nee joh...quote:Op maandag 5 september 2011 22:23 schreef NeeEcht het volgende:
Na 20 keer luisteren ga je het waarderen
Ga ik straks misschien nog wel ff doen. Eerst laatste twee afleveringen van The Walking Dead kijken met mijn huisgenoot.quote:Op maandag 5 september 2011 21:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Goed!
Maar kan iemand me het verhaal nou uitleggen? Of was dat er niet echt
is daar inmiddels een 2de seizoen van uitgebracht?quote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ga ik straks misschien nog wel ff doen. Eerst laatste twee afleveringen van The Walking Dead kijken met mijn huisgenoot.
er komt/is een Hayate no gotoku film?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
er komt/is een Hayate no gotoku film?
en een 3de seizoen kennelijk...fripSide is tof. Goeie intro van Toaru Kagaku no RailgunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na een paar top charts gezien te hebben kan ik concluderen dat de concurrentie enorm hoog is! Wij moeten het doen met Volendammers en Tokkies (Rinus) en homo's... Daar is het echt druk in de hitlijst (Japanse nummers only)
ik heb ergens een nummer liggen die me wel bevalt van fripSide... ook een OP of END van een seriequote:Op maandag 5 september 2011 22:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
fripSide is tof. Goeie intro van Toaru Kagaku no Railgun
Level 5 -judgement- toevallig?quote:Op maandag 5 september 2011 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ergens een nummer liggen die me wel bevalt van fripSide... ook een OP of END van een serie
mja.. ach boeiequote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef Qunix het volgende:
fripSide nummers klinken veel hetzelfde
(bijna alle)
Heb net even gekeken, komt in de VS eind september/begin oktober (ik geloof met Halloween) de start van seizoen twee.quote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
is daar inmiddels een 2de seizoen van uitgebracht?(indien we het over de US serie hebben)
SPOILER: uiteraard gesponsord door Spoilertag Inc.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
hmm, oke.. jammer, had inmiddels wel de volgende 6 afleveringen willen zienquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heb net even gekeken, komt in de VS eind september/begin oktober (ik geloof met Halloween) de start van seizoen twee.
Hier de trailer:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heb net even gekeken, komt in de VS eind september/begin oktober (ik geloof met Halloween) de start van seizoen twee.
Hier de trailer:
En voor Bakakame (reageer eens op m'n pm man!) hier kort het verhaal voor Fate/Stay NightHaha, wat een verhaal. Misschien is de visual novel beter, althans dat hoop ikSPOILER: uiteraard gesponsord door Spoilertag Inc.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
En voor Bakakame (reageer eens op m'n pm man!) hier kort het verhaal voor Fate/Stay NightIs het erg als ik dat hele plot gemist had? Want als je me deze storyline zou vertellen zou ik nooit geraden hebben dat het Black Rock Shooter wasSPOILER: uiteraard gesponsord door Spoilertag Inc.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eeehm, je leest het niet goed denk ik?quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Is het erg als ik dat hele plot gemist had? Want als je me deze storyline zou vertellen zou ik nooit geraden hebben dat het Black Rock Shooter was
Hahaha inderdaadquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:47 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Eeehm, je leest het niet goed denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
En voor Bakakame (reageer eens op m'n pm man!) hier kort het verhaal voor Fate/Stay NightBijkijk de spoiler voor mijn commentaar, verduidelijkingen en toevoegingen.SPOILER: uiteraard gesponsord door Spoilertag Inc.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ik weet hoe die graal werkt, maar wou zelfs in de spoiler niks spoilerenquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bijkijk de spoiler voor mijn commentaar, verduidelijkingen en toevoegingen.
Welke animeblog keek je naar dan? En ik gebruik FOK! voor al mijn nieuwsquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Er bestaat al tenminste n anim blog in het Nederlands --die niet helemaal van bagger gemaakt is. Maar het format ervan vind ik zuigend * Repelsteeltju kijkt even op de site * en het is nu wr veranderd, dus misschien ga ik later nog eens kijken of die site me nu wel aanspreekt. Of misschien was dat andere format er alleen omdat hij toen episodisch aan het bloggen was. Het krotte format waar ik het over heb is overigens dit.
10 screenshots van de aflevering + een paar waarschijnlijk grappig bedoelde oneliners = poep
Serieus doe dit niet na!!! Maar een Nederlands blog over anime zou ik zeker een kans geven. Over blogs gesproken kent iemand nog een leuk nederlandstalig newsblog dat niet Sargasso of Geenstijl heet? En nee, ik suggereer niet dat ik Sargasso of Geenstijl leuk vind, maar het zijn volgens mij gewoon de bekendste.
Het is niet de bedoeling dat het een mislukte Random C kloon wordtquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Er bestaat al tenminste n anim blog in het Nederlands --die niet helemaal van bagger gemaakt is. Maar het format ervan vind ik zuigend * Repelsteeltju kijkt even op de site * en het is nu wr veranderd, dus misschien ga ik later nog eens kijken of die site me nu wel aanspreekt. Of misschien was dat andere format er alleen omdat hij toen episodisch aan het bloggen was. Het krotte format waar ik het over heb is overigens dit.
10 screenshots van de aflevering + een paar waarschijnlijk grappig bedoelde oneliners = poep
Serieus doe dit niet na!!! Maar een Nederlands blog over anime zou ik zeker een kans geven. Over blogs gesproken kent iemand nog een leuk nederlandstalig newsblog dat niet Sargasso of Geenstijl heet? En nee, ik suggereer niet dat ik Sargasso of Geenstijl leuk vind, maar het zijn volgens mij gewoon de bekendste.
Es gibt nur ein steinquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:06 schreef outcast_within het volgende:
lol dan ben ik motherfucking einstein.
Zijn verhoudingen zitten verkeerd, hij heeft geen ruimte voor hersenen zo.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kewl dus Ed Bighead is een genie?
[ afbeelding ]
Commie zoveel beter ja?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:18 schreef .Cake. het volgende:
Ik wacht ook op Commie. Hell no dat ik ooit nog terug ga naar Horrible
ik snap de afkeer tegen horrible niet zoquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:18 schreef .Cake. het volgende:
Ik wacht ook op Commie. Hell no dat ik ooit nog terug ga naar Horrible
Ik heb geen idee maar het is maar n dagje wachten en ik heb graag alles van dezelfde subberquote:
WOOOOOOOOWWWWWWquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:37 schreef Weakling het volgende:
Steins; Gate 23 gezien en WOW! Behoorlijk heftig, boordevol nieuwe ontwikkelingen en verrassingen. Enorm toffe aflevering! Gaat dat zien, gaat dat zien.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:37 schreef Weakling het volgende:
Steins; Gate 23 gezien en WOW! Behoorlijk heftig, boordevol nieuwe ontwikkelingen en verrassingen. Enorm toffe aflevering! Gaat dat zien, gaat dat zien.
Weak-minded fool!quote:
Voor zover ik heb kunnen nagaan 24 eps, dus volgende week de laatste ... awww!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:44 schreef mschol het volgende:
![]()
nog max 3 eps toch? dan hebben we dat ook weer gehad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |