* lezzer in Zwedenquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
[me=lezzer]in Zweden
[/me]
Kerel aan bar: "Sir, what can I do for you"
Lezzer: "Sir?"
Kerel aan bar: "or, madam, or, whatever".
Lezzer:![]()
15 jaar later ik ook hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik vind eigenlijk de nonchalance nog best tof
.
Is ook belangrijk! Dan kun jij ook vast je tenen krommen bij brieven van "de jeugd van tegenwoordig". Ik iig wel, brrrrrquote:Op woensdag 7 september 2011 14:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vanyel vindt taal belangrijk.
Vanyel is geen communicatiemedewerker en werkt al helemaal niet bij een gemeente.
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:18 schreef Nirak het volgende:
[..]
Is ook belangrijk! Dan kun jij ook vast je tenen krommen bij brieven van "de jeugd van tegenwoordig". Ik iig wel, brrrrr
Hola supermercado, telebankos por aqui!quote:Op woensdag 7 september 2011 15:18 schreef Nirak het volgende:
[..]
Is ook belangrijk! Dan kun jij ook vast je tenen krommen bij brieven van "de jeugd van tegenwoordig". Ik iig wel, brrrrr
Voor plezier of zaken?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
ja, nee, omdat wij daar ook wel eens komen
Let's get Spanish.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:23 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hola supermercado, telebankos por aqui!
Volgende week woensdagquote:Op woensdag 7 september 2011 09:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
Feli W! Op nog vele jaren! Wanneer tracteer je?
Ik moet nog op gesprekquote:Op donderdag 8 september 2011 06:14 schreef lezzer het volgende:
Heb je die baan in Frankfurt eigenlijk gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |