abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101405612
Fuck them Purdey *insert dikke middelvinger smiley*

Haters gonna hate enzo. Niets irriteert ze meer dan er niet in meegaan. Jij bent lekker aan jezelf aan het werken. Dat is het enige dat jij kunt doen. :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_101405922
*; voor Purdey :*
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:04:44 #211
251095 Purdey
Better off alone..
pi_101406720
Thanx allemaal O+
Ik heb jaren geleden eens met een maatschappelijk werkster gesproken, toen ik op school enorm gepest werd. Misschien moet ik daar weer eens heen om wat sterker in m'n schoenen te komen staan :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_101407093
Uhu :Y

Echt mensen blijven lullen, het enige dat je kunt veranderen is jouw perceptie en manier van reageren.

Niet eerlijk, wel waar.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_101407603
zo en nu weer over tot de orde van de dag : ik ga boodschappen doen en straks lekker bami maken voor de mannen hier in huis !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:53:56 #214
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101408819
en dan lees ik ff niet de updates :S wat een klojo's zeg..ik vind dat zo goedkoop, dat is gewoon jezelf een goed gevoel geven over de rug van een ander. Een verkapt "kijk mij nu eens slank zijn want ik pas in een S/M whatever ( Niet te vergeten dat ze ook een L zal dragen maar de L er uit geknipt heeft en er een S ingenaaid heeft...)

ik ben gisteravond uit eten geweest en er zit weer 2 kilo aan :P het was mager eten, ik heb miso soep op ( zout :P ) en een moot zalm gebakken voor mijn neus op de plaat gebakken met een minimum aan olie en een bakje rijst.
kortom, ik jojo even enorm tussen de -8 en de -6

[ Bericht 27% gewijzigd door RandomMoron op 31-08-2011 14:23:31 ]
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:49:16 #215
265768 NBT
Bigger is better.
pi_101410792
Om er nog even op terug te komen... (was even druk hihi) ik ben ongesteld, en dan heb ik zoveel trek in lekker, en ik kan het niet weerstaan!
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:15:17 #216
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101411676
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:53 schreef RandomMoron het volgende:

ik ben gisteravond uit eten geweest en er zit weer 2 kilo aan :P het was mager eten, ik heb miso soep op ( zout :P ) en een moot zalm gebakken voor mijn neus op de plaat gebakken met een minimum aan olie en een bakje rijst.
kortom, ik jojo even enorm tussen de -8 en de -6
Ik moet vanavond uit eten *eerlijk waar, heb het retedruk met school, loop over van de stress en vriendjelief plant een etentje met een oud-collega* en ben bang dat ik of niks door m'n keel krijg of juist de stress eruit ga eten en dus alles naar binnen schuif wat ik voor m'n neus krijg. Bah!

Xx

ps. Ik had ook zo'n collega, maar dan andersom. Ze was zelf heel klein en heel rond en droeg van de speciale "seizoens personeelskleding (voor kerst ofzo)" een mannenpolo, want de vrouwenbloezen vielen klein. Toen ik de grootste maat vrouwenblouse paste, zat die prima, dus vond ik dat dat zo goed was. Ze heeft nog 3 weken gezeurd "of ik echt geen mannenpolo wilde, want daar voelde ik, met mijn figuur, me vast veel prettiger in". Alsof ik niet zelf kan bepalen waar ik me prettig in voelde.

pps. Doet me meteen denken aan een situatie op datzelfde werk, waarbij er een *dunne* hak van m'n schoen brak door een lompe actie. Dezelfde collega vond het toen erg nodig om een opmerking te maken over "overbelasting, dunne hakjes, zoveel gewicht erop". Ik was 16 ofzo en woog toen ongeveer 85 kilo, een gewicht waar ik nu intens gelukkig van zou worden...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_101420088
Veel mensen bezitten geen tact helaas....
Het labeltjes uit kleding knippen viel bij mij in de fase -steek-de-kop-in-het-zand-en-denk-je-dun.
En ik vind het wel ronduit slordig Purdey als jij netjes vraagt om de juiste maat, die dan niet krijgt.

Nu pas ik idd in een L/M/S en daar ben ik blij mee, maar tegelijk denkt mijn hoofd nog steeds in XXXL, das ook niet handig ;) Sta je dan met een badjas XXL.. die M die mijn man meenam paste idd stukken beter.

Tink, klinkt bekend, ik ben van de categorie dan niet eten, want idd komt het er weer uit. Stress was of mezelf vol eten (en daar heb ik nu goede handvaten tegen gekregen) of niet kunnen eten.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  Licht Ontvlambaar woensdag 31 augustus 2011 @ 22:07:39 #218
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101428893
Heb mezelf bijelkaar geraapt en ben weer gaan 'hard'lopen... Nu op de bank met een kop thee, maar ik ga zo fijn naar bed. Morgen drukke dag, werken, saxofoonles, volleybaltraining, heb maar vast bami gemaakt.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:53:00 #219
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101431231
quote:
2s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Muks het volgende:

Tink, klinkt bekend, ik ben van de categorie dan niet eten, want idd komt het er weer uit. Stress was of mezelf vol eten (en daar heb ik nu goede handvaten tegen gekregen) of niet kunnen eten.
Heb me netjes gedragen :D Heb vooraf een stokbroodje of 4 gehad met kruidenboter. Als hoofdgerecht een paar frietjes met een beetje mayo en een steak van 250 gram met kruidenboter. Twee glaasjes cassis en twee bekers muntthee :)

Xx!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 1 september 2011 @ 10:55:10 #220
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101442219
vandaag :

o Kwarkyoghurt
t mineola of een sinaasappel
l twee boterhammen met kaas
t mineola of een appel
d soep met een broodje
pi_101442286
En dan ook nog sporten?
Ja doei.
  donderdag 1 september 2011 @ 11:00:26 #222
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101442362
is dat voor mij? nee..en ik denk dat het sowieso nog aangevuld moet worden met een handje noten ofzo want dit is voor mijn doen erg weinig iig
  donderdag 1 september 2011 @ 11:08:02 #223
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_101442580
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:00 schreef RandomMoron het volgende:
is dat voor mij? nee..en ik denk dat het sowieso nog aangevuld moet worden met een handje noten ofzo want dit is voor mijn doen erg weinig iig
Ik denk dat het voor ieders doen erg weinig is :D
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_101442598
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:00 schreef RandomMoron het volgende:
Ik vind het ook bijzonder weinig :o En is dat een bouillonnetje met wat verdwaalde groentes of een stevige maaltijdsoep?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar donderdag 1 september 2011 @ 11:12:52 #225
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101442712
Ik zit aan een bakje druifjes, amandelen en walnoten, met een kop groene thee erbij O+ Vanavond eerst saxofoonles en daarna volleybaltraining.Voor zulk soort avonden zorg ik dat ik vooruit kook, anders is het echt niet te doen. En sommige gerechten komen beter tot hun recht als ze een dag op voorhand gemaakt zijn. Dus vanavond eten we op verzoek van Isa bami (met een gebakken eitje en satesaus).
  donderdag 1 september 2011 @ 11:15:05 #226
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_101442764
Ik stap er ff uit, ga me niet misdragen maar loop zo ontiegelijk te kloten dat maar ff op "lurkstand" ga. Als ik eruit ben of ik lowcarb of lowcalorie ga dan kom ik wel weer terug ^O^ Heel veel succes allemaal vandaag ! *O* :*
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  donderdag 1 september 2011 @ 11:28:58 #227
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101443132
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het ook bijzonder weinig :o En is dat een bouillonnetje met wat verdwaalde groentes of een stevige maaltijdsoep?
stevige maaltijdsoep, want ik red het niet op bouillon. Het punt is dat ik best wel wat eet, maar dat dit was wat er in huis te vinden was en ik vandaag wakker werd met geen trek :P ik fiets zo nog even langs de super om wat meer te kopen.
pi_101443221
@ Moonwalk: No offence, maar waar je de vorige keer zelf mee kwam was ook niet heel verantwoord, dus wat wil je nu uit gaan zoeken dan?

Is het dan niet beter om gewoon geen van beide te kiezen en te gaan voor NORMAAL eten in combinatie met bewegen?

Zowel in dit topic als in Slank zijn genoeg eetlijstjes te vinden van mensen die wel afvallen maar niet per se met een zogenaamd dieet bezig zijn. Low Calorie wordt al snel crashen, en Low Carb eigenlijk ook.

Wissel je avondmaaltijden af, eet altijd genoeg (minimaal 300 gram zou ik persoonlijk voor gaan) groenten, stukje vlees en afhankelijk van je bui wel of geen carbs erbij.
Hier eten we nu de ene keer wel rijst bij gewokte groenten, de andere keer niet.

Zorg dat je iets vindt wat je leuk vindt, lekker vindt en belangrijker: vol kan houden.
Gezond leven is niet altijd direct afvallen: de juiste stoffen binnenkrijgen en voldoende bewegen doen al een hoop voor je, al is het maar het leveren van energie. En die goede energie kun je op den duur dan weer inzetten om nog wat kritischer naar je eetpatroon te gaan kijken en wat meer onderzoek te doen naar de manieren waarop jij op een verantwoorde manier wat kilo's kwijt kunt raken.

Zoek desnoods hulp van een ERKENDE diëtist, via de huisarts. Er zijn helaas heel veel mensen die zich 'voedingsdeskundige' (Sonja Bakker :') ) of 'diëtist' noemen, maar die hun cliënten lekker laten crashen wat uiteraard resultaat oplevert, maar enkel op de korte termijn.

Dus. Stop met geforceerd allemaal capriolen uithalen die je alleen maar frustreren en begin met de goede basisstappen voordat je per se gewicht kwijt wilt raken: leef gezond. En zelfs dát gaat je al een eind op weg helpen gok ik zo, ook qua gewichtsverlies.
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 1 september 2011 @ 11:47:25 #229
70532 loveli
N
pi_101443581
quote:
*opmerking wegedit*
Verder eens met laatste alinea.
trekt zich weer terug naar slank

[ Bericht 3% gewijzigd door loveli op 01-09-2011 11:53:49 ]
crap in = crap out
pi_101444600
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
Dus. Stop met geforceerd allemaal capriolen uithalen die je alleen maar frustreren en begin met de goede basisstappen voordat je per se gewicht kwijt wilt raken: leef gezond. En zelfs dát gaat je al een eind op weg helpen gok ik zo, ook qua gewichtsverlies.
Hear hear _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 1 september 2011 @ 19:29:06 #231
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101457634
Morgenvroeg weer wegen...

Ga er vanuit dat het de goede kant op gegaan is, heb me netjes gedragen en veel gestresst.

Verder natuurlijk eens met MBje :)

Xx
  donderdag 1 september 2011 @ 21:19:53 #232
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101463731
zo, mijn eetlijstje aangevuld met meloen, noten en sushi :P

ik was gewoon even eetmoe..
  donderdag 1 september 2011 @ 23:46:32 #233
262978 Moonwalk
pi_101472939
No offence taken ! Ben juist blij met zulke posts en waardeer alle moeite met uitleg en motivaties super erg!

Ik denk dat dat voor mij wel een heel goed idee is, gewoon gezond eten zonder gekke fratsen. Sporten zit er nu goed in en ik vind het heerlijk dus misschien werkt het wel als ik er lekker gezond bij eet. Het mooie is dat ik door al die fratsen, gezond eten al veel meer waardeer. Zoals fruit.

Ik ben er klaar voor :) heb wel stiekem koolhydraat arm brood gekocht omdat ik het opeens in de appie zag liggen en benieuwd ben naar hoe dat smaakt hahah. MB wat heb jij trouwens toffe fotos in je profiel :)
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_101479301
Niks mis met koolhydraatarm brood, behalve de prijs dan :{
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  vrijdag 2 september 2011 @ 09:38:28 #235
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101479759
Nog steeds 99,4... gezien het uit eten deze week ben ik er blij mee dat ik niet aangekomen ben :)

Koolhydraatarm brood vind ik persoonlijk ook gewoon niet lekker, maar ik denk dat alles went behalve een vent :X

Hier zometeen een ontbijtje maken, mag één dag in de week uitslapen en dan gaan de achterburen stenen slijpen, omdat ze een nieuw terras aan het leggen zijn. Tussen 8 en 8:15. Toen was ik wakker, nu is het al een uur stil :(

Xx
pi_101480985
Ik ga het best op een eetpatroon zonder fratsen. Ik ben echt iemand die het liefst de hele dag brood eet en 's avonds ook gewoon aardappelen, rijst of pasta. De Dr. Frank of Low Carb eetwijze werkt dus niet voor mij: ik wil geen eieren eten in de morgen en sla als lunch. Het enige voordeel van low carben is dat je hongergevoel verdwijnt.
Ik wil ook geen voedingsmiddelen schrappen: ik wil gewoon alles kunnen eten wat ik wil.
En dan geen light-produkten. Ik volg losjes het Sonja Bakkerboek 'Zomerslank'. Ik doe het alleen minder streng want ik kies niet voor light-produkten. Wat ik fijn vind aan haar methode is dat het een gewoon Hollands eetpatroon is. Vandaag ziet het er zo uit:

O: bak yoghurt (ik kies halfvolle ipv mager) en een banaan
T: appel
L: 2 volkoren boterhammen met halvarine en 30+kaas (ik haat lightprodukten maar dit gaat nog wel) en rookvlees
T: 1 liga Evergreen koekje
D: 125 gr. ovenfrites en 75 gr. rundertartaar (gewicht na bereiding) met wat fritessaus of ketchup en zoveel rauwkost als je wilt.
T: glas wijn

Toch niet bepaald crashen, toch? Dit komt uit op ongeveer 1300 kcal. Het is niet veel, maar je moet nu eenmaal -tijdelijk- caloriebeperkt (dus niet: caloriearm) eten om af te vallen...

Ik weet dat sommigen van jullie dit weinig vinden en ervoor pleiten om meer te eten en daarbij veel meer te gaan bewegen, maar ik heb een hekel aan sport en heb het erg druk dus keihard gaan sporten om af te vallen is voor mij gewoon niet de manier.
  vrijdag 2 september 2011 @ 15:15:53 #237
262978 Moonwalk
pi_101490191
Ik eet elk soort brood wel hahah ik vind koolhydraat arm brood een beetje droog maar verder niet vies gelukkig!

Nou ik begin eerst maar eens met vaker per dag eten. Viel niet mee maar komtie dan voor vandaag:

O: boterham met roerei
T: 2 grote wasa lijnzaad crackers
L: Bruine boterham met kaas/sla/tomaat/ei/pesto
T: kruidkoek
T: sinaasappel
D: 2 braadworsten met veel rauwkost en ovenfrites en yogonaise
T: rijstwafel

Tink wat irritant!! Heb ik hier ook, verbouwingen overal en alles moet vet vroeg en dan smeren ze m weer. Vet goed dat je niet bent aangekomen, volhouden ! :)

Cinnamongirl ik ga op advies van hier ook niet meer low-whateveren want ik raak daar idd gefrustreerd van en dat is niet de bedoeling. Ik sport er wel bij, gaat dat snel genoeg zo zonder sport erbij?( En ja ik weet dat afvallen niet supersnel moet, I know I know heheh ) maar ben gewoon benieuwd naar je ervaringen. Ovenfrites klinken opeens heel aantrekkelijk, dus terwijl ik dit schrijf pas ik mn plan aan :)
pi_101493302
Ovenfrites bevat wel een heleboel kcal hè, dus kan je het beste combineren met iets als vis of mager vlees (zoals cinnamon's rundertartaar). In de combinatie met erg vet vlees (keer twee...) is het niet echt handig als je wilt afvallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 02-09-2011 16:58:46 ]
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 september 2011 @ 16:42:06 #239
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101493348
Zeg, als andere beginnen met sporten en een aangepast eetpatroon, dan vallen ze in de eerste week kilo's af... waarom ik niet
pi_101493372
Hier vanavond ook braadworsten maar heb er eentje terug de vriezer in gedaan toen ik het aantal kcal zag :Y
Sowieso is een stuk vlees eigenlijk wel genoeg
pi_101493967
quote:
18s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:42 schreef Sjeen het volgende:
Zeg, als andere beginnen met sporten en een aangepast eetpatroon, dan vallen ze in de eerste week kilo's af... waarom ik niet
Ik ook niet hoor :* Maar ben alweer meer dan 10 kg afgevallen sinds ik dat doe, dus time will tell *O*
pi_101494032
quote:
18s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:42 schreef Sjeen het volgende:
Hier nog eentje die dan niet afvalt hoor -O-
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 september 2011 @ 17:06:48 #243
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101494203
Ik schommel sinds maandag al max. een ons per dag...
pi_101496952
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 15:15 schreef Moonwalk het volgende:
Ik eet elk soort brood wel hahah ik vind koolhydraat arm brood een beetje droog maar verder niet vies gelukkig!

Nou ik begin eerst maar eens met vaker per dag eten. Viel niet mee maar komtie dan voor vandaag:

O: boterham met roerei
T: 2 grote wasa lijnzaad crackers
L: Bruine boterham met kaas/sla/tomaat/ei/pesto
T: kruidkoek
T: sinaasappel
D: 2 braadworsten met veel rauwkost en ovenfrites en yogonaise
T: rijstwafel

Tink wat irritant!! Heb ik hier ook, verbouwingen overal en alles moet vet vroeg en dan smeren ze m weer. Vet goed dat je niet bent aangekomen, volhouden ! :)

Cinnamongirl ik ga op advies van hier ook niet meer low-whateveren want ik raak daar idd gefrustreerd van en dat is niet de bedoeling. Ik sport er wel bij, gaat dat snel genoeg zo zonder sport erbij?( En ja ik weet dat afvallen niet supersnel moet, I know I know heheh ) maar ben gewoon benieuwd naar je ervaringen. Ovenfrites klinken opeens heel aantrekkelijk, dus terwijl ik dit schrijf pas ik mn plan aan :)
Ik vind jouw lijstje best prima. Gewoon met normale produkten en zo daarom -denk ik- beter vol te houden. Misschien was 1 worstje minder beter geweest, maar ik weet niet hoe groot die waren!
Ik fiets elke dag 3 kwartier en ik val gewoon af. Van elke extra beweging zou ik denk ik wel meer afvallen, maar ik heb geen haast. Vanmorgen was er weer een pond af.
Volgens mij heb ik een prima metabolisme, ik heb 'm dan ook nooit vern**kt door te gaan crashen/idioot veel te sporten. Want mager eten icm keihard sporten is i.m.o. ook gewoon crashen. Voor mij is 'portion control' het toverwoord. Vooral bij het avondeten haal ik veel winst, want ik heb de neiging om een groot stuk vlees te eten, met veel pasta en saus of gebakken aardappels en dan een klein beetje groente.
Ik neem nu niet meer dan 100 gr. onbereid vlees of vis dat ik grill en 60 gram droge pasta of rijst of 150 gram aardappelen. Daarbij onbeperkt groente en geen vette saus.
Oh en ik let op de alcohol! Zodra ik dat doe vliegt het er ook af.
pi_101497276
Zo ik heb iig qua eten het ritme weer er in zitten. Tis een begin.
  vrijdag 2 september 2011 @ 20:18:49 #246
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101501120
Ovenfrites zijn verraderlijk lieverds! Die worden gecoat met een laagje suiker, om ze bruin te laten worden zonder frituren... niet per se gezonder dus! Neem dan "gewone" aardappelpartjes en doe die met lekkere kruiden en een klein beetje olie in de oven :)

Xx
  vrijdag 2 september 2011 @ 21:56:27 #247
251095 Purdey
Better off alone..
pi_101506497
Ik heb al maanden geen patat meer gegeten, of gebakken aardappels. Ik eet of gekookte aardappels of rijst.

Ik verslof momenteel een beetje. Let niet heel erg op wat ik eet. Maandag er weer fris tegenaan :)
pi_101506624
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor :* Maar ben alweer meer dan 10 kg afgevallen sinds ik dat doe, dus time will tell *O*
*O*

Wat doe jij zoal aan beweging?
Ik vind het zo moeilijk om aan een sportprogramma te beginnen. Heb het idee dat het het heel wat voeten in aarde gaat hebben om mijn ouwe lijf weer aan het sporten te krijgen...
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:45:08 #249
262978 Moonwalk
pi_101509494
Oeps dan heb ik vandaag flink wat foute dingen zitten eten, maar heb me er wel aan gehouden om "vaak" ( voor mijn gevoel de hele dag door ) iets te eten. Moet wel zeggen dat ik daardoor veel meer honger lijk te hebben die ik normaal met 2 keer per dag eten echt niet heb. Vanaf morgen dan ook maar ff op de keuze van het vlees enzo letten.

Cinnamongirl ik weet niet hoe oud je bent maar ik zie mensen van alle leeftijden in de sportschool ! Het hoeft niet meteen een programma te zijn, je kan ook elke dag een half uurtje gaan wandelen en dat met de tijd uitbreiden naar een uurtje joggen ^O^
  zaterdag 3 september 2011 @ 00:13:37 #250
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101514055
Vandaag bij de ouders gedineerd :D

O: volkoren matze met boter en muisjes omdat een collega bevalen is!
T : 2 mineola's
L : een notenbroodje
T : een aardbeientaartje bij collega met de baby!
D : slastampot
T : een nectarine

Morgen naar den haag om de vegetarische toko leeg te kopen!
pi_101520018
Bweurk. Ok. Ik denk dat ik weer officieel mee ga spelen hier :)

Ik word zo moe van mezelf soms. In mijn momenten van groteske dramaqueenness kan ik wel eens denken dat het gewoon een soort automutilatie light is waar ik in kan vervallen. Ik weet dat ik me zoveel beter voel, wanneer ik netjes eet, niet rook, genoeg drink, blabla het hele riedeltje en eens in de zoveel tijd komt er dan gewoon een periode dat ik denk naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck it en ik laat alles weer vieren :r

Anyway, ik ben er weer bij hoop ik :)
pi_101520237
Ben dr hoor maar gewoon druk, deze week gewoon lekker 3x fitness gedaan, gewerkt en zo. afbouwen gaat lekker, geniet elke avond van een maaltijd. Ik val nog iets af, das ook de bedoeling maar ben bijna op mijn streef (2,4 kg)
pi_101520499
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 21:58 schreef cinnamongirl het volgende:

*O*

Wat doe jij zoal aan beweging?
Ik vind het zo moeilijk om aan een sportprogramma te beginnen. Heb het idee dat het het heel wat voeten in aarde gaat hebben om mijn ouwe lijf weer aan het sporten te krijgen...
Ik wandel heel erg veel, ik fiets veel (gisteren bijna 50 km) en begin komende week met hardlopen :o Best eng, want daar raakte ik de vorige keer geblesseerd door.
  zaterdag 3 september 2011 @ 10:32:22 #254
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101520835
Hmmz, psychologie studeren is toch best fijn af en toe *leest zo'n 7 papers of het veranderen van gewoontes en hoe moeilijk dat is*... I'm not the only one struggling :D

Xx
pi_101520942
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 10:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wandel heel erg veel, ik fiets veel (gisteren bijna 50 km) en begin komende week met hardlopen :o Best eng, want daar raakte ik de vorige keer geblesseerd door.
Spannend! Met welk schema ga je beginnen?
pi_101523342
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 10:39 schreef Sarabi het volgende:

Spannend! Met welk schema ga je beginnen?
Ik wilde de nieuwe Evy eens gaan doen! En anders gewoon de oude weer :+

Net weer 30 km gefietst, wel verbrand :o Zo wat is het heet buiten zeg!
  zaterdag 3 september 2011 @ 14:19:55 #257
251095 Purdey
Better off alone..
pi_101524942
Lijstje van vandaag:

O: Boterham met pindakaas stukjes, 3/4 banaan, beker fruitontbijt.
L: Calzini (Ofzoiets) bij de Hema met kaas/tomaat/basilicum, ijskoffie.
T: 5 yoghurtgums, 2 paranoten. Flesje water.
D: Lasagne.

Ik ben nogal van de 'lif-laf' hapjes de laatste dagen. Handje van dit, handje van dat. Maar geen normale boterham met kaas. Ben allang blij dat ik net met boodschappen geen spullen voor een monchou taart heb gekocht. Een vriendin was gister jarig en die had er een, dus had ik min of meer besloten dat ik er ook een wilde ;)

Net even in de stad geweest, op de markt en wat een groot succes was, was dat ik eerst was gaan lunchen en op de markt dus helemaal niks heb gekocht :D
  zaterdag 3 september 2011 @ 18:14:05 #258
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101530195
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 14:19 schreef Purdey het volgende:
Net even in de stad geweest, op de markt en wat een groot succes was, was dat ik eerst was gaan lunchen en op de markt dus helemaal niks heb gekocht :D
Nice, hier geen tijd voor de markt, te veel studie...:( En ik koop daar altijd vooral heel veel groente :D

Lijstje hier:

O: 2 boterhammen, 2 beschuiten. 30+ kaas. Groot glas sap.
T: Grote beker thee, 2 breadsticks.
L: Een stukje chinois.
T: Niks, late L.
D: Aardappeltjes uit de oven met een filetlapje uit de grillpan en sla met cashewnootjes.
T: Wrs nog een stukje chinois...

Morgen staat er een echt limburgse verjaardag op het programma. Ik sla de vlaai over, mag 5 hapjes en 's avonds eten we belegde broodjes :)

Xx!
pi_101531772
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 12:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wilde de nieuwe Evy eens gaan doen! En anders gewoon de oude weer :+

Net weer 30 km gefietst, wel verbrand :o Zo wat is het heet buiten zeg!
Leuk! ben benieuwd hoe de nieuwe bevalt :) succes *O*
en het was echt heet buiten :Y ik heb alleen de weekboodschappen gedaan en daarna met een boek in de tuin gelegen

Oja en een grote spiegel gekocht zodat ik onze sportkamer ook mijn dansen kan oefenen
pi_101531802
Welke spiegel heb je gekocht, Sarabi?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')