Ik heb heel wat setjes schuimdoppen geprobeerd, en vind Moldex Spark Plugs het beste.quote:Op maandag 5 september 2011 21:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die oranje zijn kutterdekut.
ik heb mijn oordopjes bij conrad gekocht, een hele doos, en gratid bezorgen voor dat geld.
kostte me 30 euro ofzo, maar daar heb ik wel honderdmiljoenmiljard keigoeie oordopjes voor
Hier liggen dus alleen nog maar S-jes...als ze er al liggen want de hoofdbak in de andere Action hier was vanmorgen leeg.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Toevallig had ik er vorige week 1 gekocht. Ik heb normaal van bovenkant maat S a M en qua cupmaat 75C en ik heb maat M gekocht (ik had geen zin meer in verder zoeken in die bak, zag voorderest alleen L en XL) opzich kan het wel, en ik weet nog niet wat het gaat doen in de was dat wil ik morgen testen maar ik zou nu een S erbij halen.. Ze zaten wel erg lekker trouwens, ik voelde me een spicegirl met dat ding aan en mn joggingbroek :p
Wat een vreselijk leuk setje voor een cadeauquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Iemand ervaring met deze set van de action?
[ afbeelding ]
Ik heb hem gekocht voor een verjaardag, lijkt me superleuk om te krijgen maar hoop wel dat het een beetje degelijk spul is. Prijs: 20 euro.
Zo te zien heeft ie maar 1 stand, aan en uit. Kan dus weinig stuk gaan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem gekocht voor een verjaardag, lijkt me superleuk om te krijgen maar hoop wel dat het een beetje degelijk spul is. Prijs: 20 euro.
Wij hebben zo'n ding thuis, wel van een ander merk, maar inderdaad super leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft onze 'duurdere' ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:27 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zo te zien heeft ie maar 1 stand, aan en uit. Kan dus weinig stuk gaan.
Zijn jij en Flappe dan zussen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Mooi zo
Flappe-du-Pomme en ik gaan little sister heel blij maken dan!![]()
die is tofquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal hier dan zeker een reviewtje komen posten!quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die is tofben benieuwd of het was is, dan wil ik hem ook wel
Wat leuk!quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jep, tweelingzussen zelfswe komen uit 1 ei!
Tof! Misschien ga ik hem dan ook halenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zal hier dan zeker een reviewtje komen posten!
Nee, alleen twee behaarde katten die je niet bij de Action kunt kopen om ontopic te blijvenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
Heb jij dan ook een naakt huisdier? Ho, ik stop al met de SC
Niet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:17 schreef trovey het volgende:
zonder BH rondlopen is geen optie voor mij met mijn maat(D) en leeftijd.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik voelde me een spicegirl met dat ding aan en mn joggingbroek :p
Oke! Dan ga ik kijken of ze die naakten wel hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee, alleen twee behaarde katten die je niet bij de Action kunt kopen om ontopic te blijven
Hier waren ze helaas uitverkocht. Maar het zijn idd geweldige bh's want alles blijft op zijn plaats en je ziet ze idd niet onder een shirtje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier liggen dus alleen nog maar S-jes...als ze er al liggen want de hoofdbak in de andere Action hier was vanmorgen leeg.Alleen in de bak waar ze oorspronkelijk liggen lagen er nog een paar en in mijn maat
, ik heb er dus een paar te pakken kunnen krijgen, zwart en wit maar ook hardroze en rood voor onder shirtjes met een aparte rug waar een BH altijd vreemd staat...nee, zonder BH rondlopen is geen optie voor mij met mijn maat(D) en leeftijd.
![]()
![]()
Ze zitten trouwens heerlijk.
Die heb ik nu ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:06 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik heb heel wat setjes schuimdoppen geprobeerd, en vind Moldex Spark Plugs het beste.
Voor 10 euro heb je 50 setjes (!!), netjes per setje ingepakt, incl. verzendkosten.
Heb 'm! In Rotterdam dus.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:47 schreef lady-wrb het volgende:
zo, dat doe je snel
nog maar eens in de herhaling dan:
kan iemand voor mij die uiltjesring regelen?
pleaaaaase
quote:
Ze steunen inderdaad bijzonder goed voor zo'n stukje stof en ook fijn is dat je ze inderdaad niet ziet, dat is wel wat anders dan met die kanten exemplaren die mooi zijn maar totaal niet geschikt onder wat strakkere kleding, bovendien begin ik steeds meer de pest te krijgen aan beugels in BH's, dat gedruk en op een gegeven moment gaan die beugels er altijd uit, hoe voorzichtig je ook wast.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hier waren ze helaas uitverkocht. Maar het zijn idd geweldige bh's want alles blijft op zijn plaats en je ziet ze idd niet onder een shirtje.
Bij de Action heten ze Comfort Bra.....klinkt een stuk normaler.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
En die naam alleen al 'aahhhhhhh bra'
Ik weet niet of Action ze heeft, denk het niet, maar anders wel Kijkshop of Blokker denk ikquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:57 schreef ErkendFokker het volgende:
Hebben ze bij de action ook neushaartrimmers? Zo nee, waar kan ik ze wel goedkoop halen?
Zaterdag kan ik er weer heen. Mocht je er dan nog een willen, lees ik het wel en dan kan ik 'm opsturenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wil je dr voor mij ook een regelen? rotterdam is een beetje ver weg van hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |