Blijf je wel drijven dan?quote:Op maandag 5 september 2011 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, het blijkt dat eefje (best friend) surft, buurvrouw surft, vriendje surft... dus zal er een x aan moeten gelovenHij zou t me leren. Maar ik ben heul niet zo'n waterrat.
quote:Op zondag 4 september 2011 23:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Is opvanghuis TMM niks voor je? Die zoekt ook wel iets warms om tegenaan te liggen en kan koken.
problem solvedHij weet dat ie welkom isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Hierissieweer?quote:Op maandag 5 september 2011 00:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe heet die andere met een roze usericon die wel cruisede?
Volgens mij wel...quote:Op maandag 5 september 2011 00:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Die bedoelde ik jah!
Die bezocht toch wel eens parkeerplaatsen?
En waarom verbaast je dat dan zo?quote:Op maandag 5 september 2011 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Waren dat serieuze verhalen? Volgens mij had ie ook ooit interesse in mij
.
Snackbar?quote:Op maandag 5 september 2011 00:41 schreef Peter het volgende:
Je durft zo geen snackbar meer in jah..
Ow ik zat heel erg te denken wat een snackbar met HIW te maken had...quote:Op maandag 5 september 2011 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Een resultaat van mijn stalkermarokkaan, die zei dat ie me ook wel eens bij de snackbar zag.
Stokjes blijven toch drijven?quote:
Volgens mij kun je je maar beter wèl aangesproken voelen, soppiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |