Gaat beginnen.quote:Op zondag 4 september 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zit er al wat romance in of nog niet?
je zal ze toch wel zelf uitgenodigd hebbenquote:Op zondag 4 september 2011 21:04 schreef wdn het volgende:
[..]
![]()
Tijdens het wk voetbal had ik de tent vol met buren
Ach, daar hebben alleen de mierenneukers die de manga hebben gelezen last van.quote:Op maandag 5 september 2011 00:28 schreef outcast_within het volgende:
jammer dat ze nu anime original bezig zijn.
Dat en niet manga lezers die ervaring hebben met anime's die eigenlijk te vroeg begonnen zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 00:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ach, daar hebben alleen de mierenneukers die de manga hebben gelezen last van.
Daarom lees ik geen manga.
Het einde vind ik best mooi, maar dat kun je op meerdere manieren interpreterenquote:Op maandag 5 september 2011 00:46 schreef mschol het volgende:
Angel beats is ten einde..
ik twijfel tussenen
Nou niet allemaalquote:Op zondag 4 september 2011 23:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
je zal ze toch wel zelf uitgenodigd hebben
Het was voorbestemd zo op die overhangbrug (quote:
Ik kan nog gewoon op YouTube.quote:Op maandag 5 september 2011 08:45 schreef Qunix het volgende:
Leuk man! Ik ben mijn YouTube kwijt
Ik schrok vanochtend, want het leek zelfs dat ik van alle Google services verbannen was(Gmail en OpenID dingen).
Gelukkig alleen YouTube.
Anime OP's geupload?quote:Op maandag 5 september 2011 08:45 schreef Qunix het volgende:
Leuk man! Ik ben mijn YouTube kwijt
Ik schrok vanochtend, want het leek zelfs dat ik van alle Google services verbannen was(Gmail en OpenID dingen).
Gelukkig alleen YouTube.
Nope, dat niet... Een filmpje van een jingle maker hoe hij jingles maakt. Ik denk dat hij niet degene was. (Ik hoop het niet).quote:
daarom ook mijn twijfelquote:Op maandag 5 september 2011 06:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het einde vind ik best mooi, maar dat kun je op meerdere manieren interpreteren
17" crtquote:Op zondag 4 september 2011 20:07 schreef wdn het volgende:
[..]
100 inch spanscherm hier. Heerlijk voor games en BD - anime
6:9 is een standjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 september 2011 15:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
6:9 is een standjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Zelda cosplay is vetquote:Op maandag 5 september 2011 15:39 schreef Xaryna het volgende:
Oh god, ik zie net van welke site dat komt: http://www.cosplayisland.co.uk/home
quote:Op maandag 5 september 2011 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Aspect_ratio_(image)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |