Ik wist dat er aan de Spaanse Oostkust een spoorlijn loopt die soms vlak langs de kust rijdt ... 15 min. zoeken of zoquote:Op donderdag 11 september 2025 01:12 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Knap!Had de opgave nog maar net gezien, maar zat nog te speuren naar dingen om op te zoeken.
Maar wel verneukeratief, het schip wat je ziet is de Oceana en mogelijk ten tijde van de foto onderdeel van het Britse P&O cruises. Oospronkelijk was dit de ocean Princess van de Princess group en na een fusie onderdeel geworden van de Carnival Coop maar wat daardoor onduidelijk is geworden is op welke lijnen zij nu vaart.quote:Op donderdag 11 september 2025 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist dat er aan de Spaanse Oostkust een spoorlijn loopt die soms vlak langs de kust rijdt ... 15 min. zoeken of zo
Huidige is geen Spanje
Was idd een wat oudere SV, recentelijker ligt er wat andersquote:Op donderdag 11 september 2025 08:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar wel verneukeratief, het schip wat je ziet is de Oceana en mogelijk ten tijde van de foto onderdeel van het Britse P&O cruises. Oospronkelijk was dit de ocean Princess van de Princess group en na een fusie onderdeel geworden van de Carnival Coop maar wat daardoor onduidelijk is geworden is op welke lijnen zij nu vaart.
Op de voorgrond zie je overigens nog wel een klein kantoortje van de Lovcen Banka welke haar hoofdkantoor in Podgorica Montenegro heeft dus ik vermoed dat we het in die richting moeten zoeken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 september 2025 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Was idd een wat oudere SV, recentelijker ligt er wat andersJust for the fun of itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....volgens mij betreft dit de Oosterdam van de Holland America line en is dit de juiste vaarroute:
8 daagse West middellandse zee cruise
Dat zou heel best de trip geweest kunnen zijn iddquote:Op donderdag 11 september 2025 15:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Just for the fun of it...volgens mij betreft dit de Oosterdam van de Holland America line en is dit de juiste vaarroute:
8 daagse West middellandse zee cruise
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |