Zelfde anime serie als de afweging.gif vandaan komt. Alleen ik kon de afweging niet meer vinden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Serieus, wtf? Monster boobies from space?!!
je kan dan toch gewoon de engelse sub vertalen en die op een raw plakken ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toen ik 13 was probeerde ik en een vriend samen een Nederlandse FMA sub te maken. Het zat vol fouten, maar het was wel leuk om te proberen. We zijn niet verder gekomen dan een episode
Dat deden we ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan dan toch gewoon de engelse sub vertalen en die op een raw plakken ?
waarom dan fouten ?quote:
Yui uit K-ON is:quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:58 schreef .Cake. het volgende:
Wauw, ik meende net te horen dat Homura (van Madoka) dezelfde seiyuu is als Hitagi (van Bakemonogatari). En ff opgezocht op MAL: het klopt nog ook!
Nerdmacho!
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:23 schreef .Cake. het volgende:
Dubstep...![]()
Doe dan maar de Mayushii-cuteness overload:
* .Cake. heeft een vlekje op z'n schouder omdat z'n hersenen uit z'n oor druipen na dit filmpje.
Oh yeahquote:Op woensdag 7 september 2011 09:00 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
El Psy Congroo >_< \m/
WE gaan naar de epic final ep van Steins;gate volgende week Hell Yeah -m
Ik gok op een vrij open einde waarvan we allemaal gaan zeggen: "Ja, f*ck nou weten we nog niks!"quote:Op woensdag 7 september 2011 09:00 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
El Psy Congroo >_< \m/
WE gaan naar de epic final ep van Steins;gate volgende week Hell Yeah -m
Hij ontdekt zijn inner gay en eloped met ruka.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:27 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik gok op een vrij open einde waarvan we allemaal gaan zeggen: "Ja, f*ck nou weten we nog niks!"
LOL, of het blijkt allemaal een droom te zijn van Mayuri, schrikt wakker en krijgt ze en kopje thee van d'r grootmoeder.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:30 schreef outcast_within het volgende:
Hij ontdekt zijn inner gay en eloped met ruka.
Ah, nu is het wl de eerste post van de nieuwe paginaquote:
Oooh dat klinkt wel interessant, bedankt!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:43 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
zou op tweakers beetje neuzen bij hun V&A.
zitten meestal wel leuke core i5 laptops tussen zoals
http://tweakers.net/aanbo(...)-520mx-4gb-ddr3.html
Ik heb deze: http://www.yorcom.nl/arti(...)40gb-gt540m-7hp.htmlquote:Op woensdag 7 september 2011 12:35 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb een nieuwe laptop nodig. Iemand een idee voor een zware laptop voor een schappelijk prijsje?
En met zwaar bedoel ik dan niet het gewicht, maar wattie aankan, natuurlijk.
Je hebt bedrijven waar je een laptop kan huren. Misschien is dat een optie?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:18 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb gewoon geen 800 euro rondslingeren.
Ik heb ook eigelijk geen geld voor een nieuwe laptop, maar ik moet er n hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |