QFTquote:Op woensdag 7 september 2011 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
O dat zijn echt.van die onrealistische zwevers okk altijd. Wil je even concreet iets plannen, beginnen ze een epos over lifehacking of iets anders wat ze ooit eens ergens hebben.gelezen. Van die debielen die nooit eens kunnen zeggen "oh moet dit gebeuren? Dan pak ik dat op. Je hebt het dan en dan van me terug." Maar die bij werk dat gedaan moet worden altijd terugkomen met "ik heb eens gelezen hoe ze dat bij google (of god weet wat) aanpakken, *enter verhandeling*" en na een half uur proberen concreet te worden heb je nog geen toezeggingen en moet je.maar uit het uitblijven.hiervan afleiden dat je mooi zelf, en alleen, de stront mag opscheppen.
Dat soort mensen. Mijn bedrijf stikt er va.
Ikke niet hoor.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:38 schreef lezzer het volgende:
Jij bent niet iemand met todo-lijsten van 5 kantjes die 6 maanden geldig zijn neem ik aan?
Ik wel dus.![]()
Dat is wat ik er van meekrijg. Nodigt niet uit tot onderzoek.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:56 schreef lezzer het volgende:
Dat heeft toch allemaal niks met lifehacking zelf te maken, maar meer met die mensen?
Ook inherent aan mijn functie. Maar dat heeft wel tot gevolg dat dingen blijven liggen. En daar vind ik een structuurtje wel handig voor.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:01 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb dat ook wel, maar das deels inherent aan de functie. Sommige dingen poppen op en hebben nu aandacht nodig.
Precies, elke 4 jaar weer een ander college dat denkt dat ze het het beste weetquote:Op woensdag 7 september 2011 13:49 schreef Nirak het volgende:
Het is niet altijd lekker om in een politiek klimaat te werken, vooral niet als er 4 jaar een wind waait waar je totaal niet achter staat.. Mja, hoort bij het vak.
Ja niet dan?quote:
10 punten voor in je schriftjequote:
Een beetje modderquote:Op woensdag 7 september 2011 13:49 schreef Nirak het volgende:
Het is niet altijd lekker om in een politiek klimaat te werken, vooral niet als er 4 jaar een wind waait waar je totaal niet achter staat.. Mja, hoort bij het vak.
Ik heb net geleerd dat je beter niet tegen een bal aan kan schoppen als je hond er net mee uit het water komt en hem voor je in het zand legt...
Nu zit er modder op mn schoen
Zat jij niet inquote:Op woensdag 7 september 2011 14:34 schreef Nirak het volgende:
Van die zogenaamde interimmers die het wel even kwamen doen. Bijna allemaal uit het bedrijfsleven.. tja.... op een gemeentehuis heb je jezelf nu eenmaal aan bepaalde procedures te houden (die bij wet zijn vastgesteld) en daar hadden de heren het nogal moeilijk mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
[ Bericht 0% gewijzigd door lezzer op 07-09-2011 15:29:46 ]
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:21 schreef lezzer het volgende:
De anekdote over hoe ik ooit "whatever" genoemd werd heb ik zeker al ooit verteld?
Vanyel vindt taal belangrijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:34 schreef Nirak het volgende:
ik zou haast gaan denken dat Vanyel communicatiemedewerker is bij een gemeente
* lezzer was wel ooit communicatiemedewerker bij een gemeentequote:Op woensdag 7 september 2011 14:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vanyel vindt taal belangrijk.
Vanyel is geen communicatiemedewerker en werkt al helemaal niet bij een gemeente.
* lezzer in Zwedenquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
[me=lezzer]in Zweden
[/me]
Kerel aan bar: "Sir, what can I do for you"
Lezzer: "Sir?"
Kerel aan bar: "or, madam, or, whatever".
Lezzer:![]()
15 jaar later ik ook hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik vind eigenlijk de nonchalance nog best tof
.
Is ook belangrijk! Dan kun jij ook vast je tenen krommen bij brieven van "de jeugd van tegenwoordig". Ik iig wel, brrrrrquote:Op woensdag 7 september 2011 14:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vanyel vindt taal belangrijk.
Vanyel is geen communicatiemedewerker en werkt al helemaal niet bij een gemeente.
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:18 schreef Nirak het volgende:
[..]
Is ook belangrijk! Dan kun jij ook vast je tenen krommen bij brieven van "de jeugd van tegenwoordig". Ik iig wel, brrrrr
Hola supermercado, telebankos por aqui!quote:Op woensdag 7 september 2011 15:18 schreef Nirak het volgende:
[..]
Is ook belangrijk! Dan kun jij ook vast je tenen krommen bij brieven van "de jeugd van tegenwoordig". Ik iig wel, brrrrr
Voor plezier of zaken?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
ja, nee, omdat wij daar ook wel eens komen
Let's get Spanish.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:23 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hola supermercado, telebankos por aqui!
Volgende week woensdagquote:Op woensdag 7 september 2011 09:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
Feli W! Op nog vele jaren! Wanneer tracteer je?
Ik moet nog op gesprekquote:Op donderdag 8 september 2011 06:14 schreef lezzer het volgende:
Heb je die baan in Frankfurt eigenlijk gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |