).
Maar ja, ik wilde nog liever naar Bali :P
  vrijdag 9 september 2011 @ 15:05:45 #185
206345 Magenta
Full of colour
pi_101750754
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:50 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ja, dat antwoord heb ik ook eens gekregen toen ik vroeg wat er in mijn robotdweil moet.
Daar heb ik dus niks aan.

Ik wil gewoon weten welke azijn er in moet.

[..]

Robotdweil? :D
~Fin
pi_101750953
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 15:05 schreef Magenta het volgende:

[..]

Robotdweil? :D
Ja :7
Of eigenlijk, dweilrobot.
  vrijdag 9 september 2011 @ 16:30:48 #188
206345 Magenta
Full of colour
pi_101753165
Ben benieuwd of ik 'em dan ook gratis krijg eind van de maand (hij is niet verlopen, maar er wordt wat veranderd O-) ).
~Fin
pi_101753374
Tof!
pi_101754686
Ok, welk goed doel zal ik eens uit kiezen om die 42 euro aan over te maken als ik ze na bezwaar terug krijg?
  vrijdag 9 september 2011 @ 17:49:54 #191
71919 wonderer
pi_101755552
Ik wil ook een ID-kaart maar da's zo'n gedoe, moet ik naar Den Haag bewijzen dat ik Nederlander ben :{

Edit, oh: Als u een Nederlandse identiteitskaart wilt, kan dat alleen als u in een EU-land woont.

:P
pi_101755716
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:20 schreef lezzer het volgende:
Ok, welk goed doel zal ik eens uit kiezen om die 42 euro aan over te maken als ik ze na bezwaar terug krijg?
w/
pi_101755871
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

w/
Het "help Vanyel de winter door fonds"? :P
pi_101755894
pi_101755915
Omdat mijn hugeass bikini me bijna 90 euro kostte :(
pi_101755922
pi_101755949
Nee :( !
pi_101755964
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:02 schreef Vanyel het volgende:
Omdat mijn hugeass bikini me bijna 90 euro kostte :(
Gristus, is die met goud afgezet ofzo?

Reminds me of, Mrs moet ook nog een nieuwe bikini...
pi_101755992
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:03 schreef Vanyel het volgende:
Nee :( !
Ja, dat was op jouw -> :Y
pi_101756022
Tis meer de cupmaat. Nogal veel stof...

Ik denk dat ik voor de volgende vakantie stop met borstvoeding. Niet te lang vantevoren, anders kost dat ding me een tientje per gedragen dag. Nu hopelijk maar 5...
pi_101756035
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:04 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ja, dat was op jouw -> :Y
Ja dat snapte ik inmiddels ook, maar liep ff achter.
pi_101756106
Ja ik ook :D

en zo ben je vijf berichten verder :P
pi_101756305
Ja :)

Sponsoring dus :Y
pi_101756321
Wat een ontzettend gezellig en kleurrijk huis net op tv O+

En heb je zo'n enorme boobs dat je zo'n dure bikini moet?
Mrs oppert dat je ook gewoon zonder bovenstukje kan.
Net of zij dat zou doen :')
pi_101756337
Oh, ninja edit :D
pi_101756407
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:16 schreef lezzer het volgende:
En heb je zo'n enorme boobs dat je zo'n dure bikini moet?
Enormer :'(
pi_101756536
Positief enormer? :P
pi_101756662
Dat ligt eraan waar je van houdt. Ik ben 4 cupmaten gegroeid en inmiddels weer 1 gekrompen. Mag van mij wel terug naar af.

Was al niet weinig nl.
pi_101756729
Wow...
Da's niet misselijk :o
pi_101756762
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 15:03 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik vond het best moeilijk toen ik vorig jaar voor de eerste keer dat moest doen (met paspoort).
Maar ja, ik wilde nog liever naar Bali :P
Ben jij ook in 2010 naar Bali geweest?
Wij ook :) geweldig genoten :)
moet nog wel t fotoalbum maken..
pi_101756872
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:29 schreef lezzer het volgende:
Wow...
Da's niet misselijk :o
Ja nou.

Dus topless : N

Trouwens
*O* weekend *O*
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:53:16 #212
71919 wonderer
pi_101757590
Ik heb nog een bikini in de aanbieding. Twee keer gedragen of zo. Rood.
pi_101757741
Maat?
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:04:16 #214
71919 wonderer
pi_101758057
38F (Livera). 80F dus? :?
pi_101758087
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:30 schreef Nirak het volgende:

[..]

Ben jij ook in 2010 naar Bali geweest?
Ik wil zo terug O+
pi_101758409
Hoi lieverds. Wij gaan vast dronken worden :Y
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:12:15 #217
71919 wonderer
pi_101758448
Overigens is die bikini beschikbaar voor iedereen die interesse heeft hoor, niet alleen voor V ;)
pi_101758647
V past er niet in. Nog een cup te gaan. Tegen de tijd dat t weer zomer wordt pas ik hopelijk weer in mijn eigenste Marliesje zodat ik ook weer met short kan.

Geen kandidaat dus. Tof aanbod :)
pi_101759767
Groter dan F? D:
pi_101759787
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:04 schreef wonderer het volgende:
38F (Livera). 80F dus? :?
Dat is een maat voor mietjes joh ;)

Hier de "trotse" eigenaar van een stel Hartstikke grote jetsers :')
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:42:01 #221
71919 wonderer
pi_101759914
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:38 schreef Nirak het volgende:

[..]

Hier de "trotse" eigenaar van een stel Hartstikke grote jetsers :')
Het was dan ook mijn bikini ;)
pi_101759954
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:38 schreef Nirak het volgende:

[..]

:'(
pi_101760219
Ik dacht altijd dat ik gemiddeld was... :X
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:11:26 #224
309079 Bakfiets.
pi_101761268
Loop ik rond met m'n A cupje. :')
pi_101761387
O god, het escaleert hier in rap tempo de spuigaten uit oPlus
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:14:38 #226
71919 wonderer
pi_101761401
Jullie zijn geen melkfabriek. Scheelt een hoop ;)
pi_101761542
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:11 schreef Bakfiets. het volgende:
Ben ik toch gemiddeld O+
pi_101761567
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god, het escaleert hier in rap tempo de spuigaten uit oPlus
O+
zit je weer lekker te slempen?
pi_101761638
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:11 schreef Bakfiets. het volgende:
/meldt.
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:20:55 #230
309079 Bakfiets.
pi_101761657
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:20 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

/meldt.
Baas! :7
pi_101761752
Moeten we even vergelijken de 14e?
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:24:41 #232
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101761830
_O-.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101761866
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:22 schreef skunkasaur het volgende:
Moeten we even vergelijken de 14e?
[ afbeelding ]
Ja fak, ik kan dan dus niet :(
pi_101761899
Ik moet ook nog steeds lachen om die foto :D
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:28:52 #235
206345 Magenta
Full of colour
pi_101762002
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:26 schreef lezzer het volgende:
Ik moet ook nog steeds lachen om die foto :D
Ik ook :D
~Fin
pi_101762236
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:19 schreef lezzer het volgende:

[..]

O+
zit je weer lekker te slempen?
O god. Ik ging ergens eten. Nu heb ik net mijn benen geschoren omdat we straks de stad in gaan met ingevlogen hulptroepen...

Hoe dit toch steeds gebeurt... Geen idee... maar O+

Ik voel me wel strange out of place met dit tietenpraatje hoor :D
pi_101762305
Law&Order SVU...
Mrs: "hier moet dat andere team bij komen. Die met dat eigen vliegtuig, die zijn hier wel gewenst hoor!"
O+
pi_101762318
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:35 schreef lezzer het volgende:
Law&Order SVU...
Mrs: "hier moet dat andere team bij komen. Die met dat eigen vliegtuig, die zijn hier wel gewenst hoor!"
O+
O+ Mrs. L. O+
pi_101762321
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:38 schreef skunkasaur het volgende:
Groter dan F? D:
Dat zeg ik hierboven :Y

Maar Nirak, omvang heeft ook nog invloed he. Dus als jij grotere omvang (volgens mij heb je dat wel eens gezegd) én Haske groters, dan zijn ze HEEEEL groot.

Mijne zijn gewoon grote melkunits.
pi_101762344
O en even, omdat het kan.

O+ Dot O+
pi_101762347
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O god. Ik ging ergens eten. Nu heb ik net mijn benen geschoren omdat we straks de stad in gaan met ingevlogen hulptroepen...

Hoe dit toch steeds gebeurt... Geen idee... maar O+

Ik snap er geen fuck van, maar ik hoop wel dat je die condooms nog hebt.
Wat is er met jouw tieten dan trouwens?
pi_101762408
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jouw meisjes zijn toch ook niet mis?
pi_101762422
O mijn tetten moeten heel nodig langs Dr. Schumacher, maar geen geld he, geen geld :D

En ik ga het proberen te ondertitelen: ik snap niet hoe het kan dat avonden die als onschuldig beginnen steeds weer in drankfestijnen eindigen, maar ik hou er van. De gekste dingen gebeuren. Nu komt er weer iemand een uur rijden omdat hij zin heeft met ons te zuipen. Terwijl wij dachten "we gaan niet zuipen" maar push-overs dat we zijn denken we dan toch "ZUIPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN O+"

Volgens mij wordt het er niet duidelijker op O+
pi_101762440
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Jouw meisjes zijn toch ook niet mis?
False advertising. Met kleren lijkt het heel wat. Zonder moet ik ze uit mijn knieholtes vissen :D
pi_101762498
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:35 schreef lezzer het volgende:
Law&Order SVU...
O+
X men?
Hotch & BAU?

Wij kijken een 9/11 docu over een brandweerjochie. Best tof eik. Op 6.
pi_101762519
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij wordt het er niet duidelijker op O+
Jawel hoor. Klinkt als een heerlijke avond O+
pi_101762558
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

X men?
Hotch & BAU?

Wij kijken een 9/11 docu over een brandweerjochie. Best tof eik. Op 6.
Hotch. Bij CM hebben ze toch een eigen vliegtuig?

9/11 kan ik eigenlijk niet echt hebben.
Zondag ben ik de hele dag onder de pannen (toevallig).
pi_101762565
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:40 schreef lezzer het volgende:

[..]

Jawel hoor. Klinkt als een heerlijke avond O+
Nu al! :D O+
pi_101762589
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

False advertising. Met kleren lijkt het heel wat. Zonder moet ik ze uit mijn knieholtes vissen :D
Zwaartekracht :Y
pi_101762606
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zwaartekracht :Y
Ja whatever the reason, mooier worden ze er niet op :D
pi_101762708
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:41 schreef lezzer het volgende:

[..]

Hotch. Bij CM hebben ze toch een eigen vliegtuig?

9/11 kan ik eigenlijk niet echt hebben.
Zondag ben ik de hele dag onder de pannen (toevalig).
X-men ook!

Dit is wel anders. Je krijgt eerst fijn een band met de brandweerders. Eik gaat de docu over de eerste 9 maanden van een nieuweling. Dan zijn ze opeens strakkies bij de twins.
pi_101762729
V. waarom zijn wij nooit samen dronken geworden? Jammer hoor.
pi_101762747
Dat is wel het voordeel van < D heb ik het idee, dan heb je dat minder. Tenminste, ik heb dat niet.
pi_101762780
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:45 schreef lezzer het volgende:
Dat is wel het voordeel van < D heb ik het idee, dan heb je dat minder. Tenminste, ik heb dat niet.
More power to your boobies!! *O*

Mijnes zijn in alle opzichten gewoon niet zo mooi. Ik wil graag nieuwes. Maar ja armlastig he.
pi_101762829
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:44 schreef Vanyel het volgende:

Dit is wel anders. Je krijgt eerst fijn een band met de brandweerders. Eik gaat de docu over de eerste 9 maanden van een nieuweling. Dan zijn ze opeens strakkies bij de twins.
Dan moet ik alleen maar harder huilen :'(
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mijnes zijn in alle opzichten gewoon niet zo mooi. Ik wil graag nieuwes. Maar ja armlastig he.
Zou je dat dan doen ja? Een nieuwe set bestellen?
pi_101762963
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat zou ik eigenlijk nog best eens willen, dronken worden met jullie.

Zullen we een keer een online bacchanaal doen?
Hoewel, da's wel een beetje link natuurlijk :P
pi_101763000
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij wilde nooit zolang blijven.
Bovendien dronk je :r Canei :r

Wij hebben in rdam trouwens best wel gedronken toen die eerste keer met die uit adam. Niet dronkenveel maar wel gezelligveel.
pi_101763067
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik wilde eik wel een lift na de borstvoeding, maar heb laatst een programma gezien over hoe dat mis kan gaan en nou durf ik niet meer. Net als ooglaseren, daar ben ik ook te schrijterig voor.
pi_101763082
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:51 schreef lezzer het volgende:

[..]

Dat zou ik eigenlijk nog best eens willen, dronken worden met jullie.

Zullen we een keer een online bacchanaal doen?
Hoewel, da's wel een beetje link natuurlijk :P
Hoezo link?
pi_101763156
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hoezo link?
Als je in je dronkenschap rare dingen gaat posten :@
pi_101763204
Beter posten dan vertellen..
pi_101763216
En niet op fok tuulk!
pi_101763311
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:57 schreef Vanyel het volgende:
Beter posten dan vertellen..
Hoezo?
Ik kan nuchter m'n mond al amper houden :D
pi_101763398
O dan doen we mieten met een hoop drank en de telefoons weg *O*
pi_101763437
Zo schattig. Gaan ze het gebouw in, zien ze twee brandende mensen, zegt die filmer daar nu over dat ie dat niet wilde filmen omdat ie vond dat niemand dat moest hoeven zien.
pi_101763459
Telefoons weg tegen foto's?
pi_101763490
En malle dronken posts...
pi_101763527
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:02 schreef Vanyel het volgende:
Telefoons weg tegen foto's?
Of *huiver* filmpjes..
pi_101763536
V, omvang doet ook mee ja..

Maar na de bevalling en bv ga ik verder met lijnen. Was net weer begonnen na de vakantie naar Bali en had niet gedacht dat ik vrijwel meteen zwanger zou geraken :)
"gelukkig" ben ik in begin van deze zwangerschap 10 kg kwijt geraakt (heul erg ziek en zkh eten is geen goede combi), maar die zitten er nu, met nog 6 weken te gaan, alweer bij.. Maar volgens mij is dat redelijk normaal.. Mn jetsers zijn overigens niet groter geworden, h is h gebleven :) soms past g zelfs :)
Toen ik slank was en 70 kg woog, toen had ik al D, stond helaas vooraan met uitdelen bij de bipsen en jetsers.. en ook bij de grote mond ;)

Enne DP, zuip ze *O*

En over Bali lezzer, als het dichterbij was zou ik zo teruggaan. Maar het is voor mij in mn koppie toch lastig te verwerken zo ve weg van huis.. Het is ook zo'n andere wereld en misschien was 3 weken rondtrekken ook wel een beetje veel van t goede..
pi_101763541
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
En malle dronken posts...
Oh tuurlijk ja _O-
pi_101763659
Huh, wat is nou lastig te verwerken?
pi_101763670
Ghihih. Het is weer eens wat anders...: Er verzopen uitzien VOOR je de stad in gaat :D\

Nou ja aaaach!

Ghigihghigih ik voel me hysterisch *O*

O+ manisch light O+

Het lijtk me atm zelfs een heerlijk idee met jullie lesbeaus dronken te worden :D
pi_101763696
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:04 schreef Nirak het volgende:
En over Bali lezzer, als het dichterbij was zou ik zo teruggaan. Maar het is voor mij in mn koppie toch lastig te verwerken zo ve weg van huis.. Het is ook zo'n andere wereld en misschien was 3 weken rondtrekken ook wel een beetje veel van t goede..
Had je last van heimwee?

Ik ben er trouwens gewoon 9 dagen in een resort gaan liggen, dat zal het anders maken.
Het is wel echt een takke-eind weg ja :'(
pi_101763708
Regent het liefje?
pi_101763734
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het lijtk me atm zelfs een heerlijk idee met jullie lesbeaus dronken te worden :D
oh, dus het is niet echt? -O-
pi_101763736
Voor L, kiekje vanuit onze "villa" tussen de rijstvelden in Ubud (waar we 3 dagen bewolking hebben gehad, maar daar wordt t niet minder mooi van O+ )

pi_101763741
Bali is de bom. Maar voor mij niet in een resort.
pi_101763792
Als ik bij de pjoeter was, deed ik ook een foto.
pi_101763818
Ik had mega last van heimwee :')
Maar pas na een week, toen ik ontdekte dat we er nog 2 voor de boeg hadden.. Heb al tegen mn mevrouw gezegd: ik ga nooit meer zo ver weg, behalve als we familie meenemen. Maar het was zo mooi :)
pi_101763871
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:09 schreef Vanyel het volgende:
Ik vond het wel te hebben.
pi_101763922
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:09 schreef Vanyel het volgende:
We hebben de laatste 2 nachten in een resort gezeten om ff uit te rusten van de reis en voor de terugreis. Rest waren bungalows enzo. Niet low budget, want ikke en mevrouw zijn wel prinsesjes :)

En we kregen heul vaak de vraag: ow, u bent met 2 dames... Maar wat u geboekt heeft is met 2pers bed, is dat niet erg? :')
pi_101763926
Nou lieverds. LBD aan... en GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!

Fijne avond :W :*
pi_101763949
Ooohhhhhhhh, wat een mooi plaatje ja! Die stranden daar zijn zooo mooi
pi_101763953
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef Nirak het volgende:
Ik had mega last van heimwee :')
Maar pas na een week, toen ik ontdekte dat we er nog 2 voor de boeg hadden.. Heb al tegen mn mevrouw gezegd: ik ga nooit meer zo ver weg, behalve als we familie meenemen. Maar het was zo mooi :)
Daarom was mijn eerste vliegvakantie er eentje naar gran canaria. Daar zijn iets van 150 vluchten richting huis per dag :o
pi_101763966
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

Wiiiiiiii, veul plezier!
pi_101763996
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

LBD :?

Fijne avond :*
pi_101764089
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:13 schreef Nirak het volgende:

[..]

We hebben de laatste 2 nachten in een resort gezeten om ff uit te rusten van de reis en voor de terugreis. Rest waren bungalows enzo. Niet low budget, want ikke en mevrouw zijn wel prinsesjes :)

En we kregen heul vaak de vraag: ow, u bent met 2 dames... Maar wat u geboekt heeft is met 2pers bed, is dat niet erg? :')
6 maanden duur logeren is nogal onbetaalbaar, maar anders hadden we t vast ook niet highbudget gedaan. Wij vinden dat gewoon niet leuk (behalve als het heeeel erg duur is, dan ws wel weer:)).

Wij zijn dan ook absoluut geen prinsesjes. Wij zijn coole bommels bikkels.
pi_101764476
Wij zijn ook geen prinsesjes.
Maar we boeken wel 5sterren :7
pi_101764616
Ons lowbudget plekje in Ubud

en ons lowbudget uitzicht ergens anders
pi_101764696
Wat een rare mensen op die eerste foto :P

Mooi zeezicht hoor O+
pi_101764808
Ja die vonnik niet zo gezellig erbij.
pi_101764839
Ik zit trouwens op m'n iPad, dus ik mis de "nieuw deel"-knop...
Denk ik.
pi_101764869
Nou volgens mij zit die dus gewoon zo ergens linksonderin als je dichtgooit. Maar ik wil ook best hoor.
pi_101764901
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:32 schreef Vanyel het volgende:
Ja die vonnik niet zo gezellig erbij.
Snap ik, maar het ziet er lollig uit :)
Is dat dan een terras van een busje ofzo wat je dan had?
En, is dat origineel houtsnijwerk?
pi_101764931
Zei ik dat al? Grappig, ik open m net op de flyer om te zeggen dat ik dicht wik gooien.
pi_101764941
Wil.
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:35:52 #297
309079 Bakfiets.
pi_101764962

:9~
pi_101765014
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:34 schreef lezzer het volgende:

[..]

Snap ik, maar het ziet er lollig uit :)
Is dat dan een terras van een busje ofzo wat je dan had?
En, is dat origineel houtsnijwerk?
Busje?

Zag er origineel uit voor het lekenoog. Prachtige uitgesneden deur van het terrein ook.
Dit was een guesthouse met ontbijt, een van de luxere voor ons dus :D
pi_101765047
Wat wordt ze volwassen O+
pi_101765067
Lezzer wil je de deur ook zien?
pi_101765078
mijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')