Ik heb mijn lenzen even andersom ingedaan... maar ik snap het nog steeds nietquote:
Dit-dorp-is-beter-discussie.quote:Op zondag 4 september 2011 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn lenzen even andersom ingedaan... maar ik snap het nog steeds niet
Waar Ansen staat wil ik Schubbekutteveen zeggen, waar Est staat bedoel ik Let... stop!quote:Op zondag 4 september 2011 22:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Dit-dorp-is-beter-discussie.
Discuss.
Ik maak misschien wel kansquote:Op zondag 4 september 2011 22:47 schreef Steve het volgende:
Wie zou er hier de meeste [homo]-naamtopics hebben?
Dan Karatyquote:
Ik vind ze samen gewoon erg leuk.quote:Op zondag 4 september 2011 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Neil Patrick wel leuker als die vriend
Die foto is wel ontzettendquote:Op zondag 4 september 2011 23:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind ze samen gewoon erg leuk..
[ afbeelding ]
Ja als ik zo'n foto op bed zie met twee kindjes dan denk ik ook gelijk: hebbenquote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze zijn een beetje hoe ik me inbeeld ook ooit een gezinnetje te vormen![]()
.
Tweeling, Gideon en Harper.quote:Op zondag 4 september 2011 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Twee kindjes?! Jamaar. Ik heb nog maar voor 1 een naam!
Aaaahwquote:Op zondag 4 september 2011 23:13 schreef Ang3l het volgende:
Yay. Over precies een week heb ik weer brede armen om heen!
Ik mis 'm .......
Gideon klinkt teveel als giddy-up. Harper... Gaat wel.quote:Op zondag 4 september 2011 23:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Tweeling, Gideon en Harper.
Niet echt geweldige namen vind ik persoonlijk.
Mijn godquote:Op zondag 4 september 2011 23:12 schreef Steve het volgende:
Ze verkleden hun kinderen ook graag.
Celebs en hun koters 27
Mja. Fuck de icequeen. Ik mis 'm gewoonquote:
Je hebt Australie al geannuleerd?quote:Op zondag 4 september 2011 23:13 schreef Ang3l het volgende:
Yay. Over precies een week heb ik weer brede armen om heen!
Ik mis 'm .......
Maar das toch juist mooi?quote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Fuck de icequeen. Ik mis 'm gewoon
Ja preciesquote:
Neem gewoon een hetero knuffel meequote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt Australie al geannuleerd?
quote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt Australie al geannuleerd?
quote:
Nee!!quote:
Neem 'm maar gewoon meequote:Op zondag 4 september 2011 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]nee. En dat ga ik ook niet doen. Voor degene die op vakantie gaat is t toch anders. Die heeft allemaal nieuwe indrukken en zo.
Ik heb toch echt wel eens zo'n vakantie gehad.... dat je bij alles denkt: "Tja allemaal leuk, maar het was leuker geweest alsquote:
Ik voelde hetquote:Op zondag 4 september 2011 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was gisterenavond echt bij TV om de hoek.
quote:
Aan wie?quote:Op zondag 4 september 2011 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, ik denk dat je de titel ijskoningin beter kan overdragen aan iemand anders. De scepter smelt in je warme handpalmen.
Ben nog even aan het denken. Niet aan jou in ieder geval, jij bent veel te romantisch en warmbloedig.quote:
Zijn verzuurde mensen ook koud? Want dan heb ik 2 kandidaten...quote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben nog even aan het denken. Niet aan jou in ieder geval, jij bent veel te romantisch en warmbloedig.
Ik pak alvast de popcorn uit de kastquote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn verzuurde mensen ook koud? Want dan heb ik 2 kandidaten...
Wiequote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn verzuurde mensen ook koud? Want dan heb ik 2 kandidaten...
Niet eens.. die postte nog wel eens wat knaps.. dus heeft hij een hartslag..quote:
Never. Ik dump hetero nog eerder!quote:Op zondag 4 september 2011 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, ik denk dat je de titel ijskoningin beter kan overdragen aan iemand anders. De scepter smelt in je warme handpalmen.
Oh diequote:Op zondag 4 september 2011 23:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet eens.. die postte nog wel eens wat knaps.. dus heeft hij een hartslag..
SAJ/Kug zijn nog veel zwartgalliger
Die laatste zijn bijna één.quote:Op zondag 4 september 2011 23:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet eens.. die postte nog wel eens wat knaps.. dus heeft hij een hartslag..
SAJ/Kug zijn nog veel zwartgalliger
Snel! Koop de filmrechten voor hij het in zijn dagboek zet of Wonderer het in d'r boek..quote:Op zondag 4 september 2011 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
het is wel een heel erg klassiek tragedie zo. De ijskoningin die langzaam ten onder gaat omdat ze smelt van de liefde van een onmogelijke wederhelft (de koning van de hitte
?).
Zijn warmbloedige staak?quote:Op zondag 4 september 2011 23:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn warmbloedige staak doet je hartje smelten.. das het risico
Welke dan?quote:Op zondag 4 september 2011 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik had eigenlijk ook nog wat andere namen in mijn hoofd
*popcorn weer wegstopt
Komt wel diep dan, als ie bij je hart komtquote:
Ouch-miauw!quote:Op zondag 4 september 2011 23:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Snel! Koop de filmrechten voor hij het in zijn dagboek zet of Wonderer het in d'r boek..
Ik zet de joker inquote:Op zondag 4 september 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welke dan?
*popcorn weer even pakt*
Zitten er geen bonen aan dan?quote:
Twee toverbonenquote:
Nee, opbiechten die namen!quote:
En van welke kant komt ie dan?!quote:Op zondag 4 september 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komt wel diep dan, als ie bij je hart komt.
Dat fluister ik je ooit nog wel eens inquote:
Zoals nu in mijn DMquote:Op zondag 4 september 2011 23:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat fluister ik je ooit nog wel eens in
Als het van de verkeerde kant komt zouden het ook nog bruine bonen kunnen zijn in plaats van toverbonenquote:
checkquote:
Ik ben geen cruiserquote:Op zondag 4 september 2011 23:53 schreef Peter het volgende:
[..]
[..]
Check elkaar eens lekker in PM, of in de park
Koop een hond?quote:Op zondag 4 september 2011 23:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik wil tegen iemand aankruipen :<
quote:
Laten ze zeggen dat ik de ondertoon snaptequote:
Die komt zelf wel om eten en drinken vragen hoorquote:Op zondag 4 september 2011 23:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Die is na 24 uur dood denk ik
Dat jij het leven van een filmster leeft?quote:Op zondag 4 september 2011 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten ze zeggen dat ik de ondertoon snapte
ik kan mezelf daar al niet eens in voorzienquote:Op zondag 4 september 2011 23:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Die komt zelf wel om eten en drinken vragen hoor
Ik wist ook wel dat je die bedoeldequote:Op zondag 4 september 2011 23:57 schreef Peter het volgende:
[..]ken je klassiekers..
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)/Check-de-park.dhtml
http://wiki.fok.nl/index.php/Alberto
Is opvanghuis TMM niks voor je? Die zoekt ook wel iets warms om tegenaan te liggen en kan koken.quote:Op zondag 4 september 2011 23:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik kan mezelf daar al niet eens in voorzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Hoe heet die andere met een roze usericon die wel cruisede?quote:Op zondag 4 september 2011 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wist ook wel dat je die bedoelde
quote:Op zondag 4 september 2011 23:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Is opvanghuis TMM niks voor je? Die zoekt ook wel iets warms om tegenaan te liggen en kan koken.
problem solvedoh mijn hemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
Yuriquote:Op maandag 5 september 2011 00:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe heet die andere met een roze usericon die wel cruisede?
Ja en dan moet het nog beginnenquote:
Dat was ook de eerste die in mijn gedachten op kwamquote:
Maar digitaal kun je lastig je lul uit je broek hangen om interesse te tonen.. geen succes hier dusquote:
De gemiddelde KPD-user zal er best zo bij zittenquote:Op maandag 5 september 2011 00:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar digitaal kun je lastig je lul uit je broek hangen om interesse te tonen.. geen succes hier dus
Nee niet diequote:Op zondag 4 september 2011 23:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat jij het leven van een filmster leeft?
Dansen in een spijkerbroek.. is dat fijn?quote:Op maandag 5 september 2011 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Hadden trouwens nog best wel wat bekijks met onze optredens in de stad vandaag
[ afbeelding ]
Waar zit hij trouwens ergens?quote:Op maandag 5 september 2011 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Slapen. Opa moet morgen vroeg op. En hij gaat nu nog ff met vriendje chatten in Spanje
Multi-interpret-man?quote:Op maandag 5 september 2011 00:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat een multy-interpretabele boodschappen breng ik toch he? Tis een gave, ik weet het!
Zat in Frankrijk eerst, toen San Sebastian en nu Bilboa. Trekken rond van strand naar strand om te surfen.quote:
jij hebt toch liever je tutu?quote:Op maandag 5 september 2011 00:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Dansen in een spijkerbroek.. is dat fijn?
Scheveningen heeft ook een surfdorpquote:Op maandag 5 september 2011 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zat in Frankrijk eerst, toen San Sebastian en nu Bilboa. Trekken rond van strand naar strand om te surfen.
Baggy spijkerbroek werkt wel. Skinny jeans niet. Die meiden hebben wel van die stretch jeans. Zal best goed dansen, geen idee. Mij lijkt 't niks.quote:Op maandag 5 september 2011 00:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Dansen in een spijkerbroek.. is dat fijn?
Nou, het blijkt dat eefje (best friend) surft, buurvrouw surft, vriendje surft... dus zal er een x aan moeten gelovenquote:Op maandag 5 september 2011 00:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Scheveningen heeft ook een surfdorpMoet zeggen dat dat me niet echt boeit
Blijf je wel drijven dan?quote:Op maandag 5 september 2011 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, het blijkt dat eefje (best friend) surft, buurvrouw surft, vriendje surft... dus zal er een x aan moeten gelovenHij zou t me leren. Maar ik ben heul niet zo'n waterrat.
quote:Op zondag 4 september 2011 23:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Is opvanghuis TMM niks voor je? Die zoekt ook wel iets warms om tegenaan te liggen en kan koken.
problem solvedHij weet dat ie welkom isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Hierissieweer?quote:Op maandag 5 september 2011 00:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe heet die andere met een roze usericon die wel cruisede?
Volgens mij wel...quote:Op maandag 5 september 2011 00:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Die bedoelde ik jah!
Die bezocht toch wel eens parkeerplaatsen?
En waarom verbaast je dat dan zo?quote:Op maandag 5 september 2011 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Waren dat serieuze verhalen? Volgens mij had ie ook ooit interesse in mij
.
Snackbar?quote:Op maandag 5 september 2011 00:41 schreef Peter het volgende:
Je durft zo geen snackbar meer in jah..
Ow ik zat heel erg te denken wat een snackbar met HIW te maken had...quote:Op maandag 5 september 2011 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Een resultaat van mijn stalkermarokkaan, die zei dat ie me ook wel eens bij de snackbar zag.
Stokjes blijven toch drijven?quote:
Volgens mij kun je je maar beter wèl aangesproken voelen, soppiequote:
Alhoewel ik het idee heb dat sinds de hervormingen van de verzekeringen, er wel meer problemen met het gebit zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 07:31 schreef Ang3l het volgende:
Ja volgens mij is een kunstgebit tegenwoordig ook niet meer standaard, zoals vroegah. Of vergis ik me en is dat in de achterwijken toch echt nog wel aan de orde van de dag?
Dat vrouwtje heeft volgens mij zelf een kunstgebit jaquote:Op maandag 5 september 2011 07:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb een uitstekende tandarts, dank je.
Wat selectief weer zegquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Flikkert op, gesmolten natte plas water die je bent!
Die postte ik een paar dagen terug ook al inderdaadquote:
Ik heb ze gezien op Lowlandsquote:
Begint dat vanaaf al op SBS6? Damn. Kan ik niet zienquote:Op maandag 5 september 2011 13:26 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond is eindelijk Fort Boyard weer op tv
That's IT! The end of movienight!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 september 2011 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Flikkert op, gesmolten natte plas water die je bent!
Je kunt het hier al kijken:quote:Op maandag 5 september 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Begint dat vanaaf al op SBS6? Damn. Kan ik niet zienFriso meeting.
Volgens mij op 1, 2 of 3.quote:Op maandag 5 september 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vast beter dan The Real Bodylanguage......................quote:Op maandag 5 september 2011 13:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Het gezelschap is minder, maar niet vreselijk. Toch stierf er bet iets in mij toen de dames over GTST begonnen.
/CARE! Dan doe ik die voortaan wel met Stevequote:Op maandag 5 september 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
That's IT! The end of movienight!!!!!!!!!!!!!!!!
O mooi. Gratis? Want de progr gemist van SYTYCD (RTLquote:Op maandag 5 september 2011 13:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Je kunt het hier al kijken:
http://avro.nl/fortboyard/video/afl1.aspx
Het maakt me niet uit dat ik tweede keus ben. Ik ben tenminste een keus.quote:Op maandag 5 september 2011 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
/CARE! Dan doe ik die voortaan wel met Steve. Die heb ik goed onderwezen in films kijken.
GOOD LUCKquote:Op maandag 5 september 2011 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
/CARE! Dan doe ik die voortaan wel met Steve. Die heb ik goed onderwezen in films kijken.
Publieke omroep, dus gratis.quote:Op maandag 5 september 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
O mooi. Gratis? Want de progr gemist van SYTYCD (RTL) moet je voortaan voor betalen en dat vertik ik
Don't need any!quote:
Maar ja... die is nog een week weg...quote:Op maandag 5 september 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga wel gewoon met hetero Die hard kijken! En The Expendables! The A-team!!!
Misschien dat Yuri ook wel komt kijken!!!!
Mis je me al?quote:
Ned 3... geen SBS gelukkigquote:Op maandag 5 september 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik vond A-team film tenenkrommend slecht eigenlijkquote:Op maandag 5 september 2011 14:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind overigens niks mis met The Expandables en A-Team
Als je er niks van verwacht is het een leuk tijdverdrijfquote:Op maandag 5 september 2011 14:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik vond A-team film tenenkrommend slecht eigenlijk
Klinkt als sex met een Fok!erquote:Op maandag 5 september 2011 15:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je er niks van verwacht is het een leuk tijdverdrijf
Ik heb nog nooit seks met een Fok!er gehadquote:
Je spreekt uit ervaring?quote:
*denk* Ja eigenlijk wel. maar die kende ik voor Fok. Dat was al een ex toen ie voor het eerst op Fok kwam. (Prego)quote:
Kippeneieren tegenwoordig. Volgens mij.quote:Op maandag 5 september 2011 15:39 schreef Steve het volgende:
Erik, het is kippeneieren toch? Niet kippeëieren? Dat laatste staat steeds overal in de literatuur, en nu ben ik verward..
Gewoon "Het ei van een kip" typen, overal vanafquote:Op maandag 5 september 2011 15:39 schreef Steve het volgende:
Erik, het is kippeneieren toch? Niet kippeëieren? Dat laatste staat steeds overal in de literatuur, en nu ben ik verward..
quote:
Dat doe ik wel regelmatig als ik echt twijfel, gewoon de zin iets anders formuleren.quote:Op maandag 5 september 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Gewoon "Het ei van een kip" typen, overal vanaf
Gaarna ja dan wel nee antwoorden.quote:
Met een beetje mazzel melden zijn scharrels het hier zelf welquote:Op maandag 5 september 2011 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gaarna ja dan wel nee antwoorden.
Dat zal niet gebeuren denk ik. Maar ik hoop op PM's/DM's. Mochten ze zich bekend willen maken aan me.quote:Op maandag 5 september 2011 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel melden zijn scharrels het hier zelf wel
Herkenbaarquote:Op maandag 5 september 2011 16:05 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik echt 9 van de 10 keer.
Hihihihiquote:Op maandag 5 september 2011 16:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben heel braaf jajij was de enige Erik
Kippeneieren volgens mijquote:Op maandag 5 september 2011 15:39 schreef Steve het volgende:
Betraptquote:Op maandag 5 september 2011 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Erik... dat giegeltje is net zo fake als dat hele The Real Bodylanguage!
quote:Op maandag 5 september 2011 16:05 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik echt 9 van de 10 keer.
Aaaaah... Wat een schatjequote:
Ze komen niet zo snel klaarquote:Op maandag 5 september 2011 18:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wat is er schattig aan schildpadden
Net een mensjequote:Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
De schattigheid van schildpadden zit 'm in het feit dat ze heel klein zijn als ze uit het ei komen. En ze zijn mooi als ze zwemmen. En soms heeft hun kop ook wel iets schattigs/dommigs.
Ik vond het ook al een beetje een vreemde vergelijking.quote:Op maandag 5 september 2011 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Een mensje komt niet bepaald uit een ei.
Jefreyquote:Op maandag 5 september 2011 18:58 schreef Peter het volgende:
Kittens zijn ook
Ruby's eerste Scheldekitten
Misschien zwemmen we mooi?quote:Op maandag 5 september 2011 19:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een beetje een vreemde vergelijking.. Een baby is ook kleiner dan een volwassene, maar verder...
Elke keer is een ander naakt en gaan ze die vernederen. Dit keer is Steve aan de beurt.quote:Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Vergaderen jullie niet naakt enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |