Ik vind ze ook totaal niet sexy, maar misschien zijn ze wel net zo comfy als m'n joggingbroek waar ik nu in rondhang en die ook totaal niet sexy isquote:Op donderdag 8 september 2011 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind ze net zoiets als een oma-slip, dus ik draag het voor geen miljoenSorry dames

Ze mogen mijn handen ook best lenen hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 15:31 schreef Mercer het volgende:
Lekker met je tieten in een comfort braatje van de action, jaja het is crisis!

Ik hoef er dan ook niet sexy uit te zien tijden mijn workoutquote:Op donderdag 8 september 2011 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind ze net zoiets als een oma-slip, dus ik draag het voor geen miljoenSorry dames

Crisis? Total disaster!quote:Op donderdag 8 september 2011 15:31 schreef Mercer het volgende:
Lekker met je tieten in een comfort braatje van de action, jaja het is crisis!

Ze hangen pas zonder BH, been therequote:Op donderdag 8 september 2011 15:36 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik weet ook niet wat ik van die bh`s moet denken...heb zelf een 80E cup en heb echt wel beugels nodig voor ondersteuning,het lijkt me zo gaan hangen

True thatquote:Op donderdag 8 september 2011 16:08 schreef Mirjam het volgende:
als zo'n kreng lekker zit boeit het me geen donder hoe 'ie eruitziet, mijn joggingbroek is ook geen porem

Vrouwen met joggingbroek aanquote:Op donderdag 8 september 2011 16:08 schreef Mirjam het volgende:
als zo'n kreng lekker zit boeit het me geen donder hoe 'ie eruitziet, mijn joggingbroek is ook geen porem

KPD, SEX, of RUK is de andere kant op.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vrouwen met joggingbroek aan
Kun je zo van hun kont trekken

RUK?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
KPD, SEX, of RUK is de andere kant op.

quote:
Bitchfight!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
B(&)H is overigens ook de andere kant op

Wat heb jij een mooie vrachtwagen als UIquote:

quote:Op donderdag 8 september 2011 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik verlies tochAls Qwea haar tetten in de strijd gooit

een mooie blauwequote:Op donderdag 8 september 2011 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie vrachtwagen als UI

dan heb je 2 blauwe ogen, hehehehequote:Op donderdag 8 september 2011 16:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik verlies tochAls Qwea haar tetten in de strijd gooit

Tis een zwemmende tomaat.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie vrachtwagen als UI

Altijd vervelend zon momentquote:Op donderdag 8 september 2011 18:07 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
weh fiets ik helemaal naar de Action omdat ik vond dat mijn kat wel een nieuw mandje verdiende, hebben ze niet meer van die donutmandjes maar alleen nog maar een ander soort, beetje vierkant achtig met alle kleuren van de regenboog.. dat past toch bij niemand zijn interieur
nouja dan moet kat nog maar even geduld hebben :p

. Heb laatst daar borden gekocht, nog nergens goedkoper gezien
 . Heb laatst daar borden gekocht, nog nergens goedkoper gezien   

)
 ) 

niet onderin, maar van voor, waar de bandjes tegen je arm aan komen (lastig uit te leggen). Hij sluit trouwens vrij hoog, geen decollete.
 niet onderin, maar van voor, waar de bandjes tegen je arm aan komen (lastig uit te leggen). Hij sluit trouwens vrij hoog, geen decollete. ik kon alleen maar een maat 17 vinden. En goed zoeken ging tamelijk moeilijk, want naast me stond een vrouw alle horlogebandjes in haar karretje te gooien, om ze daarna weer allemaal terug in het rek te leggen
 ik kon alleen maar een maat 17 vinden. En goed zoeken ging tamelijk moeilijk, want naast me stond een vrouw alle horlogebandjes in haar karretje te gooien, om ze daarna weer allemaal terug in het rek te leggen   Dacht eerst dat ze ermee op de markt ging staan ofzo
 Dacht eerst dat ze ermee op de markt ging staan ofzo   

Een uiltjesring?quote:
 Ik wil naar de Action nu, zou er best heen kunnen fietsen morgen als het niet (weer) regent
 Ik wil naar de Action nu, zou er best heen kunnen fietsen morgen als het niet (weer) regent  

Hoe groot zijn jouw boobies dan wel nietquote:Op donderdag 8 september 2011 19:05 schreef Mirjam het volgende:
die bh is niks voor de dames met big boobies
geen porem, alsof je niks aan hebt.
maar wél heel lekker voor s'avonds op de bank, ik vind geen bh dan altijd zo verschrikkelijk.
 ...met mijn D zit de boel prima...alles op z'n plek zeg maar...op de goede plek.
 ...met mijn D zit de boel prima...alles op z'n plek zeg maar...op de goede plek.  Je moet je meiden wel even op de goede plek in de BH hijsen anders lijkt het inderdaad of je niets aanhebt maar dat moet je in een normale BH voor de grotere cupmaat toch ook, even de boel in de cups hangen?
 Je moet je meiden wel even op de goede plek in de BH hijsen anders lijkt het inderdaad of je niets aanhebt maar dat moet je in een normale BH voor de grotere cupmaat toch ook, even de boel in de cups hangen?  

tja tegenwoordig heb ik mezelf dan wel weer in de hand en als ze dan niet hebben wat ik wilde kopen dan maak ik direct rechtsomkeert en ga ik ook geen andere rommel kopen! hebben ze wel wat ik wilde kopen, dan ben ik bereid om meer zooi mee te nemenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:09 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Altijd vervelend zon moment
Ga denk ik deze week nog even voor een wasteiltje kijken en waarschijnlijk met meer dan dat thuiskomen. Heb laatst daar borden gekocht, nog nergens goedkoper gezien
 haha
  haha 

lekker zwabberenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:05 schreef Mirjam het volgende:
die bh is niks voor de dames met big boobies
geen porem, alsof je niks aan hebt.
maar wél heel lekker voor s'avonds op de bank, ik vind geen bh dan altijd zo verschrikkelijk.

quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kijk nou wat ik vanmorgen bij de Action vond
[ link | afbeelding ]
h00t by De_Taartjesfee, on Flickr

Moeten nogwel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:04 schreef eenleukenaam het volgende:
Ik vind die comfortbra echt superchill! Niet per se voor openbaar want redelijk hooggesloten, maar otherwise heel comfortabel. Bovendien ligt mijn maat als ik het zo hoor overal nog (ik moet morgen nog een keer, naar een andere action).

Inkopen als het ijzer heet is...in dit geval BH.quote:

gelukkig hebben ze ook EHBO doosjesquote:Op zondag 11 september 2011 09:36 schreef fotostarter het volgende:
Brak vrijdag mijn nek al over de kerstballen

quote:Op zondag 11 september 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze ook EHBO doosjes

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |