quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Gisteren sleutel gehad, vannacht meteen blijven slapen
Foto?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die vernieuwde DD-AR (DDZ), wat een afschuwelijke trein is dat.. Het middenstuk lijkt op een VIRM, dat vind ik nog meevallen, maar die voorkant
Welke gek heeft dat verzonnen?!
Nein Mann, moet eerst nog honderdveel dingen gedaan wordenquote:
Ga aan de slag dan, i.p.v. naar omroepberichten te luisteren op je balkon!quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nein Mann, moet eerst nog honderdveel dingen gedaan worden
Jumboquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:35 schreef Sandrvich het volgende:
Is er momenteel nog zoiets als een dagkaarten aanbieding ergens?
hoorde dat het medio 2012 wordtquote:Op vrijdag 9 september 2011 07:56 schreef James1988 het volgende:
Wanneer gaat NS Hispeed nou eens met die Italiaanse meuk rondkarren? Die ICRm Prio ken ik nu wel
Mijn klusser komt dinsdag pas weerquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ga aan de slag dan, i.p.v. naar omroepberichten te luisteren op je balkon!
Ohw, ik dacht aan een foto in het wild.quote:
Dat gat in de voorkant was dus niet voor de bestemmingsaanduiding, maar voor de ruitenwissers.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:32 schreef James1988 het volgende:
[ link | afbeelding ]
DDZ 7503 Hlmhwp by Arjen-V, on Flickr
De eerste DDZ in het wild.
Nope, deze is gladder door de nieuwe, vlakke ruit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:48 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Getver,
Was die 'oude' niet gestroomlijnder en dus efficienter?
Iedereen is sprakeloos van die mooie stoomtrein, Duvelquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:11 schreef Duvel het volgende:
Ja godver, ik post foto's van een gave stoomtrein op een nog gaver viaduct en jullie lopen alleen maar te miepen over DDZ.
Viaduct is idd echt een mooi staaltje kunstwerk! DDZ gaan we nog een lange tijd zien iddquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:11 schreef Duvel het volgende:
Ja godver, ik post foto's van een gave stoomtrein op een nog gaver viaduct en jullie lopen alleen maar te miepen over DDZ.
Vanaf 14 September bij Jumbo (tm 27 september te krijgen), dagkaarten (alleen weekenden) voor 13,50 euro. Geldig van het eerstr weekend na 14 september t/m 31 december dacht ik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:35 schreef Sandrvich het volgende:
Is er momenteel nog zoiets als een dagkaarten aanbieding ergens?
Trololo ;Dquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:11 schreef Duvel het volgende:
Lekker dure grap, net nu de laatste stellen in revisie zijn (of daar inmiddels alweer uit zijn?)quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:19 schreef greavy het volgende:
Verder is het defintief dat de bekleding bij ICMm de tweedeklas stoelen/banken vervangen worden door kunstlederen bekleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |