Ik heb heel wat setjes schuimdoppen geprobeerd, en vind Moldex Spark Plugs het beste.quote:Op maandag 5 september 2011 21:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die oranje zijn kutterdekut.
ik heb mijn oordopjes bij conrad gekocht, een hele doos, en gratid bezorgen voor dat geld.
kostte me 30 euro ofzo, maar daar heb ik wel honderdmiljoenmiljard keigoeie oordopjes voor
Hier liggen dus alleen nog maar S-jes...als ze er al liggen want de hoofdbak in de andere Action hier was vanmorgen leeg.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Toevallig had ik er vorige week 1 gekocht. Ik heb normaal van bovenkant maat S a M en qua cupmaat 75C en ik heb maat M gekocht (ik had geen zin meer in verder zoeken in die bak, zag voorderest alleen L en XL) opzich kan het wel, en ik weet nog niet wat het gaat doen in de was dat wil ik morgen testen maar ik zou nu een S erbij halen.. Ze zaten wel erg lekker trouwens, ik voelde me een spicegirl met dat ding aan en mn joggingbroek :p
Wat een vreselijk leuk setje voor een cadeauquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Iemand ervaring met deze set van de action?
[ afbeelding ]
Ik heb hem gekocht voor een verjaardag, lijkt me superleuk om te krijgen maar hoop wel dat het een beetje degelijk spul is. Prijs: 20 euro.
Zo te zien heeft ie maar 1 stand, aan en uit. Kan dus weinig stuk gaan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem gekocht voor een verjaardag, lijkt me superleuk om te krijgen maar hoop wel dat het een beetje degelijk spul is. Prijs: 20 euro.
Wij hebben zo'n ding thuis, wel van een ander merk, maar inderdaad super leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft onze 'duurdere' ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:27 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zo te zien heeft ie maar 1 stand, aan en uit. Kan dus weinig stuk gaan.
Zijn jij en Flappe dan zussen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Mooi zo
Flappe-du-Pomme en ik gaan little sister heel blij maken dan!![]()
die is tofquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal hier dan zeker een reviewtje komen posten!quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die is tofben benieuwd of het was is, dan wil ik hem ook wel
Wat leuk!quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jep, tweelingzussen zelfswe komen uit 1 ei!
Tof! Misschien ga ik hem dan ook halenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zal hier dan zeker een reviewtje komen posten!
Nee, alleen twee behaarde katten die je niet bij de Action kunt kopen om ontopic te blijvenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
Heb jij dan ook een naakt huisdier? Ho, ik stop al met de SC
Niet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:17 schreef trovey het volgende:
zonder BH rondlopen is geen optie voor mij met mijn maat(D) en leeftijd.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik voelde me een spicegirl met dat ding aan en mn joggingbroek :p
Oke! Dan ga ik kijken of ze die naakten wel hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee, alleen twee behaarde katten die je niet bij de Action kunt kopen om ontopic te blijven
Hier waren ze helaas uitverkocht. Maar het zijn idd geweldige bh's want alles blijft op zijn plaats en je ziet ze idd niet onder een shirtje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier liggen dus alleen nog maar S-jes...als ze er al liggen want de hoofdbak in de andere Action hier was vanmorgen leeg.Alleen in de bak waar ze oorspronkelijk liggen lagen er nog een paar en in mijn maat
, ik heb er dus een paar te pakken kunnen krijgen, zwart en wit maar ook hardroze en rood voor onder shirtjes met een aparte rug waar een BH altijd vreemd staat...nee, zonder BH rondlopen is geen optie voor mij met mijn maat(D) en leeftijd.
![]()
![]()
Ze zitten trouwens heerlijk.
Die heb ik nu ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:06 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik heb heel wat setjes schuimdoppen geprobeerd, en vind Moldex Spark Plugs het beste.
Voor 10 euro heb je 50 setjes (!!), netjes per setje ingepakt, incl. verzendkosten.
Heb 'm! In Rotterdam dus.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:47 schreef lady-wrb het volgende:
zo, dat doe je snel
nog maar eens in de herhaling dan:
kan iemand voor mij die uiltjesring regelen?
pleaaaaase
quote:
Ze steunen inderdaad bijzonder goed voor zo'n stukje stof en ook fijn is dat je ze inderdaad niet ziet, dat is wel wat anders dan met die kanten exemplaren die mooi zijn maar totaal niet geschikt onder wat strakkere kleding, bovendien begin ik steeds meer de pest te krijgen aan beugels in BH's, dat gedruk en op een gegeven moment gaan die beugels er altijd uit, hoe voorzichtig je ook wast.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hier waren ze helaas uitverkocht. Maar het zijn idd geweldige bh's want alles blijft op zijn plaats en je ziet ze idd niet onder een shirtje.
Bij de Action heten ze Comfort Bra.....klinkt een stuk normaler.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
En die naam alleen al 'aahhhhhhh bra'
Ik weet niet of Action ze heeft, denk het niet, maar anders wel Kijkshop of Blokker denk ikquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:57 schreef ErkendFokker het volgende:
Hebben ze bij de action ook neushaartrimmers? Zo nee, waar kan ik ze wel goedkoop halen?
Zaterdag kan ik er weer heen. Mocht je er dan nog een willen, lees ik het wel en dan kan ik 'm opsturenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wil je dr voor mij ook een regelen? rotterdam is een beetje ver weg van hier
Dus ik kijken of ze nog E hadden vanmiddag, want hendig voor het sporten, alleen Squote:Op dinsdag 6 september 2011 18:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hier waren ze helaas uitverkocht. Maar het zijn idd geweldige bh's want alles blijft op zijn plaats en je ziet ze idd niet onder een shirtje.
Ik heb van de hunkemoller seamless bh's. Die zijn glad, kunnen perfect onder strakke shirtjesquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ze steunen inderdaad bijzonder goed voor zo'n stukje stof en ook fijn is dat je ze inderdaad niet ziet, dat is wel wat anders dan met die kanten exemplaren die mooi zijn maar totaal niet geschikt onder wat strakkere kleding, bovendien begin ik steeds meer de pest te krijgen aan beugels in BH's, dat gedruk en op een gegeven moment gaan die beugels er altijd uit, hoe voorzichtig je ook wast.Hopelijk gaat het een artikel worden wat na de aanbiedingsperiode ook nog in het assortiment blijft (al is het maar een paar maanden) dan kan ik nog een paar keer naar de Action toe.
oke!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zaterdag kan ik er weer heen. Mocht je er dan nog een willen, lees ik het wel en dan kan ik 'm opsturen
Ik hoop dat ik in het weekend van die ellendige griep af ben, moet ik kijken voor je Qwea of ze er liggen? Per brievenbuspost moet wel lukken tochquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus ik kijken of ze nog E hadden vanmiddag, want hendig voor het sporten, alleen Sfuck me
Ik heb ze weleens zien liggen. heb er mijn vriend toen nog mee staan pesten:$quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:57 schreef ErkendFokker het volgende:
Hebben ze bij de action ook neushaartrimmers? Zo nee, waar kan ik ze wel goedkoop halen?
wij moeten gewoon ruilen.. Ik ga voor jou op zoek naar een grotere maat en dan fiks jij voor mij een zwarte en rode S :pquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus ik kijken of ze nog E hadden vanmiddag, want hendig voor het sporten, alleen Sfuck me
Daaaamn, jij ook al griep???? Fuck me, ik ook al. MM ook alquote:Op woensdag 7 september 2011 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik in het weekend van die ellendige griep af ben, moet ik kijken voor je Qwea of ze er liggen? Per brievenbuspost moet wel lukken toch
quote:Op woensdag 7 september 2011 11:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
wij moeten gewoon ruilen.. Ik ga voor jou op zoek naar een grotere maat en dan fiks jij voor mij een zwarte en rode S :p
Jij ook beterschapquote:Op woensdag 7 september 2011 12:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daaaamn, jij ook al griep???? Fuck me, ik ook al. MM ook alNiet tof.
Nee joh, thnx, maar ik heb mijn zus al gebeld voor een sport bh met korting bij de hunkemoller. Dok ik maar 5 euro. Dus valt ook wel weer mee. Toch bedanktEn beterschap
Is dat tussenstukje tussen de cups (aan de voorzijde) ook een beetje breed, als dat zo'n dun stukje is gaat dat bij mij niet werken, de "meiden" hebben daar een wat stevigere constructie nodig. willen ze niet uitbreken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb van de hunkemoller seamless bh's. Die zijn glad, kunnen perfect onder strakke shirtjes
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Is dat tussenstukje tussen de cups (aan de voorzijde) ook een beetje breed, als dat zo'n dun stukje is gaat dat bij mij niet werken, de "meiden" hebben daar een wat stevigere constructie nodig. willen ze niet uitbreken.
Ik vind ze net zoiets als een oma-slip, dus ik draag het voor geen miljoenquote:Op donderdag 8 september 2011 14:35 schreef CindieY het volgende:
Wat is dat toch met die wonder/comfort/aahbra's? Ik kan me totaal niet voorstellen dat zoiets prettig zit of voldoende ondersteuning geeft. Wie geeft eens uitleg?
Ik vind ze ook totaal niet sexy, maar misschien zijn ze wel net zo comfy als m'n joggingbroek waar ik nu in rondhang en die ook totaal niet sexy isquote:Op donderdag 8 september 2011 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind ze net zoiets als een oma-slip, dus ik draag het voor geen miljoenSorry dames
Ze mogen mijn handen ook best lenen hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 15:31 schreef Mercer het volgende:
Lekker met je tieten in een comfort braatje van de action, jaja het is crisis!
Ik hoef er dan ook niet sexy uit te zien tijden mijn workoutquote:Op donderdag 8 september 2011 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind ze net zoiets als een oma-slip, dus ik draag het voor geen miljoenSorry dames
Crisis? Total disaster!quote:Op donderdag 8 september 2011 15:31 schreef Mercer het volgende:
Lekker met je tieten in een comfort braatje van de action, jaja het is crisis!
Ze hangen pas zonder BH, been therequote:Op donderdag 8 september 2011 15:36 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik weet ook niet wat ik van die bh`s moet denken...heb zelf een 80E cup en heb echt wel beugels nodig voor ondersteuning,het lijkt me zo gaan hangen
True thatquote:Op donderdag 8 september 2011 16:08 schreef Mirjam het volgende:
als zo'n kreng lekker zit boeit het me geen donder hoe 'ie eruitziet, mijn joggingbroek is ook geen porem
Vrouwen met joggingbroek aanquote:Op donderdag 8 september 2011 16:08 schreef Mirjam het volgende:
als zo'n kreng lekker zit boeit het me geen donder hoe 'ie eruitziet, mijn joggingbroek is ook geen porem
KPD, SEX, of RUK is de andere kant op.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vrouwen met joggingbroek aan![]()
Kun je zo van hun kont trekken
RUK?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
KPD, SEX, of RUK is de andere kant op.
quote:
Bitchfight!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
B(&)H is overigens ook de andere kant op
Wat heb jij een mooie vrachtwagen als UIquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik verlies tochAls Qwea haar tetten in de strijd gooit
een mooie blauwequote:Op donderdag 8 september 2011 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie vrachtwagen als UI
dan heb je 2 blauwe ogen, hehehehequote:Op donderdag 8 september 2011 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik verlies tochAls Qwea haar tetten in de strijd gooit
Tis een zwemmende tomaat.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie vrachtwagen als UI
Altijd vervelend zon momentquote:Op donderdag 8 september 2011 18:07 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
weh fiets ik helemaal naar de Action omdat ik vond dat mijn kat wel een nieuw mandje verdiende, hebben ze niet meer van die donutmandjes maar alleen nog maar een ander soort, beetje vierkant achtig met alle kleuren van de regenboog.. dat past toch bij niemand zijn interieur![]()
nouja dan moet kat nog maar even geduld hebben :p
Een uiltjesring?quote:
Hoe groot zijn jouw boobies dan wel nietquote:Op donderdag 8 september 2011 19:05 schreef Mirjam het volgende:
die bh is niks voor de dames met big boobies
geen porem, alsof je niks aan hebt.
maar wél heel lekker voor s'avonds op de bank, ik vind geen bh dan altijd zo verschrikkelijk.
tja tegenwoordig heb ik mezelf dan wel weer in de hand en als ze dan niet hebben wat ik wilde kopen dan maak ik direct rechtsomkeert en ga ik ook geen andere rommel kopen! hebben ze wel wat ik wilde kopen, dan ben ik bereid om meer zooi mee te nemenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:09 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Altijd vervelend zon moment![]()
Ga denk ik deze week nog even voor een wasteiltje kijken en waarschijnlijk met meer dan dat thuiskomen. Heb laatst daar borden gekocht, nog nergens goedkoper gezien
lekker zwabberenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:05 schreef Mirjam het volgende:
die bh is niks voor de dames met big boobies
geen porem, alsof je niks aan hebt.
maar wél heel lekker voor s'avonds op de bank, ik vind geen bh dan altijd zo verschrikkelijk.
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kijk nou wat ik vanmorgen bij de Action vond
[ link | afbeelding ]
h00t by De_Taartjesfee, on Flickr
Moeten nogwel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:04 schreef eenleukenaam het volgende:
Ik vind die comfortbra echt superchill! Niet per se voor openbaar want redelijk hooggesloten, maar otherwise heel comfortabel. Bovendien ligt mijn maat als ik het zo hoor overal nog (ik moet morgen nog een keer, naar een andere action).
Inkopen als het ijzer heet is...in dit geval BH.quote:
gelukkig hebben ze ook EHBO doosjesquote:Op zondag 11 september 2011 09:36 schreef fotostarter het volgende:
Brak vrijdag mijn nek al over de kerstballen
quote:Op zondag 11 september 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze ook EHBO doosjes
Daar ben ik ook nog helemaal niet klaar voorquote:Op zondag 11 september 2011 14:53 schreef CindieY het volgende:
Ik zag net de honderd nieuwste artikelen. Kerstballen all over
ik was een weekendje weg maar idd ik wil graag een uiltjesringquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lady, een uiltjesring dus? Anderen ook nog?
Edit:
Uiltjesring present!
Daarnaast nog
- schildpadknuffeltjesmagneet
- haarhanddoek
- mondwater
- cadeaulintjes
dat helpt niet bij een gebroken nek. Maar lief dat je mee denkt.quote:Op zondag 11 september 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze ook EHBO doosjes
Ik heb ooit een godsvermogen uitgegeven aan prachtige ballen van de Hema (met blauw, wit en zandkleur), en ik heb er inmiddels wel wat bijgehaald van de goedkope toko's, maar ik vind het te zonde om die dure ballen niet op te hangen, dus nu zit ik aan blauw vastquote:Op zondag 11 september 2011 18:40 schreef lady-wrb het volgende:
ahm nou volgens mij heb ik in de 4 jaar dat ik hier woon 3 keer nieuwe ballen gekocht, naast de oude die ik al had en de alleroudste (zilveren) van 20 jaar geleden hebben een roemloos einde in de kliko gekregen na de verhuizing.
ik kan nu dus de boom volledig blauw, volledig oranje, volledig rood en volledig paars volhangen.
waarbij blauw en oranje van glas, dat ik met onze stuiterballen van katten niet zo goed in de boom durf te hangen
Pm je adres maar!quote:Op zondag 11 september 2011 17:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik was een weekendje weg maar idd ik wil graag een uiltjesring
dat heb ik met de oranje kunstzinnige ballen die ik een jaar of wat geleden bij de albert heijn kocht. ik zou het doodzonde vinden als mijn pluizebollen die uit de boom mepten, laat staan dat ze zich zouden snijden aan de schervenquote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een godsvermogen uitgegeven aan prachtige ballen van de Hema (met blauw, wit en zandkleur), en ik heb er inmiddels wel wat bijgehaald van de goedkope toko's, maar ik vind het te zonde om die dure ballen niet op te hangen, dus nu zit ik aan blauw vast
Nope. En 17 is kleinquote:Op maandag 12 september 2011 21:05 schreef lady-wrb het volgende:
ik zou niet weten wat voor maat ik heb. is tie niet verstelbaar dan?
Geen ring aan je hand die je even op kunt meten (binnenzijde)?quote:Op maandag 12 september 2011 21:05 schreef lady-wrb het volgende:
ik zou niet weten wat voor maat ik heb. is tie niet verstelbaar dan?
Geklonken is 5 meter de langstequote:Op dinsdag 13 september 2011 18:10 schreef pgrferrari het volgende:
De Action heeft ook coaxkabel he?
Weet iemand hoelang dat is?
Ben opzoek naar circa 7 meter.
Hoe?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:17 schreef fotostarter het volgende:
Doe je er 2 aan elkaarkost je 5 euro ofzo
Coax-sex.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:25 schreef fotostarter het volgende:
De ene kant is mannetje, de andere vrouwtje, dus kun je net zo lang maken als hoe je wilt.
Wel 2 soorten (1 kleine en 1 iets grotere) digitale wekker radio's met rood belichte cijfers van het merk Impuls voor ¤7,30 als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:48 schreef AnnekeM het volgende:
Heeft de Action ook een digitale wekkers? Met rood of groen belichte cijfers?
Ik zoek een kleine lichtgewicht voor op reis.
En dan over drie dagen krijgen we een topic in DIG met de vraag waarom het beeld zo slecht is...quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:17 schreef fotostarter het volgende:
Doe je er 2 aan elkaarkost je 5 euro ofzo
Alsof de Action kabeltjes geen metalen stekkertjes heeft.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dan over drie dagen krijgen we een topic in DIG met de vraag waarom het beeld zo slecht is...
Koop fatsoenlijke dikke coax-kabels met metalen stekkers als beeldkwaliteit je wat waard is
Maar geen fatsoenlijke kabelsquote:Op woensdag 14 september 2011 09:08 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Alsof de Action kabeltjes geen metalen stekkertjes heeft.
Maar de kwaliteit zal wel minder zijnquote:Op woensdag 14 september 2011 09:08 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Alsof de Action kabeltjes geen metalen stekkertjes heeft.
Kwaliteit van de kabels is niks aan af te dingen.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar de kwaliteit zal wel minder zijn
Jij hebt zeker ook Monsterkabels aan je reet laten smerenquote:Op woensdag 14 september 2011 09:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dan over drie dagen krijgen we een topic in DIG met de vraag waarom het beeld zo slecht is...
Koop fatsoenlijke dikke coax-kabels met metalen stekkers als beeldkwaliteit je wat waard is
daar ben ik het wel mee eens, zeker als je een nieuwere tv hebt (ik bedoel geen beeldbuis) zie je snel storingen met slechtere kabels. tenminste, hadden wij. hirschmann kabeltje gekocht en het is weg!quote:Op woensdag 14 september 2011 12:01 schreef ErkendFokker het volgende:
Gewoon Hirschmann kopen, gegarandeerd goed en niet overdreven duur
de HDMI kabel kwam anders als beste uit de test.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar geen fatsoenlijke kabels
Die HDMI kabel heb ik ook, niks mis mee.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:42 schreef loecje het volgende:
[..]
de HDMI kabel kwam anders als beste uit de test.
(zegt niets over de coax natuurlijk)
datquote:Op woensdag 14 september 2011 14:50 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die HDMI kabel heb ik ook, niks mis mee.
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:30 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook Monsterkabels aan je reet laten smeren
Niets mis met die kabels. Liggen hier al jaren op zolder. (aangesloten en wel dus niet in de verpakking)
De meeste kabels maakt het inderdaad geen ruk uit wat je koopt. Zeker bij HDMI. Ik heb zelf ook alleen maar die HDMI kabels van de action.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:42 schreef loecje het volgende:
[..]
de HDMI kabel kwam anders als beste uit de test.
(zegt niets over de coax natuurlijk)
1-1 dan, want hier werkt het wel goed.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:04 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
[..]
De meeste kabels maakt het inderdaad geen ruk uit wat je koopt. Zeker bij HDMI. Ik heb zelf ook alleen maar die HDMI kabels van de action.
Maar bij Coax wel, het is een supergevoelig signaal met heel veel op 1 kabel. Als je zo'n kutkabel koopt dan zal je gegarandeerd ruis hebben. Daarom Hirschmann. Dan weet je dat het goed zit.
Zeker voor 7 meter wil je niet zo'n goedkoop action kabeltje hebben. Heb ik ook gehad, gaf ruis.
Zelf weten man, ik werk in een elektronicazaak en krijg vaak genoeg mensen die ruis op hun beeld hebben of storing in de digitale TV. 9/10x is de oorzaak dat ze een goedkope kutkabel hebben. Nemen ze een hirschmann mee en alles is goed.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:18 schreef fotostarter het volgende:
[..]
1-1 dan, want hier werkt het wel goed.
Kom op laten we niet kinderachtig gaan doen over een Action kabeltje
Natuurlijk heb je gelijk, en zullen die kabels steviger, stugger en wat dikker zijn.
Nu heb ik een oude matchline boven op zolder die aangesloten is met Action kabeltjes. Dit werkt gewoon al heel lang perfect zonder ruis.
Wil ik er wel even bij zeggen, dat veel mensen zo'n coax niet fatsoenlijk strippen, en aansluiten en dan klagen dat iets niet goed is of werkt.
Ja!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
Nooit echt naar gekeken, wel wetende dat de Action spullen zoals verfrollers heeft enzo
maar verkopen ze ook verf?
hmm ga volgende week ff kijkenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja!
De vraag is wel, hoeveel -laags dekkend?
Kan uit ervaring zeggen dat het prima dekt. Ik ben van een zwarte en donkerrode naar een witte muur gegaan in 2 laagjesquote:Op woensdag 14 september 2011 20:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja!
De vraag is wel, hoeveel -laags dekkend?
Super! thnx voor de linkquote:Op woensdag 14 september 2011 22:00 schreef Miendientje het volgende:
Verf is te vinden in de 'op kamers' folder: http://www.action.nl/nieuws/folders
Marsepijn is nu ook vrij goedkoop bij de AH te halen... 200-25o- gram ofzo voor 1,29 geloof ik. (Zo'n staaf met chocola eromheen...)quote:Op donderdag 15 september 2011 13:30 schreef tomaat52 het volgende:
2 mini klikootjes
200 gram marsepein
gloeilampje met kleine fitting
Die ja. ¤0,99 bij de Action.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Marsepijn is nu ook vrij goedkoop bij de AH te halen... 200-25o- gram ofzo voor 1,29 geloof ik. (Zo'n staaf met chocola eromheen...)
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:38 schreef vault_tec het volgende:
Verkopen ze losse steeksleutels bij de action? Moet een maat 15 hebben voor eenmalig gebruik...
... maar die bij de Action is iets kleiner geloof ik...!? Weet het niet zeker want zag het 2-3 weken geleden ofzo liggen...quote:
200 gram.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... maar die bij de Action is iets kleiner geloof ik...!? Weet het niet zeker want zag het 2-3 weken geleden ofzo liggen...
Goh, sinds wanneer staat trovey te koop bij de Action?quote:Op zondag 18 september 2011 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een enge kerstmanvrouw
quote:Op zondag 18 september 2011 22:49 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Goh, sinds wanneer staat trovey te koop bij de Action?
quote:Op zondag 18 september 2011 22:49 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Goh, sinds wanneer staat trovey te koop bij de Action?
Maar dus wel zo dik en klein?quote:
quote:
Heb al een vriendin.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:01 schreef trovey het volgende:
[..]
, je charmeert vrouwen wel graag hč
, je gaat het helemaal maken bij de vrouwtjes....althans als je op vrouwen valt
?
Ze was nooit echt aardig tegen mij.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:16 schreef pgrferrari het volgende:
Trovey doet heus niet aardig tegen jou als je zo doet![]()
He Trovey?
Je zult het er naar gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:38 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ze was nooit echt aardig tegen mij.
Ach, ik heb Dottey.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je zult het er naar gemaakt hebben
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:16 schreef pgrferrari het volgende:
Trovey doet heus niet aardig tegen jou als je zo doet![]()
He Trovey?
Moet je maar geen superlijm van Action kopen terwijl ik je het zit af te radenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:38 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ze was nooit echt aardig tegen mij.
Trut, iedere tube was dan gaan lekken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:09 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
[..]
Moet je maar geen superlijm van Action kopen terwijl ik je het zit af te raden...het was je eigen schuld dat je daarna met je stoel over het tubetje reed en zo je laminaat naar zijn grootje hielp, met een andere verpakking was het je nooit overkomen.
![]()
Slimme manier hč om zo weer ontopic te komen.
Dik en klein tot daar aan toe, maar die baard!quote:
Ik heb er ooit een gekocht, die houdt zich prima, maar mijn andere handdoeken (van de Hema) blijven veel beter, ik weet niet wat het prijsverschil daartussen is, maar als dat meevalt zou ik toch voor de Hema kiezen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:40 schreef princess-a het volgende:
Heeft iemand van jullie al eens handdoeken gekocht bij de Action? Is het wat?
Die kleintjes zijn best wel te doen. Die voor in de keuken bedoel ik. Daar heb ik een paar setjes hand- en theedoeken van.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:40 schreef princess-a het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een gekocht, die houdt zich prima, maar mijn andere handdoeken (van de Hema) blijven veel beter, ik weet niet wat het prijsverschil daartussen is, maar als dat meevalt zou ik toch voor de Hema kiezen.
Thanks beide, hier kan ik wat mee! Ik ga dan toch maar voor Hema handdoekenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die kleintjes zijn best wel te doen. Die voor in de keuken bedoel ik. Daar heb ik een paar setjes hand- en theedoeken van.
De grote baddoeken heb ik ook. Die gebruik ik voor bij de fysio. Ik heb liever een lekkere dikke baddoek om me af te drogen als ik gedoucht heb.
Ze zijn niet echt een miskoop. Maar echt geweldig zijn ze ook niet.
ik moet ook wel zeggen dat de HEMA gewoon echt goede handdoeken heeft. Ik heb handdoeken van de HEMA en dure (nou ja, betaald met air miles, maar anders waren ze duur geweest) handdoeken van de V&D, maar die van de HEMA zijn beduidend beterquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een gekocht, die houdt zich prima, maar mijn andere handdoeken (van de Hema) blijven veel beter, ik weet niet wat het prijsverschil daartussen is, maar als dat meevalt zou ik toch voor de Hema kiezen.
Rotzooi, na tig keer wassen, pluizen ze nog als een gek...quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:40 schreef princess-a het volgende:
Wij hebben ook een stapeltje handdoeken van de Action maar die pluizen niet. Ik heb ze eerst met koud water gewassen voordat we ze gingen gebruiken.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Rotzooi, na tig keer wassen, pluizen ze nog als een gek...
Nee hoor, niet de verpakkingen die ik gebruik...die zijn bureaustoelproof.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Trut, iedere tube was dan gaan lekken.
Nee, moet je bij IKEA zijn, 20 euro.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
action heeft zeker niet van die matten die je op de vloer legt (plastic) voor je laminaat icm bureaustoel?
Ja, dat wist ikquote:Op woensdag 21 september 2011 15:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee, moet je bij IKEA zijn, 20 euro.
Leenbakker dok je gelijk weer 60 euro. Waarom is die van Ikea kut?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:07 schreef pgrferrari het volgende:
Leenbakker heeft ze van goede kwaliteit.
Ikea waren niet zo fijn
Ja hoor, ronde. Die heb ik een poosje gelee gekocht. Groen en roze. 80 centquote:Op woensdag 21 september 2011 16:40 schreef das_phantom het volgende:
Iemand al (plastic) wasteiltjes gespot? Ik heb een soort van bij Hema gezien, voor 5-7 euro maar misschien kan het goedkoper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |