Kippeneieren tegenwoordig. Volgens mij.quote:Op maandag 5 september 2011 15:39 schreef Steve het volgende:
Erik, het is kippeneieren toch? Niet kippeëieren? Dat laatste staat steeds overal in de literatuur, en nu ben ik verward..
Gewoon "Het ei van een kip" typen, overal vanafquote:Op maandag 5 september 2011 15:39 schreef Steve het volgende:
Erik, het is kippeneieren toch? Niet kippeëieren? Dat laatste staat steeds overal in de literatuur, en nu ben ik verward..
quote:
Dat doe ik wel regelmatig als ik echt twijfel, gewoon de zin iets anders formuleren.quote:Op maandag 5 september 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Gewoon "Het ei van een kip" typen, overal vanaf
Gaarna ja dan wel nee antwoorden.quote:
Met een beetje mazzel melden zijn scharrels het hier zelf welquote:Op maandag 5 september 2011 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gaarna ja dan wel nee antwoorden.
Dat zal niet gebeuren denk ik. Maar ik hoop op PM's/DM's. Mochten ze zich bekend willen maken aan me.quote:Op maandag 5 september 2011 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel melden zijn scharrels het hier zelf wel
Herkenbaarquote:Op maandag 5 september 2011 16:05 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik echt 9 van de 10 keer.
Hihihihiquote:Op maandag 5 september 2011 16:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben heel braaf jajij was de enige Erik
Kippeneieren volgens mijquote:Op maandag 5 september 2011 15:39 schreef Steve het volgende:
Betraptquote:Op maandag 5 september 2011 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Erik... dat giegeltje is net zo fake als dat hele The Real Bodylanguage!
quote:Op maandag 5 september 2011 16:05 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik echt 9 van de 10 keer.
Aaaaah... Wat een schatjequote:
Ze komen niet zo snel klaarquote:Op maandag 5 september 2011 18:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wat is er schattig aan schildpadden
Net een mensjequote:Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
De schattigheid van schildpadden zit 'm in het feit dat ze heel klein zijn als ze uit het ei komen. En ze zijn mooi als ze zwemmen. En soms heeft hun kop ook wel iets schattigs/dommigs.
Ik vond het ook al een beetje een vreemde vergelijking.quote:Op maandag 5 september 2011 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Een mensje komt niet bepaald uit een ei.
Jefreyquote:Op maandag 5 september 2011 18:58 schreef Peter het volgende:
Kittens zijn ook
Ruby's eerste Scheldekitten
Misschien zwemmen we mooi?quote:Op maandag 5 september 2011 19:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een beetje een vreemde vergelijking.. Een baby is ook kleiner dan een volwassene, maar verder...
Elke keer is een ander naakt en gaan ze die vernederen. Dit keer is Steve aan de beurt.quote:Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Vergaderen jullie niet naakt enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |