Snel! Koop de filmrechten voor hij het in zijn dagboek zet of Wonderer het in d'r boek..quote:Op zondag 4 september 2011 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
het is wel een heel erg klassiek tragedie zo. De ijskoningin die langzaam ten onder gaat omdat ze smelt van de liefde van een onmogelijke wederhelft (de koning van de hitte
?).
Zijn warmbloedige staak?quote:Op zondag 4 september 2011 23:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn warmbloedige staak doet je hartje smelten.. das het risico
Welke dan?quote:Op zondag 4 september 2011 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik had eigenlijk ook nog wat andere namen in mijn hoofd
*popcorn weer wegstopt
Komt wel diep dan, als ie bij je hart komtquote:
Ouch-miauw!quote:Op zondag 4 september 2011 23:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Snel! Koop de filmrechten voor hij het in zijn dagboek zet of Wonderer het in d'r boek..
Ik zet de joker inquote:Op zondag 4 september 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welke dan?
*popcorn weer even pakt*
Zitten er geen bonen aan dan?quote:
Twee toverbonenquote:
Nee, opbiechten die namen!quote:
En van welke kant komt ie dan?!quote:Op zondag 4 september 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komt wel diep dan, als ie bij je hart komt.
Dat fluister ik je ooit nog wel eens inquote:
Zoals nu in mijn DMquote:Op zondag 4 september 2011 23:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat fluister ik je ooit nog wel eens in
Als het van de verkeerde kant komt zouden het ook nog bruine bonen kunnen zijn in plaats van toverbonenquote:
checkquote:
Ik ben geen cruiserquote:Op zondag 4 september 2011 23:53 schreef Peter het volgende:
[..]
[..]
Check elkaar eens lekker in PM, of in de park
Koop een hond?quote:Op zondag 4 september 2011 23:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik wil tegen iemand aankruipen :<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |