Juist of ook wel Plaza del Toricoquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:37 schreef Piotr_x het volgende:
Chain of Rocks bridge , I270.
We rijden vanuit Missouri Illinois binnen.
Ik sta ook soms van mezelf te kijkenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:34 schreef Piotr_x het volgende:
Bork heeft z'n hersens gebruikt om dit International Neuroscience Institute te vinden, dat in de vorm van een menselijk brein is gebouwd.
Heel even het hoogste gebouw ter wereld geweestquote:Op woensdag 7 september 2011 22:56 schreef Piotr_x het volgende:
Milwaukee, City Hall, North Water Street.
Die leverde inderdaad niks bruikbaars op, die bus uiteraard wel, die komen uit Nederland en ik vond een exportlijstje, tada.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:20 schreef Piotr_x het volgende:
Zeer goed. M'n 'dwaalspoor' (lijkt wel een orthodoxe kerk) heeft nauwlijks gewerkt, denk ik.
Zeer slimme aanpak, complimenten! We moeten nu vrees ik hetzelfde doen met trams....quote:Op donderdag 8 september 2011 22:27 schreef bork het volgende:
[..]
Die leverde inderdaad niks bruikbaars op, die bus uiteraard wel, die komen uit Nederland en ik vond een exportlijstje, tada.![]()
Ik heb het niet uitgezocht maar ze zien er erg nieuw uit, zoeken naar huisstijl lijkt me dan de kortste weg.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:35 schreef Piotr_x het volgende:
[..]
Zeer slimme aanpak, complimenten! We moeten nu vrees ik hetzelfde doen met trams....
Yup, Ik hoop dat bestuurder van die Opel even gewacht heeftquote:
Yepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |