quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je voortaan elke dinsdag naar de Kamer?
Dan moet ik zeker elke keer de vragen posten?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:13 schreef MaJo het volgende:
[..]En woensdag als er iets interessants is
Nee je hebt geen note gekregenquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:52 schreef MaJo het volgende:
Maar heb ik nu echt een note gekregen of was het een grapje?
Ik vond de vragen niet zo interessant want het ging me nu meer om de observaties, in de toekomst zal ik het wel checken uiteraardquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker elke keer de vragen posten?
Gelukkig maarquote:
Alleen dat laatste is toch helemaal niet boeiend? Dat zijn gewoon saaie cijfertjes die ik zelf echt niet bijhoudt. Maar als ik hier dagelijks meld hoeveel slotjes ik heb gezet dan is het niet irritant, maar een keer een grapje wel? Snap nu nog minder van je hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Arrogant is misschien ook niet het juiste woord, maar de context waarin je zaken over je Mod-schap post dat irriteert me dus wel.
Heb je het hier over je Mod-schap waarbij je meld hoeveel topictitels je vandaag hebt veranderd, hoevel users je deze week hebt geholpen bij het zoeken naar een topic of iets dergelijks, dan zal je mij niet horen.
Snap je het verschil?
2quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig maarHoeveel notes heb ik eigenlijk?
Van een jaar of 5 oud en iets te maken met Lienelien of niet?quote:
Ik vond het vandaag wel extreem druk in de Kamer voor het vragenuurtje. Normaal zitten er niet meer dan 20 kamerleden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond de vragen niet zo interessant want het ging me nu meer om de observaties, in de toekomst zal ik het wel checken uiteraard
En die heeft iets met nem te maken of niet?quote:
Zit jij er dan ook wel eens? Of kijk je het op tv ofzo?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag wel extreem druk in de Kamer voor het vragenuurtje. Normaal zitten er niet meer dan 20 kamerleden.
Dat is niet waar hoor, er zijn altijd wel veel kamerleden aanwezig om met de journalisten te kletsen en voor de stemmingenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag wel extreem druk in de Kamer voor het vragenuurtje. Normaal zitten er niet meer dan 20 kamerleden.
Niet dat ik eruit kan opmakenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
En die heeft iets met nem te maken of niet?
Ik ben er wel een paar keer geweest, jaren geleden. Nu volg ik het op tv.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Zit jij er dan ook wel eens? Of kijk je het op tv ofzo?
Vanwaar die knipoog? Is Majo zo'n lekker ding?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben er wel een paar keer geweest, jaren geleden. Nu volg ik het op tv.
Maar nu ik weet dat MaJo elke week gaat......
Maar de stemmingen zijn pas na het vragenuurtje. Ik heb er genoeg zitten kijken dat er niet eens 15 kamerleden in de Kamer aanwezig waren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is niet waar hoor, er zijn altijd wel veel kamerleden aanwezig om met de journalisten te kletsen en voor de stemmingen
Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Vanwaar die knipoog? Is Majo zo'n lekker ding?
Dat is waar jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar de stemmingen zijn pas na het vragenuurtje. Ik heb er genoeg zitten kijken dat er niet eens 15 kamerleden in de Kamer aanwezig waren.
Pas tegen het einde, vlak voor aanvang regeling van werkzaamheden begint het drukker te worden.
Je mag best ja zeggen hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet.
Ok. ja!!quote:
Je wil Majo gewoon niet beledigen in het openbaar, ik snap het.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:36 schreef Cobra4 het volgende:
Soempie! Pak je zakdoekjes maar weer! Extreme home makeover is weer begonnen!
Ik zou MaJo niet eens tijdens een onderonsje beledigen!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Je wil Majo gewoon niet beledigen in het openbaar, ik snap het.
Bart is lekker bezig he vandaagquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou MaJo niet eens tijdens een onderonsje beledigen!
Ik heb mijn momentenquote:
Ik weet niet of dat zou helpen. Ik gok dat Bart een liefhebber van blond is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Wel een leuk programma hoor, als het allemaal echt is tenminste.
Ik dacht dat alle mannen wel van rood hieldenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zou helpen. Ik gok dat Bart een liefhebber van blond is.
Aangezien hij jouw foto nog niet heeft opgezocht betwijfel ik dat........quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle mannen wel van rood hielden
Maar misschien weet hij nog niet dat ik rood benquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aangezien hij jouw foto nog niet heeft opgezocht betwijfel ik dat........
Zo'n geheim is dat toch nooit geweest in de sc?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar misschien weet hij nog niet dat ik rood ben
Ben jij roodquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar misschien weet hij nog niet dat ik rood ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Ben jij rood.
Zo, ben je nu wakker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Nooit gelezen, toevalligquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo'n geheim is dat toch nooit geweest in de sc?
Straks nog even die foto opzoeken jaquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
Nou MaJo, als er dus tijdens het vragenuurtje een man kwijlend op de publieke tribune zit, en ik ben het niet, dan is het Bart.
veeg jij mijn kin af, doe ik de jouwequote:Op dinsdag 6 september 2011 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
Nou MaJo, als er dus tijdens het vragenuurtje een man kwijlend op de publieke tribune zit, en ik ben het niet, dan is het Bart.
Echt wel.quote:
Ik heb liever dat MaJo dat Bij mij doet.....quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:03 schreef Bart het volgende:
[..]
veeg jij mijn kin af, doe ik de jouwe
Ik denk dat mijn vriendje dat niet zo leuk vindt twee kwijlende mannen naast me waarvan ik ook nog de kinnen afveegquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat MaJo dat Bij mij doet.....
Tubgirl?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
En die heeft iets met nem te maken of niet?
Nee het Paul McCartney topicquote:
Nee joh..er zijn er zat bij die het ronduit lelijk vinden. En er zijn me dan ook een stel oerlelijke rooien te vindenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle mannen wel van rood hielden
Ohja, een persoonlijk baggertopic...quote:
Dat weet je nooit, misschien denkt hij wel dat je met vrijwilligerswerk bezig bent.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vriendje dat niet zo leuk vindt twee kwijlende mannen naast me waarvan ik ook nog de kinnen afveeg
Ja zo mooi als bij mij zie je ze zeldenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee joh..er zijn er zat bij die het ronduit lelijk vinden. En er zijn me dan ook een stel oerlelijke rooien te vinden
Hij is niet gek hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, misschien denkt hij wel dat je met vrijwilligerswerk bezig bent.
En dat is ordinair vissen naar complimentjesquote:
quote:Maar je hebt gelijk, er zitten echt lelijke tussen, maar dat heb je met alle haarkleuren natuurlijk
Ideale combi voor mijmelarij:quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is niet gek hoor
Ik moet de honden uitlaten maar het regent aan een stuk
quote:Ik zit mij voor het vensterglas onnoemlijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen
Geen probleem. Tijdens het vragenuurtje komt de publieke tribune toch zelden in beeld.quote:
mail me dan ff een grotequote:Op dinsdag 6 september 2011 20:05 schreef MaJo het volgende:
Dat fotootje op mijn site is wel heel klein trouwens
Blond trekt inderdaad wel eerder mijn aandacht. Maar ik zou uiteraard nooit een vrouw afwijzen om haar haarkleurquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zou helpen. Ik gok dat Bart een liefhebber van blond is.
Ah wacht, dan spit ik even alle 330.000+ posts in deze reeks door, momentje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die heeft ze hier wel eens gepost
is goed, tot straksquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah wacht, dan spit ik even alle 330.000+ posts in deze reeks door, momentje.
Uhuh, doe er maar wat moeite voorquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:39 schreef Bart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:39 schreef Bart het volgende:
[..]
quote:
Schoonheid heeft z'n prijs zeggen ze dan toch?quote:
Sta ik daar nog steeds in?quote:
Oh ja!quote:
En is het dan de eerste of de tweede foto?quote:
jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:01 schreef Bart het volgende:
[..]
En is het dan de eerste of de tweede foto?
Beiden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:01 schreef Bart het volgende:
[..]
En is het dan de eerste of de tweede foto?
Soms zit het mee, soms zit het tegen......quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:06 schreef Bart het volgende:
Oh lekker dan! Ik wou ook dat ik poes was.
Yep, beiden dus.quote:
Uhuhquote:
Je snapt het dus niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Alleen dat laatste is toch helemaal niet boeiend? Dat zijn gewoon saaie cijfertjes die ik zelf echt niet bijhoudt. Maar als ik hier dagelijks meld hoeveel slotjes ik heb gezet dan is het niet irritant, maar een keer een grapje wel? Snap nu nog minder van je hoor. Uiteraard zit ik hier niet om mensen te irriteren dus ik zal proberen om het niet meer te doen, goed? Als jij probeert om het niet verkeerd op te vatten als ik het per ongeluk toch wel doe
.
Pics!!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhIk ga eens kijken of Noa nog in mijn bikini past
Even doorgelezen daar en een aantal zou je er echt neer willen maaien, wat een droeftoeters....quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vanaf hierHet Grote Fok! Maffia Spel #36 Waar we een tweede kans krijgen
Doe mij een lol en reageer er niet op in dat topic
Jammer dat Etcie niet wil dat we daar reageren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even doorgelezen daar en een aantal zou je er echt neer willen maaien, wat een droeftoeters....
Ik heb respect voor Etcetera, zeker zoals ze zich daar verweerd en ik schik me dus naar haar wensen...quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer dat Etcie niet wil dat we daar reageren.
Maar sinds wanneer trekken we daar ons iets van aan!?
Omdat het Etc daar alleen maar op meer kritiek komt te staan als onbekenden ze daar de les gaan lezen, dus daar trekken we ons iets van aanquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer dat Etcie niet wil dat we daar reageren.
Maar sinds wanneer trekken we daar ons iets van aan!?
Alleen vanwege de foto van MaJo.quote:
Erg hequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb respect voor Etcetera, zeker zoals ze zich daar verweerd en ik schik me dus naar haar wensen...
Merciquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb respect voor Etcetera, zeker zoals ze zich daar verweerd en ik schik me dus naar haar wensen...
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Omdat het Etc daar alleen maar op meer kritiek komt te staan als onbekenden ze daar de les gaan lezen, dus daar trekken we ons iets van aan
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
En daar hebben jullie beiden gelijk in.
Minder fel? Hoe dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Erg he
[..]
MerciIk heb besloten om maar niet meer te reageren
[..]
[..]![]()
Moet zeggen dat ik misschien wat minder fel had kunnen reageren in het topic, maar het schoot me een beetje in het verkeerde keelgat
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er nog meer van toen, maar die houd ik lekker zelluf...
Door mijn eerste reactie (dat hij moest opflikkerenquote:
Pfff, nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Door mijn eerste reactie (dat hij moest opflikkeren) is het een beetje geëscaleerd, had wat subtieler gekund
Ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet wat ik er voor heb moeten doen destijds...
Maar moet je dagelijks iets posten of zo?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik doe over een tijdje wel weer eens mee
blijft een tof spel verder
Praktisch gezien wel, omdat er gestemd wordt over wie er gelyncht moet worden door het dorp, in de hoop dat dat een maffia-lid isquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar moet je dagelijks iets posten of zo?
Kijk maar naar het volgende Vragenuurtje.quote:
OK, dan weet ik dat ik er niet aan mee moet doen...quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Praktisch gezien wel, omdat er gestemd wordt over wie er gelyncht moet worden door het dorp, in de hoop dat dat een maffia-lid is2x niet stemmen wordt je doodgeschreven door de spelleiders, omdat ook het stemgedrag van spelers kan aanwijzen wie er maffia is wie niet.
Och hemel, ik krijg ineens allemaal beelden...quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk maar naar het volgende Vragenuurtje.
Ik wil, denk ik, niet eens weten waar jij nu aan denkt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Och hemel, ik krijg ineens allemaal beelden...
Klopt, ik heb een hele sessie gemaaktquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er nog meer van toen, maar die houd ik lekker zelluf...
Valt mee, commando's die vanuit het dak de 2e Kamer inzeilen..quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wil, denk ik, niet eens weten waar jij nu aan denkt.
Yep, als iemand me een mooie bos rozen stuurt dan krijgt ie een persoonlijke fotosessiequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet wat ik er voor heb moeten doen destijds...
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een hele sessie gemaakt
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, als iemand me een mooie bos rozen stuurt dan krijgt ie een persoonlijke fotosessie
* Makes mental notequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, als iemand me een mooie bos rozen stuurt dan krijgt ie een persoonlijke fotosessie
Oh, dat valt wel te regelen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Valt mee, commando's die vanuit het dak de 2e Kamer inzeilen..
Wat doe jij voor een bos bloemen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat doe jij voor een bos bloemen?waarschijnlijk aan E uitleggen van wie ze die nu weer gekregen heeft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Dat kijk ik dus niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:36 schreef Cobra4 het volgende:
Soempie! Pak je zakdoekjes maar weer! Extreme home makeover is weer begonnen!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat doe jij voor een bos bloemen?Niks, hoef ik niet. Zolang ik geen plek heb om ze mooi neer te zetten, heb ik niet zoveel met bloemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het wel leuk om ze weg te geven
Trusten
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Goooooooooodmorning, Joooooooohnsoooooooooon Familyyyyyyy!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat kijk ik dus niet.Die presentator is echt
Gaat hier goed tekeer.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Plenst het bij jullie allemaal ook zo de hele avond?
Lijkt hier wel of de hemel opengebarsten is...
Perfecte nabootsing.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Goooooooooodmorning, Joooooooohnsoooooooooon Familyyyyyyy!!!!!!!
Jep, hier is het ook niet normaal meer, ben ook blij dat ik gister die bank heb opgehaald ipv vanavondquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Plenst het bij jullie allemaal ook zo de hele avond?
Lijkt hier wel of de hemel opengebarsten is...
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goooooooooodmorning, Joooooooohnsoooooooooon Familyyyyyyy!!!!!!!
quote:
De regen gaat hier bijna horizontaal langs mijn raam, niet normaal...quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jep, hier is het ook niet normaal meer, ben ook blij dat ik gister die bank heb opgehaald ipv vanavond
Yep.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
praat hij zoals de gemiddelde Amerikaan?
Zie nu pas je nieuwe ondertitel. Dat is een mooie overgang van je oude.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zie nu pas je nieuwe ondertitel. Dat is een mooie overgang van je oude.
Ik zie morgen veel mensen die ook willen procreaten en moet er nu een heleboel over gaan lezen, maar daar ben ik zo slecht in (aandacht erbij houden dus).
Hoe lang staat het er al dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:24 schreef Soempie het volgende:
Ik had nooit gedacht dat iemand het op zou merken.![]()
Etcie ga nu weer E'en. En ik ga maffen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:25 schreef Soempie het volgende:
Hm, Etcie dus gestopt met Maffia...ga je nu ook weer WoWen?
Sinds m'n nieuwe UI, omdat ik vond dat de tekst daar dan bij zou moeten passen.quote:
Al lang geleden gespot hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had nooit gedacht dat iemand het op zou merken.![]()
Wat moet je er dan over lezen?
Waarom hebben we dat destijds niet op die manier gedaan eigenlijk?quote:
Hier ook, het deed mij wel gniffelenquote:
Die cijfers staan er al zolang ik mijn account heb, of misschien een dagje minder lang. Als je weet wanneer en waarom ik mijn account heb aangemaakt kan je misschien bedenken waar de cijfers voor staanquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:57 schreef wyccie het volgende:
Die van jou was me nog nooit opgevallen, Tim.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:03 schreef wyccie het volgende:
02-11-2002... geen idee, Tim.
Ja, nou heeft opeens iedereen het al lang gezien. Nu lijk ik helemaal niet meer zo opmerkzaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Je Idols deelname nummer?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die cijfers staan er al zolang ik mijn account heb, of misschien een dagje minder lang. Als je weet wanneer en waarom ik mijn account heb aangemaakt kan je misschien bedenken waar de cijfers voor staan
quote:
Grappig, had je reactie nog niet gezien. Maar die hint was voor mij genoegquote:
Tell me about it.... ik hoop dat het de komende 3 weken beter weer is, dan heb ik de hond van mijn moeder hier te logerenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig, had je reactie nog niet gezien. Maar die hint was voor mij genoegBen je nog ergens online te vinden? Heb wel eens gezocht maar kon het nergens vinden
Net trouwens pas met de honden uitgeweestWat een baggerweer...
Euh, waarschijnlijk omdat ik je adres niet wist...quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom hebben we dat destijds niet op die manier gedaan eigenlijk?
Wij hebben nu dus ook de hondjes van mijn schoonmoeder en het heeft bijna elke dag geregendquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tell me about it.... ik hoop dat het de komende 3 weken beter weer is, dan heb ik de hond van mijn moeder hier te logeren
Dat zal het wel zijn jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, waarschijnlijk omdat ik je adres niet wist...
Ik geloof dat ik nog wel op YouTube sta maar heb geen zin om te zoekenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig, had je reactie nog niet gezien. Maar die hint was voor mij genoegBen je nog ergens online te vinden? Heb wel eens gezocht maar kon het nergens vinden
Net trouwens pas met de honden uitgeweestWat een baggerweer...
Snap ik ook wel weer. Maar kan me voorstellen dat het soms wel weer grappig isquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nog wel op YouTube sta maar heb geen zin om te zoeken
My Way was het toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nog wel op YouTube sta maar heb geen zin om te zoeken
Iets minder lang, het was geloof ik omdat ik een tentamen voor politicologie had gehaald toch? Denk dat het 3 jaar terug isquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe lang is dat eigenlijk al weer geleden?
4 Jaar of zo?
Heb er weinig behoefte aan eigenlijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap ik ook wel weer. Maar kan me voorstellen dat het soms wel weer grappig is
Nou ja, lang genoeg eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iets minder lang, het was geloof ik omdat ik een tentamen voor politicologie had gehaald toch? Denk dat het 3 jaar terug is
Vrees niet, ik kan je niet vinden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb er weinig behoefte aan eigenlijk. @MM: Klopt
Ik vond het wel heel erg lief destijdsquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou ja, lang genoeg eigenlijk wel.
De aanleiding weet ik niet meer, zal wel zoiets geweest zijn.
Ben blij dat ik het daarna niet bij iedereen hoefde te doen, er zijn nogal wat examens gehaald hier sindsdien...
Die beelden staan me ook nog steeds bij ja, heb ze sindsdien ook nooit meer gezienquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrees niet, ik kan je niet vinden.
Maar ik zie de beelden nog wel voor me...
Kende je toen nog niet (voor zover ik je nu wel ken) en vond het behoorlijk apart toen...
Mijn grote bek moest ik natuurlijk wel waarmaken...quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel erg lief destijds
De plug-in werkt hier niet, maar het kan haast niet anders of dat ben ik jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Tim, ben jij dit in de remix?
http://www.onzin.com/audio/tim_-_my_way_(idols).html
Hè, jammer. Tijdens mijn geneeskunde bachelor maar 1 hertentamen moeten doen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Ben blij dat ik het daarna niet bij iedereen hoefde te doen, er zijn nogal wat examens gehaald hier sindsdien...
Truequote:Op dinsdag 6 september 2011 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn grote bek moest ik natuurlijk wel waarmaken...
Mijn god, op Youtube vond ik niks, maar je hebt zelfs nog een half vergane fanpage...quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De plug-in werkt hier niet, maar het kan haast niet anders of dat ben ik ja
Met wat pielen in de source is het gelukt de MP3 te downloaden en ja, dat ben ikquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Tim, ben jij dit in de remix?
http://www.onzin.com/audio/tim_-_my_way_(idols).html
Briljantquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn god, op Youtube vond ik niks, maar je hebt zelfs nog een half vergane fanpage...![]()
http://members.multimania.nl/djellie/
Het is ondertussen zo lang geleden dat ik niet meer weet of het expres was of niet. Kan het dus niet zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Briljant
Dat met die ogen, waarom deed je dat Tim?
Ik dacht toen dat je niet helemaal 100 wasquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is ondertussen zo lang geleden dat ik niet meer weet of het expres was of niet. Kan het dus niet zeggen
Die is echt gaafquote:
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 6 september 2011 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht toen dat je niet helemaal 100 was
Whehehequote:Op dinsdag 6 september 2011 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ergens wel grappig, mensen die vonden dat zwakbegaafden zoals ik tegen zichzelf in bescherming genomen moesten worden terwijl ik ondertussen in 5 gymnasium zat
quote:You may know Steven Seagal from Hard to Kill, Marked for Death, Half Past Dead and countless other movies that promise heaps of deadly dying in three word titles.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ergens wel grappig, mensen die vonden dat zwakbegaafden zoals ik tegen zichzelf in bescherming genomen moesten worden terwijl ik ondertussen in 5 gymnasium zat
Oh ja, die heb ik nooit meer gezienquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dat je die vraag bij '1 tegen 100' verknalde, dat vergeef ik je niet...
Ik nodig iedereen die daar wat over zegt uit om het beter te doen dan ikquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dat je die vraag bij '1 tegen 100' verknalde, dat vergeef ik je niet...
Ik heb het eerder gevraagd, maar hoe zat het nou met die singel?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met wat pielen in de source is het gelukt de MP3 te downloaden en ja, dat ben ik
Ik zou best mee willen doenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik nodig iedereen die daar wat over zegt uit om het beter te doen dan ik
Been there, didn't do that thatquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vond je ook een dwaasquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er waren veel mails over geweest van mensen die vonden dat ik een tweede kans verdiende en heb daarbij de mogelijkheid gekregen die single te maken. Uiteraard gedaan, hoe vaak krijg je die kans nou? Het is niet echt een succes geworden maar dat was de bedoeling ook nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het eerder gevraagd, maar hoe zat het nou met die singel?
Oh dus die is er uiteindelijk wel gekomen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er waren veel mails over geweest van mensen die vonden dat ik een tweede kans verdiende en heb daarbij de mogelijkheid gekregen die single te maken. Uiteraard gedaan, hoe vaak krijg je die kans nou? Het is niet echt een succes geworden maar dat was de bedoeling ook niet
Snap ik volkomenquote:
Helemaal mee eensquote:Maarja, leedvermaak is natuurlijk wel het leukste vermaak dat er is.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dus die is er uiteindelijk wel gekomen?
Vet
Fair enough, maar juist die m.i. zo makkelijke vraag...quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Huh?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met wat pielen in de source is het gelukt de MP3 te downloaden en ja, dat ben ik
Wat was de vraag danquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fair enough, maar juist die m.i. zo makkelijke vraag...
Een vraag over Ajax was voor jou ook makkelijker geweest dan voor mijquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fair enough, maar juist die m.i. zo makkelijke vraag...
Wat is een liefdesappel.quote:
Dezequote:Op dinsdag 6 september 2011 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Ik krijg 'm niet te pakken.
Welke URL heb je gebruikt?
412.mp3 toch?
Tsja, shit happens...quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een vraag over Ajax was voor jou ook makkelijker geweest dan voor mij. Ik heb nog nooit verse tomaten voor mezelf gekocht en ben niet zo thuis in dat gebied. Ik dacht al aan het door mij gekozen foute antwoord voor de antwoorden in beeld waren dus heb er ook geen moment aan getwijfeld. Best jammer achteraf gezien.
Had ik ook niet gewetenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is een liefdesappel.
Of andersom: hoe wordt een tomaat ook wel genoemd.
Zo strandde ik dus ook, hij zit ergens hidden of zo...quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deze
Edit: hm vaag, nu werkt het niet meer. Even wat anders proberen
Ik had al best een leuk bedrag toen het mis gingquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, shit happens...
Maar ik dacht echt dat je door zou stomen naar een leuk bedrag.
Dat dus...quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:46 schreef wyccie het volgende:
hoe wordt een cherrytomaat ook wel genoemd, of andersom: kerstomaat.
Wat is een ander woord voor cherrytomaat: kerstomaat, romatomaat of trostomaat. Ik wist dat het niet trostomaat was en kerstomaat leek me te voor de hand liggend en daarmee een strikvraag (zoals de vraag over hoe spel je bbq'en voluit later in de uitzending). Ik dacht aan romatomaat voor de antwoorden er waren en koos er ook voor, bleek fout te zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:46 schreef wyccie het volgende:
hoe wordt een cherrytomaat ook wel genoemd, of andersom: kerstomaat.
Als ik in Opera met inspect element de link op zoek kan ik em copy/pasten en daarna gewoon downloaden. Je kan dus proberen de pagina te laden en dan de link in de URL-balk te plakken en te enteren, misschien werkt het dan wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo strandde ik dus ook, hij zit ergens hidden of zo...
Die had ik wel gewetenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is een ander woord voor cherrytomaat: kerstomaat, romatomaat of trostomaat. Ik wist dat het niet trostomaat was en kerstomaat leek me te voor de hand liggend en daarmee een strikvraag (zoals de vraag over hoe spel je bbq'en voluit later in de uitzending). Ik dacht aan romatomaat voor de antwoorden er waren en koos er ook voor, bleek fout te zijn.
Komt helemaal goedquote:
Ik zei meteen toen je het verkeerde antwoord koos tegen mw. MM: 'Je moet eens weten wat hij af en toe 'kookt'. Dat antwoord verbaast me dus niks...' o.i.d.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is een ander woord voor cherrytomaat: kerstomaat, romatomaat of trostomaat. Ik wist dat het niet trostomaat was en kerstomaat leek me te voor de hand liggend en daarmee een strikvraag (zoals de vraag over hoe spel je bbq'en voluit later in de uitzending). Ik dacht aan romatomaat voor de antwoorden er waren en koos er ook voor, bleek fout te zijn.
En bedanktquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zei meteen toen je het verkeerde antwoord koos tegen mw. MM: 'Je moet eens weten wat hij af en toe 'kookt'. Dat antwoord verbaast me dus niks...' o.i.d.
Oh, nou ja, wat Wyccie dus zeiquote:
Je bent net Dik Trom: 'Het is een part joch en dat is 'ie...'quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En bedankt. Ik post daar al een tijdje weinig meer over en ik ben wel wat bijgedraaid in de afgelopen jaren
. Gelukkig heeft Soempie meer vertrouwen in mijn kookkunsten
Vlak na die uitzending sprak een kennis met de algemene ontwikkeling van een zoutvat* me aan dat zij die vraag over tomaten wel wist. Daar werd ik nogal nijdig door toen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, nou ja, wat Wyccie dus zei
Ik had het het allebei wel geweten, maar ik had een andere niet geweten. Dus tja...
Ik dacht dat dat de vraag was. Maar dat blijkt niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die had ik wel gewetenMaar wat bedoelt nem dan met die liefdesappel, dacht dat hij bedoelde dat dat een andere naam was voor een tomaat?
quote:Dodoens (1517 / 1518 – 1585) noemt de tomaat in 1554 onder verscheidene Latijnse namen ‘ Poma amoris ‘, ‘ Pomum amoris ‘ en ‘ Pomum aureum ‘ . In onze taal hield hij het bij ‘ Gulden Appelen ‘ of ‘ liefdesappel ‘. In andere talen werd hij ‘ Golt opffel ‘ (Duits) of ‘ Pomes d’amours ‘ (Frans) genoemd
Kijk, dat wist ik dan weer niet.quote:
Dat is meer een appel des doods en verderf.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Kijk, dat wist ik dan weer niet.
Zou gedacht hebben dat de liefdesappel dat ding van Eva zou zijn geweest...
En schijnbaar staat nergens in de bijbel vermeld dat het specifiek om een appel gaatquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is meer een appel des doods en verderf.
Ik heb het ooit uit een Suske en Wiske gehaald meen ik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, want het zou daar in die regionen niet eens groeien of zo (als we er voor het gemak van uitgaan dat dat hele Hof van Eden heeft bestaan en er echt zo'n stoute slang zou zijn geweest).quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En schijnbaar staat nergens in de bijbel vermeld dat het specifiek om een appel gaat
Er staat ook nergens dat de duivel een rode kerel is met bokkepoten en een staart, er waren meer dan twee schapen aan boord van de ark, slechts een van de ruiters van de apocalyps wordt bij naam genoemd en zo zijn er wel meer.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt, want het zou daar in die regionen niet eens groeien of zo (als we er voor het gemak van uitgaan dat dat hele Hof van Eden heeft bestaan en er echt zo'n stoute slang zou zijn geweest).
http://tinyurl.com/3vgvl8tquote:Op woensdag 7 september 2011 00:08 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vroeger wel eens bijbelverhalen gelezen, maar wie zijn de ruiters van de apocalyps nou weer?
Die zitten in de Openbaring van Johannes. Gaat over een visioen over hoe de wereld eindigt, dus niet heel raar dat ze dat weglieten in de kinderbijbelquote:Op woensdag 7 september 2011 00:08 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vroeger wel eens bijbelverhalen gelezen, maar wie zijn de ruiters van de apocalyps nou weer?
Zoals je ziet, beregezellig boek dat Openbaring.quote:1 Toen zag ik dit: het lam verbrak een van de zeven zegels en ik hoorde een van de vier wezens roepen met een geluid als een donderslag: ‘Kom!’ 2 Ik zag dit: een wit paard met een ruiter, die een boog droeg. Hij kreeg een zegekrans en trok op als een overwinnaar, de overwinning tegemoet. 3 Toen het lam het tweede zegel verbrak, hoorde ik het tweede wezen zeggen: ‘Kom!’ 4 Er verscheen een ander, vuurrood paard. De ruiter kreeg de opdracht om de vrede uit de wereld te verdrijven, zodat men elkaar zou afslachten. Hij kreeg een groot zwaard. 5 Toen het derde zegel werd verbroken, hoorde ik het derde wezen zeggen: ‘Kom!’ Ik zag dit: een zwart paard met een ruiter, die een weegschaal in zijn hand hield. 6 Te midden van de vier wezens hoorde ik iets als een stem zeggen: ‘Een dagloon voor een portie tarwe en hetzelfde bedrag voor drie porties gerst. Maar laat wijn en olijfolie ongemoeid.’ 7 Toen het vierde zegel werd verbroken, hoorde ik het vierde wezen zeggen: ‘Kom!’ 8 Toen zag ik een vaalgeel paard. De ruiter heette Dood, en Dodenrijk vergezelde hem. Zij kregen toestemming om op een vierde deel van de aarde dood en verderf te zaaien, door middel van het zwaard, hongersnood, dodelijke ziekten en wilde dieren.
Hee, ik wist niet dat het er vier waren.quote:
Ik heb ook wel met de volwassenen meegedaan, maar dat was een nogal aparte groep.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die zitten in de Openbaring van Johannes. Gaat over een visioen over hoe de wereld eindigt, dus niet heel raar dat ze dat weglieten in de kinderbijbel
ik vind het primaquote:Op woensdag 7 september 2011 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zullen we over een tijdje weer es een meet doen in een café of iets dergelijks?
Idem.quote:
Zeker. Dus zal het voorstel wel niet door de Kamer aangenomen worden.quote:Op woensdag 7 september 2011 07:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vind het wel een zinvol voorstel
Voorstel VVD om misleidende loterijen te verbieden
Ik zou eerder aan Paris denken, die de appel aan Aphrodite gaf.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die waren bij The Young Ones. Eentje had er steeds hongerquote:Op woensdag 7 september 2011 00:08 schreef wyccie het volgende:
Weinig kansquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:25 schreef Soempie het volgende:
Hm, Etcie dus gestopt met Maffia...ga je nu ook weer WoWen?
Ik wist het nogquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die cijfers staan er al zolang ik mijn account heb, of misschien een dagje minder lang. Als je weet wanneer en waarom ik mijn account heb aangemaakt kan je misschien bedenken waar de cijfers voor staan
Rustig Soempie, ik heb hier geen melk, wel thee, dus ik vind thee een goede keuze. En melk is ook prima.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 08:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Rustig Soempie, ik heb hier geen melk, wel thee, dus ik vind thee een goede keuze. En melk is ook prima.
/poging het rustig houden van een hormonaal zwanger monster![]()
SPOILER: Soempie kijkt nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Wat voor een? Ik ben het toch roerend met je eens!quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 09:02 schreef Bart het volgende:
Gewoon gelijk geven, werkt het beste! En dan als ze niet kijken kun je alsnog gewoon lekker doen waar je zin in hebt! Dus:
Melk![]()
.
SPOILER: Soempie kijkt nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Ik durf Soempie te trotseren, en zeg: alleen thee!quote:Op woensdag 7 september 2011 09:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
koffie, thee, melk allemaal goed
Vrouwen gaan voorquote:
Niet altijd.quote:
En bij draaideuren, en bij het binnengaan van een restaurant.quote:
hebben ze ook gezegd 12.00 uur welke dag?quote:Op woensdag 7 september 2011 10:23 schreef Whiteguy het volgende:
Zo... lekker tot 12:00 zonder stroom. (Volgens de mensen die hier rond lopen, dus zal wel 13:00 worden).
Hmz, das een goeiequote:Op woensdag 7 september 2011 10:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hebben ze ook gezegd 12.00 uur welke dag?
Dan ben je gestikt in het fruit?quote:Op woensdag 7 september 2011 10:32 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga weer eens fruit eten, dus als jullie vandaag niks meer van me horen, dan weten jullie hoe dat komt
Ik leg alvast een KFC double down voor je klaarquote:Op woensdag 7 september 2011 10:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Of allergisch voor een overdosis gezond voedsel
Je zat met je crack in een dixi en dacht.. goh.. best lekker ?quote:Op woensdag 7 september 2011 10:44 schreef TradeMarkie het volgende:
oh en ik heb een pakje dixee crackers, klinkt best gek, maar ze zijn lekker
Ja, dan kun je tenminste even rustig en ongestoord zittenquote:Op woensdag 7 september 2011 10:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je zat met je crack in een dixi en dacht.. goh.. best lekker ?
Om Bart te quoten: Niet altijdquote:Op woensdag 7 september 2011 10:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dan kun je tenminste even rustig en ongestoord zitten
Dan is een dakdekker bellen misschien een goed ideequote:
Goed om te weten dat die vleugels echt een toegevoegde waarde hebbenquote:Op woensdag 7 september 2011 10:54 schreef Etcetera het volgende:
lekkerij hebben wij niet meteen last van
Ik gebruik tamponsquote:Op woensdag 7 september 2011 10:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed om te weten dat die vleugels echt een toegevoegde waarde hebben
TMIquote:
Blame Timquote:
Hoezo, jij komt toch met die infoquote:
Dan kan je ook gewoon zeggen dat je geen parkiet hebt.quote:
om de gaten in het dak te dichten bedoelt ze!quote:
dat kan wel even als noodverband dienenquote:Op woensdag 7 september 2011 11:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
om de gaten in het dak te dichten bedoelt ze!
Google wil nog extra bescherming bieden en stelt voor tampon en maandverband te gebruiken. Op een andere manier kan ik de advertentie voor Essent DubbelZeker niet aan de inhoud van dit topic linkenquote:Op woensdag 7 september 2011 11:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het gaat over maandverband en ineens staat de hele tijd die banner voor visdeals bovenaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |