Ik wandel heel erg veel, ik fiets veel (gisteren bijna 50 km) en begin komende week met hardlopenquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:58 schreef cinnamongirl het volgende:
![]()
Wat doe jij zoal aan beweging?
Ik vind het zo moeilijk om aan een sportprogramma te beginnen. Heb het idee dat het het heel wat voeten in aarde gaat hebben om mijn ouwe lijf weer aan het sporten te krijgen...
Spannend! Met welk schema ga je beginnen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wandel heel erg veel, ik fiets veel (gisteren bijna 50 km) en begin komende week met hardlopenBest eng, want daar raakte ik de vorige keer geblesseerd door.
Ik wilde de nieuwe Evy eens gaan doen! En anders gewoon de oude weerquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:39 schreef Sarabi het volgende:
Spannend! Met welk schema ga je beginnen?
Nice, hier geen tijd voor de markt, te veel studie...:( En ik koop daar altijd vooral heel veel groentequote:Op zaterdag 3 september 2011 14:19 schreef Purdey het volgende:
Net even in de stad geweest, op de markt en wat een groot succes was, was dat ik eerst was gaan lunchen en op de markt dus helemaal niks heb gekocht
Leuk! ben benieuwd hoe de nieuwe bevaltquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde de nieuwe Evy eens gaan doen! En anders gewoon de oude weer
Net weer 30 km gefietst, wel verbrandZo wat is het heet buiten zeg!
Bij de Xenos uit de reclamequote:Op zaterdag 3 september 2011 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Welke spiegel heb je gekocht, Sarabi?
Ook jammerquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:19 schreef Sjeen het volgende:
Hier kip laksa vanavond, erg lekker...
Ik heb iets raars wat tegelijk eigenlijk heel positief is, droge witte wijn (chardonnay/pinot gris) smaakt me niet meer sinds vorige week. Ik heb smaaktechnisch een overdosis gehad, geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je er ook maar wat pasjes naar links en rechts voor kan doen en jezelf kan blijven zienquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:18 schreef Sarabi het volgende:
Bij de Xenos uit de reclame
Het is een passpiegel, dus niet heel groot maar wel groot genoeg om alles in te zien
en hij is heel licht dus ook goed te bevestigen aan de deur (waar alleen nog plek was)
Het is een redelijk diepe kamer dus dat komt wel goedquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zolang je er ook maar wat pasjes naar links en rechts voor kan doen en jezelf kan blijven zien
Vreemd Sjeen, dat het je plots niet meer smaakt.
Ja, echt heel raar... Ik heb vanmiddag de helft van mijn glas aan mijn schoonpa gegeven, vond het echt niet lekker. En ik ben inmiddels wel alweer zo ver dat ik alleen dingen eet en drink die ik echt lekker vind.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zolang je er ook maar wat pasjes naar links en rechts voor kan doen en jezelf kan blijven zien
Vreemd Sjeen, dat het je plots niet meer smaakt.
Een erg belangrijk puntquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, echt heel raar... Ik heb vanmiddag de helft van mijn glas aan mijn schoonpa gegeven, vond het echt niet lekker. En ik ben inmiddels wel alweer zo ver dat ik alleen dingen eet en drink die ik echt lekker vind.
Sarabi, succes met het bedenken van een solo!
Twee vliegen. Klap.quote:Op zondag 4 september 2011 10:31 schreef Sjeen het volgende:
Kun je niet beter gewoon een boterham meenemen voor onderweg?
Dat is wel een goeie.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Nou inderdaad, ik eet bijv geen taarten meer die duidelijk uit de diepvries komen
Waarom mensen dat op verjaardagen serveren is me al een raadsel, maar ik ga er geen bredere heupen van krijgen. Alleen zelfgebakken taart eet ik nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |