Het behang is er al afquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:36 schreef Piles het volgende:
Wordt een leuke renovatie als mevrouw ooit vertrekt
Avondeten. Maaltijdsalade. Dadelijk nog even in CUL posten, trouwens.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Lekker aan de borrelnootjes? Met onverteerde zaadjes?
Is in deze zaak niet écht het grootste probleem.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:39 schreef alors het volgende:
Mag dat in een huurhuis, zo maar een gat in de deur maken?
Nee, kost je een deur als je gaat verhuizenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:39 schreef alors het volgende:
Mag dat in een huurhuis, zo maar een gat in de deur maken?
Zij heeft zo'n varkensknuffelboerderij... ik heb haar wel vaker op tv gezien.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:38 schreef Arnold_fan het volgende:
Een varkensdeskundige, ik ben benieuwd naar haar beroep.
Oh wacht eens even, bij, bij Ons in de PC! Is zij dat?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Zij heeft zo'n varkensknuffelboerderij... ik heb haar wel vaker op tv gezien.
Nee joh, ze heeft een schuifquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:39 schreef Adelante het volgende:
Is dat niet koud 's winters een gat in de deur??
zou best kunnenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht eens even, bij, bij Ons in de PC! Is zij dat?
Stop mij maar onder de grond. De beste aflevering ooit.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:40 schreef Palomar het volgende:
Stomme aflevering. Doe maar gewoon bejaarden met tuinhekjes.
Wie was dat?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:41 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Stop mij maar onder de grond. De beste aflevering ooit.
Goede tweede, na die uit de OP. Die vishengel blijft geweldigquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:41 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Nee, man. De sportvisser. Epische baas.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:41 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Betere anti reclame is er nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Dit is een mooi argument tegen juryrechtspraak.
Enorm, en dat is echt smerig. Vreselijk zure luchtquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:43 schreef alors het volgende:
Kippen kunnen ook stinken als een malle hoor
Ja en Davids heeft ook zo'n brilquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:43 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n speler van Finland net heet ook Pukkie.
Dafne Westerhof van Het Beloofde Varkenslandquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht eens even, bij, bij Ons in de PC! Is zij dat?
Ze verdwijnen ook voor 95% in mensen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |