Tsja.quote:Op zondag 4 september 2011 15:02 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Eigenlijk doet ze dat ook bijna alleen maar
Net of Beatrix enige inbreng heeft gehad in CDA-PVV-VVD
Beatrix is niet geinteresseerd in dit kikkerlandje. Ze is liever achter de schermen bezig hoe de wereld ten gunste van mensen als haar gemanipuleerd kan worden.quote:Op zondag 4 september 2011 15:02 schreef Rivalo het volgende:
Net of Beatrix enige inbreng heeft gehad in CDA-PVV-VVD
quote:Op zondag 4 september 2011 15:07 schreef Ijsbergvla het volgende:
[..]
Beatrix is niet geinteresseerd in dit kikkerlandje. Ze is liever achter de schermen bezig hoe de wereld ten gunste van mensen als haar gemanipuleerd kan worden.
Right. Dat is inderdaad een betere verklaring dan het feit dat Wilders gezegd heeft dat ze maar lintjes moet gaan knippen.quote:Op zondag 4 september 2011 15:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
Er wordt niets meer en minder gesuggereerd dat de koningin een Mohammed B. is en de dode met een schaar in de borst Theo v. Gogh.
Want ? Wil je ontkennen dat sommige mensen door de uitspraken van Wilders en/of door dit soort cartoons zich opgeroepen kunnen voelen tot geweld ?quote:Op zondag 4 september 2011 14:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je bent de boel stemmingmakend aan het opblazen met leugens die je wellicht zelf nog gelooft ook als je het vaak genoeg herhaalt.
Je hebt in Noorwegen gezien waar het militant PVV-isme toe kan leiden.quote:Op zondag 4 september 2011 15:13 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Want ? Wil je ontkennen dat sommige mensen door de uitspraken van Wilders en/of door dit soort cartoons zich opgeroepen kunnen voelen tot geweld ?
Het gene wat hier afspeelt is dat Wilders nooit zegt dat moslims dood moeten. Deze cartoon impliceert in dit geval dat Wilders dood moet met een schaar in zijn borst.quote:Op zondag 4 september 2011 15:13 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Want ? Wil je ontkennen dat sommige mensen door de uitspraken van Wilders en/of door dit soort cartoons zich opgeroepen kunnen voelen tot geweld ?
Of dat de schuld van Wilders of de cartoonist is is natuurlijk vraag 2. Maar daar doe ik geen uitspraak over.
Dus.. ontmasker mijn leugens en reageer eens inhoudelijk
En omgekeerd in moslimlanden waar een paar cartoons toe kunnen leiden.quote:Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je hebt in Noorwegen gezien waar het militant PVV-isme toe kan leiden.
PVV-isme? Er zit een verschil tussen Neo-Nazisme en de PVV. Ik zeg ook niet dat elke SP'er een vuile stalinist is.quote:Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je hebt in Noorwegen gezien waar het militant PVV-isme toe kan leiden.
Klopt, alleen maar dat het geniepige en gevaarlijke landverraders zijn wier rechten ontnomen moeten worden en die gedeporteerd moeten worden. Verder is het allemaal heel onschuldige praat.quote:Op zondag 4 september 2011 15:15 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Het gene wat hier afspeelt is dat Wilders nooit zegt dat moslims dood moeten.
Leuk, maar lijkt me ook een raar iets om te zeggen.quote:Op zondag 4 september 2011 15:16 schreef Rivalo het volgende:
[..]
PVV-isme? Er zit een verschil tussen Neo-Nazisme en de PVV. Ik zeg ook niet dat elke SP'er een vuile stalinist is.
Net zo raar als PVV te vergelijken met Breivik.quote:Op zondag 4 september 2011 15:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Leuk, maar lijkt me ook een raar iets om te zeggen.
Nee. Dat lijkt me niet gek. Het is dezelfde vuile haatideologie.quote:Op zondag 4 september 2011 15:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Net zo raar als PVV te vergelijken met Breivik.
Bron graag van geweld tegen de moslims wat direct voortkomt uit Wilders zijn uitspraken?quote:Op zondag 4 september 2011 15:13 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Voor het onderstaande ook een bron graag.quote:Of dat de schuld van Wilders of de cartoonist is is natuurlijk vraag 2. Maar daar deed ik tot dusver geen uitspraak over.
Dus.. ontmasker mijn leugens en reageer eens inhoudelijk
quote:"er een tsunami van kwaadaardige moslims die ons westerlingen willen onderwerpen aankomt"
Ach, het is algemeen bekend dat zij een zeer graag geziene gast is bij de Bilderberggroep. Niet dat er per se zulke vreselijke plannen gesmeed worden, maar het heeft ongetwijfeld meer haar aandacht en er is veel meer te winnen voor haar dan een beetje doelloos aanschurken tegen wat prutspartijtjes in De Polder.quote:Op zondag 4 september 2011 15:12 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nu wil ik dan ook bronnen en informatie zien
Wat een opgeblazen gejank.quote:Op zondag 4 september 2011 15:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Klopt, alleen maar dat het geniepige en gevaarlijke landverraders zijn wier rechten ontnomen moeten worden en die gedeporteerd moeten worden. Verder is het allemaal heel onschuldige praat.
Mwah dat NWO en Complotten, geen idee wat ik moet geloven, niet erg sterk, maar goed het kàn.quote:Op zondag 4 september 2011 15:20 schreef Ijsbergvla het volgende:
[..]
Ach, het is algemeen bekend dat zij een zeer graag geziene gast is bij de Bilderberggroep. Niet dat er per se zulke vreselijke plannen gesmeed worden, maar het heeft ongetwijfeld meer haar aandacht en er is veel meer te winnen voor haar dan een beetje doelloos aanschurken tegen wat prutspartijtjes in De Polder.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eime-agenda-af.dhtml
PVV neerzetten als extreem-rechtse partij die neigt naar neo-nazisme, kan het nog dommerquote:Op zondag 4 september 2011 15:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Dat lijkt me niet gek. Het is dezelfde vuile haatideologie.
Als ik jou vertel dat er over 10 minuten 5 mannen jouw huis zullen binnenstormen die je vrouw gaan verkrachten en je kinderen levend gaan opeten en ik je vervolgens een geweer in je handen duw heb ik ook niet gezegd dat je die mannen moet neerknallen. Toch kan ik mij voorstellen dat (even veronderstellend dat je mijn claim betreffende die 5 mannen zonder meer voor waarheid aanneemt) je misschien wel die neiging zou kunnen hebben.quote:Op zondag 4 september 2011 15:15 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Het gene wat hier afspeelt is dat Wilders nooit zegt dat moslims dood moeten.
Je hoeft ook niet in de wildste complottheorieën te geloven - dat doe ik ook totaal niet -, maar dat betekent niet dat zij niet achter de schermen zaken ten gunste van vooral zichzelf kan beinvloeden. En veel meer wilde ik eigenlijk ook niet over haar beweren.quote:Op zondag 4 september 2011 15:21 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Mwah dat NWO en Complotten, geen idee wat ik moet geloven, niet erg sterk, maar goed het kàn.
Je leest teveel sprookjes.quote:Op zondag 4 september 2011 15:21 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Als ik jou vertel dat er over 10 minuten 5 mannen jouw huis zullen binnenstormen die je vrouw gaan verkrachten en je kinderen levend gaan opeten en ik je vervolgens een geweer in je handen duw heb ik ook niet gezegd dat je die mannen moet neerknallen. Toch kan ik mij voorstellen dat (even veronderstellend dat je mijn claim betreffende die 5 mannen zonder meer voor waarheid aanneemt) je misschien wel die neiging zou kunnen hebben.
Hetzelfde is van toepassing op de doemscenarios van Wilders waarin de moslims ons komen onderwerpen. Sommige mensen zullen dat nu eenmaal opvatten als een oproep om huis, haard en gezin te verdedigen. Net zoals sommige mensen deze cartoon zouden kunnen opvatten als een oproep Wilders te doden. Terwijl noch Wilders, noch de cartoonist het geweld wensen.
Wiens schuld dat is ? Tsja. Dat is een lastige.
Ergens heb je gelijk, maar de vergelijking is te wreed. En ja ik zou ze in het been schieten als ze aanstalten zouden maken tot moord/verkrachting. Probleem is dan dat die mannen dan echt iets crimineels proberen te doen, en moslims die over straat lopen dat niet doen.quote:Op zondag 4 september 2011 15:21 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Als ik jou vertel dat er over 10 minuten 5 mannen jouw huis zullen binnenstormen die je vrouw gaan verkrachten en je kinderen levend gaan opeten en ik je vervolgens een geweer in je handen duw heb ik ook niet gezegd dat je die mannen moet neerknallen. Toch kan ik mij voorstellen dat (even veronderstellend dat je mijn claim betreffende die 5 mannen zonder meer voor waarheid aanneemt) je misschien wel die neiging zou kunnen hebben.
Hetzelfde is van toepassing op de doemscenarios van Wilders waarin de moslims ons komen onderwerpen. Sommige mensen zullen dat nu eenmaal opvatten als een oproep om huis, haard en gezin te verdedigen. Net zoals sommige mensen deze cartoon zouden kunnen opvatten als een oproep Wilders te doden. Terwijl noch Wilders, noch de cartoonist het geweld wensen.
Wiens schuld dat is ? Tsja. Dat is een lastige.
Hij mag misschien wel overdrijven, maar hij kaart zeker een goed punt aan. Stel dat ik zou roepen dat de SGP zou moeten worden bestreden. Veel mensen zullen denken dat je het debat moet aangaan met de SGP, maar een enkeling zal denken dat elke SGP'er moet worden omgebracht, terwijl ik dit niet zo bedoelde. De zaken zijn niet zo ongecompliceerd zoals ze er misschien uit zien.quote:
Als jij als boodschapper je bij de feiten houdt en die partij niet aan de lopende band schoffeert, dan heb je een stuk minder kans dat mensen jou helemaal verkeerd begrijpen.quote:Op zondag 4 september 2011 15:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hij mag misschien wel overdrijven, maar hij kaart zeker een goed punt aan. Stel dat ik zou roepen dat de SGP zou moeten worden bestreden. Veel mensen zullen denken dat je het debat moet aangaan met de SGP, maar een enkeling zal denken dat elke SGP'er moet worden omgebracht, terwijl ik dit niet zo bedoelde. De zaken zijn niet zo ongecompliceerd zoals ze er misschien uit zien.
Maar wat hier zo is dat beide partijen, links én rechts, elkaar aan de lopende band schoffeert, ookal zijn de feiten niet waar.quote:Op zondag 4 september 2011 15:34 schreef Ijsbergvla het volgende:
[..]
Als jij als boodschapper je bij de feiten houdt en die partij niet aan de lopende band schoffeert, dan heb je een stuk minder kans dat mensen jou helemaal verkeerd begrijpen.
Of hun vrouw mogen mishandelen.quote:Op zondag 4 september 2011 15:35 schreef Jordony het volgende:
Wilders is gewoon een sukkel. De islam maar als slecht bestempelen omdat dat mag (vrijheid van meningsuiting). Maar cartoons over hemzelf mag ineens niet? (vrijheid van meningsuiting toch, Mr Wilders?)
Hetzelde als alle PVV'ers die dronken achter het stuur zitten en met een schouderklopje en een sorry ervan af komen, terwijl asielzoekers maar gewoon moeten opdonderen.
Het gaat erom dat jij als boodschapper wel degelijk voor een deel in de hand hebt hoe mensen jouw boodschap interpreteren.quote:Op zondag 4 september 2011 15:36 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Maar wat hier zo is dat beide partijen, links én rechts, elkaar aan de lopende band schoffeert, ookal zijn de feiten niet waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |