quote:
Laten ze zeggen dat ik de ondertoon snaptequote:
Die komt zelf wel om eten en drinken vragen hoorquote:Op zondag 4 september 2011 23:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Die is na 24 uur dood denk ik
Dat jij het leven van een filmster leeft?quote:Op zondag 4 september 2011 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten ze zeggen dat ik de ondertoon snapte
ik kan mezelf daar al niet eens in voorzienquote:Op zondag 4 september 2011 23:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Die komt zelf wel om eten en drinken vragen hoor
Ik wist ook wel dat je die bedoeldequote:Op zondag 4 september 2011 23:57 schreef Peter het volgende:
[..]ken je klassiekers..
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)/Check-de-park.dhtml
http://wiki.fok.nl/index.php/Alberto
Is opvanghuis TMM niks voor je? Die zoekt ook wel iets warms om tegenaan te liggen en kan koken.quote:Op zondag 4 september 2011 23:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik kan mezelf daar al niet eens in voorzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Hoe heet die andere met een roze usericon die wel cruisede?quote:Op zondag 4 september 2011 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wist ook wel dat je die bedoelde
quote:Op zondag 4 september 2011 23:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Is opvanghuis TMM niks voor je? Die zoekt ook wel iets warms om tegenaan te liggen en kan koken.
problem solvedoh mijn hemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
Yuriquote:Op maandag 5 september 2011 00:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe heet die andere met een roze usericon die wel cruisede?
Ja en dan moet het nog beginnenquote:
Dat was ook de eerste die in mijn gedachten op kwamquote:
Maar digitaal kun je lastig je lul uit je broek hangen om interesse te tonen.. geen succes hier dusquote:
De gemiddelde KPD-user zal er best zo bij zittenquote:Op maandag 5 september 2011 00:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar digitaal kun je lastig je lul uit je broek hangen om interesse te tonen.. geen succes hier dus
Nee niet diequote:Op zondag 4 september 2011 23:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat jij het leven van een filmster leeft?
Dansen in een spijkerbroek.. is dat fijn?quote:Op maandag 5 september 2011 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Hadden trouwens nog best wel wat bekijks met onze optredens in de stad vandaag
[ afbeelding ]
Waar zit hij trouwens ergens?quote:Op maandag 5 september 2011 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Slapen. Opa moet morgen vroeg op. En hij gaat nu nog ff met vriendje chatten in Spanje
Multi-interpret-man?quote:Op maandag 5 september 2011 00:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat een multy-interpretabele boodschappen breng ik toch he? Tis een gave, ik weet het!
Zat in Frankrijk eerst, toen San Sebastian en nu Bilboa. Trekken rond van strand naar strand om te surfen.quote:
jij hebt toch liever je tutu?quote:Op maandag 5 september 2011 00:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Dansen in een spijkerbroek.. is dat fijn?
Scheveningen heeft ook een surfdorpquote:Op maandag 5 september 2011 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zat in Frankrijk eerst, toen San Sebastian en nu Bilboa. Trekken rond van strand naar strand om te surfen.
Baggy spijkerbroek werkt wel. Skinny jeans niet. Die meiden hebben wel van die stretch jeans. Zal best goed dansen, geen idee. Mij lijkt 't niks.quote:Op maandag 5 september 2011 00:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Dansen in een spijkerbroek.. is dat fijn?
Nou, het blijkt dat eefje (best friend) surft, buurvrouw surft, vriendje surft... dus zal er een x aan moeten gelovenquote:Op maandag 5 september 2011 00:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Scheveningen heeft ook een surfdorpMoet zeggen dat dat me niet echt boeit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |