Ben je wakker!?quote:
quote:
Ja, maar koerier voor DHL als je zo'n bekende kop hebt?quote:Op maandag 5 september 2011 18:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het geld moet ergens vandaan komen.
http://www.petersmulders.(...)amer%20271108560.JPGquote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
weet je wel zeker dat het dezelfde man is?
100% Zeker.quote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
weet je wel zeker dat het dezelfde man is?
Mogguhquote:
Je wekker doet het niet vanwege de stroomuitval?quote:Op maandag 5 september 2011 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heerlijk geslapen trouwens hier. Eerste kleer uitslapen in tijden!
haha nee, ik heb deze week vrij genomenquote:Op maandag 5 september 2011 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je wekker doet het niet vanwege de stroomuitval?
Wat een luxe!quote:Op maandag 5 september 2011 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha nee, ik heb deze week vrij genomen
donderdag beginnen de lessen weerquote:
Hou je je baan tijdens het nieuwe studie jaar?quote:Op maandag 5 september 2011 19:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
donderdag beginnen de lessen weerDingen daarvoor regelen, dus. En elke avond feesten. En afspreken voor koffie met mensen enzo
ja maar met minder urenquote:Op maandag 5 september 2011 19:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou je je baan tijdens het nieuwe studie jaar?
Goede zaak!quote:
ze hadden DE op campus, maar dat is nu vervangenquote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zware week dus. Ik neem aan dat je overal je Douwe Egberts roodmerk mee naar sleept als je koffie gaat drinken?
jaquote:
Hoho...quote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zware week dus. Ik neem aan dat je overal je Douwe Egberts roodmerk mee naar sleept als je koffie gaat drinken?
nee een lokale brouwerquote:Op maandag 5 september 2011 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Door een Italiaans bedrijf met betere marketing?
Djos Poule?quote:Op maandag 5 september 2011 19:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat spul kan je in best veel landen krijgen
Maar Jos Poell wint
die heb ik bijna in alle landen gezien waar ik geweest ben (en dat zijn er best een paar)
[ afbeelding ]
weet ik nietquote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Djos Poule?
Die ben ik dan weer niet tegengekomen in de USA.
PS, hebben ze dat in jouw gehucht?
Wat moet ik in hemelsnaam doen om een reactie te plaatsen op jouw site. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar.quote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef MaJo het volgende:
Morgen mijn eerste dag in Den Haag trouwensVind het doodeng
Zeggen dat je van Diginotar bent.quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat moet ik in hemelsnaam doen om een reactie te plaatsen op jouw site. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar.
Ik snap er niks van, iemand anders heeft wel gewoon gereageerdquote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat moet ik in hemelsnaam doen om een reactie te plaatsen op jouw site. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar.
Ik heb zojuist een reactie kunnen plaatsen. Geen probleem.quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Raar. Nu ik de url leeg laat lukt het wel.quote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een reactie kunnen plaatsen. Geen probleem.
Je moet op het aantal reacties klikken, dan in de dropdown kiezen voor NAAM/URL..en dan kun je gewoon de boel invullen.
Eindelijk.quote:
Als...dan...quote:Op maandag 5 september 2011 19:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Om trouwens op de vraag van wyccie terug te komen van een poosje geleden... Nu ik las dat de VS voornamelijk bang is voor mulitple aanslagen met kleine vliegtuigjes heb ik wel weer meer nagstwe hebben een vliegveldje hier en zijn nog steeds interessant wat betreft de treinen.... En dat is hier dus echt náást de deur, dus als ze in een trein met gas knallen zijn wij ook mooi de sjaak
Eén voordeel. dan is het ook in één keer voorbij.quote:Op maandag 5 september 2011 19:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Om trouwens op de vraag van wyccie terug te komen van een poosje geleden... Nu ik las dat de VS voornamelijk bang is voor mulitple aanslagen met kleine vliegtuigjes heb ik wel weer meer nagstwe hebben een vliegveldje hier en zijn nog steeds interessant wat betreft de treinen.... En dat is hier dus echt náást de deur, dus als ze in een trein met gas knallen zijn wij ook mooi de sjaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 5 september 2011 19:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eén voordeel. dan is het ook in één keer voorbij.oh ik zit niet te trillen onder mijn bed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Maar je bent wel bang.quote:Op maandag 5 september 2011 19:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ik zit niet te trillen onder mijn bed hoor
Ach ja, je zal er dan alleen zelf niets van meekrijgen en dat zou toch jammer zijn van alle moeite...quote:Op maandag 5 september 2011 19:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bedenk dan de roem die ik zou krijgen op fok
Sporen ze nog wel, daar in Galesburg?quote:Op maandag 5 september 2011 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
* Bekijkt luchtverkeersleidings beelden van Galesburg voor de zekerheid.
Dat zul je aan Ofyles moeten vragen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sporen ze nog wel, daar in Galesburg?
Of die spoort laat ik maar in het midden...quote:Op maandag 5 september 2011 20:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zul je aan Ofyles moeten vragen.
Oh, Ofyles spoort echt wel. Alleen soms op een ander traject dan wij denken.quote:Op maandag 5 september 2011 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of die spoort laat ik maar in het midden...
Ik kijk het uitgesteld (als ik kan).quote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef MaJo het volgende:
Zometeen project Catwalk op RTL 5 met de ex van mijn broer. Mogen jullie raden wie het is
Hoewel dat misschien voor Nem het leukste is want die kent mijn broer echt
Ge dacht toch nie dak da ga kijkuh?quote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef MaJo het volgende:
Zometeen project Catwalk op RTL 5 met de ex van mijn broer. Mogen jullie raden wie het is
Hoewel dat misschien voor Nem het leukste is want die kent mijn broer echt
je haalt me de woorden uit de mond, alleen mis je hier in den bosch nog het woord kut in de zinquote:Op maandag 5 september 2011 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ge dacht toch nie dak da ga kijkuh?
MaJo, mijn excuses dat ik je geen kut heb genoemd!quote:Op maandag 5 september 2011 21:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je haalt me de woorden uit de mond, alleen mis je hier in den bosch nog het woord kut in de zin
het kan zijn
- He kut, ge dacht toch nie dak da ga kijkuh?
- Ge dacht toch nie dak da ga kijkuh he kut
- Ge dacht toch nie dak da gekut ga kijkuh?
Ik dacht dat je voor mijn broer wel een uitzondering zou makenquote:Op maandag 5 september 2011 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ge dacht toch nie dak da ga kijkuh?
terechtquote:Op maandag 5 september 2011 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MaJo, mijn excuses dat ik je geen kut heb genoemd!
Is die ex een heer of een dame?quote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef MaJo het volgende:
Die ex is een heerquote:Op maandag 5 september 2011 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is die ex een heer of een dame?
Excuses aanvaard!quote:Op maandag 5 september 2011 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MaJo, mijn excuses dat ik je geen kut heb genoemd!
Kut, als ik het niet dacht...quote:Op maandag 5 september 2011 21:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die ex is een heerEn het meest in beeld volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht kun je een screenshot maken met alle kandidaten?quote:Op maandag 5 september 2011 21:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor mijn broer wel een uitzondering zou maken![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kut, als ik het niet dacht...Hoezo is dat kut en hoezo dacht je het al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Of je zet je er even overheen en kijkt 5 minutenquote:Op maandag 5 september 2011 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht kun je een screenshot maken met alle kandidaten?
Andere kijkers in huisquote:Op maandag 5 september 2011 21:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of je zet je er even overheen en kijkt 5 minutenNu op RTL5
Is goedquote:Op maandag 5 september 2011 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Andere kijkers in huis
Ik kijk wel op de site ofzo.
Dat was dan ook niet heel moeilijk want hij heeft ooit omschreven waar 'ie valtquote:
Dit is inderdaad helemaal zijn type jaquote:Op maandag 5 september 2011 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet heel moeilijk want hij heeft ooit omschreven waar 'ie valt
Ik zag net je Facebook-bericht in beeld komen en had al een vermoeden v.w.b. die persoon.quote:Op maandag 5 september 2011 21:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo is dat kut en hoezo dacht je het al?
Oh, ik gebruik het woord wel graag hoorquote:Op maandag 5 september 2011 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag net je Facebook-bericht in beeld komen en had al een vermoeden v.w.b. die persoon.
En daar waar Nem het naliet om 'Kut' te roepen, had ik nu een mooie reden om het alsnog te gebruiken...
Dat betwijfel ik ook niet...quote:Op maandag 5 september 2011 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ik gebruik het woord wel graag hoor
Ah vandaarquote:Op maandag 5 september 2011 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag net je Facebook-bericht in beeld komen en had al een vermoeden v.w.b. die persoon.
En daar waar Nem het naliet om 'Kut' te roepen, had ik nu een mooie reden om het alsnog te gebruiken...
Het zit in de familie, zullen we maar zeggen...quote:Op maandag 5 september 2011 21:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah vandaarEn niks mis met kut af en toe
En ja, ik weet dat jullie dit anders gaan interpreteren
![]()
We zijn het volledig met je eens.quote:Op maandag 5 september 2011 21:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah vandaarEn niks mis met kut af en toe
En ja, ik weet dat jullie dit anders gaan interpreteren
![]()
Alleen in Epe toch?quote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zit in de familie, zullen we maar zeggen...
Nee hoor, we vallen juist alle drie niet op kuttenquote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zit in de familie, zullen we maar zeggen...
dat zinsverband hoor je dan weer niet in DBquote:Op maandag 5 september 2011 21:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, we vallen juist alle drie niet op kutten
Het was wat grof maar kon die grap niet laten liggen natuurlijkquote:Op maandag 5 september 2011 22:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat zinsverband hoor je dan weer niet in DB
He kut, kunde ge nie gewoon opkutte?!?quote:Op maandag 5 september 2011 22:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat zinsverband hoor je dan weer niet in DB
Als dat je grofste grap is...quote:Op maandag 5 september 2011 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het was wat grof maar kon die grap niet laten liggen natuurlijk
Kut > vrouw > afwas?quote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
He kut, kunde ge nie gewoon opkutte?!?
Mijn Bosch' is niet meer wat het geweest is, maar dit moet toch mogelijk zijn, lijkt me.
En waarom moet ik nu ineens aan een vaatwasmachine denken...
ik twijfel wel eens over WGquote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als dat je grofste grap is...
Volgens mij zijn er hier maar weinig fijngesnaarden.
Dat is wel het minste wat je cunt doen...quote:Op maandag 5 september 2011 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ach ja.
Zullen we overschakelen op benamingen als vagijntjes o.i.d.? Ik denk dat PS anders niet meer terug komt.
Cum op zeg, das te flauw.quote:Op maandag 5 september 2011 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is wel het minste wat je cunt doen...
Wat een kutpostquote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef TradeMarkie het volgende:
ben ik nog op tijd voor een kutopmerking?
Heb je gekeken dan?quote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik wat anders doen...
vond het maar wat saai en niet echt spannend, alleen bij die spinnen en toen die vent al direct van de kast afpleurde moest ik lachenquote:
ik vond het wel tof dat ze tenminste haalbare opdrachten hadden. En bij die spinnen moest ik echt hard lachen, maar ik hou zelf ook niet van spinnenquote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vond het maar wat saai en niet echt spannend, alleen bij die spinnen en toen die vent al direct van de kast afpleurde moest ik lachen
Test het uit door een dag naar het pretpark te gaanquote:Op maandag 5 september 2011 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij ben jij allergisch voor adrenaline
het had van mij allemaal wel wat moeilijker gemogenquote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vond het wel tof dat ze tenminste haalbare opdrachten hadden. En bij die spinnen moest ik echt hard lachen, maar ik hou zelf ook niet van spinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Hoezo dat?quote:Op maandag 5 september 2011 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij ben jij allergisch voor adrenaline
Omdat je vrijwel iedere keer als er iets leuks of spannends op het programma staat ziek wordt.quote:Op maandag 5 september 2011 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo dat?was blij dat ik niet ziek werd na lowlands maar had het toch liever toen gehad dan nu...
Pas je wel op voor historische terroristen?quote:Op maandag 5 september 2011 23:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat een niveau hierik lig lekker in het zonnetje in het gras naar overvliegende historische vliegtuigjes te kijken en de biografie van Grace Kelly te lezen
Van der Lubbe?quote:Op maandag 5 september 2011 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pas je wel op voor historische terroristen?
Dat is wel waar jaquote:Op maandag 5 september 2011 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat je vrijwel iedere keer als er iets leuks of spannends op het programma staat ziek wordt.
Dat is een topic uit 2009quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe toeval?~
Scheveningen krijgt nieuwe pier
Ja, het gaat geen groot feest worden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:06 schreef Soempie het volgende:
Gefeliciteerd Cobra.Maar lijkt me tegelijkertijd best zuur nu..
stiekem toch een beetje gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, het gaat geen groot feest worden.
Dat komt gewoon over 5 jaar, wanneer je nog steeds aan het werk bent bij defensiequote:Op dinsdag 6 september 2011 08:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch gefeliciteerd. (En voor mij geen bier. Doe maar een whiskey. Mét "e".)quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat komt gewoon over 5 jaar, wanneer je nog steeds aan het werk bent bij defensie
quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat komt gewoon over 5 jaar, wanneer je nog steeds aan het werk bent bij defensie
Mogguhquote:
Ik heb me dood zitten ergeren aan deze nieuwe versie.quote:
Ik doe het wel metquote:Op dinsdag 6 september 2011 06:49 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, vandaag 20 jaar bij de baas. Biertje?
[ afbeelding ]
Nog niet klaar voor het echte werk?quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:22 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Toch gefeliciteerd. (En voor mij geen bier. Doe maar een whiskey. Mét "e".)
Gefeli! Krijg je nog wel een leuke tegoedbon? Of is dat pas bij 25 jaar?quote:Op dinsdag 6 september 2011 06:49 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, vandaag 20 jaar bij de baas. Biertje?
[ afbeelding ]
De originele versie heb ik nooit gezien, had er zelfs nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb me dood zitten ergeren aan deze nieuwe versie.
Diverse elementen uit het spel zijn er uit gehaald:
- Fouras in de toren die raadsels gaf om op te lossen
- Indien de tijd werd overschreden/er een fout wordt gemaakt bij een opdracht dan werd de speler opgesloten tot nader order in de kamer waar hij de opdracht deed en moest de rest van het team het zonder hem/haar doen.
[ afbeelding ]
Daarnaast is het slappe geleuter van de BN'ers (weeeeer BN érs...) tussendoor overbodig en te veel in scene gezet, GTST-acteurs vallen immers snel door de mand gezien hun gebrekkige acteer-prestaties.
Tenslotte is Gerard Ekdom prima op de radio, maar als TV presentator vond ik hem niet best...
Bij 24 jaar. Een nieuwe medaille van Hare Majesteit en wat poen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Gefeli! Krijg je nog wel een leuke tegoedbon? Of is dat pas bij 25 jaar?
24? Raar getal... Nou ja, ik hoop dat je dat redt!quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij 24 jaar. Een nieuwe medaille van Hare Majesteit en wat poen.
Die raadsels waren vaak best pittig, cryptisch vooral.quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De originele versie heb ik nooit gezien, had er zelfs nog nooit van gehoordMaar wel jammer dat ze dat eruit hebben gehaald, met die raadsels enzo
![]()
Bas Westerweel deed het voorheen.quote:Ekdom vind ik tof, maar als presentator moet hij nog wennen blijkbaar.
Die dwergen waren er destijds ook bij, exact dezelfde zelfs.quote:Waarom waren die 2 dwergen er eigenlijk bijOh en weer BN'ers: ik kijk er niet van op
In Vietnam he was nineteen, ni-ni-ni-ni-nineteen....quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:54 schreef Bart het volgende:
[..]
24? Raar getal... Nou ja, ik hoop dat je dat redt!
Ja, 12, 24 en 36 dienstjaren zijn de momenten voor een feestje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:54 schreef Bart het volgende:
[..]
24? Raar getal... Nou ja, ik hoop dat je dat redt!
Nee, ze zijn zgn. de hulpjes van het fort en de dienaren van Fouras, die in het torenkamertje zat dat nog wel in beeld was. Maar ja, Fouras is dus verdwenen...quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:56 schreef Etcetera het volgende:
Maar ze hebben geen enkele andere functie dan aangeven hoeveel sleutels de teams hebben? Vaag
Hopelijk wordt het nog wel leuk...quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:59 schreef Etcetera het volgende:
Als ze Fouras er nou in hadden gelaten en de hulpjes eruit hadden gehaald, was leuker geweest denk ik.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:15 schreef Soempie het volgende:
Ik had gedacht dat dat de twee dingen waren die al op je lijst stonden.
quote:
Een CD? Jij?quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]Nee ik heb er een cd van Guus Meeuwis opgezet (
) en een stripboek van Maaike Hartjes
Kastvullers zijn het...quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wel tof om cd's te hebben eerlijk gezegd, maar downloaden is makkelijker en goedkoper
Dat vond ik het minst leuke boekje, omdat de helft gaat over de oorlog in Bosnie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:30 schreef Etcetera het volgende:
Het Grote Dagboek ofzo? Geloof dat dat het eerste deel is. Niet meer te koop in de winkel blijkbaar, stond wel als 2de hands bij Bol.com
quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:34 schreef Etcetera het volgende:
Zoveel heb ik er nog niet![]()
Heb trouwens niet eens een cd-spelerDus die cd gaat 1x in m'n pc, ik rip 'm, en klaar
Oh dat lijkt me niet heel leuk neequote:Op dinsdag 6 september 2011 09:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat vond ik het minst leuke boekje, omdat de helft gaat over de oorlog in Bosnie.![]()
Ja, ik ben heel oppervlakkig, dat ik alleen de strips over d'r relatie en weet ik wat leuk vind.![]()
![]()
Heh, die had ik ook nog op cd-rom ergens geloof ik. Was toen best geinigquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die raadsels waren vaak best pittig, cryptisch vooral.
Je kon er, zoals je op de foto ziet, sleutels mee winnen om eventueel opgesloten medespelers vrij te krijgen, bedenk ik me nu.
Heb nog een CD-i speler met het spel 'Fort Boyard' er bij...
[..]
Bas Westerweel deed het voorheen.
En die kon het op één of andere manier wel spannend houden...
[..]
Die dwergen waren er destijds ook bij, exact dezelfde zelfs.
Alleen werden ze toen bij naam genoemd.
De één heette Passe-Partout en de andere Horloge...
Dat lijkt me juist interessantquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me niet heel leuk neeDie over haar relatie zijn leuk
dan zet ik er wel een andere op denk ik
Zwaai je even tijdens het vragenuurtje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist interessantmaar heb ook meerdere boeken over Bosnië en de oorlog
Vandaag Den Haagen ik ben inderdaad verkouden geworden vannacht
Avatar tekst Bart:quote:"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they go by."
Moet er hier iets uitgelegd worden of...quote:I make the fucking Wooshnoise!
Ik denk niet dat ik mezelf verkouden kan makenquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:56 schreef Etcetera het volgende:
Maak jij niet gewoon veel te druk over dingen, waardoor je last van jezelf krijgt? Als in ziekig/verkouden enzo
Dar heb je toch geen last van op de publieke tribune.quote:
Over op plan B dus.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:47 schreef MaJo het volgende:
Ik zit nu in de trein, spannendNRC Next heeft trouwens vandaag het verhaal wat ik ongeveer wilde gaan brengen
Niet? Verdiep je eens in psychosomatiek.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mezelf verkouden kan maken![]()
Daar is buienradar het mee eens.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dar heb je toch geen last van op de publieke tribune.
Ok anders geformuleerd: ik kan me niet voorstellen dat het in dit geval zo is, want dit vind ik juist leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet? Verdiep je eens in psychosomatiek.
Daar zullen ze wel niet zo blij mee zijn in Den Haag.quote:
Hier heeft ze wel eens een eigen stand gehad. Kan je je collectie weer compleet maken en laten signeren als terugkrijgen niet luktquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:29 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n boekjes van Maaike Hartjes uitgeleend een paar jaar terug. Geen idee meer aan wie en dus ook nooit terug gekregen.![]()
Welke heb je op je lijst?
quote:
je hebt de WO I versie gepost, da's maar een" kleintje" ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel niet zo blij mee zijn in Den Haag.
[ afbeelding ]
Het laatstequote:Op dinsdag 6 september 2011 13:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je gewoon een plek reserveren of is het first come first serve?
Leuk. Het is wel een afwisselend lijstje met vragen die zo gesteld gaan worden zie ik. Er zitten wel een paar interessante tussen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het laatsteik zit nu samen met drie anderen in de zaal en een groep studenten die uitleg krijgt over hoe de Tweede Kamer werkt. Goede afleiding dus
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:26 schreef MadMaster het volgende:
Onderschrift LadyBlack:
[..]
[..]
Moet er hier iets uitgelegd worden of...
Wat zijn de vragen? Heb het helemaal niet meer gecheckedquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk. Het is wel een afwisselend lijstje met vragen die zo gesteld gaan worden zie ik. Er zitten wel een paar interessante tussen.
Goede voorbereiding heb je dan gedaan zeg!quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat zijn de vragen? Heb het helemaal niet meer gechecked
Toch vind ik dit beter dan ten tijde van 'The Osbournes'.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
Jack Osbourne brengt een bezoekje aan het wassenbeeldenmuseum lijkt het wel
Met z'n zus en moeder
[ afbeelding ]
Duidelijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch vind ik dit beter dan ten tijde van 'The Osbournes'.
Toen was het vaak net de familie Flodder, maar dan echt...
Dat staat al op Nu.nlquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:02 schreef MadMaster het volgende:
MaJo, ophef op het ministerie van Defenisie!
De opleidingmissie in Afghanistan wordt door minister Hillen nu toch weer bestempeld als een militaire missie...
Snel!!!!
Diepte interview met Hillen daarover door MaJo kan dan toch alsnog?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat staat al op Nu.nl
http://www.nu.nl/politiek(...)ilitaire-missie.html
Dat lijkt me zelfs aan te raden als het luktquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diepte interview met Hillen daarover door MaJo kan dan toch alsnog?
Kritische vragen stellen, druk opvoeren en zo het kabinet laten vallen als eerstedags free-lance journalist, dat zou wat wezen...
Op z'n minst zorgen dat Hillen een schop over het hek krijgt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kritische vragen stellen, druk opvoeren en zo het kabinet laten vallen als eerstedags free-lance journalist, dat zou wat wezen...
Onmogelijk zonder perspas helaasquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo eens even lezenquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:42 schreef MaJo het volgende:
En daar is ie danhttp://www.haagschestolp.(...)teresse-tijdens.html
En advertenties aanklikken mag altijd
Spam, dat moet ik even noten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:42 schreef MaJo het volgende:
Je wil graag notes? Want ik note alleen spam, de rest boeit me niet!quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, als dat je nieuwe hobby is: insert random doodsverwensing
Ik spam heul niet, mijn lieve vrienden willen me helpenquote:
Deze ookquote:
quote:Auschwitz Bezoeken?
Boek vandaag een complete reis naar Auschwitz Birkenau voor ¤ 279,-
www.polenreisburo.nl/auschwitz
Dit was een goede hulp om uit te vinden hoe laat ik vannacht eigenlijk thuis was gekomenquote:
Ook dat jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:35 schreef TradeMarkie het volgende:
of je bent een waardeloze spammer, want hier komt anderhalve man en een paardenkop kijken
ik ga zo even lezen trouwens
en ik ben net wezen kijken voor m'n eettafel en heb hem gekocht
Bizarre advertentiequote:
Waarom? Er gaan zoveel mensen op reis naar Auschwitz omdat ze het zo graag willen zien.quote:
Meer als je er in de buurt bent lijkt me. Kan me niet voorstellen dat je een bestemming uitzoekt en dan voor Auschwitz gaatquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom? Er gaan zoveel mensen op reis naar Auschwitz omdat ze het zo graag willen zien.
Oh sorry, ik wist niet dat ik hier geen grapje mocht makenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kap toch eens met dat irritante geleuter.
We weten wel dat je Mod bent, echt waar...
Ja, prima, maar om daar mee te adverteren?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom? Er gaan zoveel mensen op reis naar Auschwitz omdat ze het zo graag willen zien.
Vooruit dan maar, klik ik ook wel even op een advertentiequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik spam heul niet, mijn lieve vrienden willen me helpen
Grapjes zijn prima, maar niet steeds dezelfde...quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat ik hier geen grapje mocht maken.
Kijk uit, anders krijg je ook een notequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kap toch eens met dat irritante geleuter.
We weten wel dat je Mod bent, echt waar...
Ik kan me niet herinneren in deze reeks eerder een note-grap te hebben gemaakt hoor. En ik weet dat jullie weten dat ik mod ben, en dat boeit me geen kloot, en jullie hopelijk ook niet. Want ik ben echt niet opeens anders ofzo hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grapjes zijn prima, maar niet steeds dezelfde...
En dat dusquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk uit, anders krijg je ook een note
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk uit, anders krijg je ook een note
Oh ja, notes zetten is best leuk hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe ik Bart daar ook nog een plezier mee...
Ik wel, anders zeg ik zoiets niet...quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren in deze reeks eerder een note-grap te hebben gemaakt hoor.
Maar kokketeer dan ook niet zo met dat Mod-schap.quote:En ik weet dat jullie weten dat ik mod ben, en dat boeit me geen kloot, en jullie hopelijk ook niet. Want ik ben echt niet opeens anders ofzo hoor.
onnodige notes, kun je daar een note voor krijgen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ja, notes zetten is best leuk hoor. Als je tenminste geen serieuze notes zet. Maar ik kreeg laatst op mijn flikker omdat ik te veel niet serieuze notes plaatste
.
een beetje wel jaquote:
Ik koketteer helemaal nergens mee. Ik vertel over mijn hobby. Ik loop toch ook niet te zeiken dat jij loopt te pochen met je whiskyverzameling? Want dat doe je namelijk ook helemaal niet, als je het erover hebt, dan doe je dat omdat je het leuk vindt, omdat het je hobby/passie is, en omdat je het leuk vindt om dat met anderen te delen. Hetzelfde doe ik. Dat jij dat opvat als koketteren, daar kan ik ook niets aan doenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel, anders zeg ik zoiets niet...
[..]
Maar kokketeer dan ook niet zo met dat Mod-schap.
In andere sub-fora van dit forum zitten zat Mods die nooit laten blijken dat ze Mod zijn, hoeft ook helemaal niet...
Ik heb er wel een of twee geloof ikquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
onnodige notes, kun je daar een note voor krijgen?
Nou goed, dan heb ik het wel niet meer over mijn hobby. Doe jij dat dan ook niet meer? Hebben we het vanaf nu alleen nog maar over het nieuws.quote:
Je gaat toch niet vertellen dat het Mod-schap je hobby/passie is?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik koketteer helemaal nergens mee. Ik vertel over mijn hobby. Ik loop toch ook niet te zeiken dat jij loopt te pochen met je whiskyverzameling? Want dat doe je namelijk ook helemaal niet, als je het erover hebt, dan doe je dat omdat je het leuk vindt, omdat het je hobby/passie is, en omdat je het leuk vindt om dat met anderen te delen. Hetzelfde doe ik. Dat jij dat opvat als koketteren, daar kan ik ook niets aan doen.
Euh ja, FOK! is een grote hobby van me, en FOK! beter/leuker maken voor anderen door actief mijn steentje bij te dragen als mod ook.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat het Mod-schap je hobby/passie is?
Ik ken meerdere mensen die Auschwitz wilden zien en daar een weekje omheen hebben gebouwd. Niet andersom.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meer als je er in de buurt bent lijkt me. Kan me niet voorstellen dat je een bestemming uitzoekt en dan voor Auschwitz gaat
Dan kun je een hoop dingen niet adverteren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, prima, maar om daar mee te adverteren?
Het kan bij sommige mensen misschien kwetsend overkomen...
Ik ken er ook een paar die heel bewust die kant op zijn gegaanquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken meerdere mensen die Auschwitz wilden zien en daar een weekje omheen hebben gebouwd. Niet andersom.
Oke, excuses dan. Kan het me echt niet herinneren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel, anders zeg ik zoiets niet...
Prima, als je die rol zo oppakt:quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Euh ja, FOK! is een grote hobby van me, en FOK! beter/leuker maken voor anderen door actief mijn steentje bij te dragen als mod ook.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ken er ook een paar die heel onbewust die kant op zijn gegaan
Dat probeer ik wel jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, als je die rol zo oppakt:
Ook even gelezen trouwens, best interessant! Heb altijd al eens een vergadering bij willen wonen, maar nu nog meerquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:42 schreef MaJo het volgende:
Sorry, maar dat doe ik dus wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat probeer ik wel ja. En ja, dan maak ik dus wel eens een modgrapje, net als jij wel eens een whiskygrapje maakt, en C4 een legergrapje ofzo. Moet je niet opvatten als arrogantie hoor...
Maar waarom is dat dan anders? Ik heb toch ook niet de mogelijkheden met betrekking tot de USA als PS, zoals naar de Grand Canyon kijken om maar wat te noemen? Maar enkel omdat het gaat over mogelijkheden op FOK, terwijl ik het post op FOK, maakt het arrogant? Dus als ik het post op Tweakers, dan was het niet arrogant geweest? Ik zie het verband niet helemaal eigenlijk...quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar dat doe ik dus wel.
Ik zal proberen uit te leggen waarom.
Een post over het leger, whisky, USA, bier, toneel, politiek, lan-partys of welke hobby van wie dan ook hier hebben geen relatie met een functie bij Fok!.
Een post over het Mod-schap wel, zeker als je dan als reactie op een post aan komt zetten met de mogelijkheden die je hebt als Mod, ook al is het als grapje bedoeld.
Alleen zijn er 'overtredingen' (slecht woord hoor) die niet ernstig genoeg zijn om een ban voor te geven. Maar tien van die 'overtredingen' wel. Hoe moet je zonder notes bijhouden of iemand heel veel kleine dingen doet? Notes openbaar maken, tja, zou ik op zich geen probleem mee hebben, maar dat is weer aan Danny he...quote:Ik vind sowieso dat hele notes-verhaal bullshit, ban dan meteen iemand als 'ie de regels overtreden heeft. Of maak de notes openbaar, zodat je weet wat je op je kerfstok hebt en wat er over je geluld wordt achter de schermen.
Maar zolang het een verborgen (of je moet er voor betalen om ze in te zien...) kladblokje van Mods is, vind ik het een beetje kinderachtig...
Just my 2 cents...
Arrogant is misschien ook niet het juiste woord, maar de context waarin je zaken over je Mod-schap post dat irriteert me dus wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar waarom is dat dan anders? Ik heb toch ook niet de mogelijkheden met betrekking tot de USA als PS, zoals naar de Grand Canyon kijken om maar wat te noemen? Maar enkel omdat het gaat over mogelijkheden op FOK, terwijl ik het post op FOK, maakt het arrogant? Dus als ik het post op Tweakers, dan was het niet arrogant geweest? Ik zie het verband niet helemaal eigenlijk...
niet persoonlijkquote:
Meer info?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:42 schreef Etcetera het volgende:
wat zijn sommige mensen toch triest zeg
en nee, niet mensen hier
Ik ook niet, omdat ze daar overleden zijn voordat ik op de wereld kwam.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:52 schreef MaJo het volgende:
Maar heb ik nu echt een note gekregen of was het een grapje?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:52 schreef MaJo het volgende:
Maar heb ik nu echt een note gekregen of was het een grapje?
Lees de laatste pagina van het Maffia-topic maarquote:
Ik vind het jammer dat je niet meer mee doetquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lees de laatste pagina van het Maffia-topic maar
Welnee, dat zou er nog bij moeten komen, dan knal ik echt uit mijn plaat...quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:54 schreef MaJo het volgende:
Ik weet dus niet of het nou serieus was of niet
Waar vind ik dat topic?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lees de laatste pagina van het Maffia-topic maar
Ik vind het ook jammer, en er wordt inderdaad minder gepost 's weekends, maar ik vind het gewoon jammer dat er zo wordt gereageerd. Dan heb ik er écht geen zin meer in. En als dan ook nog even wordt geroepen dat iedereen wel tijd heeft, nou sorry hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je niet meer mee doetEr wordt sowieso vet weinig in het weekend gepost dus je bent echt niet de enige!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:54 schreef MaJo het volgende:
Ik weet dus niet of het nou serieus was of niet
Cobra, heb je mijn blog gelezen?
Vanaf hierquote:
Tofquote:
Ga je voortaan elke dinsdag naar de Kamer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |