is dat echt zo of is dat jouw veronderstelling?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:46 schreef mctwigt het volgende:
Jammer dat niemand doorheeft dat het islamitische buren zijn Daarom dat de klacht alleen over varkens ging En zelfs meester visser rook niks
Dwaas het zijn joden!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:46 schreef mctwigt het volgende:
Jammer dat niemand doorheeft dat het islamitische buren zijn Daarom dat de klacht alleen over varkens ging En zelfs meester visser rook niks
Hmm, dat zou ook kunnen, maar volgens mij was het een junk als ik de dame moet geloven.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:46 schreef mctwigt het volgende:
Het argument ziektes wordt er meteen bijgehaald Het is toch overduidelijk dat de bovenburen met een schotel het beest onrein vinden? Die vrouw heeft tien dieren en alleen de varkens zijn not done?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:47 schreef Palomar het volgende:
[..]
is dat echt zo of is dat jouw veronderstelling?
Tja, ontruiming moet altijd via kantonrechter, dus krijg je beetje hetzelfde verhaalquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:52 schreef Karina het volgende:
De beestenboel mag blijven. Ik vraag me af wat mijn Woningbouwvereniging zou doen als ik varkens in huis had.
Ik denk dat ze zou gaan huilen...quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:51 schreef Buitendam het volgende:
Die vrouw gaat zeker knorrig reageren als die beesten weg moeten.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, man. De sportvisser. Epische baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |