X-men ook!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hotch. Bij CM hebben ze toch een eigen vliegtuig?
9/11 kan ik eigenlijk niet echt hebben.
Zondag ben ik de hele dag onder de pannen (toevalig).
More power to your boobies!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:45 schreef lezzer het volgende:
Dat is wel het voordeel van < D heb ik het idee, dan heb je dat minder. Tenminste, ik heb dat niet.
Dan moet ik alleen maar harder huilenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:44 schreef Vanyel het volgende:
Dit is wel anders. Je krijgt eerst fijn een band met de brandweerders. Eik gaat de docu over de eerste 9 maanden van een nieuweling. Dan zijn ze opeens strakkies bij de twins.
Zou je dat dan doen ja? Een nieuwe set bestellen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
More power to your boobies!!
Mijnes zijn in alle opzichten gewoon niet zo mooi. Ik wil graag nieuwes. Maar ja armlastig he.
Dat zou ik eigenlijk nog best eens willen, dronken worden met jullie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
V. waarom zijn wij nooit samen dronken geworden? Jammer hoor.
Jij wilde nooit zolang blijven.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
V. waarom zijn wij nooit samen dronken geworden? Jammer hoor.
Ik wilde eik wel een lift na de borstvoeding, maar heb laatst een programma gezien over hoe dat mis kan gaan en nou durf ik niet meer. Net als ooglaseren, daar ben ik ook te schrijterig voor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
More power to your boobies!!
Mijnes zijn in alle opzichten gewoon niet zo mooi. Ik wil graag nieuwes. Maar ja armlastig he.
Hoezo link?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk nog best eens willen, dronken worden met jullie.
Zullen we een keer een online bacchanaal doen?
Hoewel, da's wel een beetje link natuurlijk
Had je last van heimwee?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:04 schreef Nirak het volgende:
En over Bali lezzer, als het dichterbij was zou ik zo teruggaan. Maar het is voor mij in mn koppie toch lastig te verwerken zo ve weg van huis.. Het is ook zo'n andere wereld en misschien was 3 weken rondtrekken ook wel een beetje veel van t goede..
oh, dus het is niet echt?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het lijtk me atm zelfs een heerlijk idee met jullie lesbeaus dronken te worden
Ik vond het wel te hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:09 schreef Vanyel het volgende:
Bali is de bom. Maar voor mij niet in een resort.
We hebben de laatste 2 nachten in een resort gezeten om ff uit te rusten van de reis en voor de terugreis. Rest waren bungalows enzo. Niet low budget, want ikke en mevrouw zijn wel prinsesjesquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:09 schreef Vanyel het volgende:
Bali is de bom. Maar voor mij niet in een resort.
Daarom was mijn eerste vliegvakantie er eentje naar gran canaria. Daar zijn iets van 150 vluchten richting huis per dagquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef Nirak het volgende:
Ik had mega last van heimwee
Maar pas na een week, toen ik ontdekte dat we er nog 2 voor de boeg hadden.. Heb al tegen mn mevrouw gezegd: ik ga nooit meer zo ver weg, behalve als we familie meenemen. Maar het was zo mooi
Wiiiiiiii, veul plezier!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou lieverds. LBD aan... en GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!
Fijne avond![]()
LBDquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou lieverds. LBD aan... en GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!
Fijne avond![]()
6 maanden duur logeren is nogal onbetaalbaar, maar anders hadden we t vast ook niet highbudget gedaan. Wij vinden dat gewoon niet leuk (behalve als het heeeel erg duur is, dan ws wel weer:)).quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:13 schreef Nirak het volgende:
[..]
We hebben de laatste 2 nachten in een resort gezeten om ff uit te rusten van de reis en voor de terugreis. Rest waren bungalows enzo. Niet low budget, want ikke en mevrouw zijn wel prinsesjes
En we kregen heul vaak de vraag: ow, u bent met 2 dames... Maar wat u geboekt heeft is met 2pers bed, is dat niet erg?
Snap ik, maar het ziet er lollig uitquote:
Busje?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Snap ik, maar het ziet er lollig uit
Is dat dan een terras van een busje ofzo wat je dan had?
En, is dat origineel houtsnijwerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |