Volgende week laatste episode!!!!!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
nog max 3 eps toch? dan hebben we dat ook weer gehad..
No way...quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:54 schreef Weakling het volgende:
[..]
Voor zover ik heb kunnen nagaan 24 eps, dus volgende week de laatste ... awww!
Ze hadden in het begin iets sneller gemogen zodat het aan het eind iets rustiger was.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:55 schreef Weakling het volgende:
Het is jammer als het afgelopen is, erg erg jammer, maar aan de andere kant zit ik ook niet te wachten op een serie van 300+ afleveringen.
ah, mooi..quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgende week laatste episode!!!!!!
Mwah, er waren ook later een paar rustigere afleveringen. Ik hou er wel van als het met veel vuurwerk gaat eindigen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:56 schreef Qunix het volgende:
Ze hadden in het begin iets sneller gemogen zodat het aan het eind iets rustiger was.
Klinkt gezien je reacties of je eigenlijk al weet dat je het nooit leuk gaat vinden en dat hoeft ook helemaal niet. Ik weet niet hoe dat bij jouw werkt, maar als ik eenmaal in mijn hoofd heb zitten dat ik het niks vind, dan is dat lastig om te buigen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:57 schreef mschol het volgende:
ah, mooi..
wellicht dat ik het dan nog een keer een kans geef..
het is lastig.. maar niet onmogelijk...quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:01 schreef Weakling het volgende:
[..]
Mwah, er waren ook later een paar rustigere afleveringen. Ik hou er wel van als het met een veel vuurwerk gaat eindigen.
[..]
Klinkt gezien je reacties of je eigenlijk al weet dat je het nooit leuk gaat vinden en dat hoeft ook helemaal niet. Ik weet niet hoe dat bij jouw werkt, maar als ik eenmaal in mijn hoofd heb zitten dat ik het niks vind, dan is dat lastig om te buigen.
Tsja, dat werkt duidelijk voor iedereen anders. Ik werd er al vanaf aflevering 1 compleet ingezogen, maar ik heb er dan ook totaal geen hekel aan als films/series "rustig" verlopen. Om maar eens een oudje te noemen die ook best rustig was grotendeels: Serial Experiments: Lain vond ik ook geweldig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:04 schreef mschol het volgende:
het is lastig.. maar niet onmogelijk...
grootste probleem nu v/d serie vind ik dat er te langzaam gestart wordt...
en mijn reactie's komen meer omdat men vindt dat het tof is terwijl het begin totaal niet uitnodigd voor de start van een goede serie...
Ja, helaasquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef Weakling het volgende:
Blergh, nog steeds dat vooroordeel van anime = hentai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
working pre air subs zijn al wel uit qunix.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:00 schreef Qunix het volgende:
Ik mis trouwens WORKING!! – 01 (Pre-Airing) die ook vandaag gereleased is. Wel RAW gezien, maar geen enkele fansubber
Ik moet eerlijk zeggen dat dat bij mij nogal meeviel. Ik was ook bang nadat ik hoorde dat het pas vanaf aflevering 8 echt zou gaan knallen, maar vanaf het begin vond ik het wel interessant. Geen keiharde actie maar ik was toch steeds benieuwd naar de volgende afleveringquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
het is lastig.. maar niet onmogelijk...
grootste probleem nu v/d serie vind ik dat er te langzaam gestart wordt...
en mijn reactie's komen meer omdat men vindt dat het tof is terwijl het begin totaal niet uitnodigd voor de start van een goede serie...
whehehe..quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:17 schreef robin007bond het volgende:
Oh.. ik ga die nieuwe Steins;Gate pas morgen kijken.
@Weakling, die mini is ook wel leuk!
Ik zat trouwens Hellsing op school te kijken, zegt mijn klasgenoot: "ohh.. robin kijkt hentai".
Zo balen, ik zat middenin de serie. Het was ook helemaal niet ontspannen kijken, want telkens ben ik bang dat er een net iets te grof stukje in zit waardoor ik zogenaamd "hentai" zou zitten kijken
Tot ze zelf anime kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
whehehe..
wel irritant dat dat anime == hentai gevoel bij mensen..
probleem is ook dat je dat er nooit definitief uit gaat krijgen
Dat en: tekenfilms/comics zijn voor kinderen. Nou, deze ouwe lul blijft ze kijken en lezen zolang ie nog op deze aardbol mag rondhangen! OK, dat was een beetje te veel drama ...quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:29 schreef mschol het volgende:
whehehe..
wel irritant dat dat anime == hentai gevoel bij mensen..
probleem is ook dat je dat er nooit definitief uit gaat krijgen
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:23 schreef outcast_within het volgende:
SteinsLijkt mij ook! Maar hoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
hehe leuk gebruik van ""quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De meeste mensen op mijn "opleiding" kunnen niet de Engelstalige ondertiteling volgen
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:35 schreef Weakling het volgende:
Lijkt mij ook! Maar hoeKetchup fles + body armorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wait.... whut?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De meeste mensen op mijn "opleiding" kunnen niet de Engelstalige ondertiteling volgen
Damn, ik realiseer me eigenlijk niet eens meer dat ik Engelse ondertitels heb. Ik zat echt heel even van: "zijn die Engels dan?"quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:36 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:37 schreef outcast_within het volgende:
Zou wel heel flauw zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Begin met het Nederlands dubben van de series die je kijkt!quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toen ik 13 was probeerde ik en een vriend samen een Nederlandse FMA sub te maken. Het zat vol fouten, maar het was wel leuk om te proberen. We zijn niet verder gekomen dan een episodequote:Op dinsdag 6 september 2011 23:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Begin met het Nederlands dubben van de series die je kijkt!
Serieus, wtf? Monster boobies from space?!!quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Serieus, wtf? Monster boobies from space?!!
Trouwens voor de nieuwe anime lichting wel leuk iets wat wij oudjes nooit gedaan hebben. Een nederlandse of engelse anime dub makenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toen ik 13 was probeerde ik en een vriend samen een Nederlandse FMA sub te maken. Het zat vol fouten, maar het was wel leuk om te proberen. We zijn niet verder gekomen dan een episode
Zelfde anime serie als de afweging.gif vandaan komt. Alleen ik kon de afweging niet meer vinden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Serieus, wtf? Monster boobies from space?!!
je kan dan toch gewoon de engelse sub vertalen en die op een raw plakken ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toen ik 13 was probeerde ik en een vriend samen een Nederlandse FMA sub te maken. Het zat vol fouten, maar het was wel leuk om te proberen. We zijn niet verder gekomen dan een episode
Dat deden we ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan dan toch gewoon de engelse sub vertalen en die op een raw plakken ?
waarom dan fouten ?quote:
Yui uit K-ON is:quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:58 schreef .Cake. het volgende:
Wauw, ik meende net te horen dat Homura (van Madoka) dezelfde seiyuu is als Hitagi (van Bakemonogatari). En ff opgezocht op MAL: het klopt nog ook!
Nerdmacho!
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:23 schreef .Cake. het volgende:
Dubstep...![]()
Doe dan maar de Mayushii-cuteness overload:
* .Cake. heeft een vlekje op z'n schouder omdat z'n hersenen uit z'n oor druipen na dit filmpje.
Oh yeahquote:Op woensdag 7 september 2011 09:00 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
El Psy Congroo >_< \m/
WE gaan naar de epic final ep van Steins;gate volgende week Hell Yeah -m
Ik gok op een vrij open einde waarvan we allemaal gaan zeggen: "Ja, f*ck nou weten we nog niks!"quote:Op woensdag 7 september 2011 09:00 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
El Psy Congroo >_< \m/
WE gaan naar de epic final ep van Steins;gate volgende week Hell Yeah -m
Hij ontdekt zijn inner gay en eloped met ruka.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:27 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik gok op een vrij open einde waarvan we allemaal gaan zeggen: "Ja, f*ck nou weten we nog niks!"
LOL, of het blijkt allemaal een droom te zijn van Mayuri, schrikt wakker en krijgt ze en kopje thee van d'r grootmoeder.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:30 schreef outcast_within het volgende:
Hij ontdekt zijn inner gay en eloped met ruka.
Ah, nu is het wél de eerste post van de nieuwe paginaquote:
Oooh dat klinkt wel interessant, bedankt!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:43 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
zou op tweakers beetje neuzen bij hun V&A.
zitten meestal wel leuke core i5 laptops tussen zoals
http://tweakers.net/aanbo(...)-520mx-4gb-ddr3.html
Ik heb deze: http://www.yorcom.nl/arti(...)40gb-gt540m-7hp.htmlquote:Op woensdag 7 september 2011 12:35 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb een nieuwe laptop nodig. Iemand een idee voor een zware laptop voor een schappelijk prijsje?
En met zwaar bedoel ik dan niet het gewicht, maar wattie aankan, natuurlijk.
Je hebt bedrijven waar je een laptop kan huren. Misschien is dat een optie?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:18 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb gewoon geen 800 euro rondslingeren.
Ik heb ook eigelijk geen geld voor een nieuwe laptop, maar ik moet er één hebben.
Ahh, de financiele perikelen van het studentenleven. Dat brengt weer herinneringen naar boven. Oh nee, te lang geleden. Toen waren er nog geen laptops nodig voor de studie ... waren en toen eigenlijk al laptops? uhm ...quote:Op woensdag 7 september 2011 13:18 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb gewoon geen 800 euro rondslingeren.
Ik heb ook eigelijk geen geld voor een nieuwe laptop, maar ik moet er één hebben.
Zullen ze het cirkeltje rond maken in de laatste aflevering? Dat aflevering 24 eindigt waar aflevering 1 begint? Ik zie het gezien de cirkel verwijzingen in o.a. de intro nog wel gebeuren.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Steins Gate gezien.
Dat hele sfeertje ook. En mooi hoe de eerste afleveringen terugkomen, die aanvankelijk een beetje vaag en wat saai waren.
Haha yupquote:Op woensdag 7 september 2011 13:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar is het wel waard
En zoals kabuto zei, op tweakers.net vind je ook vaak leuke dingen
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:49 schreef Weakling het volgende:
Zullen ze het cirkeltje rond maken in de laatste aflevering? Dat aflevering 24 eindigt waar aflevering 1 begint? Ik zie het gezien de cirkel verwijzingen in o.a. de intro nog wel gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vooral een grafische kaart nodig... Die ene die eerder gelinkt werd van Tweakers was wat dat betreft ook bij lange na niet goed genoeg.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:51 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Haha yup
Ik zal er nooit meer zo een goedkope Core i7 620m vinden
was 350 kwijt namelijk
(Dell Latitude E6410 met 8GB DDR3 geheugen ook)
HorribleSubs had het iets anders:quote:Op woensdag 7 september 2011 14:03 schreef outcast_within het volgende:
15years later and i still speak like someone who read too many sci fi novels? Damn
En kwamen Urd en Verdandi ook niet al eens voor?quote:Skuld is de jongste van de Nornen of schikgodinnen. Dit zijn de drie schikgodinnen uit de Noordse mythologie die het noodlot bepalen. De andere twee heten Urd (het verleden) en Verdandi (het heden). Skuld zou de toekomst vertegenwoordigen.
Ja, erg lolligquote:Op woensdag 7 september 2011 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Zulke details, dat is wel kwaliteit hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
HorribleSubs had het iets anders:tsjah dit was gebasseerd op memory subsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg fijn dat ze daar ook rekening mee houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Bakakame op 07-09-2011 16:16:02 ]
Mee eensquote:Op woensdag 7 september 2011 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Zulke details, dat is wel kwaliteit hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |