Ja, dat antwoord heb ik ook eens gekregen toen ik vroeg wat er in mijn robotdweil moet.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:50 schreef Vanyel het volgende:
Goeiekope blanke of gele. Geen schoonmaakazijn.
Het schijnt dat mensen die binnen de laatste 6 weken hun paspoort hebben aangevraagd, geld terug krijgen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik las het net ook
Ik heb net 42 euro afgetikt.![]()
Meen je dat?quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:52 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Het schijnt dat mensen die binnen de laatste 6 weken hun paspoort hebben aangevraagd, geld terug krijgen.
quote:Wie wel tijdig bezwaar heeft gemaakt tegen de leges, heeft, gesteund door het oordeel van de Hoge Raad, recht op terugbetaling.
Ik vond het best moeilijk toen ik vorig jaar voor de eerste keer dat moest doen (met paspoort).quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:00 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat vingerafdrukkengedoe vind ik zo'n onzin.Hoe kan ik nu nog inbreken? Gelijk even latex handschoenen bestellen.
Robotdweil?quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat antwoord heb ik ook eens gekregen toen ik vroeg wat er in mijn robotdweil moet.
Daar heb ik dus niks aan.
Ik wil gewoon weten welke azijn er in moet.
[..]
Thanks![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:20 schreef lezzer het volgende:
Ok, welk goed doel zal ik eens uit kiezen om die 42 euro aan over te maken als ik ze na bezwaar terug krijg?
Gristus, is die met goud afgezet ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:02 schreef Vanyel het volgende:
Omdat mijn hugeass bikini me bijna 90 euro kostte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |