SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:39 schreef Frey het volgende:
Morgen...Nee tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Ja, dat was mooi, inderdaad. Ben daardoor OOK weer met andere ogen naar Wiet gaan kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:47 schreef leilab het volgende:
Vind Rikki overigens echt zo lief ! Niemand zou het op zo'n moment voor Wiet opnemen
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vond het alleen vandaag een beetje onrealistisch hoe gezellig en zorgeloos Rikki en Sjoerd thuiskwamen na de schietpartij
dat kan ook een soort van verdedigingsmechanisme zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:48 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vond het alleen vandaag een beetje onrealistisch hoe gezellig en zorgeloos Rikki en Sjoerd thuiskwamen na de schietpartij
Klopt, en ook een mannier om te verwerken wat er is gebeurdquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat kan ook een soort van verdedigingsmechanisme zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:58 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet Anton veel. En dan nog, Janine is altijd al "eigendom" geweest van meneer Ludo Sanders.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:38 schreef LetsGame het volgende:
2 weken tot seizoen 4
Aangezien ik de laatste afleveringen van seizoen 3 al helemaal top vind, zal seizoen 4 het hele seizoen top zijn!
Trouwens; mooie aflevering gisteren
1 klein foutje: Anton zei Janine Sanders terwijl ze nog steeds Elschot heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, datzelfde had ik ook een beetje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:48 schreef RaymanNL het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:07 schreef Starlie het volgende:
Klote shortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:07 schreef Starlie het volgende:
Klote shortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |