Die 8700 euro is trouwens ook een rip-off. Voor een nieuwe Eames Lounge Chair met Ottoman (van Vitra) zou je niet meer dan 5000 euro neer moeten leggen. Voor zoveel kan ik hem in ieder geval hier in Londen op de hoek halen in zwarte leer. In Nederland zullen ze wellicht wel weer duurder zijn, maar voor 8700 euro is wat overdreven...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:43 schreef zapato61 het volgende:
[..]
Heb es verder gegoogled en idd zijn neppers. pfff
Ik vind de XL trouwens zelf bagger-lelijk, wel een goeie tip!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:10 schreef k_man het volgende:
Als je zo'n stoel wilt, rij je naar Vitra in Weil am Rhein. Daar bezoek je dan het Lounge Chair Atelier en kijk je toe hoe de stoel handgemaakt wordt. Vervolgens bepaal je je keuze. Wil je de originele Lounge Chair, of de XL, die wat meer is afgestemd op de maten van de moderne mens? Welk leer? Welk hout?
Een aardig filmpje en meer info staat hier.
Ook als je geen Lounge Chair wilt, is het bezoeken van Vitra trouwens zeer de moeite waard als je van design houdt.
QLOCKTWOquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:45 schreef KingsCrown het volgende:
Afgelopen weken ons huis aangevuld met wat nieuwe meubels.
Onze Eames DAR stoelen zijn eergisteren binnengekomen, de lamp hebben we gekocht tijdens een kerstaanbieding.
[ afbeelding ]
Nu zijn we nog opzoek naar een leuke klok voor aan de wand. Heeft iemand nog suggesties? Tot 250,- EUR o.i.d. Hoeft niet typisch design te zijn, anders kom je al snel op de klokken van Nelson. En die vinden we net niet & te duur.
Een aantal klokken van Karlsson welke we leuk vinden zijn:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Geinig... Wat moet dat kosten?quote:Op woensdag 1 februari 2012 06:26 schreef Devv het volgende:
En voor wie echt centen heeft de Art du Temps![]()
.
Zo'n 95.000 dollar.quote:
Dat heb ik er dan weer niet voor over...quote:
Love it!quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja hoor. Wij hebben er ook wat van hangen in de hal. De "Simple" in alu. Vanwege het feit dat de vorm volledig terug komt in de trap vonden we dat wel een aardige.
[ afbeelding ]
Echt leer hè.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:27 schreef LittleBuddha het volgende:
dit is dan geen hoofdprijs winnend lot? want zo duur zijn deze stoelen toch niet?
Die onderste stoel van OeJ vind ik toch wel interessant met die chromen trompetvoet.quote:Op zondag 27 mei 2012 08:37 schreef Iridal het volgende:
Foto's van OeJ en Schenkstroop is zeker geen design te noemen, maar zijn gewoon 13 in een dozijn meubels.
Ik heb in het verleden een paar keer flinke mazzel gehad met Artifort "afdankertjes", een oude ABCD-bank en een verlepte Orange Slice, die ik allebei heb laten herstellen door een professionele meubelbekleder (te lastig om zelf te doen, zeker die bank...). Niet goedkoop, maar ze zijn het waard.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:15 schreef Iridal het volgende:
We delen dezelfde liefde
Knap jij ook Artifort stoelen op? Of laat je dat doen?
Heb nog twee stoelen uit de F5 serie staan (die grote kuipstoelen), en weet niet wat ik er mee wil: zelf opknappen, laten doen of wegdoen....
Je hebt gelijk, ik had niet goed gekeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |