abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101404407
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:52 schreef loveli het volgende:

Wut? Kostda?
Geen idee, maar zou toch minstens een Nobelprijs op moeten leveren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:52:57 #202
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_101404413
Purdey, wat een k*topmerking zeg :o
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:53:14 #203
3142 m@x
pi_101404429
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen idee, maar zou toch minstens een Nobelprijs op moeten leveren.
Eentje maar? Tien!
pi_101404440
Weten jullie wat gek is. Dat ik weer dikkeriger ben dan ik was, maar dat ik wel ineens kan denken "naaaah seht gut aaaaaaaaaaaaaus" wanneer ik voor de spiegel sta....

Ik moest er even uitstappen heb ik ook wel het idee.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_101404488
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:53 schreef m@x het volgende:

[..]

Eentje maar? Tien!
Win ALL the Nobel prizes!

woensdag 31 augustus 2011 @ 12:08:22 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101404872
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:45 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik persoonlijk vind de light chocolademelk niet minder lekker smaken dan 'gewone'. Had laatst zelfs snel kleine pakjes voor onderweg gekocht en toen ik het proefde zelfs nog zitten kijken of het wel echt light was :D

Ik zit de laatste tijd gewoon niet superlekker in m'n vel. In februari ga ik terug naar school, en daar heb ik veel zin in. Tot die tijd moet ik dus even zien te 'overleven' met een simpel baantje. Gister m'n eerste werkdag gehad en ik had het totaal niet naar m'n zin. Collega's negeerden me een beetje, en als klap op de vuurpijl zei iemand 'Oh jij bent de nieuwe! Ik zag het aan je, omdat ik werkkleding in een grotere maat moest zoeken!' Waar gewoon klanten en alles bij stonden..
Boh wat vervelend! :( Ik heb ook eens op een locatie gezeten met negerende miepen, behalve als er iets gedaan moest worden :')
Ik had nog steeds wel hoop dat als ze het minder druk zouden hebben dat ze dan leuker zouden zijn, dus ik hoop voor jou dat het gewoon een heul stomme momentopname was :Y
:*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:10:44 #207
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_101404932
Of een lichaam waar Kate Upton jaloers op is O+ Dat zij een foto van dat lichaam op haar koelkast plakt >:)
My hovercraft is full of eel.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:27:24 #208
251095 Purdey
Better off alone..
pi_101405491
Ze bekeek me er ook bij alsof ik een opnieuw opgestaan uitgestorven beest was. Bedrijfskleding valt altijd vrij krap, en ik had gezegd dat ik een XL of een XXL wilde hebben. Kwamen ze met een L omdat 'de blousjes zo ruim vallen' Ging voor geen meter dicht waardoor ik onwijs voor l*l stond.

Ik lijk altijd wel dat mollige mikpunt te blijven, alhoewel je verwacht dat zoiets stopt als je volwassen wordt.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_101405612
Fuck them Purdey *insert dikke middelvinger smiley*

Haters gonna hate enzo. Niets irriteert ze meer dan er niet in meegaan. Jij bent lekker aan jezelf aan het werken. Dat is het enige dat jij kunt doen. :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_101405922
*; voor Purdey :*
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:04:44 #211
251095 Purdey
Better off alone..
pi_101406720
Thanx allemaal O+
Ik heb jaren geleden eens met een maatschappelijk werkster gesproken, toen ik op school enorm gepest werd. Misschien moet ik daar weer eens heen om wat sterker in m'n schoenen te komen staan :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_101407093
Uhu :Y

Echt mensen blijven lullen, het enige dat je kunt veranderen is jouw perceptie en manier van reageren.

Niet eerlijk, wel waar.
pi_101407603
zo en nu weer over tot de orde van de dag : ik ga boodschappen doen en straks lekker bami maken voor de mannen hier in huis !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:53:56 #214
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101408819
en dan lees ik ff niet de updates :S wat een klojo's zeg..ik vind dat zo goedkoop, dat is gewoon jezelf een goed gevoel geven over de rug van een ander. Een verkapt "kijk mij nu eens slank zijn want ik pas in een S/M whatever ( Niet te vergeten dat ze ook een L zal dragen maar de L er uit geknipt heeft en er een S ingenaaid heeft...)

ik ben gisteravond uit eten geweest en er zit weer 2 kilo aan :P het was mager eten, ik heb miso soep op ( zout :P ) en een moot zalm gebakken voor mijn neus op de plaat gebakken met een minimum aan olie en een bakje rijst.
kortom, ik jojo even enorm tussen de -8 en de -6

[ Bericht 27% gewijzigd door RandomMoron op 31-08-2011 14:23:31 ]
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:49:16 #215
265768 NBT
Bigger is better.
pi_101410792
Om er nog even op terug te komen... (was even druk hihi) ik ben ongesteld, en dan heb ik zoveel trek in lekker, en ik kan het niet weerstaan!
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:15:17 #216
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101411676
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:53 schreef RandomMoron het volgende:

ik ben gisteravond uit eten geweest en er zit weer 2 kilo aan :P het was mager eten, ik heb miso soep op ( zout :P ) en een moot zalm gebakken voor mijn neus op de plaat gebakken met een minimum aan olie en een bakje rijst.
kortom, ik jojo even enorm tussen de -8 en de -6
Ik moet vanavond uit eten *eerlijk waar, heb het retedruk met school, loop over van de stress en vriendjelief plant een etentje met een oud-collega* en ben bang dat ik of niks door m'n keel krijg of juist de stress eruit ga eten en dus alles naar binnen schuif wat ik voor m'n neus krijg. Bah!

Xx

ps. Ik had ook zo'n collega, maar dan andersom. Ze was zelf heel klein en heel rond en droeg van de speciale "seizoens personeelskleding (voor kerst ofzo)" een mannenpolo, want de vrouwenbloezen vielen klein. Toen ik de grootste maat vrouwenblouse paste, zat die prima, dus vond ik dat dat zo goed was. Ze heeft nog 3 weken gezeurd "of ik echt geen mannenpolo wilde, want daar voelde ik, met mijn figuur, me vast veel prettiger in". Alsof ik niet zelf kan bepalen waar ik me prettig in voelde.

pps. Doet me meteen denken aan een situatie op datzelfde werk, waarbij er een *dunne* hak van m'n schoen brak door een lompe actie. Dezelfde collega vond het toen erg nodig om een opmerking te maken over "overbelasting, dunne hakjes, zoveel gewicht erop". Ik was 16 ofzo en woog toen ongeveer 85 kilo, een gewicht waar ik nu intens gelukkig van zou worden...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_101420088
Veel mensen bezitten geen tact helaas....
Het labeltjes uit kleding knippen viel bij mij in de fase -steek-de-kop-in-het-zand-en-denk-je-dun.
En ik vind het wel ronduit slordig Purdey als jij netjes vraagt om de juiste maat, die dan niet krijgt.

Nu pas ik idd in een L/M/S en daar ben ik blij mee, maar tegelijk denkt mijn hoofd nog steeds in XXXL, das ook niet handig ;) Sta je dan met een badjas XXL.. die M die mijn man meenam paste idd stukken beter.

Tink, klinkt bekend, ik ben van de categorie dan niet eten, want idd komt het er weer uit. Stress was of mezelf vol eten (en daar heb ik nu goede handvaten tegen gekregen) of niet kunnen eten.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  Licht Ontvlambaar woensdag 31 augustus 2011 @ 22:07:39 #218
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101428893
Heb mezelf bijelkaar geraapt en ben weer gaan 'hard'lopen... Nu op de bank met een kop thee, maar ik ga zo fijn naar bed. Morgen drukke dag, werken, saxofoonles, volleybaltraining, heb maar vast bami gemaakt.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:53:00 #219
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101431231
quote:
2s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Muks het volgende:

Tink, klinkt bekend, ik ben van de categorie dan niet eten, want idd komt het er weer uit. Stress was of mezelf vol eten (en daar heb ik nu goede handvaten tegen gekregen) of niet kunnen eten.
Heb me netjes gedragen :D Heb vooraf een stokbroodje of 4 gehad met kruidenboter. Als hoofdgerecht een paar frietjes met een beetje mayo en een steak van 250 gram met kruidenboter. Twee glaasjes cassis en twee bekers muntthee :)

Xx!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 1 september 2011 @ 10:55:10 #220
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101442219
vandaag :

o Kwarkyoghurt
t mineola of een sinaasappel
l twee boterhammen met kaas
t mineola of een appel
d soep met een broodje
pi_101442286
En dan ook nog sporten?
Ja doei.
  donderdag 1 september 2011 @ 11:00:26 #222
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101442362
is dat voor mij? nee..en ik denk dat het sowieso nog aangevuld moet worden met een handje noten ofzo want dit is voor mijn doen erg weinig iig
  donderdag 1 september 2011 @ 11:08:02 #223
3142 m@x
pi_101442580
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:00 schreef RandomMoron het volgende:
is dat voor mij? nee..en ik denk dat het sowieso nog aangevuld moet worden met een handje noten ofzo want dit is voor mijn doen erg weinig iig
Ik denk dat het voor ieders doen erg weinig is :D
pi_101442598
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:00 schreef RandomMoron het volgende:
Ik vind het ook bijzonder weinig :o En is dat een bouillonnetje met wat verdwaalde groentes of een stevige maaltijdsoep?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar donderdag 1 september 2011 @ 11:12:52 #225
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101442712
Ik zit aan een bakje druifjes, amandelen en walnoten, met een kop groene thee erbij O+ Vanavond eerst saxofoonles en daarna volleybaltraining.Voor zulk soort avonden zorg ik dat ik vooruit kook, anders is het echt niet te doen. En sommige gerechten komen beter tot hun recht als ze een dag op voorhand gemaakt zijn. Dus vanavond eten we op verzoek van Isa bami (met een gebakken eitje en satesaus).
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')