Absoluutquote:Op zondag 4 september 2011 15:09 schreef djenneke het volgende:
Positief nieuws: Ik pas weer in twee oude dieselspijkerbroeken (een merk wat ik inmiddels veel te duur vind en nooit meer zou kopen) die ik nog maar een paar keer aan had gedaan in 2005 ofzo. Nu heb ik opeens dus nieuwe spijkerbroeken
Hopende u hiermee vandaag te hebben geïnspireerd om deze zondag de koekjes, taartjes, chipjes te laten staan!
Dat werkt zo echt niet meer voor mij hequote:Op zondag 4 september 2011 19:16 schreef Muks het volgende:
Soms kun je het niet verklaren waarom, maar het helpt mij om het hardop te zeggen. Zo van : ik ga nu een *insert dat wat je denkt te gaan nemen* opeten. Vraag 1 heb ik trek, vraag 2 wil ik dit.
Hierdoor ben ik een stuk bewuster geworden van mijn eigen snaaigedrag en heb ik het stukken beter in de hand. Negen van de tien keer kan ik de afspraken die ik met mezelf maak (bijv als je over een half uur nog zin hebt in een plakje kaas, dan mag je 1/2 plakje) handhaven en blijkt dat ik na dat halve uur het vergeten ben
Eigenlijk wel, maar dat vind ik ook echt stom dat ik dat doe hoorquote:Op zondag 4 september 2011 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[me=Isabeau]kijkt naar lekkers voor haar. Ik ga nu dit lekkers opeten. Heb ik trek?
[/me]
Fuck it.
[me=Isabeau]steekt lekkers in mond.
[/me]
Zoiets, Sarabi?
Toen ik bij mijn ouders woonde kon ik er ook goed tegen, toen moest ik wel want zij gingen gewoon door met snoepenquote:Op zondag 4 september 2011 19:52 schreef Blistering het volgende:
Da's mooi makkelijk als je alleen woont ja. Ik ben afhankelijk van pa en ma, maar die weten wat ze wel en niet mogen halen voor me.
En bij alles wat je eet, zitten... Want als je zit, dan ben je veel bewuster van wat je eet. En het voorkomt ook dat ijsje op de hand in de stad, tenminste dat deed het bij mijquote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef Purdey het volgende:
Ik woon indd nog thuis. Vaak haal ik niks in huis, omdat het dan ook niet in de kast ligt te branden. Morgen weer klaar. De nougat is toch ook op
Niet zo moeilijk hoor, de informatie staat in de OPquote:Op maandag 5 september 2011 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
Silmarwen Welkom hier
Ik moet even kijken hoe ik zo'n ticker ding maak
Ja ik heb emquote:Op maandag 5 september 2011 10:10 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk hoor, de informatie staat in de OPEn hem aanpassen is echt fijn..
Nog niet, je naam staat niet in de Ticker... zo weet niemand dattie van jou isquote:
Whaha duh, nu welquote:Op maandag 5 september 2011 10:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nog niet, je naam staat niet in de Ticker... zo weet niemand dattie van jou is*je kunt die invullen bij omschrijving ofzo*
Xx
ik ben gelegenheidsvegetarier.. kan ik vegetarisch eten, graag, maar is er geen andere optie dan doe ik ook niet moeilijk en dat werkt primaquote:Op maandag 5 september 2011 09:53 schreef Tink89 het volgende:
Jeej, weer een halve kilo eraf*gaat heel snel de Ticker aanpassen* Gok erop dat het komt doordat ik gisteren heel veel gedronken heb, dus dat ga ik vandaag doorzetten.
Vandaag ontbijtje van yoghurt met cruesli de chinois die ik in de kast vonden een kop thee. Lunch is op school, dus dat wordt wrs iets van een broodje kipfilet, maar ik neem sowieso een flesje crystal clear mee en dat ga ik tijdens college in de pauze nog een keer vullen met water. Continu-koekje voor tussendoor en dan vanavond pasta met verse spinazie en boursin light. Vriendjelief en ik hadden bedacht dat we weekday-vegetarian gingen worden en vandaag is dag één. Ben benieuwd
Xx!
Wij wilden vooral minder vervuilend bezig zijn (vlees-industrie is echt enorm slecht voor het milieu) en dus zijn we weekday-vegetarians. Als we gaan uit eten, eters hebben of bij vrienden eten doen we niet moeilijkquote:Op maandag 5 september 2011 14:30 schreef RandomMoron het volgende:
ja, ik vond dat vroeger ook raar. Ik heb me erin berust en vind het heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2011 19:44:37 ]
Inderdaad? Lukken andere manieren niet? Wil je snel resultaat? En waarom diequote:
Je kan idd ook gewoon een eigen schema maken waarbij je heel langzaam opbouwtquote:Op maandag 5 september 2011 21:40 schreef RandomMoron het volgende:
als dat Becks is, ik ben bij hoofdstuk 1
ik ben op zoek naar een hardloopschema voor astmaten. Met Evy gaat het te snel en loop ik les 1 nog prima, maar les twee loop ik erbij als een strompelende tomaat met de tong op mijn schoenen en loop ik de rest van de dag te trillen omdat ik zo benauwd ben geweest.
Misschien moet ik gewoon beginnen met 30 seconden rennen, 1 minuut lopen ofzo.
Dat is balen! Ik heb het voor mijn astma en voor het geval dat ik anafylactisch reageer op voedsel, werkt altijd goed. Maar het is geen wondermiddel helaas (en niet goed voor je gebit!), maar het helpt me altijd wel door het sporten.quote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef RandomMoron het volgende:
ja, maar t werkt niet zo super langdurig helaas :S ik kan sowieso niets met ventolin,want dan gebeurt er niets.Elke longfunctie moet ik vaak weer Ventolin en dan verbazen ze zich er altijd over dat er geen verschil is met voor en na
Oooh, moeilijk is dat hè? Is niks om je voor tequote:Op maandag 5 september 2011 23:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geen goede dag. Te veel gesnoept.
Ik heb het heel verstandig aangepakt, ik ging eten bij een vriendin en daar staat standaard zoooveeel te snoepen op tafel en het eten komt pas laat. Ik ben expres na mijn werk naar huis gereden om een grote bak yoghurt met muesli te eten, maar zelfs dat hielp niet
Jup, Beck'squote:Op maandag 5 september 2011 21:40 schreef RandomMoron het volgende:
als dat Becks is, ik ben bij hoofdstuk 1
ik ben op zoek naar een hardloopschema voor astmaten. Met Evy gaat het te snel en loop ik les 1 nog prima, maar les twee loop ik erbij als een strompelende tomaat met de tong op mijn schoenen en loop ik de rest van de dag te trillen omdat ik zo benauwd ben geweest.
Misschien moet ik gewoon beginnen met 30 seconden rennen, 1 minuut lopen ofzo.
quote:Ga zitten als je eet
Het is absoluut noodzakelijk dat je je meer bewust wordt van alles wat je in je mond stopt.
Staand eten is meestal impulsief eten. Wat je staand eet, had je meestal niet van tevoren gepland. Wanneer je gaat zitten om te eten, vooral aan de eettafel, heb je bewust besloten om te eten.
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:27 schreef Isabeau het volgende:
Goede tips mag je wel delen, Sjeen![]()
Ik heb gisteren veel te veel dingen gegeten die barstensvol suiker zitten. Ik lag in bed met een sugarrush, dat je je dus super nerveus voelt en zo. Ik geloof dat ik veel suiker een beetje ontwent ben
Jups, of aan de keukentafel, achter de computerquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik stouw zittend op de bank van alles mijn gezicht in hoor...
Dus dan ga je aan de eettafel zitten...quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik stouw zittend op de bank van alles mijn gezicht in hoor...
PC/TV uit... puur met je eten bezig zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jups, of aan de keukentafel, achter de computer
Snap het wel hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
PC/TV uit... puur met je eten bezig zijn.
Simpelweg omdat ik moeilijk kan bewegen. Ik heb een slijmbeursontsteking bij mijn heup zitten.quote:
Zie bovenstaandequote:Op maandag 5 september 2011 21:18 schreef m@x het volgende:
[..]
Inderdaad? Lukken andere manieren niet? Wil je snel resultaat? En waarom die?
Goed bezig Sjeenquote:Op maandag 5 september 2011 21:35 schreef Sjeen het volgende:
Hoofdstuk 10 vandaag... Stel haalbare doelen, 2,5 kilo per keer, om je einddoel te halen. Streef naar langzaam afvallen.
Net Evy les 3 gelopen, ging best lekker
woohooquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:56 schreef mainedoll het volgende:
100,5 vanmorgen
Eind van de week zit ik onder de magische grens van de 100
Dat leer je uiteindelijk toch, met afbouwen van shakes en opbouwen van 'normaal' etenquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:20 schreef Sarabi het volgende:
@LovelyLady maar hoe kan je bewust leren eten als je met dit dieet niet 'normaal' gaat eten?
Maar hopelijk kan je inderdaad fijner bewegen als je afgevallen bent
Waarom dan eerst beginnen met shakes?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat leer je uiteindelijk toch, met afbouwen van shakes en opbouwen van 'normaal' eten
Omdat ik met gewoon eten net zoveel binnen krijg als ik beweeg, en nu kan je wel zeggen ja dan moet je minder eten.. maar toch werkt dat niet zo. Nu wordt je elke week gecontroleerd en gewogen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom dan eerst beginnen met shakes?
en krijg je aan het eind net zo vaak en veel begeleiding als tijdens de shakes?
Die snap ik niet helemaalquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik met gewoon eten net zoveel binnen krijg als ik beweeg, en nu kan je wel zeggen ja dan moet je minder eten.. maar toch werkt dat niet zo. Nu wordt je elke week gecontroleerd en gewogen.
En je krijgt net zo vaak en veel begeleiding als je wil.
Neem Muks bijvoorbeeld, die is nu aan het afbouwen, maar die zal zeker nog wel een tijd bij de consulent komen.
Ik vind het fijn dat ik vanavond gewoon mag mee-eten met mijn gezin, alleen dan wel in aangepaste hoeveelheden
laten we het er op houden dat ik voor mezelf een knop omgezet heb dat ik het zo op deze manier wil doen want andere manieren werken nietquote:
Nee, dat bedoel ik niet... ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met 'minder eten, dat werkt zo niet'.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat ik voor mezelf een knop omgezet heb dat ik het zo op deze manier wil doen want andere manieren werken niet
Ik begrijp dat je voor jezelf een knop hebt omgezet maar heb je ook goed nagedacht over hoe het daarna verder moet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat ik voor mezelf een knop omgezet heb dat ik het zo op deze manier wil doen want andere manieren werken niet
Als je net zoveel eet als je verbruikt val je niet af. Je zou dan moeten bewegen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet... ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met 'minder eten, dat werkt zo niet'.
Ik wil niet snel afvallen, (volgens mij heb ik dat nergens gezegd) en als je gewoon goed afbouwt en opbouwt dan zou dat voldoende moeten zijn, in combi met hopelijk bewegen, want ik fiets en loop zo graagquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je voor jezelf een knop hebt omgezet maar heb je ook goed nagedacht over hoe het daarna verder moet?
Natuurlijk wil iedereen snel afvallen maar er zit nog een hele andere kant aan dat verhaal
Maar je kan toch ook met een dietist/consulent/psycholoog etc werken en dan een normaal etenspatroon aanleren? Waarom voor een crashdieet gaan? (wat het wel gewoon is)quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je net zoveel eet als je verbruikt val je niet af. Je zou dan moeten bewegen.
Dan zou je kunnen zeggen, eet wat minder op een dag, maar dat werkt niet bij mij, ik pak uiteindelijk toch wel wat, koekjes broodje, etc.
Ik hoop dat ik d,v consulent daar beter van bewuster wordt niet steeds alles in mijn mond te stoppen wat voor het pakken ligt
Mezelf verwoorden faal ik nogal in, maar ik hoop dat je het snapt
[..]
Ik wil niet snel afvallen, (volgens mij heb ik dat nergens gezegd) en als je gewoon goed afbouwt en opbouwt dan zou dat voldoende moeten zijn, in combi met hopelijk bewegen, want ik fiets en loop zo graag
Dus het werkt wel, je hebt alleen het doorzettingsvermogen niet. En dat klinkt onaardiger dan ik het bedoel. Je weet toch nu ook al dat je dingen in je mond stopt die 'er niet horen'? Wat wil je dat een consulent nog meer tegen je zegt dan de dingen die je (blijkbaar) al weet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je net zoveel eet als je verbruikt val je niet af. Je zou dan moeten bewegen.
Dan zou je kunnen zeggen, eet wat minder op een dag, maar dat werkt niet bij mij, ik pak uiteindelijk toch wel wat, koekjes broodje, etc.
Ik hoop dat ik d,v consulent daar beter van bewuster wordt niet steeds alles in mijn mond te stoppen wat voor het pakken ligt
Dat zou idd een goede optie kunnen zijn ja, misschien moet ik ook wel een psycholoog erbij zoekenquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook met een dietist/consulent/psycholoog etc werken en dan een normaal etenspatroon aanleren? Waarom voor een crashdieet gaan? (wat het wel gewoon is)
Zeker als je aangeeft niet perse snel te willen afvallen.
Ik neem aan dat je er niet voor gaat om straks zwaarder te eindigen dan dat je nu ben, daar is een dieet namelijk erg goed in.
Dat heb je idd heel goed, doorzettingsvermogen is idd prut om het even netjes te verwoorden, en misschien heb ik daar wel een ander voor nodig, ik doe dit voor mezelf, met behulp van iemand andersquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
Helemaal eens met bovenstaande..
[..]
Dus het werkt wel, je hebt alleen het doorzettingsvermogen niet. En dat klinkt onaardiger dan ik het bedoel. Je weet toch nu ook al dat je dingen in je mond stopt die 'er niet horen'? Wat wil je dat een consulent nog meer tegen je zegt dan de dingen die je (blijkbaar) al weet?
Dat hij/zij gaat controleren wat je eet en je een standje geeft als het fout is? Dan doe je het dus voor hem/haar, en daar gaat 't denk ik fout. Je moet 't voor jezelf doen, en niet omdat een ánder zegt dat 't niet goed is. Natuurlijk kan iemand je helpen om dat denkpatroon te veranderen, maar ik denk niet dat het een voedingsconsulent is die zich daar bezig mee moet houden
qftquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:26 schreef Isabeau het volgende:
Omdat een diëtiste je vertelt dat je beter geen koekjes als tussendoortje neemt, maar bijv een appel en jij vervolgens wel koekjes neemt is de diëtiste niet goed (kort door de bocht hoor). Wat verwacht je dan van een consulente?
Nu ga je straks leven op shakes en dan leer je dus dat je geen koekjes moet eten.
Het zal wel.
Een psycholoog is misschien een beter idee, en dat meen ik zonder sarcasme. En jij kan volgens mij beter eerst normaal leren eten ipv afvallen op shakes. Daar leer je niets van, dat besef je toch wel?
Iedereen mag het zo doen zoals hij/zij wil... maar soms is het ook goed om eens na te denken over 'waarom doe ik iets' en 'wat verwacht ik er van'quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Succes lovelylady!
Heel veel sterkte in je strijd
Dames kunnen we aanhouden: ieder kiest zn eigen weg.?
Gezond slank is gezond slank. Hier "mag" men ook kiezen voor methodes die je niet perse als gezond zou bestempelen.
Mja... kan ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja maar als advocaat van de duivel kan ik me voorstellen dat het overkomt als met 3/4 betweters inbeuken op iemand die.een.andere methode kiest.
Waardoor iemand misschien wel denkt "daaahaaaag topic"
huh?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gezond slank is gezond slank. Hier "mag" men ook kiezen voor methodes die je niet perse als gezond zou bestempelen.
Excuus, mobiele hick up.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
huh?
Wat is dat nou voor iets raars?![]()
Me dunkt dat dit een vrij forum is en als iemand zijn plannen kenbaar maakt, mag daar dus op gereageerd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik snap dat hysterische "gezond afvallen" hier niet.. en al helemaal niet hoe er dan belachelijk gezondigd wordt..
maar.. ik nodig mezelf gewoon uit tussen deze hysterica's
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Mee eensquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ga dan ook als vertegenwoordiger van het andere team niet door... Dat verneukt het topic net zo hard...
Agree to disagree is het motto mensen... Agree to disagree...
quote:
ok!quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ga dan ook als vertegenwoordiger van het andere team niet door... Dat verneukt het topic net zo hard...
Agree to disagree is het motto mensen... Agree to disagree...
is er nog een verschil in de thee qua effect??quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:18 schreef Silmarwen het volgende:
Ja hier ook, gewoon 3 hoofdmaaltijden. Tussendoor een rijstwafel, druiven, sinaasappel of een cracker ofzo. En als ik hele zoete trek heb.... Cappucino!Met 1 klontje suiker... Verder thee, geen sapjes, veel water en soms cola zero voor de lekkere trek (3 keer per week ofzo). Zo val ik rustig af, 10 kilo in 6 maanden, en twee maanden iets relaxter gegeten en toen op gewicht gebleven. Ook fijn om te weten, dat met sporten en redelijk eten waar ik zin in heb, ik gewoon op gewicht blijf!
Nou heb ik "makkelijk" praten. Ik eet geen brood (tenzij zelf gebakken ivm allergie) kan geen chocolade meer eten of koekjes ivm sporen van noten/pinda's of lupine. Dus zoetigheid gaat hier sowieso niet echt.Toch nog een voordeel!
Hier is het vandaag:
O - bak cornflakes, 1 groene munt thee en een glas water
T - 2 rijstwafels met dun laagje frambozen jam, 2 glazen thee, glas water
L - 1 wit pistoletje met kaas, 1 ei gekookt, grote mok thee
T - wat druifjes en een glas thee
D - zelfgemaakte nasi met zelfgemaakte babi pangang (kan gezonder maar dinsdag is nasidag!) en wat kroepoek
T - waarschijnlijk niets, wel een mok cappucino! en wat glazen water/thee
Die kan wel weer zorgen dat je meer vocht gaat vasthouden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is er nog een verschil in de thee qua effect??
groene thee vind ik echt smerig, maar heb nu wel de kruiden wellness "munt aloevera,limoen" naast me staan.. verder is het hier voornamelijk sterrenmunt en zoethout thee
Waarom zou je tegen gezond leven zijn?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:06 schreef Barreltje het volgende:
ik snap dat hysterische "gezond afvallen" hier niet.. en al helemaal niet hoe er dan belachelijk gezondigd wordt..
ahh, goede tip!quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die kan wel weer zorgen dat je meer vocht gaat vasthouden.
Jups en als je er heel veel drinkt, krijg je er diarree van... Maar ik schrap hem niet hoor, die thee is ideaal voorals ik "zoete trek" hebquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh, goede tip!
ik had al wat zitten googlen naar effecten van thee maar had niks kunnen vinden..
*verwijdert zoethout thee uit thee mandje*
mja voor de zoete trek heb ik ook nog sterremunt in het assortimentquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:39 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jups en als je er heel veel drinkt, krijg je er diarree van... Maar ik schrap hem niet hoor, die thee is ideaal voorals ik "zoete trek" heb![]()
De tip bij groene thee is overigens om die te zetten van water dat niet net gekookt heeft, maar al een paar minuutjes staat (graad of 85-90). Zo is je thee veel minder bitter*staat overigens ook vaak op het zakje, maar wie leest dat nou?*
Nu ben ik echt even naar de supermarkt!
Xx
ps. en de piramidezakjes van de groene thee met munt, smaken naar muntthee en hebben toch de antioxidanten van groene thee
Ik moet toch dat boek eens uit de bieb vissen !quote:
Zeg jij !!! Maar ik ken nu inmiddels al zoveel mensen die JAREN op gewicht blijven, zonder moeite, zonder dat ze elke hap moeten afwegen..... maar ja jij jij he, je weet altijd alles beter natuurlijk. Zelf misschien Cb gedaan en toen niet goed afgebouwd ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:59 schreef Sarabi het volgende:
Maar muks jje hoort toch niemand beweren dat e er niet mee kan afvallen?
Alleen dat het niet blijvend werkt en dat de consulent geen psycholoog is
* Barreltje luistert wel naar jouquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goed zo poezen, lekker doorgaan!
Okay de meeste zijn geen psycholoogquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:00 schreef Muks het volgende:
Irritant, betweterig en zeikerig. Weet je men weet hier niets van de achtergrond van het CB dieet, alle info is gebasseerd op vooroordelen en naar feiten weigert men te luisteren.
Dus zodoende![]()
En dat een consulent geen psycholoog is, wie zegt dat ? Mijne is toevallig ook dieetiste....
Maar gelukkig zijn wij de bitchen volgens jouquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:02 schreef Muks het volgende:
[..]
Zeg jij !!! Maar ik ken nu inmiddels al zoveel mensen die JAREN op gewicht blijven, zonder moeite, zonder dat ze elke hap moeten afwegen..... maar ja jij jij he, je weet altijd alles beter natuurlijk. Zelf misschien Cb gedaan en toen niet goed afgebouwd ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet ook zeikenDat wentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na een maand ofzo...![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet ook zeikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben je al bij de 2 liter???
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
I bring thee argument-cat!quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goed zo poezen, lekker doorgaan!
maar telt thee niet ook al water dan??quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:09 schreef Muks het volgende:
Goed gedaan meid !! Heb hier ook al 1,5 op (plus de nodige thee) ga zo door voor flesje 4
Nee, wat ik wel bizar vond, want vocht is vochtquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar telt thee niet ook al water dan??
Nou, ik weet het niet precies meer... Maar op een gegeven moment is je lichaam gewend aan al dat water (blaas groter?) en dan hoef je minder vaak naar de wc. Gek werd ik ervan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Na een maand?
[..]
op een half glas na
thee is toch gewoon water met een smaakje??quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, wat ik wel bizar vond, want vocht is vocht(althans dat dacht ik)
Tuurlijk telt thee wel mee, maar ik geloof dat ze dan vooral kruidenthee aanraden ivm mogelijke vochtafdrijvende werking van zwarte thee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar telt thee niet ook al water dan??
Sarabi staat bekend als ... nou ja zoals jij die posts ervaartquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:02 schreef Muks het volgende:
[..]
Zeg jij !!! Maar ik ken nu inmiddels al zoveel mensen die JAREN op gewicht blijven, zonder moeite, zonder dat ze elke hap moeten afwegen..... maar ja jij jij he, je weet altijd alles beter natuurlijk. Zelf misschien Cb gedaan en toen niet goed afgebouwd ?
je mag alle soorten thee behalve thee met citroenzuur erin, dus geen fruitsmaakjes over het algemeen, ik drink kruidenthee, maar dat deed ik altijd al.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:15 schreef Nallie het volgende:
[..]
Tuurlijk telt thee wel mee, maar ik geloof dat ze dan vooral kruidenthee aanraden ivm mogelijke vochtafdrijvende werking van zwarte thee.
Vocht is vocht, volgens voedingscentrum in elk geval. Vocht in eten telt ook mee en melk enzo ook gewoon.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Sarabi staat bekend als ... nou ja zoals jij die posts ervaart
[Dieetclub] # 332 Het anti zakjes frontquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Sarabi staat bekend als ... nou ja zoals jij die posts ervaart
Ja he, vooral als men dan ook nog naar de buren rent om daar te roepen dat ze hier niet aardig doen. Ik krijg er een beetje een speeltuingevoel bij.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
He gezellig. Volwassenen onder elkaar!
Goeie ad hominem!quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[Dieetclub] # 332 Het anti zakjes front
best een gezonde levensstijl![]()
Wat wil je daar mee zeggen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[Dieetclub] # 332 Het anti zakjes front
best een gezonde levensstijl![]()
Dat is erg jammerquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben niet nieuw![]()
en ik lees al zolang mee dat ik al die posts die ik nu te lezen krijg ook bij muks heb gelezen
en nog wel een paar (was het niet flugeltje die koolhydraatarm at? of ook een crashdieet deed)
[me=LovelyLady]steekt haar kop dan liever in het zand ....
[/me]
Als je heel lang in bad blijft zitten/zwemt/onder de douche staat dan word je toch helemaal rimpelig? Dat komt omdat het vocht zich aan je lichaam onttrektquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:38 schreef seasushi het volgende:
het gaat zeker stormen? In een ander topic ook kribbige mensen.
On topic. Kan iemand mij vertellen waarom ik nadat ik in bad ben geweest 4ons afgevallen ben? Elke keer weer he. (en nee ik douche bijna elke dag dus het kan niet allemaal vuil zijn)
is altijd wel een blij momentje trouwens,quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je heel lang in bad blijft zitten/zwemt/onder de douche staat dan word je toch helemaal rimpelig? Dat komt omdat het vocht zich aan je lichaam onttrektis dus vocht wat 'even' weg is, als ik me niet vergis
ik zit nog even te kijken naar een weather-window op buienradarquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:08 schreef Muks het volgende:
Hier geen bad, maar buiten hoost het zo dat ik vrees dat mijn oudste zelfs met regenpak doorweek thuis komt zo uit school...
Sarabi..quote:
ik heb geen idee waar isa verstand van zou moeten hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Goeie ad hominem!
Dat ik dit ooit nog eens zou zeggen zeg, maar Sarabi heeft in beide topics actief meegepost, met aardig wat mensen, inclusief mijzelf aáárdig wat meningsverschillen gehad, maar de posts die ze hier plaatst zijn álles behalve betweterig bedoeld als je het mij vraagt. En hetzelfde geldt voor de posts van Isabeau en mijzelf. Hell, Isabeau weet vast ook niet waar ze het over heeft met haar medische achtergrond.. boh.. Dat je de bijdragen van Sarabi en mijzelf niet wilt beschouwen als goedbedoeld, meedenkend en meelevend, daar kan ik dan ergens nog in komen, maar de posts van Isa niet serieus nemen en wegwuiven met 'geen verstand van zaken' vind ik toch wel heel jammer.
ik denk dat er hier een hoop mensen ook gewoon posten om een soort stok achter de deur te hebben.. om met andere mensen de strijd tegen "de slanke wereld" te delen, en vooral om wat aanmodigingen te krijgen.. ik zelf heb niet veel mensen met wie ik over het dieeten kan praten, voornamelijk omdat de meeste mensen geen overgewichts probleem hebben.. Hier voel ik me onder gelijkgezinden.. iedereen is hetzelfde.. maar als je hier komt en je krijgt meteen naar je hoofd geslingerd dat je het niet goed doet is dat niet echt leuk.. (overigens ben ik er van overtuigt dat IK de enige manier heb waarop het wel luktquote:En als je geen commentaar wenst te krijgen op je dieetmethode, meld je dan aan op een forum speciaal voor dat dieet. FOK! is een plek waar je mag discussiëren, in redelijkheid, over vanalles, en als je iets hier post moet je er op bedacht zijn dat je antwoorden krijgt die je eigenlijk niet wilt horen, of waar je niet expliciet om gevraagd hebt. Maar door de posten op dit forum, doe je dat impliciet wel degelijk.
goed een discussie op z'n tijd is prima.. maar de belerende toon is gewoon niet zo fijn..quote:Niemand post hier omdat hij/zij iemand eeuwige vadsigheid toewenst, maar met de insteek om tips en steun te geven vanuit zijn/haar oogpunt. Of dat nou een gezonde manier of een minder gezonde manier promoten is. Beide gebeurt en dat moet geen gezonde discussie in de weg staan me dunkt.
okquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
@Barreltje: ik reageerde verder niet op jou specifiek
@cinnamon: daarom ben ik ook tegen het idee van een dieet an sich, maar pro aanpassen van een levensstijl die past bij een bepaalde lengte en gewenst gezond gewicht.
Ik zit er ook niet zo heel erg mee hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fuck dat isa, je bent weer bezig, daar gaat het om
De goedkoopste van Soehnle oid. Zonder fratsen, maar ik vraag me af hoe betrouwbaar die dan isquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:22 schreef Sarabi het volgende:
Welke weegschaal heb je nu gekocht Isa?
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De goedkoopste van Soehnle oid. Zonder fratsen, maar ik vraag me af hoe betrouwbaar die dan is
Kunnen wij in ieder geval gewicht met elkaar vergelijkenquote:
Zonder fratsen is misschien wel het bestequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De goedkoopste van Soehnle oid. Zonder fratsen, maar ik vraag me af hoe betrouwbaar die dan is
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:27 schreef Sarabi het volgende:
Zonder fratsen is misschien wel het beste
Maar als zelfs de weegschalen in het ziekenhuis niet betrouwbaar zijn, wat moet je dan nog
Nou.... dat is een uitdaging, want geen enkele plaats in huis hier (houten vloeren) geeft eenzelfde gewicht aan. Het is zelfs zó dat als ik de weegschaal laat staan ik elke keer dat ik er op ga staan iets anders weegquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kunnen wij in ieder geval gewicht met elkaar vergelijken
en daar ben ik echt nog steeds te lui voorquote:
Die gebruikte ik normaal ook altijd, maar doordat ik nu zo ziek ben steeds zwelt mijn buik op, dus dan kan ik alleen mijn heupen meten, en dat maakt me nog steeds zo depressiefquote:
Hmpf, nu heb ik dus een miskoop gedaanquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Nou.... dat is een uitdaging, want geen enkele plaats in huis hier (houten vloeren) geeft eenzelfde gewicht aan. Het is zelfs zó dat als ik de weegschaal laat staan ik elke keer dat ik er op ga staan iets anders weegDus ik heb 'm maar weer opgeborgen
Ik heb hem ook en ik vind de mijne nu heel liefquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kunnen wij in ieder geval gewicht met elkaar vergelijken
en is dat positief of negatief?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:00 schreef m@x het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens aan het meetlint. Alleen jammer dat ik niet weet hoe erg ik er een maand of 4 geleden aan toe was. Nu zie ik er uit als Penny de Jager, althans dat beweert een collega van me
Hij bedoelde het vast positief. Laten we het daar maar op houden. Anders moet ik hem slaan en het is mijn baas en aangezien ik net elders ben afgewezen voor een andere baan (jank!) zal hij dat ook nog wel even blijven.quote:
Bij mij ook maar als het echt te gortig wordt kruipt ie naar bovenquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Herkenbaar, cinnamongirlAlleen mijn taille zit altijd op dezelfde plek
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bij mij ook maar als het echt te gortig wordt kruipt ie naar boven
Qua figuur is het positiefquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:10 schreef m@x het volgende:
Figuur natuurlijk. Mijn haar is nog hetzelfde. Al lijkt het misschien wel groter nu ik steeds minder op een breedbekkikker lijk.
Dat zwembandje breidt zich dan echt uit naar boven zeg maarquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
*mental image van heupvetjes met praatwolkje: "screw you guys, I'm outta here" *
En ik had geen idee wie Penney de Jager isGoogle was my friend al ben ik na het zien van de foto's nog niet veel wijzer
De Pinoquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Briljante vondstquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:24 schreef RandomMoron het volgende:
de blik van Iglesias spreekt boekdelen
Soehnle Pinoquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen idee wat dat betekent. En weet dus niet of ik hoor te lachen of beledigd moet zijn.
En die eerste heette dus de Pino?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
Soehnle Pino
De eerste versie had rood LED lichtjes, de tweede gewoon een LCD scherm.
Ge-Wel-Dig! Ik neem morgen mijn boa mee naar mijn werk en dan ga ik wild rondjes om hem heen dansenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:24 schreef RandomMoron het volgende:
de blik van Iglesias spreekt boekdelen
De eerste heet de Pino, de tweede de Pino 2.0quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die eerste heette dus de Pino?
Waarom weet jij datquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
De eerste heet de Pino, de tweede de Pino 2.0
Dat tweede plaatje, dat is de mijnequote:Op dinsdag 6 september 2011 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soehnle Pino
De eerste versie had rood LED lichtjes, de tweede gewoon een LCD scherm.
Omdat ik de eerste Pino had, met de rode lichtjes.quote:
Da's Pino 2.0quote:
Nee, ik denk dat het aan onze vloeren ligtquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmpf, nu heb ik dus een miskoop gedaan
Eens! Ook gewoon eens in de zoveel tijd dingen proberen die je al lang net meer gegeten hebt om te zien of je ze nog steeds écht niet lust. Ook zijn er zoveel manieren om iets te bereiden of de combineren...quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Icantrix ik kan je wel aanraden om jezelf te trainen in dingen eten.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Laatst heb ik er 1 gekocht met het voornemen er 1 brede reep rauw van te eten. I failedIk heb het niet eens geprobeerd ook. Het ding is verpieterd op de fruitschaal
ik kan het gewoon niet aanquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die vind ik dan weer superlekker
heheh .. dat probleem heb ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:19 schreef E.T. het volgende:
Mijn probleem is juist dat ik alles lust![]()
en (mits goed klaargemaakt) vind ik ook echt alles lekker.. Aankomen gaat dus makkelijk als je niet oplet.. en afvallen is onwijs moeilijk omdat alles een verleiding is.
Maar goed.. I'll live
Ik eet eigenlijk nooit pizzaquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:46 schreef Blistering het volgende:
Dat er mensen zijn die pizza niet lusten. Daar kun je me 's nachts voor wakker maken!
ik heb juist het omgekeerde..quote:Op woensdag 7 september 2011 10:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit pizza![]()
Niet omdat ik het niet lekker vind, het tegendeel. Uit zelfbescherming. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik nooit vol zit. Dus als ik dan een hele pizza op eet (Een Ristorante pizza, of een big American) dat ik na een uur denk 'Mmm, wanneer gaan we eten!' Ik heb laatst 2 ristorante mozarella pizza's op, 1200 kcal bij elkaar. En écht heel vol zat ik niet eens.
Kennen jullie dat gevoel? Dat je gewoon nooit vol zit? Gister had ik met de lunch 4 boterhammen, terwijl ik er normaal 2 eet, en nóg zat ik niet vol. Terwijl als ik bijvoorbeeld 2 witte pistoletjes eet, met wat rijker beleg, ik wel aardig vol zit.
Precies!quote:Op woensdag 7 september 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
Zelf pizza maken!!!
maar dan met een bodem van een tortilla-wrap
Alleen "in die tijd van de maand" kan ik blijven eten, zonder vol te zitten...quote:Op woensdag 7 september 2011 10:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kennen jullie dat gevoel? Dat je gewoon nooit vol zit? Gister had ik met de lunch 4 boterhammen, terwijl ik er normaal 2 eet, en nóg zat ik niet vol. Terwijl als ik bijvoorbeeld 2 witte pistoletjes eet, met wat rijker beleg, ik wel aardig vol zit.
je kan ze ook zelf maken iddquote:Op woensdag 7 september 2011 10:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Precies!
Je hebt bij Ah kant en klaar pizzabodems, dan kan je zelf bepalen wat je erop doet. Lekker veel groenten en wat minder kaas. Ik haal zelf altijd bodems bij de natuurwinkel, omdat die ook lekker volkoren zijn!
Zucht, altijd irritant zoiets. Trieste mensen zijn er toch.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:19 schreef RandomMoron het volgende:
mijn fiets is gestolende gemenerds :S
dus minder lichaamsbeweging voor mij totdat ik een nieuwe heb, en het meeste zal ik dan lopend doen, dus dat is nog wel goed
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:24 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zucht, altijd irritant zoiets. Trieste mensen zijn er toch.
Ik heb me net bij fitness eens uitgebreid laten wegen en gelijk ff een uitdraai erbij gevraagd. Wou 't nu wel 'ns zwart op wit zien alle cijfertjes. Ik begon dus op 22-9-2010 op een gewicht van 104,3 kilo (had daarvoor al 2 kilo verloren voor ik met sporten begon). Toen was m'n BMI 31.1, m'n vet% 25 en m'n vet massa 26.1.
Vandaag, 7-9-2011 is m'n gewicht 78,1. M'n BMI 23.3, vet% 13.9 en m'n vet massa 10.9.
Al met al heel een hele tevreden Blistering dus hier
gelukkig ben jij er nog om me hoop te gevenquote:Op woensdag 7 september 2011 15:24 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb me net bij fitness eens uitgebreid laten wegen en gelijk ff een uitdraai erbij gevraagd. Wou 't nu wel 'ns zwart op wit zien alle cijfertjes. Ik begon dus op 22-9-2010 op een gewicht van 104,3 kilo (had daarvoor al 2 kilo verloren voor ik met sporten begon). Toen was m'n BMI 31.1, m'n vet% 25 en m'n vet massa 26.1.
Vandaag, 7-9-2011 is m'n gewicht 78,1. M'n BMI 23.3, vet% 13.9 en m'n vet massa 10.9.
Wow! Respectquote:Op woensdag 7 september 2011 15:24 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat een resultatenquote:Op woensdag 7 september 2011 15:24 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hmmz, vraag ik me af waar ik dat kan laten meten zonder een sportschool-abonnement aangesmeerd te krijgenquote:Op woensdag 7 september 2011 18:05 schreef Muks het volgende:
Blistering netjes !!![]()
![]()
![]()
Hier is mijn vet gezakt van 49,8 % in maart naar 34,2 2 weken geleden... t moet nog iets verder zakken maar dit scheelt al zoveel.
Ik heb een weegschaal die ook je vetpercentage (en spierpercentage en waterpercentage) meet. 24,95 bij de Blokkerquote:Op woensdag 7 september 2011 19:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hmmz, vraag ik me af waar ik dat kan laten meten zonder een sportschool-abonnement aangesmeerd te krijgen![]()
Xx
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:14 schreef Silmarwen het volgende:
Blistering, dude! Wat goed hey.Dat is echt een heel resultaat!
Ik heb vandaag ook een super mijlpaal gedaan, ben zo trots op mezelf. Ik was mijn inhalator vergeten, toch gaan sporten en een uur Bodycombat gedaan, zonder hem nodig te hebben. Niet eens benauwd! Mijn conditie is echt met sprongen vooruit gegaan. Toen ik in februari begon had ik niet eens een kwartier gekund.
Superquote:Op woensdag 7 september 2011 20:14 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb vandaag ook een super mijlpaal gedaan, ben zo trots op mezelf. Ik was mijn inhalator vergeten, toch gaan sporten en een uur Bodycombat gedaan, zonder hem nodig te hebben. Niet eens benauwd! Mijn conditie is echt met sprongen vooruit gegaan. Toen ik in februari begon had ik niet eens een kwartier gekund.
Die heb ik ook, ideaalquote:Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef mainedoll het volgende:
[..]
Ik heb een weegschaal die ook je vetpercentage (en spierpercentage en waterpercentage) meet. 24,95 bij de Blokker
klinkt echt superquote:Op woensdag 7 september 2011 20:14 schreef Silmarwen het volgende:
en?? welke jas is het nou??quote:Op woensdag 7 september 2011 23:24 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
klinkt echt superik ben aan het afbouwen omdat ik mijn medicijngebruik te veel vond worden.. en dat gaat aardig. En ik denk dat die inhalatiesteroiden ook een beetje bijdragen aan dikker worden.
ik ben vandaag trouwens een paar keer bekeken door leuke manspersonen en een meisje kwam vandaag vragen waar ik mijn jas gekocht had omdat hij zo leuk washij staat ook echt wel goed moet ik zeggen, want elke keer als ik voorbij een raam loop moet ik even naar mijn spiegelbeeld gluren
![]()
grappig hoe zoiets je zo'n egoboost kan geven![]()
Die dingen zijn wel grappig maar niet heel betrouwbaar helaas.quote:
Ik kocht hem destijds alleen omdat ik hem mooi vondquote:Op donderdag 8 september 2011 07:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die dingen zijn wel grappig maar niet heel betrouwbaar helaas.
en weer een week gelijk gebleven
quote:Op donderdag 8 september 2011 07:37 schreef mainedoll het volgende:
Jaaaaaaaaaa, 2e mijlpaal bereikt! De 1e mijlpaal was -10 kg en nu ben ik onder de 100kg. 99,5 om precies te zijn.
![]()
![]()
Nu moet ik even bedenken of de 3e mijlpaal -20kg zal zijn (dus 'al' over 4,3kg) of -25kg. Denk dat ik kleine stapjes neem. Dus dat mijn volgende doel dus de -20kg is!
Dat vind ik nog eens een goed planquote:Op donderdag 8 september 2011 07:57 schreef Silmarwen het volgende:
Kleine stapjes zijn heel ok! Gewoon de -20 doen hoor! -20 kilo is echt al SUPER veel! Trakteren jullie jezelf ook op iets leuks als je je mijlpaal hebt gehaald?
Na de eerste -5, ben ik naar de kapper geweest voor een heel nieuw kapsel! Bij de -10 ben ik naar de H&M geweest om broeken (nog net maat 46) en nieuwe shirts/truitje/tuniek (maat 44) te gaan kopen!
Nu ga ik alweer rap naar de -15. Nog geen idee wat ik dan ga doen! Maar dat vind ik wel weer een beloning waard. Dan ben ik ook voor het eerst sinds mijn eerste dochter, onder de 90 kilo.
Ik heb op zich een hele fijne, consequente weegschaal die altijd hetzelfde aangeeft als mijn wii fitquote:Op donderdag 8 september 2011 09:20 schreef Incantrix het volgende:
En die weegschaal is dus toch niet goed? Bummer had net bedacht dat ik die maar eens moest gaan halen vanmiddag, ik weeg me nu op de wii fit omdat we geen weegschaal hebben.
Is ook moeilijkquote:Op donderdag 8 september 2011 07:42 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik kocht hem destijds alleen omdat ik hem mooi vond
En jeej, same heregelijkblijven is ook een kunst!
(Ik ga de hele tijd op en neer van ziekenhuis naar apotheek naar in bed liggen, dus heel erg goed opletten schiet er bij mij even in)
HALT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 september 2011 10:08 schreef Incantrix het volgende:
nog maar een plakje ontbijtkoek eten denk ik.
Je gaat lekker M@xquote:Op donderdag 8 september 2011 12:11 schreef m@x het volgende:
Ontbijtkoek
![]()
Ik mag mezelf ook wel eens gaan belonen geloof ik. Nog 0,7 kilo en ik zit op de -20
Ik las eet-sessie...quote:Op donderdag 8 september 2011 10:06 schreef Barreltje het volgende:
ik ga vanmiddag eens een uitgebreidde meet-sessie doen..
ik ga me niet bezighouden met de weegschaal.. cm's ! dat wordt mijn doen.. net zoals maat 42 het doel is.. geeeen idee hoeveel kilo dat dan is
en het eten van volkoren producten of eiwitten maakt geen verschil? Ik zit voller van een bak kwark of havermout dan van een boterham, en daarbij zorgt zoet beleg ook wel voor een insuline dip later op de dag.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:28 schreef Incantrix het volgende:
CalorieTeller voor Androidwel handig, je kunt producten selecteren uit een lijst, maar ook zelf producten en voedingwaarden toevoegen. Volgens mij wel aardig accuraat. Ik denk alleen dat de gemiddelde vrouw niet 6 (op werkdagen 8) volkoren boterhammen nodig heeft om overeind te blijven ofzo
Ik kwam zonet wel een site tegen waar je aan de hand van oa je lengte, hoeveel je dagelijks beweegt ed uit kunt rekenen wat je dagelijkse energiebehoefte is en die komt bij mij aardig wat hoger uit als de 2000
[edit]Ah, zie nu dat het gewicht wel verschil maakt, met mijn streefgewicht ingevuld is het lager, doch nog steeds hoger dan 2000..[/edit]
Ik dacht dat champagne altijd nog redelijk 'goed' was, maar dat is dus alcohol....quote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef Barretje80 het volgende:
ohh!!
wat is nou een afval-vriendelijk drankje als je met vrienden en vrendinnetjes "gaat drinken"
(geen alcohol dus, maar wat dan wel??)
weet niet of ze in de discotheek thee schenkenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik dacht dat champagne altijd nog redelijk 'goed' was, maar dat is dus alcohol....
Thee?kan ook gezellig zijn
Net terug van 1,5 uur sportschool![]()
Vriendlief is ondertussen het eten aan het maken
Kwark, yoghurt e.d. krijg ik écht niet naar binnen helaas..quote:Op donderdag 8 september 2011 13:44 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
en het eten van volkoren producten of eiwitten maakt geen verschil? Ik zit voller van een bak kwark of havermout dan van een boterham, en daarbij zorgt zoet beleg ook wel voor een insuline dip later op de dag.
Ik was eerst ook onverzadigbaar wat betreft eten maar ik merk nu ik een tijdje wat minder eet ik ook sneller vol zit.
* Muks duikt verlegen weg maar vind het wel liefquote:Op donderdag 8 september 2011 22:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe raakt Muks vol bewondering aan...
Heb er nog 1 in de aanbieding, een blauwe van Ikea, redelijk nieuw. Besloot na de aankoop dat dit niet motiverend genoeg is voor mij, maar hij doet het prima. Hebben?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:20 schreef RandomMoron het volgende:
Nu wilde ik er net weer op gaan staan en toen gaf hij niets meer aan, deed niets meer, het draaiwieltje is stuk..
dus nu maar op jacht naar een nieuwe weegschaal..ik weiger digitaal, ik wil zo'n lekker ouderwetse met een draaischijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XxK&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |