Dat ligt er erg aan wat ze hebben, slagroomtaart hoef ik niet, maar de kwarktaartjes zijn wel erg lekkerquote:
ik doe "normaal gesproken " de volleybal en de yoga..quote:Op zondag 4 september 2011 11:23 schreef Sarabi het volgende:
Barretje heb je altijd al zoveel gesport? Anders is het misschien niet zo'n realistisch schema en sowieso heeft je lichaam ook rust nodig.
Over stap 1b, ik zou gewoon voor weggooien kiezen
Het lopen is inderdaad meer beweging dan sport, maar als je wilt afvallen moet je een levensstijl gaan vormen die je altijd kan volhouden.quote:Op zondag 4 september 2011 11:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik doe "normaal gesproken " de volleybal en de yoga..
de sportschool en de squash komt er dus bij
het lopen zie ik niet tegenop omdat het echt (door)lopen is..
het zumba is nu optioneel, maar lijkt me vooral erg leuk om te doen .. en squashen met m'n man is ook vooral leuk om samen te doen
Yepquote:Op zondag 4 september 2011 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eigenlijk moet je dat soort lappen tekst niet in een weggestopt dagboek bewaren. Maar op de koelkast. Of ingelijst op het toilet. Als een constant reminder.
Wat zijn mensen eigenlijk maar rare wezens....quote:Op zondag 4 september 2011 13:13 schreef Isabeau het volgende:
Vanmorgen zat ik wat te lezen in een oud dagboek van me (wilde weten wanneer ik nou was begonnen met hardlopen) en kwam een stukje tegen over mijn gewicht. Ik wilde nooit weer zwaar worden, kon niet begrijpen waarom dat zou gebeuren want ik lette nu goed op en sportte veel en vond dat leuk en het ging allemaal heel makkelijk. Plus een heel stuk over hoe fijn ik me nu voelde en dat ik nu gewoon zo zou blijven want ik had toch geen enkele drang naar veel of vet eten en snacken. Yeah right
Nou inderdaad. Ik zat op een gegeven moment op +1 kg per week terwijl ik best normaal at (en niets aan sport deed, maar beweeg altijd wel veel heb bijv geen auto).quote:Op zondag 4 september 2011 13:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het gaat ook zo fucking makkelijk. Als ik de teugels laat vieren, en dan doe ik echt geen gekke dingen, vliegen de kilo's er weer aan...
Vond je af en toe een vervelende betweter die een portie levenservaring nodig had, maar ik vond het wel knap voor een meisje van die leeftijd dat nog thuis woonde om zo gedisciplineerd te eten en hard te lopen (in de schuur). Vooral omdat je moeder nog steeds kookte en daar was het allemaal eerder mis gegaan natuurlijk! Plus dat tieners niet bekend staan om hun gezonde keuzes qua snacks en extra eten (met z'n allen een shoarma, patatje etc).quote:Op zondag 4 september 2011 13:23 schreef Sarabi het volgende:
Wat zijn mensen eigenlijk maar rare wezens....
Ik zat net in oude topics te kijken en ik was hier gewoon al 8 jaar geleden.....toen was ik net 15
Vervelend was ik sowieso.quote:Op zondag 4 september 2011 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vond je af en toe een vervelende betweter die een portie levenservaring nodig had, maar ik vond het wel knap voor een meisje van die leeftijd dat nog thuis woonde om zo gedisciplineerd te eten en hard te lopen (in de schuur). Vooral omdat je moeder nog steeds kookte en daar was het allemaal eerder mis gegaan natuurlijk! Plus dat tieners niet bekend staan om hun gezonde keuzes qua snacks en extra eten (met z'n allen een shoarma, patatje etc).
Gewoon door blijven lezen in die oude topics, want je bleef iedereen maar inwrijven hoe makkelijk het was en hoe het moestquote:Op zondag 4 september 2011 13:29 schreef Sarabi het volgende:
Vervelend was ik sowieso.
Maar hoe ik het deed, ik weet het eigenlijk ook niet.
Nu moet ik er weer achter zien te komen hoe ik het deed
Nouja het afvallen is ook wel simpelquote:Op zondag 4 september 2011 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon door blijven lezen in die oude topics, want je bleef iedereen maar inwrijven hoe makkelijk het was en hoe het moest
Ik heb ook een willekeurig dieetclubtopic uit 2006 bekeken: same old, same oldquote:Op zondag 4 september 2011 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon door blijven lezen in die oude topics, want je bleef iedereen maar inwrijven hoe makkelijk het was en hoe het moest
Het was wel gezelligquote:Op zondag 4 september 2011 13:43 schreef LieLie het volgende:
Ik heb ook een willekeurig dieetclubtopic uit 2006 bekeken: same old, same old
Waarom zijn er alleen dieetboeken en geen dikke boeken over hoe je na het afvallen moet leven en hoe om te gaan met problemen etc? Vaak is het maar een kort hoofdstukje in een boek, terwijl het grootste probleem pas na je afvalperiode gaat komenquote:Op zondag 4 september 2011 13:43 schreef Sarabi het volgende:
Nouja het afvallen is ook wel simpelmaar dan heb je daarna een probleem.
Ik moet eigenlijk ook alleen nog aan mijn zelfbeeld werken, mijn gewicht is wel goed (voor mij dan, anderen zullen het nog steeds dik vinden)
Omdat die boodschap natuurlijk niet verkooptquote:Op zondag 4 september 2011 13:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom zijn er alleen dieetboeken en geen dikke boeken over hoe je na het afvallen moet leven en hoe om te gaan met problemen etc? Vaak is het maar een kort hoofdstukje in een boek, terwijl het grootste probleem pas na je afvalperiode gaat komen
Ja, zo ontzettend jammer dat dat uit elkaar is gevallen. Ik mocht die meiden stuk voor stuk echt enorm graagquote:Op zondag 4 september 2011 13:49 schreef Sarabi het volgende:
Als je mij en een paar anderen niet meetelt hadden jullie wel echt een leuk groepje, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |