quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 13:53 schreef RandomMoron het volgende:ik ben gisteravond uit eten geweest en er zit weer 2 kilo aan

het was mager eten, ik heb miso soep op ( zout

) en een moot zalm gebakken voor mijn neus op de plaat gebakken met een minimum aan olie en een bakje rijst.
kortom, ik jojo even enorm tussen de -8 en de -6
Ik moet vanavond uit eten *eerlijk waar, heb het retedruk met school, loop over van de stress en vriendjelief plant een etentje met een oud-collega* en ben bang dat ik of niks door m'n keel krijg of juist de stress eruit ga eten en dus alles naar binnen schuif wat ik voor m'n neus krijg. Bah!
Xx
ps. Ik had ook zo'n collega, maar dan andersom. Ze was zelf heel klein en heel rond en droeg van de speciale "seizoens personeelskleding (voor kerst ofzo)" een mannenpolo, want de vrouwenbloezen vielen klein. Toen ik de grootste maat vrouwenblouse paste, zat die prima, dus vond ik dat dat zo goed was. Ze heeft nog 3 weken gezeurd "of ik echt geen mannenpolo wilde, want daar voelde ik, met mijn figuur, me vast veel prettiger in". Alsof ik niet zelf kan bepalen waar ik me prettig in voelde.
pps. Doet me meteen denken aan een situatie op datzelfde werk, waarbij er een *dunne* hak van m'n schoen brak door een lompe actie. Dezelfde collega vond het toen erg nodig om een opmerking te maken over "overbelasting, dunne hakjes, zoveel gewicht erop". Ik was 16 ofzo en woog toen ongeveer 85 kilo, een gewicht waar ik nu intens gelukkig van zou worden...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....maandag 30 september 2013 07:58 schreef
Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)