quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Gisteren sleutel gehad, vannacht meteen blijven slapen
Foto?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die vernieuwde DD-AR (DDZ), wat een afschuwelijke trein is dat.. Het middenstuk lijkt op een VIRM, dat vind ik nog meevallen, maar die voorkant
Welke gek heeft dat verzonnen?!
Nein Mann, moet eerst nog honderdveel dingen gedaan wordenquote:
Ga aan de slag dan, i.p.v. naar omroepberichten te luisteren op je balkon!quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nein Mann, moet eerst nog honderdveel dingen gedaan worden
Jumboquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:35 schreef Sandrvich het volgende:
Is er momenteel nog zoiets als een dagkaarten aanbieding ergens?
hoorde dat het medio 2012 wordtquote:Op vrijdag 9 september 2011 07:56 schreef James1988 het volgende:
Wanneer gaat NS Hispeed nou eens met die Italiaanse meuk rondkarren? Die ICRm Prio ken ik nu wel
Mijn klusser komt dinsdag pas weerquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ga aan de slag dan, i.p.v. naar omroepberichten te luisteren op je balkon!
Ohw, ik dacht aan een foto in het wild.quote:
Dat gat in de voorkant was dus niet voor de bestemmingsaanduiding, maar voor de ruitenwissers.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:32 schreef James1988 het volgende:
[ link | afbeelding ]
DDZ 7503 Hlmhwp by Arjen-V, on Flickr
De eerste DDZ in het wild.
Nope, deze is gladder door de nieuwe, vlakke ruit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:48 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Getver,
Was die 'oude' niet gestroomlijnder en dus efficienter?
Iedereen is sprakeloos van die mooie stoomtrein, Duvelquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:11 schreef Duvel het volgende:
Ja godver, ik post foto's van een gave stoomtrein op een nog gaver viaduct en jullie lopen alleen maar te miepen over DDZ.
Viaduct is idd echt een mooi staaltje kunstwerk! DDZ gaan we nog een lange tijd zien iddquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:11 schreef Duvel het volgende:
Ja godver, ik post foto's van een gave stoomtrein op een nog gaver viaduct en jullie lopen alleen maar te miepen over DDZ.
Vanaf 14 September bij Jumbo (tm 27 september te krijgen), dagkaarten (alleen weekenden) voor 13,50 euro. Geldig van het eerstr weekend na 14 september t/m 31 december dacht ik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:35 schreef Sandrvich het volgende:
Is er momenteel nog zoiets als een dagkaarten aanbieding ergens?
Trololo ;Dquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:11 schreef Duvel het volgende:
Ja godver, ik post foto's van een gave stoomtrein op een nog gaver viaduct en jullie lopen alleen maar te miepen over DDZ.
Lekker dure grap, net nu de laatste stellen in revisie zijn (of daar inmiddels alweer uit zijn?)quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:19 schreef greavy het volgende:
Verder is het defintief dat de bekleding bij ICMm de tweedeklas stoelen/banken vervangen worden door kunstlederen bekleding.
Hier, voor jou!quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel op met stoomtreinen eigenlijk![]()
Klopt, erg mooi dat het bewaard is! In het stationsgebouw van Ribblehead is een klein bezoekerscentrum ingericht.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:31 schreef bork het volgende:
Nice pics Duufje, ik heb me even ingelezen in Ribblehead, nog een geluk dat het bestaat, ze wilden die lijn compleet afstoten, mooi te zien trouwens op google earth streettview.
Ja, alle stellen zijn inmiddels al gereviseerd (maar er nog niet volledig uit). Ergens in 2012 moet het klaar zijn. Het gaat totaal om 22.924 stoelen die aangepast moeten wordenquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
Lekker dure grap, net nu de laatste stellen in revisie zijn (of daar inmiddels alweer uit zijn?)
Lekker, bijna 23000 stoelen opnieuw gaan bekleden!quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
Lekker dure grap, net nu de laatste stellen in revisie zijn (of daar inmiddels alweer uit zijn?)
NS heeft er een betere oplossing voor: Gewoon nieuwe stoelen plaatsen, zodat het proces sneller gaat. Stoelen eruit, nieuwen erin. Een stel zou dan - in theorie - daarvoor maar één dag, hooguit 2 dagen voor in de wpl te hoeven staan. Als ze willen, zou het niet eens in Haarlem hoeven gebeuren (alhoewel ik dat wél verwacht, in de loods waar OBIS ook werd ingebouwd, die word anders toch niet gebruikt).quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:05 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Lekker, bijna 23000 stoelen opnieuw gaan bekleden!
Hoop nou maar niet teveel jongen, je weet toch hoe dat gaat...quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:08 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nu wel zo slim zijn om die irritante prullenbakjes bij de 2-zits gelijk te verbeteren.
Hopelijk kunnen ze dan de onderzijde van de zitting ook gelijk even goed vast zettenquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:08 schreef greavy het volgende:
[..]
NS heeft er een betere oplossing voor: Gewoon nieuwe stoelen plaatsen, zodat het proces sneller gaat. Stoelen eruit, nieuwen erin. Een stel zou dan - in theorie - daarvoor maar één dag, hooguit 2 dagen voor in de wpl te hoeven staan. Als ze willen, zou het niet eens in Haarlem hoeven gebeuren (alhoewel ik dat wél verwacht, in de loods waar OBIS ook werd ingebouwd, die word anders toch niet gebruikt).
In de zin van 23000 stoelen dadelijk op de schroothoop? Of maar een beperkt aantal met nieuwe bekleding bestellen en inbouwen, waarna de verwijderde stoelen opnieuw bekleed en ingebouwd worden en deze cyclus dan volhouden totdat alle stoelen nieuw bekleding hebben?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:08 schreef greavy het volgende:
[..]
NS heeft er een betere oplossing voor: Gewoon nieuwe stoelen plaatsen, zodat het proces sneller gaat. Stoelen eruit, nieuwen erin. Een stel zou dan - in theorie - daarvoor maar één dag, hooguit 2 dagen voor in de wpl te hoeven staan. Als ze willen, zou het niet eens in Haarlem hoeven gebeuren (alhoewel ik dat wél verwacht, in de loods waar OBIS ook werd ingebouwd, die word anders toch niet gebruikt).
Ik hoop dat ze nu wel zo slim zijn om die irritante prullenbakjes bij de 2-zits gelijk te verbeteren.
Ze hebben altijd een reserve. Die gebruik je met de nieuwe bekleding plus enkele nieuwe denk ik. De stoelen die je verwijdert uit de stellen laat je opnieuw bekleden waarna ze weer in een ander stel geplaatst worden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:19 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
In de zin van 23000 stoelen dadelijk op de schroothoop? Of maar een beperkt aantal met nieuwe bekleding bestellen en inbouwen, waarna de verwijderde stoelen opnieuw bekleed en ingebouwd worden en deze cyclus dan volhouden totdat alle stoelen nieuw bekleding hebben?
Dan vrees ik voor je dat het prullenbakje op zijn plek blijft...quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:21 schreef greavy het volgende:
Ik denk inderdaad het laatste, dat ze in het begin nieuwe stoelen plaatsen, en dan die andere stoelen opnieuw bekleden. Mijn bron(binnen NedTrain en NS) durfde het niet zeker te zeggen.
Dat is inderdaad wat ik bedoel, al had ik het niet over reservestoelen gehad. Het lijkt me stug dat men zoveel nagenoeg nieuw staal en kunststof op de schroothoop gaat dumpen. De bekledingboer is er in ieder geval weer blij mee!quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben altijd een reserve. Die gebruik je met de nieuwe bekleding plus enkele nieuwe denk ik. De stoelen die je verwijdert uit de stellen laat je opnieuw bekleden waarna ze weer in een ander stel geplaatst worden.
Om meer werkvoorraad te creëren kun je er voor kiezen om een defect stelletje wat langer aan de kant te houden.
Nou... dan moet je in de spits maar eens in de Fyra kijken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:03 schreef b2py het volgende:
maar die worden in fyra nooit gebruikt, en het buitenlandse volk in de benelux houdt het wel schoon
Die lichtblauwe stoelen in de nieuwste IRM's?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
neee.... serieus.... er is niemand bij de ns die kon bedenken dat die stoelen vies worden? ..... niemand?..
En door asociale lui die een zwijnestal van de trein maken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:04 schreef greavy het volgende:
[..]
De reden: De stoelen waren niet schoon te houden, wat door de stoffen bekleding komt.
Mooi hč? Ik zat mobiel, anders had ik 'm even opgeslagen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
ICE die stopt in Blauwkapel Noord en niet in Amsterdam
Bron: http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=103475quote:Weer kaartjesautomaat op station Veendam
Uiterlijk eind september staat er op het treinstation van Veendam weer een kaartjesautomaat waar de reizigers terecht kunnen.
Het oude apparaat verdween met het VVV-ANWB kantoor, dat begin juli failliet ging. Sindsdien kunnen reizigers op het perron alleen een kaartje naar Groningen krijgen of gebruik maken van de OV-chipkaart.
t zou wel typerend zijn om alleen OV shitkaart te doen hequote:Op vrijdag 9 september 2011 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
Goed nieuws
[..]
Bron: http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=103475
Dat heet tweetaligheidquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
gezien vanuit de Thalys van Parijs naar Amsterdam;
station Schaarbeek. of Schaerbeek. maar misschien toch ook wel weer Schaarbeek. ze zijn er niet helemaal uit gekomen tijdens het maken van de borden.
sneltreinen degraderen tot stoptrein is altijd nog hipper dan de sneltreinen er uit gooien voor de stoppersquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:35 schreef b2py het volgende:
Raar dat ze de sprinters eruit gooien en niet de sneltreinen..
Nu kunnen we met VIRMquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:35 schreef b2py het volgende:
Raar dat ze de sprinters eruit gooien en niet de sneltreinen..
21:47 had je wss icm gehad, 1900quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:38 schreef greavy het volgende:
[..]
Nu kunnen we met VIRM![]()
![]()
![]()
reizen ipv SLT
![]()
![]()
![]()
![]()
In alle gevallen ga je er geen donder op vooruit![]()
Ik ben maar in de IC naar Dordrecht gestapt (wederom VIRM), en kijk wel of de trein naar Zwijndrecht niet te lang laat wachten, anders de bus maar. (Toch SOV)
Heb jij nooit school ofzo, dat je er 2 banen en zoveel hobby naast kan doen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:42 schreef greavy het volgende:
Dat weet ik. Maar ik had nu geen zin om te wachten. Wil snel thuis zijn, mn nest in. Morgen 6:40 de trein richting Utrecht voor de Railcatering..
schoolquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heb jij nooit school ofzo, dat je er 2 banen en zoveel hobby naast kan doen?
Ik kom uit de bios hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heb jij nooit school ofzo, dat je er 2 banen en zoveel hobby naast kan doen?
http://www.telegraaf.nl/r(...)rkeerd__.html?p=14,2quote:Trein in India rijdt 980 kilometer verkeerd
In India is het openbaar vervoer niet van het niveau zoals wij dat kennen. Maar het feit dat een volgepakte trein honderden kilometers de verkeerde kant op is gereden is zelfs in India nieuws. De trein reed al 980 kilometer fout toen bij de reizigers pas het besef doordrong dat de reis niet helemaal goed verliep.
De trein vertrok woensdag in Tirupati in het zuiden van het land richting Bhubaneswar in het oosten, om van daaruit verder te rijden richting het noorden en de uiteindelijke eindbestemming Varanasi, aldus The Times of India.
Toen de trein echter het station van Warangal binnenreed, een plaats die ongeveer 980 kilometer ten westen van Bhubaneswar waar de trein een tussenstop had moeten maken ligt, roken de passagiers onraad.
Verkeerde bestemmingscode
Volgens de Indiase krant is de oorzaak van het honderden kilometers fout rijden van de trein mogelijk gelegen in een verkeerde bestemmingscode die de trein meekreeg. Bovendien waren de bestuurders nieuw en dus nog onbekend met de route.
Uiteindelijk kwam de trein na via een andere lijn te zijn teruggestuurd toch na een rit van 2300 kilometer veilig op zijn bestemming aan. "De rit verliep allesbehalve comfortabel, maar we zijn al blij dat we niet op een andere trein gebotst zijn", zegt één van de ongeveer duizend passagiers in The Times.
oh ik dacht dat je aan het werk wasquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:52 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik kom uit de bios hoor![]()
En ja, ik heb school (2 dagen per week, andere 3 stage)
En als je de originele bron leest, zie je dat het allemaal wat genuanceerder ligt dan de Telegraaf doet geloven. Kwestie van selectief brongebruik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:58 schreef greavy het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/r(...)rkeerd__.html?p=14,2
danke.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:07 schreef greavy het volgende:
Interrailnet.com : http://nederlands.interra(...)ations/domestic-fees
Ja hoor, meerdere mensen, meerdere keren. Ik zeker 4 keer. En Duvel ook, in de tijd dat Luxemburg - Zandvoort nog direct reed.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
danke.
Heeft iemand hier wel eens het lijntje van Luxemburg naar Gare de Angleur gemaakt.. dat ziet er wel erg tof uit..
Is het zo tof als dat het eruit ziet? Heb je misschien nog wat sappige pics?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, meerdere mensen, meerdere keren. Ik zeker 4 keer. En Duvel ook, in de tijd dat Luxemburg - Zandvoort nog direct reed.
Het is een prachtige lijn ja. Sappige pics misschien niet echt. Maar er is ook een Rail Away aflevering geweest over die lijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Is het zo tof als dat het eruit ziet? Heb je misschien nog wat sappige pics?
mooi station zo te zienquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef Ireyon het volgende:
Welk station is dat trouwens op 't plaatje?
[ afbeelding ]
Ergens in Spanje?
Is dat niet Lissabon garo do orient (of iets dergelijks...)?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef Ireyon het volgende:
Welk station is dat trouwens op 't plaatje?
[ afbeelding ]
Ergens in Spanje?
Spanje ja, ergens centraal dacht ikquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef Ireyon het volgende:
Welk station is dat trouwens op 't plaatje?
[ afbeelding ]
Ergens in Spanje?
Zolang het er niet knaltquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Madrid Atocha schijnt ook erg mooi te zijn trouwens
Ah ja tuurlijk, een van de andere meesterwerken vanquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:29 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Is dat niet Lissabon garo do orient (of iets dergelijks...)?
Schaarbeek = Nederlandsquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
gezien vanuit de Thalys van Parijs naar Amsterdam;
station Schaarbeek. of Schaerbeek. maar misschien toch ook wel weer Schaarbeek. ze zijn er niet helemaal uit gekomen tijdens het maken van de borden.
Ja, wrijf het er nog ff in dat het niet doorging doordat er een goederentrein ontspoord was...quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, meerdere mensen, meerdere keren. Ik zeker 4 keer. En Duvel ook, in de tijd dat Luxemburg - Zandvoort nog direct reed.
Plan D A7709: 12 eerste klas, 36 2e klasquote:Op zaterdag 10 september 2011 08:04 schreef Duvel het volgende:
Daar zouden toch meer dan 260 mensen in moeten passen... Wel heel gaaf trouwens!
Werkzaamheden tussen Zaandam en Sloterdijk?quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:55 schreef braddofiel het volgende:
Waarom rijd er dit weekend eigenlijk vanuit Haarlem een Intercity naar Utrecht? Ik moet toevallig die richting op vandaag, en het viel me op dat er rechtstreeks 1 gaat om het half uur? Terwijl dat doordeweeks, en andere weekenden niet het geval is
Ik heb er echter alleen maar profijt van trouwens
Is dat geen mobiele OV-chippaal? Die kan ook worden gebruikt als er bij werkzaamheden bussen rijden en het perron onbereikbaar is. Dat perron zal er daar nog wel uit moeten ofzo, waardoor er nog geen kabels gelegd zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:12 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Vastgeketend en al. Bang dat deze apparatuur gestolen word?
Sowieso snap ik die hele kast erachter ook niet..
Is te rotterdam CS
Jep, zie: http://www.ns.nl/storinge(...)2011_zd_ass_10_11sepquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Werkzaamheden tussen Zaandam en Sloterdijk?
Dat soort mensen zouden een levenslang treinverbod moeten krijgen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
sorry dat ik me niet ingelezen heb, ben geen vaste topic-volger helaas.
is deze al ook eens langsgeweest?
Is dat echt? Of een in scene gezette situatie (voor een trainingsfilm oid)? Want als dit echt is dan is die aggresieveling wel een enorme karikatuur van zichzelf?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
sorry dat ik me niet ingelezen heb, ben geen vaste topic-volger helaas.
is deze al ook eens langsgeweest?
dat kan ik alleen beoordelen als in scene gezet...quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
sorry dat ik me niet ingelezen heb, ben geen vaste topic-volger helaas.
is deze al ook eens langsgeweest?
ze zijn van youtube verwijderd namelijk...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef James1988 het volgende:
En deze zijn ook leuk:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Filmpje wat ik net postte is een beetje crappy, mijn excuses. Fles heeft vast een betere.
http://worldonrails.nl/forum/viewforum.php?f=10 is ook handig daarvoorquote:Ik kan trouwens het overzicht voor toeslagen op de interrail passen niet meer vinden.. iemand een linkje?
Stonden op een nieuw perron. En het is ook nog eens het enigste perron met CiCo's. En ze staan niet op de logischte plekken. Er staat nog 1, die staat aan de andere kant van het perron, nog ver voorbij de lift..quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:22 schreef dennistd het volgende:
[..]
Is dat geen mobiele OV-chippaal? Die kan ook worden gebruikt als er bij werkzaamheden bussen rijden en het perron onbereikbaar is. Dat perron zal er daar nog wel uit moeten ofzo, waardoor er nog geen kabels gelegd zijn.
Helaas niet. Ik kwam ze ook maar toevallig tegenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:56 schreef Jacob1 het volgende:
James, heb jij toevallig dat filmpje nog die je enkele maanden terug plaatse, van de Beneluxen-race?
[..]
ze zijn van youtube verwijderd namelijk...
Heb ook het vermoeden dat dit een oefeningsvideo is, die man schreeuwt in zulke heldere taal en scheldt zo weinig......daarnaast lijkt het mij Eddy Zoey te zijn, als die zo moeilijk had gedaan was het zeker binnen de kortste keren overal te zien zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
sorry dat ik me niet ingelezen heb, ben geen vaste topic-volger helaas.
is deze al ook eens langsgeweest?
Als ze daar voortaan niet gewoon altijd een trein laten rijden ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Werkzaamheden tussen Zaandam en Sloterdijk?
Is die niet naar Polen gegaan destijds?quote:Op zondag 11 september 2011 10:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Weet iemand trouwens als de 3102 (Veenexpress - DH1-wadlopers) ook in Argentinië rijdt?
Waren dat niet alleen tweetjes?quote:Op zondag 11 september 2011 12:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is die niet naar Polen gegaan destijds?
Ja.... precies...quote:Op zondag 11 september 2011 16:14 schreef Yreal het volgende:
Maar uit rotterdam gaat alles toch naar friesland?
Het taalgebruik viel mij ook al op. Ik zie de krantenkop al voor me: Conducteur aangevallen door ABN-sprekende aso.quote:Op zondag 11 september 2011 09:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb ook het vermoeden dat dit een oefeningsvideo is, die man schreeuwt in zulke heldere taal en scheldt zo weinig......daarnaast lijkt het mij Eddy Zoey te zijn, als die zo moeilijk had gedaan was het zeker binnen de kortste keren overal te zien zijn.
Tja greavy. Heel vervelend voor jou, maar dat bakkie pleur dient gewoon gratis aangeboden te worden als het een bende is op het spoor.quote:Op maandag 12 september 2011 00:44 schreef greavy het volgende:
Ik moest ff lachten vandaag.
Vanochtend het nieuws: "Al het treinverkeer is na het noodweer van gister avond en vannacht weer goed opgestart"
Verstoringen: Blikseminslag Zwolle-Meppel
Gevolg:
- PendelTREIN Zwolle-Meppel
- IC&ST Meppel-Leeuwarden
- IC&ST Meppel-Groningen
- IC Zwolle-Amersfoort en verder ri Utrecht-Rotterdam/Den Haag of Schiphol
NS vond het toen ook nog fun om gratis koffie bij de kiosk uit te delen. Gevolg: De omzet voor de railcatering was alles behalve goed. Veel mensen uit het Noorden hadden dus in Zwolle hun gratis bakkie pleur. Ik ben toen niet meer terug naar Zwolle gegaan voor de tweede slag.
's Avonds: Wederom Zwolle, 17:46 uit Zwolle ri Utrecht ev, had ergens thv Den Dolder een boom (of een grote tak) geraakt. Na 15 minuten werd er weer doorgereden, nadat de Mcn een inspectie aan de trein had gedaan qua schade.
Gevolg: Wéér geen tweede rit naar Zwolle, maar nu maar naar Eindhoven
Kiosk verkoopt Nescafé dacht ik. De nieuwe Kiosk doet de bonen vers malen. Railcatering heeft alleen Starbucks koffie.quote:Op maandag 12 september 2011 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja gratis aangeboden... maar veel meer dan een kwartje is het niet waard nee. Al plak je er 2000 starfucks logo's op.
SOV, goedemorgenquote:Op maandag 12 september 2011 07:48 schreef James1988 het volgende:
En opgeladen + ingecheckt. "Altijd Vrij, 2e Klas" aldus het paaltje.
Goedemorgen!
Gaaf, een serie-AGV? Waar gaat die rijden?quote:
Er zijn 25 AGV's besteld door het Italiaanse NTV, deze zullen in Italië gaan rijden onder de naam .Italo. Als het goed is al later dit jaar, maar RFI/Trenitalia werken tegen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gaaf, een serie-AGV? Waar gaat die rijden?
http://www.ntvspa.it/quote:The service will start by the end of 2011 with the name of "Italo".
jaa lijkt me ook inderdaad. Wierden, Almelo en Almelo de riet zijn al voorzien van digitale systemen. Vreemd dat ze in hengelo tijdens de verbouwing nog geen digitale systemen hebben geplaatst.quote:Op maandag 12 september 2011 10:30 schreef dennistd het volgende:
Gisteren in Enschede in elk geval nog niet, maar die zal wel snel volgen dan (het gaat per regio)
Wel vreemd, niet uniekquote:Op maandag 12 september 2011 10:41 schreef greavy het volgende:
Niet vreemd.. Rotterdam word verbouwd, geen digitale schermen. Utrecht word verbouwd, alleen nog in de hal de nieuwe schermen (PV's).
Het wordt er wel mooi! Mag ook wel, het was echt te oud, ranzig en krap voor woorden.quote:Op maandag 12 september 2011 11:02 schreef Duvel het volgende:
Rotterdam is een enorme bouwput, waarom zou je daar nog die nieuwe schermen bij doen? Het is al zo'n zooitje!
Toch eens gaan rekenen of dat niet toch weer voordeliger is. Ik doe nu 5x per week forensen (waarvan 2 dagen 's morgens ook met korting). Tussen Houten en Hilversum. Maandelijks nog minstens een keertje naar Amsterdam en nog her en der wat privéritjes.quote:Op maandag 12 september 2011 07:48 schreef James1988 het volgende:
En opgeladen + ingecheckt. "Altijd Vrij, 2e Klas" aldus het paaltje.
Goedemorgen!
Daarvoor is de Abonnementenwijzer best handig.quote:Op maandag 12 september 2011 11:28 schreef Fixers het volgende:
[..]
Toch eens gaan rekenen of dat niet toch weer voordeliger is.
Ja, die is leuk, maar die geeft maar 1 uitkomst. Ik heb zelf met een excel-sheetje zitten rekenen en dan is de conclusie dat er twee abonnementsvormen zijn die elkaar niet veel ontlopen uitgaande van mijn reisgedrag afgelopen jaar.quote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daarvoor is de Abonnementenwijzer best handig.
Ehmm. Dat is bij mij een serieus verschil hoor. 25 % of zo.quote:Op maandag 12 september 2011 11:51 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Scheelt nog geen 2 eurocent per treinkilometer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |