Die was gister op RTL Lounge toch? Vandaag was in ieder geval de begrafenis.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:14 schreef Frey het volgende:
Hier wel weer een sterk stukje Westenwind met Henriėtte Tol:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede... was het niet iets met die kapsalon van d'r?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:48 schreef Frey het volgende:
Een tijdje geleden speelde Chris Tates ook een gastrol in GTST, maar volgens mij weet niemand meer wat voor rol het was. Een of ander flutlijntje met Charlie kreeg hij.![]()
In Westenwind speelde hij nog een heerlijke creep.
Zit ik ook zeker op te wachten!! Hoop alleen dat hij het nu wel slimmer aanpaktquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:12 schreef GTFransST het volgende:
Gelukkig! De strijd tussen Nick & Maxime is niet voorbij.
'Het is je overkomen Nick!'
Het zou ook onrealistisch zijn als ze er bij gingen lachen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:11 schreef Moofasah het volgende:
Benieuwd of er vanavond daadwerkelijk iets gaat gebeuren. Ik heb een hekel aan al die ziekenhuis scenes. Keer op keer dat gesnotter aan het ziekenbed van mensen waarvan je toch al weet dat ze er weer bovenop gaan komen. Als ik niet zo levenloos was zou ik de serie ook echt niet volgen
Edwin: "Lucas ligt in coma..."quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:14 schreef DeLuna het volgende:
Het zou ook onrealistisch zijn als ze er bij gingen lachen.
Ik las "Clown" Business Studios Aalsmeer en ik moest aan de schrijvers denken.quote:
Ach, Lorena woont toch ook nog vrolijk in Meerdijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:51 schreef LetsGame het volgende:
Wiet.. als ik jou was zou ik vluchten uit Meerdijk
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:14 schreef Frey het volgende:
Hier wel weer een sterk stukje Westenwind met Henriėtte Tol:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik las "Clown" Business Studios Aalsmeer en ik moest aan de schrijvers denken.
Er is zoveel niet realistisch in GTSTquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het zou ook onrealistisch zijn als ze er bij gingen lachen.
ach als je een kogel in de hoofd hebt, wordt je ook met kleren aan geopereerdquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:11 schreef Starlie het volgende:
Als je een klaplong hebt (gehad) moet je dan niet aan de beademing?
Ja, je moet er natuurlijk nog wel goed uit blijven zien he. Uiterlijk voor medisch gebeuren, geloof dat ze alleen in Meerdijk verband fashionable kunnen draperenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
ach als je een kogel in de hoofd hebt, wordt je ook met kleren aan geopereerd
Behalve als je maar de huishoudster bentquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, je moet er natuurlijk nog wel goed uit blijven zien he. Uiterlijk voor medisch gebeuren, geloof dat ze alleen in Meerdijk verband fashionable kunnen draperen
geeen ideeequote:Op dinsdag 6 september 2011 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oei Rikki misselijk wat zou er zijn.
Spannend ik zit op het puntje van mijn stoel.!quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:20 schreef douche-eendje het volgende:
Nounou, wat zou dat nou toch zijn met Rikkie
Val je er niet vanaf, voor je het weet moet je ook naar Medisch Centrum Meerdijk!!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spannend ik zit op het puntje van mijn stoel.!
Ooh nee een kamer in een gang kast!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Val je er niet vanaf, voor je het weet moet je ook naar Medisch Centrum Meerdijk!!!
Ow, AZM it is. Ach, maakt niet uit. Vast dezelfde gangquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooh nee een kamer in een gang kast!!
vergevorderd maar toch niet ontdekken dat haar menstruatie ontbreekt :xquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:31 schreef MissJ het volgende:
ben benieuwd hoe lang ze zwanger is aangezien het om een "vergevorderd stadium" gaat
zal wel voorbij het eerste trimester zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:31 schreef MissJ het volgende:
ben benieuwd hoe lang ze zwanger is aangezien het om een "vergevorderd stadium" gaat
Pas maar op, morgen een spontane partus door het trauma van de val /gtstdrama.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:31 schreef MissJ het volgende:
Dat is van Sill natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:32 schreef inZanity het volgende:
Zie die Sjoerd al achter de kinderwagen lopen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:39 schreef Frey het volgende:
Morgen...Nee tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Ja, dat was mooi, inderdaad. Ben daardoor OOK weer met andere ogen naar Wiet gaan kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:47 schreef leilab het volgende:
Vind Rikki overigens echt zo lief ! Niemand zou het op zo'n moment voor Wiet opnemen
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vond het alleen vandaag een beetje onrealistisch hoe gezellig en zorgeloos Rikki en Sjoerd thuiskwamen na de schietpartij
dat kan ook een soort van verdedigingsmechanisme zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vond het alleen vandaag een beetje onrealistisch hoe gezellig en zorgeloos Rikki en Sjoerd thuiskwamen na de schietpartij
Klopt, en ook een mannier om te verwerken wat er is gebeurdquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat kan ook een soort van verdedigingsmechanisme zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:58 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet Anton veel. En dan nog, Janine is altijd al "eigendom" geweest van meneer Ludo Sanders.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:38 schreef LetsGame het volgende:
2 weken tot seizoen 4
Aangezien ik de laatste afleveringen van seizoen 3 al helemaal top vind, zal seizoen 4 het hele seizoen top zijn!
Trouwens; mooie aflevering gisteren
1 klein foutje: Anton zei Janine Sanders terwijl ze nog steeds Elschot heet
Inderdaad, datzelfde had ik ook een beetje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:48 schreef RaymanNL het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:07 schreef Starlie het volgende:
Klote shortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:07 schreef Starlie het volgende:
Klote shortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb alleen de shortie gekeken, straks even de uitzending...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:26 schreef roos85 het volgende:
[..]Vandaar ook de 'weer'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:38 schreef Frey het volgende:
Moest vast van die debielen van een schrijvers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo onrealistisch is het anders niet, hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, datzelfde had ik ook een beetje.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:38 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:38 schreef Frey het volgende:
Hopelijk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
¨SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schrijvers
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Frey ik verwacht een mooi topic jong
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
¨Moet me bedwingen om de spoillers niet te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schrijvers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik zou goed ontdaan zijn hoor. Ik zou nog geen hap vreten door mijn keel krijgen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:42 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Zo onrealistisch is het anders niet, hoor
De helft van mijn kennissenkring is gewond en sommigen in kritieke toestand. Mijn oom kantje boord, nou........ ik weet het niet. Als het nou vreemden waren zou ik het og begrijpen.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Niet iedereen gaat op dezelfde manier met die situatie om, zoals ik eerder postste kan het een verdedigingsmechanisme zijn door juist het tegenovergestelde van het "wenselijke" gedrag te tonenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, ik zou goed ontdaan zijn hoor. Ik zou nog geen hap vreten door mijn keel krijgen.
De helft van mijn kennissenkring is gewond en sommigen in kritieke toestand. Mijn oom kantje boord, nou........ ik weet het niet. Als het nou vreemden waren zou ik het og begrijpen.![]()
Je kan het een vorm van relativeren noemen noemenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, ik zou goed ontdaan zijn hoor. Ik zou nog geen hap vreten door mijn keel krijgen.
De helft van mijn kennissenkring is gewond en sommigen in kritieke toestand. Mijn oom kantje boord, nou........ ik weet het niet. Als het nou vreemden waren zou ik het og begrijpen.![]()
Dat kan, maar hoogst onwaarschijnlijk gedrag.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:53 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Je kan het een vorm van relativeren noemen[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
nee hoor, zie een paar posts terugquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat kan, maar hoogst onwaarschijnlijk gedrag.![]()
Dat weet ik, maar het voelt niet goed. Normaal is Rikkie ook altijd meteen shaggie als er iets is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat op dezelfde manier met die situatie om, zoals ik eerder postste kan het een verdedigingsmechanisme zijn door juist het tegenovergestelde van het "wenselijke" gedrag te tonen
Ze kan heel moeilijk haar gevoelens verbergen.
Maar goed.... het is wat het is, en het is een soap natuurlijk.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Ja, en laten we eerlijk wezen. Even een luchtig stukje tussen al die ellende door, was een welkome afwisseling, toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het voelt niet goed. Normaal is Rikkie ook altijd meteen shaggie als er iets is.
Maar goed.... het is wat het is, en het is een soap natuurlijk.![]()
misschien is het nu wel een hormoon kwestiequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het voelt niet goed. Normaal is Rikkie ook altijd meteen shaggie als er iets is.
Maar goed.... het is wat het is, en het is een soap natuurlijk.![]()
![]()
Ja, zou ook nog mogelijk zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
misschien is het nu wel een hormoon kwestie![]()
Ja, dat is wel zo, maar misschien was het ook wel een mooi tegeneffect voor wat er gaat komen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:57 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja, en laten we eerlijk wezen. Even een luchtig stukje tussen al die ellende door, was een welkome afwisseling, toch?[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Zou juist anders moeten zijn. Ze zou misselijk moeten worden van het huilen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
misschien is het nu wel een hormoon kwestie![]()
Psssst.... wil iemand anders een openen, please?!!!!!
Hier verder GTST #349: Hoe nu verder? (bedankt Roos).
[ Bericht 6% gewijzigd door ThunderBitch op 06-09-2011 22:05:19 ][b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Forum Opties Forumhop: Hop naar: