abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101520018
Bweurk. Ok. Ik denk dat ik weer officieel mee ga spelen hier :)

Ik word zo moe van mezelf soms. In mijn momenten van groteske dramaqueenness kan ik wel eens denken dat het gewoon een soort automutilatie light is waar ik in kan vervallen. Ik weet dat ik me zoveel beter voel, wanneer ik netjes eet, niet rook, genoeg drink, blabla het hele riedeltje en eens in de zoveel tijd komt er dan gewoon een periode dat ik denk naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck it en ik laat alles weer vieren :r

Anyway, ik ben er weer bij hoop ik :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_101520237
Ben dr hoor maar gewoon druk, deze week gewoon lekker 3x fitness gedaan, gewerkt en zo. afbouwen gaat lekker, geniet elke avond van een maaltijd. Ik val nog iets af, das ook de bedoeling maar ben bijna op mijn streef (2,4 kg)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_101520499
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 21:58 schreef cinnamongirl het volgende:

*O*

Wat doe jij zoal aan beweging?
Ik vind het zo moeilijk om aan een sportprogramma te beginnen. Heb het idee dat het het heel wat voeten in aarde gaat hebben om mijn ouwe lijf weer aan het sporten te krijgen...
Ik wandel heel erg veel, ik fiets veel (gisteren bijna 50 km) en begin komende week met hardlopen :o Best eng, want daar raakte ik de vorige keer geblesseerd door.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 3 september 2011 @ 10:32:22 #254
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101520835
Hmmz, psychologie studeren is toch best fijn af en toe *leest zo'n 7 papers of het veranderen van gewoontes en hoe moeilijk dat is*... I'm not the only one struggling :D

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_101520942
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 10:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wandel heel erg veel, ik fiets veel (gisteren bijna 50 km) en begin komende week met hardlopen :o Best eng, want daar raakte ik de vorige keer geblesseerd door.
Spannend! Met welk schema ga je beginnen?
pi_101523342
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 10:39 schreef Sarabi het volgende:

Spannend! Met welk schema ga je beginnen?
Ik wilde de nieuwe Evy eens gaan doen! En anders gewoon de oude weer :+

Net weer 30 km gefietst, wel verbrand :o Zo wat is het heet buiten zeg!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 3 september 2011 @ 14:19:55 #257
251095 Purdey
Better off alone..
pi_101524942
Lijstje van vandaag:

O: Boterham met pindakaas stukjes, 3/4 banaan, beker fruitontbijt.
L: Calzini (Ofzoiets) bij de Hema met kaas/tomaat/basilicum, ijskoffie.
T: 5 yoghurtgums, 2 paranoten. Flesje water.
D: Lasagne.

Ik ben nogal van de 'lif-laf' hapjes de laatste dagen. Handje van dit, handje van dat. Maar geen normale boterham met kaas. Ben allang blij dat ik net met boodschappen geen spullen voor een monchou taart heb gekocht. Een vriendin was gister jarig en die had er een, dus had ik min of meer besloten dat ik er ook een wilde ;)

Net even in de stad geweest, op de markt en wat een groot succes was, was dat ik eerst was gaan lunchen en op de markt dus helemaal niks heb gekocht :D
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zaterdag 3 september 2011 @ 18:14:05 #258
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101530195
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 14:19 schreef Purdey het volgende:
Net even in de stad geweest, op de markt en wat een groot succes was, was dat ik eerst was gaan lunchen en op de markt dus helemaal niks heb gekocht :D
Nice, hier geen tijd voor de markt, te veel studie...:( En ik koop daar altijd vooral heel veel groente :D

Lijstje hier:

O: 2 boterhammen, 2 beschuiten. 30+ kaas. Groot glas sap.
T: Grote beker thee, 2 breadsticks.
L: Een stukje chinois.
T: Niks, late L.
D: Aardappeltjes uit de oven met een filetlapje uit de grillpan en sla met cashewnootjes.
T: Wrs nog een stukje chinois...

Morgen staat er een echt limburgse verjaardag op het programma. Ik sla de vlaai over, mag 5 hapjes en 's avonds eten we belegde broodjes :)

Xx!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_101531772
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 12:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wilde de nieuwe Evy eens gaan doen! En anders gewoon de oude weer :+

Net weer 30 km gefietst, wel verbrand :o Zo wat is het heet buiten zeg!
Leuk! ben benieuwd hoe de nieuwe bevalt :) succes *O*
en het was echt heet buiten :Y ik heb alleen de weekboodschappen gedaan en daarna met een boek in de tuin gelegen

Oja en een grote spiegel gekocht zodat ik onze sportkamer ook mijn dansen kan oefenen
pi_101531802
Welke spiegel heb je gekocht, Sarabi?
pi_101531851
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Welke spiegel heb je gekocht, Sarabi?
Bij de Xenos uit de reclame :)
Het is een passpiegel, dus niet heel groot maar wel groot genoeg om alles in te zien :)
en hij is heel licht dus ook goed te bevestigen aan de deur (waar alleen nog plek was)
  Licht Ontvlambaar zaterdag 3 september 2011 @ 19:19:26 #262
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101531882
Hier kip laksa vanavond, erg lekker...

Ik heb iets raars wat tegelijk eigenlijk heel positief is, droge witte wijn (chardonnay/pinot gris) smaakt me niet meer sinds vorige week. Ik heb smaaktechnisch een overdosis gehad, geloof ik :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_101531928
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:19 schreef Sjeen het volgende:
Hier kip laksa vanavond, erg lekker...

Ik heb iets raars wat tegelijk eigenlijk heel positief is, droge witte wijn (chardonnay/pinot gris) smaakt me niet meer sinds vorige week. Ik heb smaaktechnisch een overdosis gehad, geloof ik :P
Ook jammer :P maar wel handig voor het afvallen
Doordat ik nu vrijdagavond werk drink ik ook opeens een stuk minder, nu dit nog volhouden op de zaterdagavond :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101532009
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:18 schreef Sarabi het volgende:

Bij de Xenos uit de reclame :)
Het is een passpiegel, dus niet heel groot maar wel groot genoeg om alles in te zien :)
en hij is heel licht dus ook goed te bevestigen aan de deur (waar alleen nog plek was)
Zolang je er ook maar wat pasjes naar links en rechts voor kan doen en jezelf kan blijven zien :Y

Vreemd Sjeen, dat het je plots niet meer smaakt.
pi_101532044
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zolang je er ook maar wat pasjes naar links en rechts voor kan doen en jezelf kan blijven zien :Y

Het is een redelijk diepe kamer dus dat komt wel goed :)
Nu nog een solo bedenken *O* over een paar weken houden ze 'audities'
  Licht Ontvlambaar zaterdag 3 september 2011 @ 19:33:46 #266
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101532232
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, echt heel raar... Ik heb vanmiddag de helft van mijn glas aan mijn schoonpa gegeven, vond het echt niet lekker. En ik ben inmiddels wel alweer zo ver dat ik alleen dingen eet en drink die ik echt lekker vind.

Sarabi, succes met het bedenken van een solo!
pi_101534686
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:33 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja, echt heel raar... Ik heb vanmiddag de helft van mijn glas aan mijn schoonpa gegeven, vond het echt niet lekker. En ik ben inmiddels wel alweer zo ver dat ik alleen dingen eet en drink die ik echt lekker vind.

Sarabi, succes met het bedenken van een solo!
Een erg belangrijk punt ^O^

en dankjewel :) vriendlief heeft net de spiegel opgehangen
pi_101539473
Nou inderdaad, ik eet bijv geen taarten meer die duidelijk uit de diepvries komen :r
Waarom mensen dat op verjaardagen serveren is me al een raadsel, maar ik ga er geen bredere heupen van krijgen. Alleen zelfgebakken taart eet ik nog :9
pi_101545899
Sjeen das echt een heel belangrijk punt !! Als je dingen eet die je lekker vind, heb ik tenminste, geniet ik er meer van én daardoor eet ik langzamer, en ben ik eerder verzadigd !

Kwa taart maak ik zelf altijd kwarktaart maar dan met yoghurt. Niemand die het merkt en wel zo lekker. En ik snij niet van die maffe grote punten, scheelt ook aanzienlijk.

Eigengebakken taart.... ik zoek nog een lekker recept voor een niet zo kalorierijke taart voor oktober...iemand tips ?
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zondag 4 september 2011 @ 09:57:43 #270
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101546495
ik hou niet zo van taart, maar mijn meneer maakt wel een heel lekkere taart! Maakt dan een appeltaart bodem en daar doet hij dan mango, appel, aardbeien en soms banaan in en dat is me toch een partij lekker :D Gelukkig hebben we dat nooit in huis :D
  zondag 4 september 2011 @ 10:25:58 #271
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101546754
Op naar de verjaardag. Doel: geen vlaai, 5 snacks en geen frisdrank.

Als ik arriveer vraag ik om een boterham *is net na lunchtijd* en dan voorkom ik honger :)

Overigens mag ik wel een ijskoffie onderweg :D

Xx
  Licht Ontvlambaar zondag 4 september 2011 @ 10:31:07 #272
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101546816
Kun je niet beter gewoon een boterham meenemen voor onderweg?
pi_101546830
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 10:31 schreef Sjeen het volgende:
Kun je niet beter gewoon een boterham meenemen voor onderweg?
Twee vliegen. Klap. ;)
pi_101547027
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Nou inderdaad, ik eet bijv geen taarten meer die duidelijk uit de diepvries komen :r
Waarom mensen dat op verjaardagen serveren is me al een raadsel, maar ik ga er geen bredere heupen van krijgen. Alleen zelfgebakken taart eet ik nog :9
Dat is wel een goeie.
Vanmiddag verjaardag van een neef en nichtje van me, die hebben altijd taart van de bakker.
Maar mijn oom is de bakker, is het dan zelfgebakken of niet? :+ ;)
pi_101547053
Ga je het met smaak op eten?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')