Ben je wakker!?quote:
quote:
Ja, maar koerier voor DHL als je zo'n bekende kop hebt?quote:Op maandag 5 september 2011 18:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het geld moet ergens vandaan komen.
http://www.petersmulders.(...)amer%20271108560.JPGquote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
weet je wel zeker dat het dezelfde man is?
100% Zeker.quote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
weet je wel zeker dat het dezelfde man is?
Mogguhquote:
Je wekker doet het niet vanwege de stroomuitval?quote:Op maandag 5 september 2011 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heerlijk geslapen trouwens hier. Eerste kleer uitslapen in tijden!
haha nee, ik heb deze week vrij genomenquote:Op maandag 5 september 2011 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je wekker doet het niet vanwege de stroomuitval?
Wat een luxe!quote:Op maandag 5 september 2011 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha nee, ik heb deze week vrij genomen
donderdag beginnen de lessen weerquote:
Hou je je baan tijdens het nieuwe studie jaar?quote:Op maandag 5 september 2011 19:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
donderdag beginnen de lessen weerDingen daarvoor regelen, dus. En elke avond feesten. En afspreken voor koffie met mensen enzo
ja maar met minder urenquote:Op maandag 5 september 2011 19:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou je je baan tijdens het nieuwe studie jaar?
Goede zaak!quote:
ze hadden DE op campus, maar dat is nu vervangenquote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zware week dus. Ik neem aan dat je overal je Douwe Egberts roodmerk mee naar sleept als je koffie gaat drinken?
jaquote:
Hoho...quote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zware week dus. Ik neem aan dat je overal je Douwe Egberts roodmerk mee naar sleept als je koffie gaat drinken?
nee een lokale brouwerquote:Op maandag 5 september 2011 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Door een Italiaans bedrijf met betere marketing?
Djos Poule?quote:Op maandag 5 september 2011 19:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat spul kan je in best veel landen krijgen
Maar Jos Poell wint
die heb ik bijna in alle landen gezien waar ik geweest ben (en dat zijn er best een paar)
[ afbeelding ]
weet ik nietquote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Djos Poule?
Die ben ik dan weer niet tegengekomen in de USA.
PS, hebben ze dat in jouw gehucht?
Wat moet ik in hemelsnaam doen om een reactie te plaatsen op jouw site. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar.quote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef MaJo het volgende:
Morgen mijn eerste dag in Den Haag trouwensVind het doodeng
Zeggen dat je van Diginotar bent.quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat moet ik in hemelsnaam doen om een reactie te plaatsen op jouw site. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar.
Ik snap er niks van, iemand anders heeft wel gewoon gereageerdquote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat moet ik in hemelsnaam doen om een reactie te plaatsen op jouw site. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar.
Ik heb zojuist een reactie kunnen plaatsen. Geen probleem.quote:Op maandag 5 september 2011 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Raar. Nu ik de url leeg laat lukt het wel.quote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een reactie kunnen plaatsen. Geen probleem.
Je moet op het aantal reacties klikken, dan in de dropdown kiezen voor NAAM/URL..en dan kun je gewoon de boel invullen.
Eindelijk.quote:
Als...dan...quote:Op maandag 5 september 2011 19:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Om trouwens op de vraag van wyccie terug te komen van een poosje geleden... Nu ik las dat de VS voornamelijk bang is voor mulitple aanslagen met kleine vliegtuigjes heb ik wel weer meer nagstwe hebben een vliegveldje hier en zijn nog steeds interessant wat betreft de treinen.... En dat is hier dus echt náást de deur, dus als ze in een trein met gas knallen zijn wij ook mooi de sjaak
Eén voordeel. dan is het ook in één keer voorbij.quote:Op maandag 5 september 2011 19:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Om trouwens op de vraag van wyccie terug te komen van een poosje geleden... Nu ik las dat de VS voornamelijk bang is voor mulitple aanslagen met kleine vliegtuigjes heb ik wel weer meer nagstwe hebben een vliegveldje hier en zijn nog steeds interessant wat betreft de treinen.... En dat is hier dus echt náást de deur, dus als ze in een trein met gas knallen zijn wij ook mooi de sjaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 5 september 2011 19:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eén voordeel. dan is het ook in één keer voorbij.oh ik zit niet te trillen onder mijn bed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |