quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je voortaan elke dinsdag naar de Kamer?
Dan moet ik zeker elke keer de vragen posten?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:13 schreef MaJo het volgende:
[..]En woensdag als er iets interessants is
Nee je hebt geen note gekregenquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:52 schreef MaJo het volgende:
Maar heb ik nu echt een note gekregen of was het een grapje?
Ik vond de vragen niet zo interessant want het ging me nu meer om de observaties, in de toekomst zal ik het wel checken uiteraardquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker elke keer de vragen posten?
Gelukkig maarquote:
Alleen dat laatste is toch helemaal niet boeiend? Dat zijn gewoon saaie cijfertjes die ik zelf echt niet bijhoudt. Maar als ik hier dagelijks meld hoeveel slotjes ik heb gezet dan is het niet irritant, maar een keer een grapje wel? Snap nu nog minder van je hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Arrogant is misschien ook niet het juiste woord, maar de context waarin je zaken over je Mod-schap post dat irriteert me dus wel.
Heb je het hier over je Mod-schap waarbij je meld hoeveel topictitels je vandaag hebt veranderd, hoevel users je deze week hebt geholpen bij het zoeken naar een topic of iets dergelijks, dan zal je mij niet horen.
Snap je het verschil?
2quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig maarHoeveel notes heb ik eigenlijk?
Van een jaar of 5 oud en iets te maken met Lienelien of niet?quote:
Ik vond het vandaag wel extreem druk in de Kamer voor het vragenuurtje. Normaal zitten er niet meer dan 20 kamerleden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond de vragen niet zo interessant want het ging me nu meer om de observaties, in de toekomst zal ik het wel checken uiteraard
En die heeft iets met nem te maken of niet?quote:
Zit jij er dan ook wel eens? Of kijk je het op tv ofzo?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag wel extreem druk in de Kamer voor het vragenuurtje. Normaal zitten er niet meer dan 20 kamerleden.
Dat is niet waar hoor, er zijn altijd wel veel kamerleden aanwezig om met de journalisten te kletsen en voor de stemmingenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag wel extreem druk in de Kamer voor het vragenuurtje. Normaal zitten er niet meer dan 20 kamerleden.
Niet dat ik eruit kan opmakenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
En die heeft iets met nem te maken of niet?
Ik ben er wel een paar keer geweest, jaren geleden. Nu volg ik het op tv.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Zit jij er dan ook wel eens? Of kijk je het op tv ofzo?
Vanwaar die knipoog? Is Majo zo'n lekker ding?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben er wel een paar keer geweest, jaren geleden. Nu volg ik het op tv.
Maar nu ik weet dat MaJo elke week gaat......
Maar de stemmingen zijn pas na het vragenuurtje. Ik heb er genoeg zitten kijken dat er niet eens 15 kamerleden in de Kamer aanwezig waren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is niet waar hoor, er zijn altijd wel veel kamerleden aanwezig om met de journalisten te kletsen en voor de stemmingen
Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Vanwaar die knipoog? Is Majo zo'n lekker ding?
Dat is waar jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar de stemmingen zijn pas na het vragenuurtje. Ik heb er genoeg zitten kijken dat er niet eens 15 kamerleden in de Kamer aanwezig waren.
Pas tegen het einde, vlak voor aanvang regeling van werkzaamheden begint het drukker te worden.
Je mag best ja zeggen hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet.
Ok. ja!!quote:
Je wil Majo gewoon niet beledigen in het openbaar, ik snap het.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:36 schreef Cobra4 het volgende:
Soempie! Pak je zakdoekjes maar weer! Extreme home makeover is weer begonnen!
Ik zou MaJo niet eens tijdens een onderonsje beledigen!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Je wil Majo gewoon niet beledigen in het openbaar, ik snap het.
Bart is lekker bezig he vandaagquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou MaJo niet eens tijdens een onderonsje beledigen!
Ik heb mijn momentenquote:
Ik weet niet of dat zou helpen. Ik gok dat Bart een liefhebber van blond is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Wel een leuk programma hoor, als het allemaal echt is tenminste.
Ik dacht dat alle mannen wel van rood hieldenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zou helpen. Ik gok dat Bart een liefhebber van blond is.
Aangezien hij jouw foto nog niet heeft opgezocht betwijfel ik dat........quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle mannen wel van rood hielden
Maar misschien weet hij nog niet dat ik rood benquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aangezien hij jouw foto nog niet heeft opgezocht betwijfel ik dat........
Zo'n geheim is dat toch nooit geweest in de sc?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar misschien weet hij nog niet dat ik rood ben
Ben jij roodquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar misschien weet hij nog niet dat ik rood ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Ben jij rood.
Zo, ben je nu wakker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Nooit gelezen, toevalligquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo'n geheim is dat toch nooit geweest in de sc?
Straks nog even die foto opzoeken jaquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
Nou MaJo, als er dus tijdens het vragenuurtje een man kwijlend op de publieke tribune zit, en ik ben het niet, dan is het Bart.
veeg jij mijn kin af, doe ik de jouwequote:Op dinsdag 6 september 2011 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
Nou MaJo, als er dus tijdens het vragenuurtje een man kwijlend op de publieke tribune zit, en ik ben het niet, dan is het Bart.
Echt wel.quote:
Ik heb liever dat MaJo dat Bij mij doet.....quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:03 schreef Bart het volgende:
[..]
veeg jij mijn kin af, doe ik de jouwe
Ik denk dat mijn vriendje dat niet zo leuk vindt twee kwijlende mannen naast me waarvan ik ook nog de kinnen afveegquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat MaJo dat Bij mij doet.....
Tubgirl?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
En die heeft iets met nem te maken of niet?
Nee het Paul McCartney topicquote:
Nee joh..er zijn er zat bij die het ronduit lelijk vinden. En er zijn me dan ook een stel oerlelijke rooien te vindenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle mannen wel van rood hielden
Ohja, een persoonlijk baggertopic...quote:
Dat weet je nooit, misschien denkt hij wel dat je met vrijwilligerswerk bezig bent.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vriendje dat niet zo leuk vindt twee kwijlende mannen naast me waarvan ik ook nog de kinnen afveeg
Ja zo mooi als bij mij zie je ze zeldenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee joh..er zijn er zat bij die het ronduit lelijk vinden. En er zijn me dan ook een stel oerlelijke rooien te vinden
Hij is niet gek hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, misschien denkt hij wel dat je met vrijwilligerswerk bezig bent.
En dat is ordinair vissen naar complimentjesquote:
quote:Maar je hebt gelijk, er zitten echt lelijke tussen, maar dat heb je met alle haarkleuren natuurlijk
Ideale combi voor mijmelarij:quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is niet gek hoor
Ik moet de honden uitlaten maar het regent aan een stuk
quote:Ik zit mij voor het vensterglas onnoemlijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen
Geen probleem. Tijdens het vragenuurtje komt de publieke tribune toch zelden in beeld.quote:
mail me dan ff een grotequote:Op dinsdag 6 september 2011 20:05 schreef MaJo het volgende:
Dat fotootje op mijn site is wel heel klein trouwens
Blond trekt inderdaad wel eerder mijn aandacht. Maar ik zou uiteraard nooit een vrouw afwijzen om haar haarkleurquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zou helpen. Ik gok dat Bart een liefhebber van blond is.
Ah wacht, dan spit ik even alle 330.000+ posts in deze reeks door, momentje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die heeft ze hier wel eens gepost
is goed, tot straksquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah wacht, dan spit ik even alle 330.000+ posts in deze reeks door, momentje.
Uhuh, doe er maar wat moeite voorquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:39 schreef Bart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:39 schreef Bart het volgende:
[..]
quote:
Schoonheid heeft z'n prijs zeggen ze dan toch?quote:
Sta ik daar nog steeds in?quote:
Oh ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |