quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op maandag 5 september 2011 20:38 schreef Xaryna het volgende:
[..]Haha ik klik NIET!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:39 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Haha ik klik NIET!*evil smirk*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Pokemon Johto!quote:Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef Bakakame het volgende:
Oké, raad de serie/OVA/film aan de hand van de openingsscène (indien serie, van afl 1):
Wolken, een eiland waar je vanaf zee op inzoomt, je gaat een gebouw in en daar zijn twee vechtende chicks met zwaarden waarvan eentje blauwe ogen (waarvan één vlammend) en de ander rode ogen heeft.
Jullie kunnen het!
Hehequote:Op maandag 5 september 2011 20:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, ik weet tenminste wat er in Steins;Gate gebeurt!
"Tomorrow, tomorrow, you're only a day away ..."quote:Op maandag 5 september 2011 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hehe
Steins;Gate adoreer topic
Als ik niet was begonnen had ik echt mijn hele leven spijt gehad. Zo'n mooie serie.quote:Op maandag 5 september 2011 21:12 schreef Weakling het volgende:
[..]
"Tomorrow, tomorrow, you're only a day away ..."
Black Rock Shooter. Maar dat zeg ik alleen omdat jij zegt dat er één oog vlammend is.quote:Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef Bakakame het volgende:
Oké, raad de serie/OVA/film aan de hand van de openingsscène (indien serie, van afl 1):
Wolken, een eiland waar je vanaf zee op inzoomt, je gaat een gebouw in en daar zijn twee vechtende chicks met zwaarden waarvan eentje blauwe ogen (waarvan één vlammend) en de ander rode ogen heeft.
Jullie kunnen het!
Goed!quote:Op maandag 5 september 2011 21:29 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Black Rock Shooter. Maar dat zeg ik alleen omdat jij zegt dat er één oog vlammend is.
En ik vind inderdaad dat je zo'n gast dan geen Archer moet noemen. De rest heet wel naar een eigenschap van zichzelf (Saber=Zwaardvechter, Berserker=lomp rondraggen, Caster=Magus, Lancer=Speervechter, etc.), dus zou ik dat van hem ook verwachten...
Maar goed, ik maak zelf geen anime ofzo, dus wat weet ik er nou helemaal van?
Ik hoorde dat erin gespoiled werd, dus ik heb 'm niet gekekenquote:Op maandag 5 september 2011 22:03 schreef robin007bond het volgende:
Preview van volgende Steins;Gate episode
Ik kon het niet laten. Voor de rest heb ik het niet heel diep geanalyseerd, dus kon er niet veel uit opmakenquote:Op maandag 5 september 2011 22:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik hoorde dat erin gespoiled werd, dus ik heb 'm niet gekeken
Ik vertrouw 4chan niet meer. (sinds een jaar)quote:Op maandag 5 september 2011 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten. Voor de rest heb ik het niet heel diep geanalyseerd, dus kon er niet veel uit opmaken
Voor degene die theorieën over Steins;Gate willen verzinnen en lezen: http://boards.4chan.org/a/res/54315208
Leuk draadje op 4chan
What happened?quote:Op maandag 5 september 2011 22:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vertrouw 4chan niet meer. (sinds een jaar)
quote:
Blij dat ik dat niet meer als ringtone hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |