Hoppa! Had geen tijd om met m'n ogen te knipperenquote:
Ik vond die van Belfast ook klasse, ik ben vorig jaar 2 jaar geleden in deze geweest, vandaarquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:38 schreef wollewop het volgende:
[..]
Hoppa! Had geen tijd om met m'n ogen te knipperen
Ik neem aan dat Ierland en Engeland (incl, Wales en schotland) niet als een eiland worden beschouwt.... Wel de eilanden van dat land ....quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:54 schreef tdrone het volgende:
het zal wel ten noorden van nederland liggen?
Ik zat er net te kijken daarquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:05 schreef wollewop het volgende:
Mirador del Rio, Calle Remo, Haría, Lanzarote, España
Dat stukje roestig metaal rechts in beeld was uiteindelijk de aanwijzing waardoor ik het kon vinden.
Dat was subtiel, niet waar?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:05 schreef wollewop het volgende:
Mirador del Rio, Calle Remo, Haría, Lanzarote, España
Dat stukje roestig metaal rechts in beeld was uiteindelijk de aanwijzing waardoor ik het kon vinden.
Très juste.quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 10:04 schreef chufi het volgende:
Jack and Jill
Mill Lane, West Sussex, United Kingdom
Juist mogelijk straks op TV in La Vueltaquote:
Neuhausen am Rheinfall dan als plaatsquote:Op zondag 4 september 2011 18:30 schreef bork het volgende:
Schaffhausen is ergens anders hoor, plaatje is goed, plaats niet
.
Das wel goedquote:
Ach 2 km ernaast, maar goed plaats heb ik aangepastquote:Op zondag 4 september 2011 18:39 schreef wollewop het volgende:
Plaats lag anders wel in het kanton Schaffhausen![]()
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Het is SaskatooN, maar het punt wordt toch toegekendquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:30 schreef chufi het volgende:
3rd Avenue South, Minneapolis, USA Minneapolis City Hall
Juist of ook wel Plaza del Toricoquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:37 schreef Piotr_x het volgende:
Chain of Rocks bridge , I270.
We rijden vanuit Missouri Illinois binnen.
Ik sta ook soms van mezelf te kijkenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:34 schreef Piotr_x het volgende:
Bork heeft z'n hersens gebruikt om dit International Neuroscience Institute te vinden, dat in de vorm van een menselijk brein is gebouwd.
Heel even het hoogste gebouw ter wereld geweestquote:Op woensdag 7 september 2011 22:56 schreef Piotr_x het volgende:
Milwaukee, City Hall, North Water Street.
Die leverde inderdaad niks bruikbaars op, die bus uiteraard wel, die komen uit Nederland en ik vond een exportlijstje, tada.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:20 schreef Piotr_x het volgende:
Zeer goed. M'n 'dwaalspoor' (lijkt wel een orthodoxe kerk) heeft nauwlijks gewerkt, denk ik.
Zeer slimme aanpak, complimenten! We moeten nu vrees ik hetzelfde doen met trams....quote:Op donderdag 8 september 2011 22:27 schreef bork het volgende:
[..]
Die leverde inderdaad niks bruikbaars op, die bus uiteraard wel, die komen uit Nederland en ik vond een exportlijstje, tada.![]()
Ik heb het niet uitgezocht maar ze zien er erg nieuw uit, zoeken naar huisstijl lijkt me dan de kortste weg.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:35 schreef Piotr_x het volgende:
[..]
Zeer slimme aanpak, complimenten! We moeten nu vrees ik hetzelfde doen met trams....
Yup, Ik hoop dat bestuurder van die Opel even gewacht heeftquote:
Yepquote:
Grrr net te laatquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:12 schreef wollewop het volgende:
De streetviewauto was net iets interessanter dan het informatiebord![]()
Spoorwegviaduct te Ribblehead, Yorkshire, UK
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:12 schreef wollewop het volgende:
En ik maar naar aquaducten zoekenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:12 schreef wollewop het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:46 schreef silverhill het volgende:
[..]
En ik maar naar aquaducten zoeken
Ja dat deed ik in het begin ook tot ik daar spoorwegviaducten tegenkwam. Ik was wel al overtuigd dat het in de UK moest zijn....quote:
Ik had 's middags in een ander topic dit viaduct ontdekt, schitterend gewoon (imho).quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat deed ik in het begin ook tot ik daar spoorwegviaducten tegenkwam. Ik was wel al overtuigd dat het in de UK moest zijn....
grappig, ben een paar maanden terug hier nog onderdoor gereden.quote:
waarom kijk ik steeds als ze al geraden zijnquote:Op zondag 11 september 2011 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
2 Allée des Marronniers, Huningue, France
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |