Volgende week laatste episode!!!!!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
nog max 3 eps toch? dan hebben we dat ook weer gehad..
No way...quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:54 schreef Weakling het volgende:
[..]
Voor zover ik heb kunnen nagaan 24 eps, dus volgende week de laatste ... awww!
Ze hadden in het begin iets sneller gemogen zodat het aan het eind iets rustiger was.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:55 schreef Weakling het volgende:
Het is jammer als het afgelopen is, erg erg jammer, maar aan de andere kant zit ik ook niet te wachten op een serie van 300+ afleveringen.
ah, mooi..quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgende week laatste episode!!!!!!
Mwah, er waren ook later een paar rustigere afleveringen. Ik hou er wel van als het met veel vuurwerk gaat eindigen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:56 schreef Qunix het volgende:
Ze hadden in het begin iets sneller gemogen zodat het aan het eind iets rustiger was.
Klinkt gezien je reacties of je eigenlijk al weet dat je het nooit leuk gaat vinden en dat hoeft ook helemaal niet. Ik weet niet hoe dat bij jouw werkt, maar als ik eenmaal in mijn hoofd heb zitten dat ik het niks vind, dan is dat lastig om te buigen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:57 schreef mschol het volgende:
ah, mooi..
wellicht dat ik het dan nog een keer een kans geef..
het is lastig.. maar niet onmogelijk...quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:01 schreef Weakling het volgende:
[..]
Mwah, er waren ook later een paar rustigere afleveringen. Ik hou er wel van als het met een veel vuurwerk gaat eindigen.
[..]
Klinkt gezien je reacties of je eigenlijk al weet dat je het nooit leuk gaat vinden en dat hoeft ook helemaal niet. Ik weet niet hoe dat bij jouw werkt, maar als ik eenmaal in mijn hoofd heb zitten dat ik het niks vind, dan is dat lastig om te buigen.
Tsja, dat werkt duidelijk voor iedereen anders. Ik werd er al vanaf aflevering 1 compleet ingezogen, maar ik heb er dan ook totaal geen hekel aan als films/series "rustig" verlopen. Om maar eens een oudje te noemen die ook best rustig was grotendeels: Serial Experiments: Lain vond ik ook geweldig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:04 schreef mschol het volgende:
het is lastig.. maar niet onmogelijk...
grootste probleem nu v/d serie vind ik dat er te langzaam gestart wordt...
en mijn reactie's komen meer omdat men vindt dat het tof is terwijl het begin totaal niet uitnodigd voor de start van een goede serie...
Ja, helaasquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef Weakling het volgende:
Blergh, nog steeds dat vooroordeel van anime = hentai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
working pre air subs zijn al wel uit qunix.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:00 schreef Qunix het volgende:
Ik mis trouwens WORKING!! – 01 (Pre-Airing) die ook vandaag gereleased is. Wel RAW gezien, maar geen enkele fansubber
Ik moet eerlijk zeggen dat dat bij mij nogal meeviel. Ik was ook bang nadat ik hoorde dat het pas vanaf aflevering 8 echt zou gaan knallen, maar vanaf het begin vond ik het wel interessant. Geen keiharde actie maar ik was toch steeds benieuwd naar de volgende afleveringquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
het is lastig.. maar niet onmogelijk...
grootste probleem nu v/d serie vind ik dat er te langzaam gestart wordt...
en mijn reactie's komen meer omdat men vindt dat het tof is terwijl het begin totaal niet uitnodigd voor de start van een goede serie...
whehehe..quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:17 schreef robin007bond het volgende:
Oh.. ik ga die nieuwe Steins;Gate pas morgen kijken.
@Weakling, die mini is ook wel leuk!
Ik zat trouwens Hellsing op school te kijken, zegt mijn klasgenoot: "ohh.. robin kijkt hentai".
Zo balen, ik zat middenin de serie. Het was ook helemaal niet ontspannen kijken, want telkens ben ik bang dat er een net iets te grof stukje in zit waardoor ik zogenaamd "hentai" zou zitten kijken
Tot ze zelf anime kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
whehehe..
wel irritant dat dat anime == hentai gevoel bij mensen..
probleem is ook dat je dat er nooit definitief uit gaat krijgen
Dat en: tekenfilms/comics zijn voor kinderen. Nou, deze ouwe lul blijft ze kijken en lezen zolang ie nog op deze aardbol mag rondhangen! OK, dat was een beetje te veel drama ...quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:29 schreef mschol het volgende:
whehehe..
wel irritant dat dat anime == hentai gevoel bij mensen..
probleem is ook dat je dat er nooit definitief uit gaat krijgen
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:23 schreef outcast_within het volgende:
SteinsLijkt mij ook! Maar hoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
hehe leuk gebruik van ""quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De meeste mensen op mijn "opleiding" kunnen niet de Engelstalige ondertiteling volgen
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:35 schreef Weakling het volgende:
Lijkt mij ook! Maar hoeKetchup fles + body armorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wait.... whut?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De meeste mensen op mijn "opleiding" kunnen niet de Engelstalige ondertiteling volgen
Damn, ik realiseer me eigenlijk niet eens meer dat ik Engelse ondertitels heb. Ik zat echt heel even van: "zijn die Engels dan?"quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:36 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:37 schreef outcast_within het volgende:
Zou wel heel flauw zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Begin met het Nederlands dubben van de series die je kijkt!quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |