quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god, het escaleert hier in rap tempo de spuigaten uit oPlus
Ja fak, ik kan dan dus nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:22 schreef skunkasaur het volgende:
Moeten we even vergelijken de 14e?
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:26 schreef lezzer het volgende:
Ik moet ook nog steeds lachen om die foto
O god. Ik ging ergens eten. Nu heb ik net mijn benen geschoren omdat we straks de stad in gaan met ingevlogen hulptroepen...quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:35 schreef lezzer het volgende:
Law&Order SVU...
Mrs: "hier moet dat andere team bij komen. Die met dat eigen vliegtuig, die zijn hier wel gewenst hoor!"
Dat zeg ik hierbovenquote:
Ik snap er geen fuck van, maar ik hoop wel dat je die condooms nog hebt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O god. Ik ging ergens eten. Nu heb ik net mijn benen geschoren omdat we straks de stad in gaan met ingevlogen hulptroepen...
Hoe dit toch steeds gebeurt... Geen idee... maar
Ik voel me wel strange out of place met dit tietenpraatje hoor
Jouw meisjes zijn toch ook niet mis?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik voel me wel strange out of place met dit tietenpraatje hoor
False advertising. Met kleren lijkt het heel wat. Zonder moet ik ze uit mijn knieholtes vissenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jouw meisjes zijn toch ook niet mis?
X men?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:35 schreef lezzer het volgende:
Law&Order SVU...
Mrs: "hier moet dat andere team bij komen. Die met dat eigen vliegtuig, die zijn hier wel gewenst hoor!"
Jawel hoor. Klinkt als een heerlijke avondquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij wordt het er niet duidelijker op
Hotch. Bij CM hebben ze toch een eigen vliegtuig?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
X men?
Hotch & BAU?
Wij kijken een 9/11 docu over een brandweerjochie. Best tof eik. Op 6.
Nu al!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jawel hoor. Klinkt als een heerlijke avond
Zwaartekrachtquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
False advertising. Met kleren lijkt het heel wat. Zonder moet ik ze uit mijn knieholtes vissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |