Ik moet vanavond uit eten *eerlijk waar, heb het retedruk met school, loop over van de stress en vriendjelief plant een etentje met een oud-collega* en ben bang dat ik of niks door m'n keel krijg of juist de stress eruit ga eten en dus alles naar binnen schuif wat ik voor m'n neus krijg. Bah!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:53 schreef RandomMoron het volgende:
ik ben gisteravond uit eten geweest en er zit weer 2 kilo aanhet was mager eten, ik heb miso soep op ( zout
) en een moot zalm gebakken voor mijn neus op de plaat gebakken met een minimum aan olie en een bakje rijst.
kortom, ik jojo even enorm tussen de -8 en de -6
Heb me netjes gedragenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Muks het volgende:
Tink, klinkt bekend, ik ben van de categorie dan niet eten, want idd komt het er weer uit. Stress was of mezelf vol eten (en daar heb ik nu goede handvaten tegen gekregen) of niet kunnen eten.
Ik denk dat het voor ieders doen erg weinig isquote:Op donderdag 1 september 2011 11:00 schreef RandomMoron het volgende:
is dat voor mij? nee..en ik denk dat het sowieso nog aangevuld moet worden met een handje noten ofzo want dit is voor mijn doen erg weinig iig
Ik vind het ook bijzonder weinigquote:Op donderdag 1 september 2011 11:00 schreef RandomMoron het volgende:
is dat voor mij? nee..en ik denk dat het sowieso nog aangevuld moet worden met een handje noten ofzo want dit is voor mijn doen erg weinig iig
stevige maaltijdsoep, want ik red het niet op bouillon. Het punt is dat ik best wel wat eet, maar dat dit was wat er in huis te vinden was en ik vandaag wakker werd met geen trekquote:Op donderdag 1 september 2011 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het ook bijzonder weinigEn is dat een bouillonnetje met wat verdwaalde groentes of een stevige maaltijdsoep?
*opmerking wegedit*quote:
Hear hearquote:Op donderdag 1 september 2011 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
Dus. Stop met geforceerd allemaal capriolen uithalen die je alleen maar frustreren en begin met de goede basisstappen voordat je per se gewicht kwijt wilt raken: leef gezond. En zelfs dát gaat je al een eind op weg helpen gok ik zo, ook qua gewichtsverlies.
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:42 schreef Sjeen het volgende:
Zeg, als andere beginnen met sporten en een aangepast eetpatroon, dan vallen ze in de eerste week kilo's af... waarom ik niet
Hier nog eentje die dan niet afvalt hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:42 schreef Sjeen het volgende:
Zeg, als andere beginnen met sporten en een aangepast eetpatroon, dan vallen ze in de eerste week kilo's af... waarom ik niet
Ik vind jouw lijstje best prima. Gewoon met normale produkten en zo daarom -denk ik- beter vol te houden. Misschien was 1 worstje minder beter geweest, maar ik weet niet hoe groot die waren!quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:15 schreef Moonwalk het volgende:
Ik eet elk soort brood wel hahah ik vind koolhydraat arm brood een beetje droog maar verder niet vies gelukkig!
Nou ik begin eerst maar eens met vaker per dag eten. Viel niet mee maar komtie dan voor vandaag:
O: boterham met roerei
T: 2 grote wasa lijnzaad crackers
L: Bruine boterham met kaas/sla/tomaat/ei/pesto
T: kruidkoek
T: sinaasappel
D: 2 braadworsten met veel rauwkost en ovenfrites en yogonaise
T: rijstwafel
Tink wat irritant!! Heb ik hier ook, verbouwingen overal en alles moet vet vroeg en dan smeren ze m weer. Vet goed dat je niet bent aangekomen, volhouden !
Cinnamongirl ik ga op advies van hier ook niet meer low-whateveren want ik raak daar idd gefrustreerd van en dat is niet de bedoeling. Ik sport er wel bij, gaat dat snel genoeg zo zonder sport erbij?( En ja ik weet dat afvallen niet supersnel moet, I know I know heheh ) maar ben gewoon benieuwd naar je ervaringen. Ovenfrites klinken opeens heel aantrekkelijk, dus terwijl ik dit schrijf pas ik mn plan aan
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorMaar ben alweer meer dan 10 kg afgevallen sinds ik dat doe, dus time will tell
Ik wandel heel erg veel, ik fiets veel (gisteren bijna 50 km) en begin komende week met hardlopenquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:58 schreef cinnamongirl het volgende:
![]()
Wat doe jij zoal aan beweging?
Ik vind het zo moeilijk om aan een sportprogramma te beginnen. Heb het idee dat het het heel wat voeten in aarde gaat hebben om mijn ouwe lijf weer aan het sporten te krijgen...
Spannend! Met welk schema ga je beginnen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wandel heel erg veel, ik fiets veel (gisteren bijna 50 km) en begin komende week met hardlopenBest eng, want daar raakte ik de vorige keer geblesseerd door.
Ik wilde de nieuwe Evy eens gaan doen! En anders gewoon de oude weerquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:39 schreef Sarabi het volgende:
Spannend! Met welk schema ga je beginnen?
Nice, hier geen tijd voor de markt, te veel studie...:( En ik koop daar altijd vooral heel veel groentequote:Op zaterdag 3 september 2011 14:19 schreef Purdey het volgende:
Net even in de stad geweest, op de markt en wat een groot succes was, was dat ik eerst was gaan lunchen en op de markt dus helemaal niks heb gekocht
Leuk! ben benieuwd hoe de nieuwe bevaltquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde de nieuwe Evy eens gaan doen! En anders gewoon de oude weer
Net weer 30 km gefietst, wel verbrandZo wat is het heet buiten zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |