Ik heb mijn lenzen even andersom ingedaan... maar ik snap het nog steeds nietquote:
Dit-dorp-is-beter-discussie.quote:Op zondag 4 september 2011 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn lenzen even andersom ingedaan... maar ik snap het nog steeds niet
Waar Ansen staat wil ik Schubbekutteveen zeggen, waar Est staat bedoel ik Let... stop!quote:Op zondag 4 september 2011 22:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Dit-dorp-is-beter-discussie.
Discuss.
Ik maak misschien wel kansquote:Op zondag 4 september 2011 22:47 schreef Steve het volgende:
Wie zou er hier de meeste [homo]-naamtopics hebben?
Dan Karatyquote:
Ik vind ze samen gewoon erg leuk.quote:Op zondag 4 september 2011 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Neil Patrick wel leuker als die vriend
Die foto is wel ontzettendquote:Op zondag 4 september 2011 23:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind ze samen gewoon erg leuk..
[ afbeelding ]
Ja als ik zo'n foto op bed zie met twee kindjes dan denk ik ook gelijk: hebbenquote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze zijn een beetje hoe ik me inbeeld ook ooit een gezinnetje te vormen![]()
.
Tweeling, Gideon en Harper.quote:Op zondag 4 september 2011 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Twee kindjes?! Jamaar. Ik heb nog maar voor 1 een naam!
Aaaahwquote:Op zondag 4 september 2011 23:13 schreef Ang3l het volgende:
Yay. Over precies een week heb ik weer brede armen om heen!
Ik mis 'm .......
Gideon klinkt teveel als giddy-up. Harper... Gaat wel.quote:Op zondag 4 september 2011 23:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Tweeling, Gideon en Harper.
Niet echt geweldige namen vind ik persoonlijk.
Mijn godquote:Op zondag 4 september 2011 23:12 schreef Steve het volgende:
Ze verkleden hun kinderen ook graag.
Celebs en hun koters 27
Mja. Fuck de icequeen. Ik mis 'm gewoonquote:
Je hebt Australie al geannuleerd?quote:Op zondag 4 september 2011 23:13 schreef Ang3l het volgende:
Yay. Over precies een week heb ik weer brede armen om heen!
Ik mis 'm .......
Maar das toch juist mooi?quote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Fuck de icequeen. Ik mis 'm gewoon
Ja preciesquote:
Neem gewoon een hetero knuffel meequote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt Australie al geannuleerd?
quote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt Australie al geannuleerd?
quote:
Nee!!quote:
Neem 'm maar gewoon meequote:Op zondag 4 september 2011 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]nee. En dat ga ik ook niet doen. Voor degene die op vakantie gaat is t toch anders. Die heeft allemaal nieuwe indrukken en zo.
Ik heb toch echt wel eens zo'n vakantie gehad.... dat je bij alles denkt: "Tja allemaal leuk, maar het was leuker geweest alsquote:
Ik voelde hetquote:Op zondag 4 september 2011 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was gisterenavond echt bij TV om de hoek.
quote:
Aan wie?quote:Op zondag 4 september 2011 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, ik denk dat je de titel ijskoningin beter kan overdragen aan iemand anders. De scepter smelt in je warme handpalmen.
Ben nog even aan het denken. Niet aan jou in ieder geval, jij bent veel te romantisch en warmbloedig.quote:
Zijn verzuurde mensen ook koud? Want dan heb ik 2 kandidaten...quote:Op zondag 4 september 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben nog even aan het denken. Niet aan jou in ieder geval, jij bent veel te romantisch en warmbloedig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |