abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101555485
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:21 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Mwah dat NWO en Complotten, geen idee wat ik moet geloven, niet erg sterk, maar goed het kàn.
Je hoeft ook niet in de wildste complottheorieën te geloven - dat doe ik ook totaal niet -, maar dat betekent niet dat zij niet achter de schermen zaken ten gunste van vooral zichzelf kan beinvloeden. En veel meer wilde ik eigenlijk ook niet over haar beweren.
pi_101555623
quote:
3s.gif Op zondag 4 september 2011 15:21 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Als ik jou vertel dat er over 10 minuten 5 mannen jouw huis zullen binnenstormen die je vrouw gaan verkrachten en je kinderen levend gaan opeten en ik je vervolgens een geweer in je handen duw heb ik ook niet gezegd dat je die mannen moet neerknallen. Toch kan ik mij voorstellen dat (even veronderstellend dat je mijn claim betreffende die 5 mannen zonder meer voor waarheid aanneemt) je misschien wel die neiging zou kunnen hebben.

Hetzelfde is van toepassing op de doemscenarios van Wilders waarin de moslims ons komen onderwerpen. Sommige mensen zullen dat nu eenmaal opvatten als een oproep om huis, haard en gezin te verdedigen. Net zoals sommige mensen deze cartoon zouden kunnen opvatten als een oproep Wilders te doden. Terwijl noch Wilders, noch de cartoonist het geweld wensen.

Wiens schuld dat is ? Tsja. Dat is een lastige.
Je leest teveel sprookjes.
pi_101555761
quote:
3s.gif Op zondag 4 september 2011 15:21 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Als ik jou vertel dat er over 10 minuten 5 mannen jouw huis zullen binnenstormen die je vrouw gaan verkrachten en je kinderen levend gaan opeten en ik je vervolgens een geweer in je handen duw heb ik ook niet gezegd dat je die mannen moet neerknallen. Toch kan ik mij voorstellen dat (even veronderstellend dat je mijn claim betreffende die 5 mannen zonder meer voor waarheid aanneemt) je misschien wel die neiging zou kunnen hebben.

Hetzelfde is van toepassing op de doemscenarios van Wilders waarin de moslims ons komen onderwerpen. Sommige mensen zullen dat nu eenmaal opvatten als een oproep om huis, haard en gezin te verdedigen. Net zoals sommige mensen deze cartoon zouden kunnen opvatten als een oproep Wilders te doden. Terwijl noch Wilders, noch de cartoonist het geweld wensen.

Wiens schuld dat is ? Tsja. Dat is een lastige.
Ergens heb je gelijk, maar de vergelijking is te wreed. En ja ik zou ze in het been schieten als ze aanstalten zouden maken tot moord/verkrachting. Probleem is dan dat die mannen dan echt iets crimineels proberen te doen, en moslims die over straat lopen dat niet doen.
pi_101555790
edit
  zondag 4 september 2011 @ 15:31:53 #205
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_101555827
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:26 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je leest teveel sprookjes.
Hij mag misschien wel overdrijven, maar hij kaart zeker een goed punt aan. Stel dat ik zou roepen dat de SGP zou moeten worden bestreden. Veel mensen zullen denken dat je het debat moet aangaan met de SGP, maar een enkeling zal denken dat elke SGP'er moet worden omgebracht, terwijl ik dit niet zo bedoelde. De zaken zijn niet zo ongecompliceerd zoals ze er misschien uit zien.
pi_101555925
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Hij mag misschien wel overdrijven, maar hij kaart zeker een goed punt aan. Stel dat ik zou roepen dat de SGP zou moeten worden bestreden. Veel mensen zullen denken dat je het debat moet aangaan met de SGP, maar een enkeling zal denken dat elke SGP'er moet worden omgebracht, terwijl ik dit niet zo bedoelde. De zaken zijn niet zo ongecompliceerd zoals ze er misschien uit zien.
Als jij als boodschapper je bij de feiten houdt en die partij niet aan de lopende band schoffeert, dan heb je een stuk minder kans dat mensen jou helemaal verkeerd begrijpen.
pi_101555964
Wilders is gewoon een sukkel. De islam maar als slecht bestempelen omdat dat mag (vrijheid van meningsuiting). Maar cartoons over hemzelf mag ineens niet? (vrijheid van meningsuiting toch, Mr Wilders?)

Hetzelde als alle PVV'ers die dronken achter het stuur zitten en met een schouderklopje en een sorry ervan af komen, terwijl asielzoekers maar gewoon moeten opdonderen.
pi_101555995
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:34 schreef Ijsbergvla het volgende:

[..]

Als jij als boodschapper je bij de feiten houdt en die partij niet aan de lopende band schoffeert, dan heb je een stuk minder kans dat mensen jou helemaal verkeerd begrijpen.
Maar wat hier zo is dat beide partijen, links én rechts, elkaar aan de lopende band schoffeert, ookal zijn de feiten niet waar.
  zondag 4 september 2011 @ 15:37:01 #209
104871 remlof
Europees federalist
pi_101556036
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:35 schreef Jordony het volgende:
Wilders is gewoon een sukkel. De islam maar als slecht bestempelen omdat dat mag (vrijheid van meningsuiting). Maar cartoons over hemzelf mag ineens niet? (vrijheid van meningsuiting toch, Mr Wilders?)

Hetzelde als alle PVV'ers die dronken achter het stuur zitten en met een schouderklopje en een sorry ervan af komen, terwijl asielzoekers maar gewoon moeten opdonderen.
Of hun vrouw mogen mishandelen.
pi_101556071
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:36 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Maar wat hier zo is dat beide partijen, links én rechts, elkaar aan de lopende band schoffeert, ookal zijn de feiten niet waar.
Het gaat erom dat jij als boodschapper wel degelijk voor een deel in de hand hebt hoe mensen jouw boodschap interpreteren.
pi_101556080
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:35 schreef Jordony het volgende:

Terecht!
Waarom zouden mensen consequent moeten zijn? Moslima's worden onderdrukt en mishandeld en moeten dus bevrijd worden, maar daarom mogen PVV-ers best zelf hun vrouw in elkaar meppen...niets mis mee om Ingrid af en toe op haar plek te zetten!

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)shandeling-ex-vrouw/
pi_101556128
quote:
15s.gif Op zondag 4 september 2011 15:37 schreef remlof het volgende:

[..]

Of hun vrouw mogen mishandelen.
Je weet dat dit gewoon een faal is van het Openbaar Ministerie en dat de politieke partijen hier niks mee te maken hebben. Met een PvdA'er had dit ook kunnen gebeuren.

quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:37 schreef Ijsbergvla het volgende:

[..]

Het gaat erom dat jij als boodschapper wel degelijk voor een deel in de hand hebt hoe mensen jouw boodschap interpreteren.
En ik zeg dat dat op beide fronten verkeerd gaat.
pi_101556144
Zou Wilders hier ook woedend om zijn? Dat een van zijn naaste medewerkers, de zoveelste al, een agressieve wife beater is?
pi_101556184
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:39 schreef Rivalo het volgende:
En ik zeg dat dat op beide fronten verkeerd gaat.
Vanzelfsprekend, maar heb jij daar ooit een weldenkend mens aan zien twijfelen?
pi_101556201
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:40 schreef Ijsbergvla het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend, maar heb jij daar ooit een weldenkend mens aan zien twijfelen?
Dat wijf boven je, maar of dat weldenkend is...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2011 15:41:26 ]
  zondag 4 september 2011 @ 15:42:01 #216
104871 remlof
Europees federalist
pi_101556229
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:39 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Je weet dat dit gewoon een faal is van het Openbaar Ministerie en dat de politieke partijen hier niks mee te maken hebben. Met een PvdA'er had dit ook kunnen gebeuren.
Dit was al langer bekend, maar toch heeft Wilders hem altijd de hand boven het hoofd gehouden.
pi_101556272
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2011 15:39 schreef Monidique het volgende:
Zou Wilders hier ook woedend om zijn? Dat een van zijn naaste medewerkers, de zoveelste al, een agressieve wife beater is?
Ik denk dat dat als "teleurgesteld" in de krant komt te staan.
pi_101556385
quote:
15s.gif Op zondag 4 september 2011 15:42 schreef remlof het volgende:

[..]

Dit was al langer bekend, maar toch heeft Wilders hem altijd de hand boven het hoofd gehouden.
Gebeurd overal, het is bekend dat de politieke partijen op dat soort punten schijt hebben aan de Nederlandse regelgeving en gewoon een hand boven hun hoofd houden.
pi_101556686
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Die cartoon :D
celebrate your money
pi_101556732
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 08:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik zie, eerlijk gezegd, maar weinig verschil met andere partijen. Die verschuilen zich achter internationale verdragen en afspraken om toch maar vooral niet met oplossingen te hoeven komen. Oplossingen worden al lang niet meer bedacht, politiek bedrijven is tegenwoordig vooral een soort scheldende kleuteruitvoering van tv-diarree als 'idols' en al die "realityshows" geworden...
Geheel juist, ik denk dat de gemiddelde burger ons parlement net zo serieus neemt als de gemiddelde kijker naar de genoemde shows, voor sommigen is het bloedserieus maar voor de meesten is het tijdverdrijf en amusement van de C categorie.

Linksen trekken zo graag een parallel met de jaren 30 in Duitsland. Wat er wel erg op lijkt is de positie van het parlement in die jaren, die was net zo als nu in Nederland, totaal geen daadkracht.
De kiezers waren het moe, economisch ging het slecht en dan heb je zo de roep om de sterke man. Het zijn dus de Pechvogels, de allochtonenknuffelaars, de verschuilers achter "Europa", etc. die het over zichzelf afroepen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_101557030
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

Tsja. Wilders mening, hoor. Ik kan er weinig aan doen dat het een gevaarlijke, ranzige haatprofeet is.
Volgens mij haal je wat zaken door elkaar.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_101557366
Wat een haat hier haha.
Dat je zoveel kan geven om wat iemand zegt.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_101558147
Obvious government trolls are obvious

Schijt aan de monarchie en muppetshow die zichzelf politiek durft te noemen.

En Schijt aan zogenaamd satirische "artiesten" met een AIVD payroll .
pi_101558697
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:55 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Stalk je ook mensen als ze PVV'ers met nazi's vergelijken? Nee zeker? :')

Maar goed, andersdenkenden die een groep of een politicus neerzetten als het Grote Kwaad doen mij inderdaad best een beetje aan de nazi's denken. Of beter nog, aan communisten, die hadden er een handje van om mensen voor gek te verklaren of te ridiculiseren als deze niet meepraten met het regime. Bij nader inzien is de vergelijking met die laatsten nog net even treffender.
Aha, zoals verwacht het ontbreekt je aan argumenten. Dat had verder vast niemand aan zien komen :D
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 4 september 2011 @ 17:17:28 #225
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_101559266
Zijn er nou werkelijk mensen die dit gedoe boeiend vinden?

Vara ziet Wilders graag dood. Wilders is boos. Dat is al jaren zo, niks nieuws.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')