ach als je een kogel in de hoofd hebt, wordt je ook met kleren aan geopereerdquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:11 schreef Starlie het volgende:
Als je een klaplong hebt (gehad) moet je dan niet aan de beademing?
Ja, je moet er natuurlijk nog wel goed uit blijven zien he. Uiterlijk voor medisch gebeuren, geloof dat ze alleen in Meerdijk verband fashionable kunnen draperenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
ach als je een kogel in de hoofd hebt, wordt je ook met kleren aan geopereerd
Behalve als je maar de huishoudster bentquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, je moet er natuurlijk nog wel goed uit blijven zien he. Uiterlijk voor medisch gebeuren, geloof dat ze alleen in Meerdijk verband fashionable kunnen draperen
geeen ideeequote:Op dinsdag 6 september 2011 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oei Rikki misselijk wat zou er zijn.
Spannend ik zit op het puntje van mijn stoel.!quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:20 schreef douche-eendje het volgende:
Nounou, wat zou dat nou toch zijn met Rikkie
Val je er niet vanaf, voor je het weet moet je ook naar Medisch Centrum Meerdijk!!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spannend ik zit op het puntje van mijn stoel.!
Ooh nee een kamer in een gang kast!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Val je er niet vanaf, voor je het weet moet je ook naar Medisch Centrum Meerdijk!!!
Ow, AZM it is. Ach, maakt niet uit. Vast dezelfde gangquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooh nee een kamer in een gang kast!!
vergevorderd maar toch niet ontdekken dat haar menstruatie ontbreekt :xquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:31 schreef MissJ het volgende:
ben benieuwd hoe lang ze zwanger is aangezien het om een "vergevorderd stadium" gaat
zal wel voorbij het eerste trimester zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:31 schreef MissJ het volgende:
ben benieuwd hoe lang ze zwanger is aangezien het om een "vergevorderd stadium" gaat
Pas maar op, morgen een spontane partus door het trauma van de val /gtstdrama.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:31 schreef MissJ het volgende:
Dat is van Sill natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:32 schreef inZanity het volgende:
Zie die Sjoerd al achter de kinderwagen lopen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |