abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101547111
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ga je het met smaak op eten?
Dat ligt er erg aan wat ze hebben, slagroomtaart hoef ik niet, maar de kwarktaartjes zijn wel erg lekker ;)
Maar het was vooral als grapje bedoeld :P
pi_101547155
:( ACHTER ELK GEINTJE ZIT EEN SEINTJE :(

Whehehe. :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_101547222
Ga morgen weer eens vragen om een meting van m'n vetpercentage.
Mijn gewicht is al een tijdje stabiel, maar door het sporten heb ik wel hetnidee dat mijn figuur veranderd, krijg er ook opmerkingen over. Dus ben wel even benieuwd of het veranderd is :)
  zondag 4 september 2011 @ 10:57:04 #279
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_101547250
Chotver, was ik dit topic weer kwijt. Gelijk weer 2 kilo erbij. Jullie worden bedankt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_101547278
WB fatty :W
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_101547487
Zo..
nog net op het topic nippertje..
ik kom me ook weer melden.

de laatste tijd pas ik niet meer in mijn kleding ( mt 46 / xxl) en dat wordt me nu toch echt een beetje te gortig. Gister mijn kast opgeruimd en ik kwam kleding tegen van mt 42. Dat wordt mijn doel!
en als het me lukt dan mag ik van mezelf dit jurkje kopen .

nu de aanpak:
Stap 1a. de boodschappenlijst wordt aangepakt. geen taartjes, chocolade, chips en andere snacks meer in huis
Stap 1b. vandaag door de voorraadkast en de restjes "slechte" dingen opeten dan wel weggooien :@

Stap 2. dat levert ongeveer het volgende eet patroon op:
o: magere vanille yoghurt met special K/Balans/andere ontbijt granen
t: evergreen
l: salade met een bruin broodje
t: 2 stuks fruit
d: een gezonde maaltijd, zonder frietjes, met evt pasta, rijs of aardappeltjes

en wellicht spreekt stap 2 stap 1 enigszins tegen, adviezen daarover zijn welkom! ;)

Stap 3.bewegen! het volgende beweeg schema staat in de planning:
m: 2 hr volleybal training
d: 45 min lopen op loopband op de sportschool (5% helling, 6 km/hr)
10 min buikspier oefeningen
50 min bodybalance-les
w: 1,5 hr yoga
d: 45 min lopen op loopband op de sportschool (5% helling, 6 km/hr)
10 min buikspier oefeningen
50 min bodybalance-les
v: volleybalwedstrijd
z: Squashen met mijn man
z: zumba op de sportschool

flink vol, maar denk dat ik de "rust" wel pak met de yoga en body balance
of het echt effectief afval-sporten is.. ik weet niet.. ik probeer een leuke mix te maken zodat niks echt gaat vervelen omdat ik ietst 5 dagen in de week zou doen :)

adviezen zijn welkom.. alhoewel ik eerst maar eens mijn "regime" uit ga proberen.. ( eigenwijs?? nueh ;) ) en kijken of ik het kan volhouden.. (ieder mens is nou eenmaal anders ;) )

dus.. tot snel maar weer!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_101547662
Barretje heb je altijd al zoveel gesport? Anders is het misschien niet zo'n realistisch schema en sowieso heeft je lichaam ook rust nodig.

Over stap 1b, ik zou gewoon voor weggooien kiezen :)
pi_101547732
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 11:23 schreef Sarabi het volgende:
Barretje heb je altijd al zoveel gesport? Anders is het misschien niet zo'n realistisch schema en sowieso heeft je lichaam ook rust nodig.

Over stap 1b, ik zou gewoon voor weggooien kiezen :)
ik doe "normaal gesproken " de volleybal en de yoga..
de sportschool en de squash komt er dus bij
het lopen zie ik niet tegenop omdat het echt (door)lopen is..
het zumba is nu optioneel, maar lijkt me vooral erg leuk om te doen .. en squashen met m'n man is ook vooral leuk om samen te doen :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_101547774
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 11:27 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik doe "normaal gesproken " de volleybal en de yoga..
de sportschool en de squash komt er dus bij
het lopen zie ik niet tegenop omdat het echt (door)lopen is..
het zumba is nu optioneel, maar lijkt me vooral erg leuk om te doen .. en squashen met m'n man is ook vooral leuk om samen te doen :D
Het lopen is inderdaad meer beweging dan sport, maar als je wilt afvallen moet je een levensstijl gaan vormen die je altijd kan volhouden.
Nu vind je het allemaal leuk, maar is dat over 3 jaar nog steeds zo?

En je moet natuurlijk ook wel meer gaan eten op de dagen dat je sport, goed voor jezelf zorgen :Y
pi_101550718
Vanmorgen zat ik wat te lezen in een oud dagboek van me (wilde weten wanneer ik nou was begonnen met hardlopen) en kwam een stukje tegen over mijn gewicht. Ik wilde nooit weer zwaar worden, kon niet begrijpen waarom dat zou gebeuren want ik lette nu goed op en sportte veel en vond dat leuk en het ging allemaal heel makkelijk. Plus een heel stuk over hoe fijn ik me nu voelde en dat ik nu gewoon zo zou blijven want ik had toch geen enkele drang naar veel of vet eten en snacken. Yeah right :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101550757
Eigenlijk moet je dat soort lappen tekst niet in een weggestopt dagboek bewaren. Maar op de koelkast. Of ingelijst op het toilet. Als een constant reminder.
pi_101550893
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eigenlijk moet je dat soort lappen tekst niet in een weggestopt dagboek bewaren. Maar op de koelkast. Of ingelijst op het toilet. Als een constant reminder.
Yep :Y Kwam op youtube toen ik filmpjes zocht over bepaalde oefeningen ook een soort van interview met Oprah tegen en hoe ze geen flauw idee had hoe ze het weer zo ver had kunnen laten komen. Zo voel ik me ook wel een beetje :@ Ik ben heus niet weer op mijn zwaarst of zwaarder zoals zij, maar ik was wel stevig op weg :+

Ik heb een foto van mezelf die ik erg lelijk vind, die zou ik eigenlijk altijd bij me moeten dragen :D Ik zit in badpak op het strand op een hete dag met een lolly. De foto is van achteren genomen en ik kijk best leuk in de camera, maar door de draai heb ik me toch een vetrollen en dikke kont (laatste ook zonder draai aanwezig 8-) ) :o Van die foto ben ik toen heel erg geschrokken _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101550992
Het gaat ook zo fucking makkelijk. Als ik de teugels laat vieren, en dan doe ik echt geen gekke dingen, vliegen de kilo's er weer aan...
pi_101551103
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:13 schreef Isabeau het volgende:
Vanmorgen zat ik wat te lezen in een oud dagboek van me (wilde weten wanneer ik nou was begonnen met hardlopen) en kwam een stukje tegen over mijn gewicht. Ik wilde nooit weer zwaar worden, kon niet begrijpen waarom dat zou gebeuren want ik lette nu goed op en sportte veel en vond dat leuk en het ging allemaal heel makkelijk. Plus een heel stuk over hoe fijn ik me nu voelde en dat ik nu gewoon zo zou blijven want ik had toch geen enkele drang naar veel of vet eten en snacken. Yeah right :')
Wat zijn mensen eigenlijk maar rare wezens....

Ik zat net in oude topics te kijken en ik was hier gewoon al 8 jaar geleden.....toen was ik net 15
pi_101551125
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het gaat ook zo fucking makkelijk. Als ik de teugels laat vieren, en dan doe ik echt geen gekke dingen, vliegen de kilo's er weer aan...
Nou inderdaad. Ik zat op een gegeven moment op +1 kg per week terwijl ik best normaal at (en niets aan sport deed, maar beweeg altijd wel veel heb bijv geen auto).
pi_101551217
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:23 schreef Sarabi het volgende:

Wat zijn mensen eigenlijk maar rare wezens....

Ik zat net in oude topics te kijken en ik was hier gewoon al 8 jaar geleden.....toen was ik net 15
Vond je af en toe een vervelende betweter die een portie levenservaring nodig had, maar ik vond het wel knap voor een meisje van die leeftijd dat nog thuis woonde om zo gedisciplineerd te eten en hard te lopen (in de schuur). Vooral omdat je moeder nog steeds kookte en daar was het allemaal eerder mis gegaan natuurlijk! Plus dat tieners niet bekend staan om hun gezonde keuzes qua snacks en extra eten (met z'n allen een shoarma, patatje etc).
pi_101551331
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vond je af en toe een vervelende betweter die een portie levenservaring nodig had, maar ik vond het wel knap voor een meisje van die leeftijd dat nog thuis woonde om zo gedisciplineerd te eten en hard te lopen (in de schuur). Vooral omdat je moeder nog steeds kookte en daar was het allemaal eerder mis gegaan natuurlijk! Plus dat tieners niet bekend staan om hun gezonde keuzes qua snacks en extra eten (met z'n allen een shoarma, patatje etc).
Vervelend was ik sowieso.
Maar hoe ik het deed, ik weet het eigenlijk ook niet.
Nu moet ik er weer achter zien te komen hoe ik het deed ;)
pi_101551703
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:29 schreef Sarabi het volgende:

Vervelend was ik sowieso.
Maar hoe ik het deed, ik weet het eigenlijk ook niet.
Nu moet ik er weer achter zien te komen hoe ik het deed ;)
Gewoon door blijven lezen in die oude topics, want je bleef iedereen maar inwrijven hoe makkelijk het was en hoe het moest :7
pi_101551792
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gewoon door blijven lezen in die oude topics, want je bleef iedereen maar inwrijven hoe makkelijk het was en hoe het moest :7
Nouja het afvallen is ook wel simpel ;) maar dan heb je daarna een probleem.
Ik moet eigenlijk ook alleen nog aan mijn zelfbeeld werken, mijn gewicht is wel goed (voor mij dan, anderen zullen het nog steeds dik vinden)
pi_101551793
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ook een willekeurig dieetclubtopic uit 2006 bekeken: same old, same old :P
pi_101551927
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:43 schreef LieLie het volgende:

Ik heb ook een willekeurig dieetclubtopic uit 2006 bekeken: same old, same old :P
Het was wel gezellig *)
pi_101551967
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:43 schreef Sarabi het volgende:
Nouja het afvallen is ook wel simpel ;) maar dan heb je daarna een probleem.
Ik moet eigenlijk ook alleen nog aan mijn zelfbeeld werken, mijn gewicht is wel goed (voor mij dan, anderen zullen het nog steeds dik vinden)
Waarom zijn er alleen dieetboeken en geen dikke boeken over hoe je na het afvallen moet leven en hoe om te gaan met problemen etc? Vaak is het maar een kort hoofdstukje in een boek, terwijl het grootste probleem pas na je afvalperiode gaat komen :D
pi_101551979
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het was wel gezellig *)
Als je mij en een paar anderen niet meetelt hadden jullie wel echt een leuk groepje, toch?
pi_101552016
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom zijn er alleen dieetboeken en geen dikke boeken over hoe je na het afvallen moet leven en hoe om te gaan met problemen etc? Vaak is het maar een kort hoofdstukje in een boek, terwijl het grootste probleem pas na je afvalperiode gaat komen :D
Omdat die boodschap natuurlijk niet verkoopt :D "Ja, het wordt heel zwaar en je moet alles omgooien en je zult geen kilo's blijven afvallen en en en ..." .

Een 1000-calorieën-weekmenuutje bedenken is veel makkelijker :+ .
pi_101552096
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:49 schreef Sarabi het volgende:

Als je mij en een paar anderen niet meetelt hadden jullie wel echt een leuk groepje, toch?
Ja, zo ontzettend jammer dat dat uit elkaar is gevallen. Ik mocht die meiden stuk voor stuk echt enorm graag :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')