abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 september 2011 @ 15:54:42 #61
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_101593630
Ik snap eerlijk gezegd niet wat mensen aan cosplay vinden... Ik bedoel, het ziet er toch nooit zo gaaf uit als het origineel. In plaats daarvan ziet het er meestal gewoon een beetje sneu uit.

De enige cosplayer die ik accepteer is Mayushii, tu-tu-ruu! O+
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_101594336
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 15:45 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Die Zelda cosplay is vet _O_
welke ? die hele site stinkt ervan :')
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 5 september 2011 @ 16:39:57 #63
27648 Weakling
available in strong mint
pi_101595258
quote:
15s.gif Op maandag 5 september 2011 15:54 schreef .Cake. het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat mensen aan cosplay vinden... Ik bedoel, het ziet er toch nooit zo gaaf uit als het origineel. In plaats daarvan ziet het er meestal gewoon een beetje sneu uit.

Ik zou het zelf nooit doen, maar ik snap het wel. Nee, het ziet er nooit hetzelfde uit, dat kan ook niet, maar ik vind het wel stoer en van lef getuigen als je je vol overgave durft te storten in de cosplay.

Je ziet vaak de grote hoeveelheid liefde, tijd en zeker ook geld die men in de kostuums heeft gestoken en dat vind ik prachtig om te zien. Dat het dan niet helemaal lijkt, maakt me niks uit. Kijk nu al uit naar de duizenden verklede mensen op de Elf Fantasy Fair in Arcen over twee weken (en "bid" voor goed weer)!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_101597453
Waarom zó veel posten jongens en meisjes? Waar is dat goed voor? Hebben jullie enig idee hoe lang het geduurt heeft voordat ik alle posts gelezen had die ik gemist heb? Nee? Ik ook niet!

Oké tijd voor wat reacties waar ik op wil reageren:
quote:
Nog ff over Fate/Stay Night: Ik heb die Archer welgeteld twee keer een boog zien vasthouden en slechts één keer een pijl zien afschieten. WTF? Ik zie honderden zwaarden bij die gast, maar toch blijven ze hem "Archer" noemen?
Omdat hij opgeroepen is in het bassin dat ze Archer noemen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En trouwens als ik het me goed herinner is het niet ongebruikelijk dat boogschutters (een) kort(e) zwaard(en) gebruikten voorals "de vijand" te dicht bij kwam.
quote:
Ik heb zelf nog twee afleveringen te gaan van Fate/Stay Night. Wel aardige serie, maar niet supergoed. Ben wel benieuwd naar Fate/Zero, die gaat over de Holy Grail wars van 10 jaar voor Fate/Stay Night toch? Krijg je nu ook al wat van mee in de serie, ben benieuwd. Plus Production I.G. gaat m maken dus dan weet jij wel bijna zeker dat het goed er uit gaat zien!
Fate/Zero wordt geweldig! Het verhaal is duisterder en misschien zelfs beter dan Fate/Stay Night en voor de duidelijkheid: ik heb het nu over de VN, het gedrocht dat studio DEEN verminkt heeft dat valt in het niet in vergelijking met de Fate/Zero boeken. En dan nog iets Ufotable is verantwoordelijk voor Fate/Zero toch? Of is er iets verandert?

quote:
iemand hier Maria†Holic gezien (en wat vond je ervan)?
Eerste seizoen gezien. Het einde deed me bijna aan de manga beginnen, bijna. Van het tweede seizoen heb ik de eerste paar afleveringen gezien, maar ik ben gestopt omdat de CR subs krot waren en dat het enige was wat er in avi. beschikbaar was (vraag er alsjeblief niet naar).

Maar de serie was wel leuk. Mariya Shidou is een troll eerste klasse. En de humor is vaag maar heeft wel wat. :)

quote:
Ik denk dat ik vandaag toch eindelijk eens The Disappearance of Haruhi Suzumiya ga kijken!
Iemand 'm al gezien? Goede film of niet?
Nu moet je zeker niet zomaar alles geloven wat je op MAL ziet maar deze film staat naar m.i. met recht op nummer 1.

En voor wie dit van toepassing is, bedankt voor de nuttige linkjes die ik in de laatste paar topics gezien heb. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_101599023
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 15:52 schreef outcast_within het volgende:

[..]

:P

Breeedbeeld. Das mijn te modern.
:D _O-
pi_101599076
quote:
15s.gif Op maandag 5 september 2011 15:54 schreef .Cake. het volgende:

beetje afhankelijk van de cosplay: sommige lijken echt verdomde goed.. (nooit 100% uiteraard) maar je hebt ook van die trieste cosplayers die een oranje jasje aandoen en zeggen dat ze naruto zijn :')
pi_101599430
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 17:42 schreef Repelsteeltju het volgende:

...

Dus... er bestaat een suziki alto film?
  maandag 5 september 2011 @ 18:47:55 #68
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_101599513
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 17:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom zó veel posten jongens en meisjes? Waar is dat goed voor? Hebben jullie enig idee hoe lang het geduurt heeft voordat ik alle posts gelezen had die ik gemist heb? Nee? Ik ook niet!

Oké tijd voor wat reacties waar ik op wil reageren:

[..]

Omdat hij opgeroepen is in het bassin dat ze Archer noemen.
SPOILER
En trouwens als ik het me goed herinner is het niet ongebruikelijk dat boogschutters (een) kort(e) zwaard(en) gebruikten voorals "de vijand" te dicht bij kwam.

[..]

Fate/Zero wordt geweldig! Het verhaal is duisterder en misschien zelfs beter dan Fate/Stay Night en voor de duidelijkheid: ik heb het nu over de VN, het gedrocht dat studio DEEN verminkt heeft dat valt in het niet in vergelijking met de Fate/Zero boeken. En dan nog iets Ufotable is verantwoordelijk voor Fate/Zero toch? Of is er iets verandert?
ufotable is ook verantwoordelijke voor Garden of Sinners ( _O_ ). En die gaan het nog steeds maken volgens mij. (http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=12376)

Heb ondertussen ook Unlimited Blade Works, waarvan ik begreep dat deze een andere route van de VN behandeld. Misschien dat die de serie nog kan redden.
Desalniettemin ben ik bereid om me met vol enthousiasme aan Fate/Zero te wijden, want goed productie team en het hele idee vond ik op zich best gaaf, ook van Fate/Stay Night. Maar die twee factoren moeten dan wel goed samenkomen.

Ik snap best dat een boogschutter zwaarden gaat gebruiken als de vijand te dichtbij komt, maar constant? Dan doe je toch iets fout als boogschutter zijnde lijkt mij.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  maandag 5 september 2011 @ 19:10:24 #69
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_101600568
Ik begin door mijn `nog-te-kijken`-anime series te lopen :(
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_101600601
Archer is geen boogschutter, hij is ook geen zwaardvechter hij is een
SPOILER
UWB heeft wel mooie gevechten, maar ik ben benieuwd of je het verhaal zal snappen zonder de Visual Novel gespeeld te hebben.
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 5 september 2011 @ 19:13:55 #71
27648 Weakling
available in strong mint
pi_101600769
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Archer is geen boogschutter, hij is ook geen zwaardvechter hij is een
SPOILER
Handig, een personage boogschutter noemen en het geen boogschutter laten zijn ;)
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_101601164
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:10 schreef wdn het volgende:
Ik begin door mijn `nog-te-kijken`-anime series te lopen :(
Ik ben er allang doorheen. ;(

Heb als advies Jigoku Shoujo gedownd, maar de eerste 5 eps volgen constant hetzelfde patroon. ;(
  maandag 5 september 2011 @ 19:24:17 #73
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_101601321
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:21 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik ben er allang doorheen. ;(

Heb als advies Jigoku Shoujo gedownd, maar de eerste 5 eps volgen constant hetzelfde patroon. ;(
ALLE eps van JS zijn zo. Allemaal.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_101601377
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:24 schreef wdn het volgende:

[..]

ALLE eps van JS zijn zo. Allemaal.
Jaaaa, fuck! Ik weet het nu helemaal niet meer. ;(

Jij nog enige tips? Enige wat ik wil is een goed verhaal en geen puber serie.
pi_101605139
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:25 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Jaaaa, fuck! Ik weet het nu helemaal niet meer. ;(

Jij nog enige tips? Enige wat ik wil is een goed verhaal en geen puber serie.
ESCAFLOWNE *O*
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_101605668
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:26 schreef Xaryna het volgende:

[..]

ESCAFLOWNE *O*
Jij met je Escaflowne!
pi_101605976
quote:
8s.gif Op maandag 5 september 2011 20:33 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Jij met je Escaflowne!
SPOILER
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_101606043
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:38 schreef Xaryna het volgende:

[..]

SPOILER
Haha ik klik NIET!

SPOILER
pi_101606156
quote:
16s.gif Op maandag 5 september 2011 20:39 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Haha ik klik NIET!

SPOILER
*evil smirk*
Chocoladetaartjes.
pi_101606247
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:40 schreef Xaryna het volgende:

[..]

*evil smirk*
Nouja, ik weet tenminste wat er in Steins;Gate gebeurt!
pi_101606344
Oké, raad de serie/OVA/film aan de hand van de openingsscène (indien serie, van afl 1):

Wolken, een eiland waar je vanaf zee op inzoomt, je gaat een gebouw in en daar zijn twee vechtende chicks met zwaarden waarvan eentje blauwe ogen (waarvan één vlammend) en de ander rode ogen heeft.

Jullie kunnen het! *O*
pi_101606587
quote:
12s.gif Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef Bakakame het volgende:
Oké, raad de serie/OVA/film aan de hand van de openingsscène (indien serie, van afl 1):

Wolken, een eiland waar je vanaf zee op inzoomt, je gaat een gebouw in en daar zijn twee vechtende chicks met zwaarden waarvan eentje blauwe ogen (waarvan één vlammend) en de ander rode ogen heeft.

Jullie kunnen het! *O*
Pokemon Johto!
Chocoladetaartjes.
pi_101606656
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Pokemon Johto!
Shit, al meteen in één keer geraden :o
pi_101607654
quote:
6s.gif Op maandag 5 september 2011 20:42 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Nouja, ik weet tenminste wat er in Steins;Gate gebeurt!
Hehe :D

Steins;Gate adoreer topic _O_
  maandag 5 september 2011 @ 21:12:04 #85
27648 Weakling
available in strong mint
pi_101608256
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:03 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hehe :D

Steins;Gate adoreer topic _O_
"Tomorrow, tomorrow, you're only a day away ..."
pi_101608309
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Pokemon Johto!
Nu ben jij aan de beurt!
pi_101608528
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:12 schreef Weakling het volgende:

[..]

"Tomorrow, tomorrow, you're only a day away ..."
Als ik niet was begonnen had ik echt mijn hele leven spijt gehad. Zo'n mooie serie.

Het lijkt me ook zo moeilijk om dan al die Steins;Gate spoilers te zien staan :P
  maandag 5 september 2011 @ 21:29:17 #88
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_101609471
quote:
12s.gif Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef Bakakame het volgende:

Jullie kunnen het! *O*
Black Rock Shooter. Maar dat zeg ik alleen omdat jij zegt dat er één oog vlammend is.

En ik vind inderdaad dat je zo'n gast dan geen Archer moet noemen. De rest heet wel naar een eigenschap van zichzelf (Saber=Zwaardvechter, Berserker=lomp rondraggen, Caster=Magus, Lancer=Speervechter, etc.), dus zou ik dat van hem ook verwachten...

Maar goed, ik maak zelf geen anime ofzo, dus wat weet ik er nou helemaal van?
ANIMEES.
- Scamp
pi_101609715
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:26 schreef Xaryna het volgende:

[..]

ESCAFLOWNE *O*
;(
pi_101610201
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:29 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Black Rock Shooter. Maar dat zeg ik alleen omdat jij zegt dat er één oog vlammend is.

En ik vind inderdaad dat je zo'n gast dan geen Archer moet noemen. De rest heet wel naar een eigenschap van zichzelf (Saber=Zwaardvechter, Berserker=lomp rondraggen, Caster=Magus, Lancer=Speervechter, etc.), dus zou ik dat van hem ook verwachten...

Maar goed, ik maak zelf geen anime ofzo, dus wat weet ik er nou helemaal van?
Goed!
Maar kan iemand me het verhaal nou uitleggen? Of was dat er niet echt :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')